Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
- Виконання будівельно-монтажних робіт з реконструкції ПС 110/35/6 кв «Чумка» ( І Черга)
Очікувана вартість
78 000 000,00 UAH
UA-2017-02-21-000573-a ● 5e47ef745ff44b4db2896cf353940416
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Одесаобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00131713 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М.Боровського 28 Б |
Контактна особа: |
Аскаров Жаналик Набієвич +380487052066 z.askarov@oblenergo.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2017 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2017 15:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2017 15:21 |
Початок аукціону: | 31 березня 2017 15:28 |
Очікувана вартість: | 78 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 380000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ІП І.Будівництво нової ПС 110 кВ Маразліївська та мереж 6-110 кВ для приєднання нової підстанції. п.3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
- Виконання будівельно-монтажних робіт з реконструкції ПС 110/35/6 кв «Чумка» ( І Черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65031, Україна, Одеська область, Одеса, вул.М.Боровського, 28 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2017
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2017 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2017 10:27 |
письмо сопровод чумка 20 марта.pdf | |
20 березня 2017 09:49 |
письмо сопровод работы Чумка.pdf | |
20 березня 2017 09:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ змини работы Чумка утв 17.03.2017.docx | |
14 березня 2017 09:20 |
письмо сопровод работы Чумка.pdf | |
14 березня 2017 09:18 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ змини работы Чумка утв.docx | |
21 лютого 2017 15:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ работы Чумка.docx |
20 березня 2017 10:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
20 березня 2017 10:27 |
письмо сопровод чумка 20 марта.pdf
|
|||||||||||||||
20 березня 2017 09:49 |
письмо сопровод работы Чумка.pdf
|
|||||||||||||||
20 березня 2017 09:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ змини работы Чумка утв 17.03.2017.docx
|
|||||||||||||||
14 березня 2017 09:20 |
письмо сопровод работы Чумка.pdf
|
|||||||||||||||
14 березня 2017 09:18 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ змини работы Чумка утв.docx
|
|||||||||||||||
21 лютого 2017 15:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ работы Чумка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про внесення змін до Тендерної докумеентації
Дата подання: 02 березня 2017 12:29
Дата відповіді: 14 березня 2017 10:35
Відповідно до оголошення UA-2017-02-21-000573-a , розміщеного на сайті Prozzoro, бюджет закупівлі складає 82 000 000 грн. з ПДВ, в той же час в Додатку №3 « Технічні вимоги» в п. 2 «Вимоги до підрядної організації» п. 2.4 міститься вимога щодо наявності в підрядника середньорічного обігу коштів за період 2013-2015 рр. не менше 200 млн. грн. Надати копії аудиторських висновків за 2013-2015 рр.
Просимо надати роз’яснення на підставі ЧОГО Замовник торгів вказав розмір середньорічного обігу, вважаючи те, що бюджет закупівлі в три рази менше. Крім того , просимо Вас надати роз’яснення чим керувався Замовник при визначенні саме 2013-2015 років, враховуючи хоча б те, що закупівля проводиться в 2017 році.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на дане питання внесені зміни у тендерну документацію.
Про внесення змін до ТД та приведення вимог Замовника у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 02 березня 2017 12:32
Дата відповіді: 14 березня 2017 10:35
Просимо конкретизувати відповідно до яких фінансових показників, а також із врахуванням суми бюджету замовник визначив саме таку вимогу до підрядної організації « п. 2.6 Наявність доступу до фінансових ресурсів, а саме наявність власних коштів, депозитів, кредитних ліній на суму не менше 150 млн. грн. Надати підтвердження листом з банку, копією договору тощо.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на дане питання внесені зміни у тендерну документацію.
Про внесення знім до ТД
Дата подання: 02 березня 2017 12:33
Дата відповіді: 14 березня 2017 10:36
В Додатку 3 « Технічні вимоги» п. 2.2 Замовник зазначив «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по будівництву або реконструкції сучасних підстанцій із встановленням комплексу «Трансформатор 110 кВ – елегазовий шинний міст 110 кВ - КРУЕ 110 кВ» або вище (за 2010-2016 рр.), вартістю не менше 50 млн. грн. Надати копії договорів та копії відгуків.».
В той же час вищезазначені вимоги не містяться в Додатку 1 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду». Крім того необхідно зазначити, що вимоги в Додатку 1 та Додатку 3 в деяких питаннях зовсім інші.
Просимо Вас привести вимоги Додатку 1 та Додатку 3 у відповідності один до одного як в кількості договорів, так і в інших критеріях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на дане питання внесені зміни у тендерну документацію.
щодо внесення змін до ТД
Дата подання: 02 березня 2017 12:34
Дата відповіді: 14 березня 2017 10:36
Звертаємо Вашу увагу, що Додаток 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені Замовником відповідно до ст. 16 Закону…» містить вимоги, які відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». В той же час Додаток 3 « Технічні вимоги» також містить решту кваліфікаційних вимог до Підрядника.
Просимо Вас надати роз’яснення на підставі яких вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від Учасника торгів підтвердження критеріїв, які значно перевищують бюджет закупівлі та на нашу думку є дискримінаційними та призводять до порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на дане питання внесені зміни у тендерну документацію.
Про внесення змін до ТД щодо детального опису товарів, робіт, послуг що закуповуються.
Дата подання: 02 березня 2017 12:36
Дата відповіді: 14 березня 2017 10:36
Відповідно до вимог Закону «Про публічні закупівлі» ст. 22 «Тендерна документація» в п.2 п.п. 3 «Технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповується…» та далі за текстом. В Додатку 3 «Технічні вимоги» в п. 1.1.1. йдеться про необхідність виконати роботи в суворій відповідності до розробленого проекту. В той же час жодного посилання на проектну документацію не йдеться. Тобто на нашу думку відсутній детальний опис предмету закупівлі. В п. 4.2 «Загальні положення» в п. 4.2 Замовником йде посилання на проектно – кошторисну документацію. Просимо Вас підтвердити та внести зміни до Тендерної документації , а саме в Додатку 3, щодо інформації про Проектно – кошторисну документацію відповідно до якої Учасник торгів має не лише розрахувати не лише цінову пропозицію, але й підтвердити відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованої Тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на дане питання внесені зміни у тендерну документацію.
щодо надання забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 02 березня 2017 14:26
Дата відповіді: 14 березня 2017 10:36
Просимо деталізувати вимогу Замовника щодо надання тендерного забезпечення, а саме в п. 2 стор. 4 ТД йдеться про надання Замовникові ОРИГІНАЛУ банківської гарантії. В той же час в тендерній документації не йдеться про надання банківської гарантії, скріпленої електроним підписом, тобто намає інформації щодо необхідності розмістити банківську гарантію, яка оформлена відповідно до вимог Закону "Про публічні закупвлі", на електронному майданчику.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на дане питання внесені зміни у тендерну документацію.
щодо погодження кінцевого строку подання тендерної пропозиції
Дата подання: 02 березня 2017 14:30
Дата відповіді: 14 березня 2017 10:37
Просимо конкретизувати та внести зміни до Тендерної документації стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме в оголошенні до торгів визначено - 14.03.2017 15:21, а в Тендерній документації ( п. 1 стор. 5) зазначено - до 16.00 год. 14.03.2017 р. Ми вважаємо, що ці протиріччя прозводять до невизначеності та можуть вплинути на результат закупівлі та спричинити до неможливості щодо прозорості проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: на дане питання внесені зміни у тендерну документацію.
Про роботи по шурфованню.
Дата подання: 03 березня 2017 15:36
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:23
Згідно умов тендеру на першому етапі виконуються всі будівельні роботи на діючій ПС з подальшим монтажем обладнання на інших етапах. Для коректної підготовки КП, просимо надати плани проходження діючих інженерних мереж , кабельних трас, що проходять під землею. У разі відсутності таких схем чи слід враховувати проведення робіт по шурфованню?
Відповідь: 1. Інформація щодо діючих інженерних мереж , кабельних трас, що проходять під землею наведено у томі № 19 лист 11 «План прокладання силового кабелю 0,4 кВ по ВРП -110 кВ. Також додатково надаємо геодезичний звіт та інженерно-геологічні вишукування.
Про демонтаж виробів з залізобетону
Дата подання: 03 березня 2017 15:37
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:24
При демонтажі виробів з залізобетону та підготовки їх для утилізації, чи слід враховувати розбирання на складові? Також просимо вказати місце зберігання демонтованих будівельних конструкцій після розбирання будівель.
Відповідь: 2. Згідно відомості обсягів робіт, яка наведена у тендерній документації, вироби із залізобетону слід розбирати на складові Також у відомості вказано перевезення демонтованих матеріалів на відстань 30 км.
Про огожу
Дата подання: 03 березня 2017 15:38
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:24
Просимо вказати, яку територію необхідно тимчасово огородити чи враховувати демонтаж тимчасової огорожі? На якому етапі виконується демонтаж і будівництво основної огорожі території?
Відповідь: 3. У першому етапі робіт враховується лише демонтаж та будівництво зовнішнього основної огорожі з боку вул. Артилерийської, що зазначено у відомісті обсягів робіт, яка наведена у тендерній документації. Решта огорожі підстанції ( демонтаж та будівництво) буде враховано у ІІ етапі робіт. Тимчасове огородження при реконструкції підстанції буде здійснюватись власними силами ПАТ «Одесаобенерго».
Про демонтаж будівель
Дата подання: 03 березня 2017 15:40
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:24
Які будівлі демонтуються на першому етапі відповідно до планів Р,О,Ж,Т? На яких кресленнях проекту це зазначено?
Відповідь: 4. У Томі № 19 ( Лист 38) вказано демонтаж усіх будівель . До І етапу включено демонтаж будівель Р, П, О, А. , що вказано у відомості обсягів робіт. Плані будівель з експлікаціями додаються.
Про будівництво доріг
Дата подання: 03 березня 2017 15:42
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:25
Обсяг робіт по будівництву доріг та доріжок в проекті не відповідають (значно більше ніж в Відомості) обсягам визначеної у відомості обсягів робіт для розрахунку вартості Комерційної пропозиції. За яким документом готувати Комерційну пропозицію?
Відповідь: 5. Розрахунок вартості Комерційної пропозиції необхідно виконувати на підставі відомості обсягів робіт, яка наведена у тендерній документації та якою передбачається :
- організація внутрипідстанційних доріг та заїзди на підстанції виконати без тротуарної плитки.
- тротуарне покриття лише навколо нових будівель;
Решта обсягів робіт з організації доріг буде передбачена на ІІ етапі робіт.
- організація внутрипідстанційних доріг та заїзди на підстанції виконати без тротуарної плитки.
- тротуарне покриття лише навколо нових будівель;
Решта обсягів робіт з організації доріг буде передбачена на ІІ етапі робіт.
Про норми , якими повинен користуватися конкурсант при підготовці Комерційної пропозиції.
Дата подання: 03 березня 2017 15:44
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:25
Ряд робіт виставлених у відомості обсягів робіт визначені згідно ДСТУ Б. Д. 2.2-27:2012.
З 01.01.2017 р. введено в дію ДСТУ Б Д2.2.-27-2016.
При підготовці Комерційної пропозиції, якими нормами повинен користуватися конкурсант?
Відповідь: 6. При підготовці комерційної пропозиції слід керуватися ДСТУ Б Д2.2.-27-2016.
Про випробування інженерних систем
Дата подання: 03 березня 2017 15:45
Дата відповіді: 14 березня 2017 12:25
Випробування і налагодження інженерних систем та іншого обладнання повинно проводитися на даному етапі (Тендеру), або після монтажу обладнання на наступних етапах?
Відповідь: 7. Обсяги необхідних робіт з випробування та налагодження інженерних систем та іншого обладнання враховано розцінками та зазначено у відомості обсягів робіт ,яка наведена у тендерній документації .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2017 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БК "Бастіон" |
77 611 610,40
UAH з ПДВ
|
77 565 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмежкною відповідальністю "Південна енергетична компанія" |
77 926 092,44
UAH з ПДВ
|
77 587 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БК "Бастіон" #37811845 |
Переможець |
77 565 490,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2017 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2019 09:24
|
Додаткова угода до Договору.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2019 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2018 15:24
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2018 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2017 14:34
|
Дод угода Чумка (доп.).pdf | зміни до договору |
18 вересня 2017 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2017 16:16
|
договор | укладений |
03 травня 2017 16:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 02/03/05/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/03/05/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 02/03/05/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/03/05/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 02/03/05/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02/03/05/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |