Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Очікувана вартість
6 371 000,00 UAH
UA-2017-02-21-000431-c ● 29a8c0fecde34e948fa64caf074e0cb0
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | Україна , Дніпропетровська обл., 50027, г. Кривой Рог, ул. Есенина, 6а |
Контактна особа: |
Ольга Голяк 380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У м. Кривий Ріг діє єдина загальноміська автоматизована система комунальних розрахунків (ЄМАСКР - надалі Система), розробником якої є ТОВ «НОВА- КОМ», яке і здійснює обслуговування Системи, проводить при необхідності її вдосконалення та укладає договори про включення до Системи та забезпечує автоматизацію прийому комунальних платежів і здійснює автоматизовану обробку інформації, що надходить від Банків та підприємств. В Системі більше 500 комунальних та інших підприємств міста, що надають послуги населенню, прийом платежів у більше 700 банківських пунктах, де можна оплатити будь-які види комунальних послуг.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2017 10:46 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 березня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги з організації і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з організації і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 січня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Тендерна документація
21 лютого 2017 10:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2017 10:39 |
protokol-rshennya-ukl-dogov-.doc | |
21 лютого 2017 10:39 |
protokol-peregovorv.doc | |
21 лютого 2017 10:38 |
obgruntuvannya.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю "НОВА-КОМ" #30231686 |
Переможець |
6 371 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2017 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
dodatki-nova-kom.PDF | укладений |
27 березня 2017 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2017 10:45
|
nova-kom-2017.PDF | укладений |
27 березня 2017 10:43
|