Побутовий лічильник газу
Household gas meter
Очікувана вартість
4 940 000,00 UAH
UA-2017-02-21-000429-c a953302c43594bef89db12f847833b1a
Відкриті торги з публікацією англ.мовою    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Топалов Валерій Віталійович

380672449551 valerii.topalov@cngas.com.ua

Оголошення про проведення відкритих торгів

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікаціі "Чернігівгаз"
Код ЄДРПОУ: 03358104
Місцезнаходження замовника: 14021, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, вул.Любецька буд.68
Контактна особа замовника: Топалов Валерій Віталійович
380672449551
valerii.topalov@cngas.com.ua
Official name: Public joint-stock company of gas supplying and gasification "Chernigivgas"
National ID: 03358104
Contact point: Topalov Valerii
380672449551
valerii.topalov@cngas.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2017 11:00
Очікувана вартість: 4 940 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 21 лютого 2017 10:36
Enquiries until: 13 березня 2017 11:00
Complaints submission until: до 19 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 березня 2017 11:00

Information

Estimated total value: 4 940 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Побутовий лічильник газу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6500 штуки
Побутовий лічильник газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14038, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Ремзаводська, буд. 11
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники

Household gas meter
CPV: 38550000-5
Період постачання: з 27 березня 2017 по 29 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:32
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:39
– Просимо надати відповідь, як вимога розділу IIстатті 5 п.2 узгоджується з вимогами Закону України “Про захист персональних даних”. Дані про прізвище( імя, по батькові), освіта являються персональними даними суб'єкта. Ці дані не являться персональними лише для посадових та службових осіб. Поняття посадової та службової особи надано листом Мінюсту
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обробка та захист персональних даних здійснюється Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:34
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:42
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога і вимагається обов*язкова сертифікація систем управління якістю виробництва лічильників на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009),із зазначенням конкретного пункту документа.
Відповідь: Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить перелік документів, подання яких є необхідним для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:35
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:46
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована необхідність цїєї вимоги і вимагається обовязкова сертифікація системи екологічного керування виробництвом лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO14001:2006)
Відповідь: Учасниками як постачальниками та/або виробниками предмету закупівлі (товару) у довільній формі надається довідка, в якій зазначається інформація (згідно вимог п. 3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується ними для постачання за договором про закупівлю, чинному законодавству у частині застосування заходів із захисту довкілля.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:42
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:50
Будь ласка, поясніть на які технічні,якісні характеристики побутових лічильників у відповідністі ,до яких чинних нормативних актів (ДСТУ) із зазначенням конкретного пункту, необхідно надати довідку про застосування заходів із захисту довкілля .
Відповідь: Учасниками як постачальниками та/або виробниками предмету закупівлі (товару) у довільній формі надається довідка, в якій зазначається інформація (згідно вимог п. 3 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується ними для постачання за договором про закупівлю, чинному законодавству у частині застосування заходів із захисту довкілля.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:53
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:53
Просимо надати інформацію що це за документ РМ 081/39.434-2014 ,хто офіційний розробник і офіційно супроводжує .Додатково повідомляємо на наш офіційний запит ДП“Укрметртестстандарт” надав офіційну відповідь, що цей документ ними не розроблявся і на обліку у них не стоїть. Звертаємо Вашу увагу , що нас цікавить сам документ а не протоколи за РМ 081/39.434-2014, які складає ПАТ Харківміськгаз" на підставі проведенних досліджень і які являються інформацією з обмеженим доступом..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: РМ 081/39.434-2014 - це програма досліджень лічильників в реальних умовах експлуатації яка була розроблена на замовлення представниками ДП «Укрметртестстандартом» .
Зазначена програма є інтелектуальною власністю Замовника та Розробника. Обов’язкової реєстрації подібних документів (в даному випадку програми випробувань) в єдиному реєстрі Законодавством не передбачено.
Для отримання коректної відповіді необхідно щонайменше коректно сформулювати запит, для чого можемо Вам запропонувати нашу допомогу. Не маючи змоги ознайомитися з Вашим офіційним запитом (формулювання запиту, предмет запиту, особа до якої було надано звернення, тощо) ми не маємо змогу коментувати Ваше повідомлення
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:57
Дата відповіді: 24 лютого 2017 15:36
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога п.1.11 Додатку 1,із зазначенням конкретного пункту документа.
Відповідь: 1) Вимога, щодо руйнування пломб, без можливості відновлення, при спробі втручанні обумовлена п.5.1.15 ДСТУ 3336-96 «Лічильники газу побутові. Загальні технічні вимоги».
2) Вимога, щодо стійкості пломб протягом всього терміну експлуатації лічильника газу обумовлена ДСТУ 2803-94 «Пломби свінцеві. Загальні технічні умови» та ДСТУ 4551:2006 «Пломби індикаторні. Стійкість до маніпулювання, фальсифікації та підробки. Вимоги та методи.»
Це питання є технічною політикою нашого підприємства, яка не суперечить будь яким чинним нормативним документам.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:58
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:59
По п.3.1.Договору просимо надати відповідь на наступні питання: 1.Яка методика здійснення вибірки; 2.Методика проведення випробувань; 3.Що за дослідження і в якому обсязі будуть проводитися ; 4.З ким погоджується програма перевірки,; 5.Ким і на якому обладнанні буде проводитись перевірка; 6.Склад комісії. яка буде проводити ці випробування; 7.На основі яких критеріїв будуть оцінюватись результати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Приймання товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється працівниками Покупця на підставі товаросупровідних документів, видаткової накладної, специфікації, сертифікатів відповідності, паспортів виробника, документації на товар, державних стандартів України тощо. При цьому, проектом договору про закупівлю передбачена можливість проведення працівниками Покупця, що здійснюють приймання товару, вибіркової (часткової) перевірки якості товару, тобто перевірки частини (окремих одиниць) відповідної партії товару. Якість поставленого товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України, технічним та іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами, у тому числі, вимогам технічної специфікації (додаток № 3 до проекту договору). Розроблення та впровадження спеціального алгоритму організації приймання товару за якістю, а також затвердження на його підставі окремої методики приймання товару за якістю, не вбачається Замовником за доцільне.
Запитання щодо предмету закупівлі
Дата подання: 01 березня 2017 11:40
Дата відповіді: 03 березня 2017 15:47
Згідно Додатоку 1 до тендерної документації на закупівлю - Національний класифікатор України ДК 021:2015«Єдиний закупівельний словник» - 38550000-5 Лічильники (побутовий лічильник газу) Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, п.п.1.5. Розділ 1. Вами вимагається «Лічильник газу, відповідно до опису типу, повинен виготовлятись з елементами температурної компенсації або з номінальною температурою директивного приведення газу 0º С та 15º С» , однак лічильники газу G1,6 та G2,5 призначені для встановлення в приміщенні. А вимога вимірювання об’єму газу у відповідності до п.1 ст.1 Закону Украіни «про забезпечення комерційного обліку природного газу», тобто з приведенням до стандартних умов стосується тільки ПЛГ , встановлених поза опалювального приміщення. ( це також підтверджується вами ) Чи не заважаєте ви , що ваша вимога спрямована на обмеження конкуренції , та на заздалегідь прогнозований результат ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги щодо необхідності приведення обсягу газу до стандартних умов (компенсація за тиском та температурою газу) є обов’язковою згідно чинного законодавства України, а саме: ст. 1 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу», Правил обліку природного газу під час його транспортування газорозподільними мережами, постачання та споживання, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 27 грудня 2005 року N 618, Кодексом газорозподільних систем тощо.
Вимоги Додатку 1
Дата подання: 04 березня 2017 11:41
Дата відповіді: 09 березня 2017 10:32
У викладеній Вами тендерній докуметації відсутні вимоги починаючи з п.1.6 по п.1.10.Це відповідає Вашим вимогам
Відповідь: По даному питанню просимо перевірити зміст тексту Додатку 1 до Тендерної Документації.
Вимоги Додатку 1
Дата подання: 04 березня 2017 11:44
Дата відповіді: 07 березня 2017 08:11
Якими діючи правовими, нормативно-технічними документами підтверджується вимога п.1.11 і як вона узгоджується із вимогами ст.16п.4 Закону України Про публічні закупівлі? Який саме Qar код необхідно нанести і відповідності до яких ДСТУ або міжнародних стандартів, що впровадженні на Україні, який формат даних. Якою програмою розпізнавання образів будуть оброблятись фотографії даних лічильного механізму(мається на увазі зображення розрядів лічильника) а не код? Бажано ознайомитись з описом програми,що здійснює цю обробку. Не надання обґрунтованої відповіді або надання відповіді на кшталт це технічна політика підприємства і тому подібне буде сприйматись, як лобіювання певних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо нанесення на лічильник Bar-code не задана жодним нормативним документом України.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, задля економії часу та чисельності персоналу які задіяні на внесення інформації на різних етапах виробничого циклу, при цьому забезпечується безпомилковість внесення інформації, було прийнято рішення компанії щодо використання лічильників з нанесеним Bar-code. Зчитування інформації з лічильника забезпечує будь-яке програмне забезпечення для зчитування Bar-code , яке знаходиться у вільному, безкоштовному, загальному доступі.
Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь-яким чинним нормативним документам.
Вимога тендерної документації
Дата подання: 04 березня 2017 12:03
Дата відповіді: 07 березня 2017 08:18
ідповідь замовника (Відповідь зареєстровано 22.02.2017, 14:53) Проаналізувавши Вашу відповідь, в якій ви не надали конкретної відповіді на поставлені питання, хоча Ви повинні володіти ,як Замовник торгів, адже необхідно знати що Ви вимагаєте і на якій підставі, та правда “Харківміськгаз” (володар цієї інтелектуальної власності) теж про неї нічогоне знає, а лише вимагає протокол, а також інформацію надану в ході проведення тендерів,що проводяться 19 облгазами,до речі Ваша тендерна документація та відповіді на наші питання дивним чином співпадають у всіх майже до коми, а також те, що лише два виробника пройшли так звані випробування, хоча випробування проходили за закритими дверима, в цілковитій таємності від загалу, про красномовно це свідчить сам протокол отриманий двома виробниками. Все це однозначно трактується, як монопольна змова з метою усунення конкуренції та створення певного середовища, що йде врозріз з політикою уряду і направлена на завдання значної шкоди інтересам держави . Вимагаємо зняти цю вимогу, як не правомірну, відкрито дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прошу Вас утримуватись від оприлюднення власних розмірковувань на ті чи інші теми, а безпосередньо задавати чіткі запитання стосовно тендеру.
Ми, як Замовник, маємо право пересвідчитися щодо обсягу та достовірності наведеної технічної та метрологічної інформації яку надає виробник лічильників. Дослідити вплив факторів, які діють на лічильник в процесі експлуатації , на його метрологічні та технічні характеристики, для можливості забезпечити максимальну достовірність обліку газу. Дослідити технічні та метрологічні характеристики на середовищі (газ) та за тиском на якому планується експлуатувати лічильник. На сьогодні, на жаль, одиниці вітчизняних виробників проводили подібні випробування і мають змогу аргументовано стверджувати, що інформація наведена в паспорті на лічильник є достовірною, при експлуатації лічильника на його точність не впливає той чи інший чинник. Такі випробування є обов’язковими в більшості Європейських Країн.
Тому вважаємо, що врозріз з політикою уряду і завдання значної шкоди інтересам держави є закупівля та монтаж лічильників які не пройшли такі випробування та недосліджені належним чином. Як правило, після короткого терміну експлуатації таких лічильників, Замовники та Споживачі вимушені впроваджувати Державні програми та передбачати в тарифі значні кошти на їх заміну та ремонт, в зв’язку з захмарними відсотками бракування при проведенні чергової повірки.
Тези щодо подібних випробувань обговорювалися та публікувалися постійно на семінарах НАК «Нафтогаз України», крім того, проведення досліджень різними виробниками, в тому числі зарубіжних, спростовують Ваші припущення щодо так званою «…таємності від загалу». Для цього Замовнику необхідно звернутися з відповідним листом та укласти відповідну угоду. Замовник сам вирішує хто буде обробляти отримані результати досліджень, наприклад один із Замовників виявив бажання щодо участі представників ДП «Укреметртестстандарту» у випробуваннях. Всі випробування відбувалися за участю трьох сторін - виробника, представника газорозподільної компанії та представника Державних органів.
Підсумовуючи, повідомляємо:
- Жодному виробнику лічильників не було відмовлено у проведенні випробувань;
- Пропонуємо замість гасел, більш ретельніше розглядати тендерну документацію, та звернути увагу, зокрема на п.5. розділ 2, сторінку 10 ТД.
Вимоги .п.2.10 Додатку 1
Дата подання: 04 березня 2017 12:05
Дата відповіді: 09 березня 2017 10:30
Просимо надати пояснення, чому вимоги .п.2.10 Додатку 1 не відповідають температурному діапазону приведеному в Таблиці 3 ГОСТ 15150 для виконання У2
Відповідь: ГОСТ 15150 – 69 - допускає зміну діапазону температур.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 07.03.2017, 08:11
Дата подання: 07 березня 2017 10:27
Дата відповіді: 14 березня 2017 08:10
Будемо быльш конкретними, Ви в своїй відповіді не надали відповіді на поставлені питання.По перше Ви вимагаєте Qar код, а Qar кодів є декілька найменувань, відповідно до певних міжнародних стандартів(мається на увазі стандарт на код), тому просимо уточнити, який саме Qar код необхідно нанести на лічильник і у відповідності до якого стандарту.
Відповідь: Вимога щодо нанесення на лічильник Bar-code (QR код - двовимірний штрихкод) не задана будь-яким нормативним документом чи стандартом. Зміст інформації наведено в технічному описі.
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 07.03.2017, 08:18)
Дата подання: 07 березня 2017 13:10
Дата відповіді: 14 березня 2017 08:14
"Ми, як Замовник, маємо право пересвідчитися щодо обсягу та достовірності наведеної технічної та метрологічної інформації яку надає виробник лічильників. Дослідити вплив факторів, які діють на лічильник в процесі експлуатації , на його метрологічні та технічні характеристики, для можливості забезпечити максимальну достовірність обліку газу. Дослідити технічні та метрологічні характеристики на середовищі (газ) та за тиском на якому планується експлуатувати лічильник. На сьогодні, на жаль, одиниці вітчизняних виробників проводили подібні випробування і мають змогу аргументовано стверджувати, що інформація наведена в паспорті на лічильник є достовірною, при експлуатації лічильника на його точність не впливає той чи інший чинник. Такі випробування є обов’язковими в більшості Європейських Країн. " Повністью підтримуємо Вашу ідею викладену в цьому абзаці, але Ви вимагаєте тільки протокол лише за методикою РМ 081/39.434-2014 . Якщо інформація приведена в паспортах, Вас не влаштовує , 20 газопостачальних господарств могли б вийти з ініціативою до Мінекономіки, щодо до внесення відповідних коректив і внесення в обовязкові вимоги - проведення натурних випробувань в Загальні технічні умови на лічильники газу , та проведення змін у відповідних стандартах України, адже це в інтересах держави. "Тому вважаємо, що врозріз з політикою уряду і завдання значної шкоди інтересам держави є закупівля та монтаж лічильників які не пройшли такі випробування та недосліджені належним чином. Як правило, після короткого терміну експлуатації таких лічильників, Замовники та Споживачі вимушені впроваджувати Державні програми та передбачати в тарифі значні кошти на їх заміну та ремонт, в зв’язку з захмарними відсотками бракування при проведенні чергової повірки" Дозвольте прокоментувати Вашу відповідь, у кожної газопостачальної організції є офіційна статистика про результати проведення чергової повірки лічильників газу, на яку Ви посилаєтесь, яка до речі не є службовою таємницею. Ця багаторічна інформація відображає реальний стан якості лічильників по виробникам. В нашому розпорядженні є така інформація. Виробники, які пройшли Ваші випробування займають далеко не лідируючі позиції по результатам повірки лічильників, можемо Вам її надати. "Тези щодо подібних випробувань обговорювалися та публікувалися постійно на семінарах НАК «Нафтогаз України», крім того, проведення досліджень різними виробниками, в тому числі зарубіжних, спростовують Ваші припущення щодо так званою «…таємності від загалу». Для цього Замовнику необхідно звернутися з відповідним листом та укласти відповідну угоду. Замовник сам вирішує хто буде обробляти отримані результати досліджень, наприклад один із Замовників виявив бажання щодо участі представників ДП «Укреметртестстандарту» у випробуваннях. Всі випробування відбувалися за участю трьох сторін - виробника, представника газорозподільної компанії та представника Державних органів." Ми не заперечуем факту щодо обговорення на семінарах НАК «Нафтогаз України» цієї проблеми , але чому на семінарах не ставилась вимога внесення проведення натурних випробувань в у відповідні стандарти на лічильники, це було б досить ефективно і неупереджено, до думки 20 газопостачальних організацій прислухались. На наші неодноразові запитання коли, де і хто оприлюднив публічну інформацію про методику РМ 081/39.434-2014 ,відповіді не отримали. Вперше з інформацією про методику ми ознайомились при проведенні тендерів в кінці минулого року.На даний час нам відомо , що лише один національний виробник і один іноземний отримали відповідний протокол. Про яку зацікавленнісь Вас , як Замовника отримати якісний лічильник можливо говорити. Повторюсь термін проведення випробувань 1рік, то про яку прозорість і не дискримінаційність вимоги можливо говорити. Підсумовуючи викладене ще зазначаємо дискримінаційнсть ціє вимоги. Ваше посилання до розділу ІІ п.5 тендерної документації не зрозуміло, просимо уточнити ми їх не знайшли
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В наявності наведені розмірковування та особиста думка постачальника (виробника), запитання відсутнє. Прошу сформулювати запитання для можливості підготовки відповіді.
Запитання по відповіді
Дата подання: 09 березня 2017 11:29
Дата відповіді: 14 березня 2017 08:15
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 09.03.2017, 10:30) ГОСТ 15150 – 69 - допускає зміну діапазону температур. 07.03.2017, 10:27. Прошу уточнити конкретний пункт ГОСТУ
Відповідь: ГОСТ 15150-69: Розділ 1; 5.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-21-000429-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Укроборонпром ГП "Новатор", Код ЄДРПОУ:22987900
Дата подання: 17 березня 2017 16:47
Про порушення порядку проведення процедури закупівлі
В оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 22 березня 2017 13:59
Дата: 11 квітня 2017 22:25
Рішення від 21.03.2017 1381 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 22 березня 2017 13:59
Рішення від 06.04.2017 1851 до публікації.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2017 22:24

Документи подані скаржником

17 березня 2017 16:47
Скарга Чернігівгаз.PDF
17 березня 2017 16:47
Платіжне доручення.PDF

Інформація про відміну

Дата відміни
23 березня 2017 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку