Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

клема проміжна
Очікувана вартість
2 051 788,44 UAH
UA-2017-02-21-000668-b 3f1aa96228784411a952a3789cabfa03
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2017 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2017 10:00
Початок аукціону: 31 березня 2017 11:03
Очікувана вартість: 2 051 788,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 258,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

клема проміжна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 т
Клема ПК роздільного рейкового скріплення залізничної колії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2017 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2017 15:06
Зміни до тендеру_500_21.03.17.doc
22 березня 2017 15:05
500 ТД клема проміжна_нова редакція_21.03.2017.docx
10 березня 2017 17:17
Зміни до тендеру_500_10.03.17.doc
21 лютого 2017 17:37
Додаток №9.docx
22 березня 2017 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 березня 2017 17:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 17:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 березня 2017 15:06
Зміни до тендеру_500_21.03.17.doc
22 березня 2017 15:05
500 ТД клема проміжна_нова редакція_21.03.2017.docx
10 березня 2017 17:17
500 ТД клема проміжна_нова редакція_10.03.2017.docx
21 лютого 2017 17:37
500 ТД клема проміжна.docx
10 березня 2017 17:17
Зміни до тендеру_500_10.03.17.doc
21 лютого 2017 17:37
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клема ПК
Дата подання: 02 березня 2017 13:02
Дата відповіді: 10 березня 2017 17:17
Просимо надати роз’яснення щодо Додатку №1 “Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” пункт №1 “Документи щодо підтвердження відповідності”: «Вимоги до копій сертифікату відповідності. Копія повинна: … б) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності та завірена нотаріально” Для виготовлення ЕЛЕКТРОНОЇ копії з ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності є наступний алгоритм та послідовність дій: ОРИГІНАЛ сертифікату відповідності з оригінальною печаткою, оригінальним підписом, голографічними печатками та водяними знаками кладеться на сканер, після чого по дроту передається безпосередньо на сторінку майданчику Prozorro. Для виготовлення ЕЛЕКТРОНОЇ копії з копії оригіналу сертифікату відповідності є наступний алгоритм та послідовність дій: нотаріусу надається оригінал сертифікату відповідності, з якого нотаріус через сканер робить чорно-білу копію та засвідчує її своєю печаткою, штампом та підписом, після чого учасник кладе чорно-білу, засвідчену нотаріусом, копію на сканер та через дріт передає безпосередньо на сторінку майданчику Prozorro. Таким чином, для нотаріального засвідчення ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності - печатка, штамп та підпис нотаріуса має ставитись на ОРИГІНАЛ сертифікату відповідності, що підтверджено рішенням Колегії Антимонопольного комітету України № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 року та вступило у законну силу. Згідно цього законного рішення на ОРИГІНАЛ сертифікату відповідності, учасник процедури аукціону має поставити печатку нотаріального засвідчення того що ОРИГІНАЛ є ОРИГІНАЛОМ, після чого по дроту ЕЛЕКТРОННА копія має бути передана учасником на сайт електронного майданчику системи Prozorro. Просимо надати роз’яснення чи бути вважатись недійсною ЕЛЕКТРОННА копія відтворена з ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності та сам ОРИГІНАЛ сертифікату відповідності, якщо печаткою нотаріуса, яка засвідчує що оригінал є оригіналом, буде зіпсовано голографічні печатки, мокра печатка та підпис уповноваженої особи Органу сертифікації на ОРИГІНАЛІ сертифікату відповідності або печатку та підпис нотаріуса потрібно ставити на зворотній стороні ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності та надавати скановані копії двох сторінок ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності. Просимо не вносити зміни до тендерної документації, бо це призведе до переносу проведення закупівлі, що унеможливіть своєчасний початок ремонту верхньої будівлі колії та особливо – поставить під сумнів законне рішення Колегії Антимонопольного комітету України № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 року та рішення тендерного комітету Філії ПАТ “Укрзалізниця” від 01.12.2016 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації на підтвердження відповідності продукції на продукцію вітчизняного та імпортного виробництва учасник повинен надати: скановану копію сертифікату відповідності (оформленого згідно ДСТУ 3498-96), що має дійсний термін дії, який виданий органом з сертифікації відповідної галузі атестації (акредитації). При цьому, копія сертифікату відповідності повинна бути, зокрема, відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності та завірена нотаріально.
Засвідчення вірності копій документів (сертифікату) потребують додержання певних умов, за яких ця нотаріальна дія може бути вчинена, а копія документа матиме юридичну силу.
Повноваження органів нотаріату при оформленні засвідчення справжності документів визначені Законом України «Про нотаріат», відповідно до статті 75 якого нотаріуси, посадові особи органів місцевого самоврядування, які вчиняють нотаріальні дії, засвідчують вірність копій документів, виданих підприємствами, установами і організаціями.
Також статтею 76 Закону «Про нотаріат» передбачено, що засвідчення вірності копії з копії документа може бути засвідчена нотаріусом, посадовою особою органу місцевого самоврядування, якщо вірність копії засвідчена в нотаріальному порядку або якщо ця копія видана підприємством, установою, організацією, що видала оригінал документа.
Одночасно, порядок вчинення нотаріальних дій нотаріусами України регулюється відповідною Інструкцією, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 03.03.2004 № 20/5, згідно якої нотаріуси вчиняють такі нотаріальні дії, як засвідчення вірності копій (фотокопій) документів і виписок з них; засвідчення справжності підпису на документах; засвідчення вірність перекладу документів з однієї мови на іншу.
Таким чином, аналізуючи зазначене, копія сертифікату відповідності продукції матиме юридичну силу, якщо її відтворення буде відповідати вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про нотаріат», Інструкції порядок вчинення нотаріальних дій, а також умовам тендерної документації.
Просимо надати роз’яснення
Дата подання: 13 березня 2017 19:38
Дата відповіді: 22 березня 2017 15:23
Тендерна документація (нова редакція від 10 березня 2017 року) вимагає від Учасника надання електронної копії відтвореної з оригіналу сертифікату відповідності та завіреної нотаріально. Згідно цієї вимоги (у Додатку №1 “Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” пункт №1 “Документи щодо підтвердження відповідності”: “Копія повинна: …б) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності та завірена нотаріально…»), підтвердженої рішенням рішення Колегії АМКУ № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 року, ЕЛЕКТРОННА копія відтворена з ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності буде визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації якщо на ОРИГІНАЛІ сертифікату відповідності не буде стояти печатка нотаріуса “Згідно оригіналу”. У попередньому зверненні за роз’ясненнями нами наведено рішення Колегії АМКУ № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 по аналогічному випадку яке набуло законної сили. Після отримання некоректної відповіді від Замовника від 10 березня 2017 року нашим підприємством було здійснено чимало звернень до нотаріальних контор, як державної так і приватної форми власності. Просимо надати роз’яснення яким чином можна нотаріально засвідчити ЕЛЕКТРОННУ копію відтворену з ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності в зв’язку з відмовою нотаріусів виконувати законне рішення Колегії АМКУ № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 року посилаючись на Закон України «Про нотаріат» та Інструкції̈ порядку вчинення нотаріальних дій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію було внесено зміни в п 1 додатку 1 щодо вимог до копії сертифікату відповідності.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-21-000668-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД УКРЗАЛІЗНИЧБУД", Код ЄДРПОУ:39695640
Дата подання: 13 березня 2017 19:05
ВИМАГАЄМО у Замовника привести у відповідність тендерну документацію щодо законного рішення Колегії АМКУ
Рішення тендерного комітету Філії “Центр управління промисловістю” ПАТ “Укрзалізниця” згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій по лотам №№1,2,3,4 № UA-2016-09-08-000139-а від 01.12.2016р. яке було визнано законним та набуло чинності, згідно рішення Колегії Антимонопольного комітету України № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 року вимагає від Учасника надання електронної копії відтвореної з оригіналу сертифікату відповідності та завіреної нотаріально. Згідно цього рішення ЕЛЕКТРОННА копія відтворена з ОРИГІНАЛУ сертифікату відповідності була визнана такою, що не відповідає умовам тендерної документації в зв’язку з тим, що на ОРИГІНАЛІ сертифікату відповідності не стояла печатка нотаріуса “Згідно оригіналу”
Тендерна документація по аукціонам
https://smarttender.biz/government/details/UA-2017-02-21-000668-b
https://smarttender.biz/government/details/UA-2017-02-21-000667-b
https://smarttender.biz/government/details/UA-2017-02-21-000830-a
https://smarttender.biz/government/details/UA-2017-02-21-000832-a
містить таку ж само вимогу у Додатку №1 “Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” пункт №1 “Документи щодо підтвердження відповідності”:

“Вимоги до копій сертифікату відповідності. Копія повинна:
 …
б) відтворена з оригіналу або копії сертифікату відповідності та завірена нотаріально…»
Учасник не має підстав підозрювати Колегію Антимонопольного комітету України у винесені неправового та протизаконного рішення у змові з Філією “Центр управління промисловістю” ПАТ “Укрзалізниця” та свідомому спотворенні змісту Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про нотаріат», Інструкції̈ порядку вчинення нотаріальних дій тому
ВИМАГАЄМО у Замовника привести у відповідність тендерну документацію щодо законного рішення Колегії Антимонопольного комітету України та вказати у Додатку №1 “Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі” пункт №1 “Документи щодо підтвердження відповідності” яку сторону оригіналу сертифікату відповідності лицьову або зворотну Учасник має засвідчити у нотаріуса нанесенням печатки “Згідно оригіналу” з ціллю уникнення колізії між законим рішенням АМКУ № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 і тендерною документацією щодо закупівлі клеми проміжної з одного боку та Закону України «Про нотаріат» і Інструкції̈ порядку вчинення нотаріальних дій з іншого боку.

Додатково повідомляємо, що звернення зі скаргою до Колегії Антимонопольного комітету України не має сенсу тому що аналогічне рішення АМКУ № 2269-р/пк-пз від 23.12.2016 по аналогічному випадку вже було винесено та набуло законної сили, а виносити протилежні рішення з одного й того ж приводу є протизаконним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2017 15:23
В тендерну документацію було внесено зміни в п 1 додатку 1 щодо вимог до копії сертифікату відповідності.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2017 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСИ" 2 051 400,00
UAH з ПДВ
2 051 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укртрансстандарт" 2 051 751,00
UAH з ПДВ
2 051 751,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2017 19:31
Банківська_ліцензія.pdf
29 березня 2017 19:31
1851_ЗСИ_Гарантія_10_03_2017.pdf
29 березня 2017 19:31
Цінова пропозиція.pdf
29 березня 2017 19:31
Протокол № 2.pdf
29 березня 2017 19:31
Потокол №1.pdf
29 березня 2017 19:31
Наказ №1.pdf
29 березня 2017 19:31
Лист згода Додаток 10.pdf
29 березня 2017 19:31
Довідка реквізити.pdf
29 березня 2017 19:31
Довідка Додаток 5.pdf
29 березня 2017 19:31
Витяг ПДВ.pdf
29 березня 2017 19:31
додаток 4 Дані про товар.pdf
29 березня 2017 19:31
Довідка працівники.pdf
29 березня 2017 19:31
ГОСТ 22343-90 клема ПК.pdf

Публічні документи

29 березня 2017 21:54
Серт якості зразок.pdf
29 березня 2017 21:54
Лист представництва.pdf
29 березня 2017 21:54
Додаток №4.pdf
29 березня 2017 21:54
Гост 22343-90.pdf
29 березня 2017 21:54
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
29 березня 2017 21:54
св-во плат. НДС.pdf
29 березня 2017 21:54
Наказ №2011.pdf
29 березня 2017 21:54
Лист-згода.pdf
29 березня 2017 21:54
статут.pdf
29 березня 2017 21:54
Ліцензія НБУ.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 21:54
Ліцензія НБУ.pdf
29 березня 2017 21:53
1386.2.pdf.(2).P7S
29 березня 2017 21:53
1386.2.pdf.(1).P7S
29 березня 2017 21:53
1386.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укртрансстандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСИ"
#33759902
Переможець 2 051 400,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2017 10:05

Документи

07 квітня 2017 10:05
Електронний підпис
07 квітня 2017 10:04
протокол 500-100.pdf
07 квітня 2017 10:04
намір 500-68.pdf
03 квітня 2017 15:22
Електронний підпис
03 квітня 2017 15:22
500.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2017 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСИ"
#33759902
2 051 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2017 10:05
Електронний підпис
07 квітня 2017 10:04
протокол 500-100.pdf
07 квітня 2017 10:04
намір 500-68.pdf
03 квітня 2017 15:22
Електронний підпис
03 квітня 2017 15:22
500.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2017 13:18
Електронний підпис укладений
26 квітня 2017 15:08
ЦЗВ-05-00417-01.pdf укладений
26 квітня 2017 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 055 702,49
UAH з ПДВ