Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Очікувана вартість
6 371 000,00 UAH
UA-2017-02-21-000431-c 29a8c0fecde34e948fa64caf074e0cb0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: Україна , Дніпропетровська обл., 50027, г. Кривой Рог, ул. Есенина, 6а
Контактна особа: Ольга Голяк
380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У м. Кривий Ріг діє єдина загальноміська автоматизована система комунальних розрахунків (ЄМАСКР - надалі Система), розробником якої є ТОВ «НОВА- КОМ», яке і здійснює обслуговування Системи, проводить при необхідності її вдосконалення та укладає договори про включення до Системи та забезпечує автоматизацію прийому комунальних платежів і здійснює автоматизовану обробку інформації, що надходить від Банків та підприємств. В Системі більше 500 комунальних та інших підприємств міста, що надають послуги населенню, прийом платежів у більше 700 банківських пунктах, де можна оплатити будь-які види комунальних послуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2017 10:46
Оскарження наміру укласти договір: 04 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з організації і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з організації і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 січня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

21 лютого 2017 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 10:39
protokol-rshennya-ukl-dogov-.doc
21 лютого 2017 10:39
protokol-peregovorv.doc
21 лютого 2017 10:38
obgruntuvannya.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
товариство з обмеженою відповідальністю "НОВА-КОМ"
#30231686
Переможець 6 371 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2017 10:46

Документи

21 лютого 2017 10:46
protokol-rshennya-ukl-dogov-.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2017 10:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "НОВА-КОМ"
#30231686
6 371 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2017 10:46
protokol-rshennya-ukl-dogov-.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
dodatki-nova-kom.PDF укладений
27 березня 2017 10:47
Електронний підпис укладений
27 березня 2017 10:45
nova-kom-2017.PDF укладений
27 березня 2017 10:43