Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

тест системи
Очікувана вартість
186 000,00 UAH
UA-2017-02-21-000346-a 887436e9bf544456932b592149447b66
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волоський Андрій Миронович

+380322962075 gospital-vunnuku@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи”
Код ЄДРПОУ: 01998161
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31,
Контактна особа: Волоський Андрій Миронович
+380322962075
gospital-vunnuku@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2017 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2017 12:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2017 12:59
Очікувана вартість: 186 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 930,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

в кількості вказано 7 шт., під цим слід розуміти 7 наймеування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
тест системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м.Львів-Винники, вул.Івасюка, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2017 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 12:56
МТВ.docx
21 лютого 2017 12:56
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відповідність вимогам Закупівлі
Дата подання: 23 лютого 2017 11:54
Просимо відповісти на два питання: І. Чи буде відповідати пропозиція учасника вимогам Закупівлі, що визначені Замовником у період її оголошення, у разі якщо учасник надасть пропозицію на одне або декілька із 7-ми (cеми) найменувань товару, які описані у Додатку №2 Медико-технічне завдання? 2. Чи буде відповідати пропозиція учасника вимогам Закупівлі, що визначені Замовником у період її оголошення, у разі якщо учасники закупівлі запропонують найменування товарів з аналогічними медико-характеристиками інших торговельних марок, інших виробників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-02-21-000346-a.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Нортон-Україна", Код ЄДРПОУ:32108271
Дата подання: 27 лютого 2017 23:51
Вимога про усунення порушень у процессі проведення Закупівлі
24.02.2017№ 01/15 1. Замовник: Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” Код за ЄДРПОУ: 01998161 Місцезнаходження: 79495, Україна, Львівська обл., Львів-Винники, вул.Івасюка, 31 2. Номер повідомлення (ідентифікатор) про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога: UA-2017-02-21-000346-a 3. Особа, яка звертається з Вимогою: Найменування: ТОВ “Нортон-Україна» код за ЄДРПОУ: 32108271 місцезнаходження: 02099, м.Київ, вулиця Бориспільська,7 реєстраційний номер облікової картки платника податків: 321082726516 Вимога про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі Комунальний заклад Львівської обласної ради “Львівський обласний госпіталь ветеранів війн та репресованих ім.Ю.Липи” (далі за текстом –Замовник) оголосив проведення допорогової закупівлі товарів: ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна (далі за текстом – закупівля) Оголошення № UA-2017-02-21-000346-a. Згідно з пунктом 1.1 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35 (далі - Порядок), Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону. Разом з тим пунктом 13 Порядку визначено, що усі спори між учасником допорогової закупівлі та замовником, що виникли при проведенні допорогової закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Порядку, або згідно діючого законодавства України. При цьому пунктом 14 Порядку визначено порядок усунення порушень в процесі проведення допорогової закупівлі. Водночас, Порядком встановлено, що суб'єкти.. можуть у випадку виявлення порушення звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога). Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі. (пп6.2.п.6., п.14.1.,п.14.2 Порядку). Товариство з обмеженою відповідальністю «Нортон-Україна» (далі- за текстом- ТОВ «Нортон-Україна»), уважно ознайомившись зі змістом Оголошення та Документацією, що містять вимоги, які, на думку Замовника, є необхідними для проведення Закупівлі, які визначені у прикріплених файлах «Документація.docх» та МТВ.docx, (далі- - Документація), виявило порушення допущені Замовником при складанні медико-технічного завдання Документації, які призводять до дискримінації ТОВ «Нортон-Україна», як потенційного учасника процедури закупівлі. Відтак, ТОВ «Нортон-Україна» є особою, чиї права порушено під час оголошення вимог даної процедури закупівлі, що в свою чергу унеможливить максимальну економію та ефективність під час здійснення закупівлі, реалізацію принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, тобто призведе до порушення основних принципів публічних закупівель (ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі, пп.6.2.п.6 Порядку». ТОВ «Нортон-Україна», є офіційним дистриб'ютором швидких імунохромотографічних тестів торговельної марки «New Vision Diagnostics «Профітест» в Україні, (далі- Товариство), має намір взяти участь у процедурі допорогової закупівлі згідно Оголошення № UA-2017-02-21-000346-a. Проте запропонувати свій товар Товариству заважає наявність у Документації такої дискримінаційної вимоги: I. об’єднання 7-ми (семи) найменувань товарів в один лот із включенням до такого лоту монопольних та немонопольних товарних найменувань. У пункту 2 Документації визначено: вид предмету закупівлі – товар, кількість та обсяг поставки товарів – 7 найменувань. Пунктом 7 Документації визначено, що Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 2 до Документації. Додаток 2 Документації у формі таблиці містить «медико-технічне завдання», відповідно до якого предмет закупівлі складається з 7-ти (семи) найменувать товарів. Одже, поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти) Замовником не визначається. Відтак, у закупівлі, що оголошена, можуть брати участь лише ті учасники, які здатні запропонувати закупівлю товару за усіма 7-ти найменуваннями товару в цілому. При цьому, найменування товару № 5 – зокрема, повинно мати міжнародний сертифікат якості ISO за номером Q1N100650038011 та повинно використовуватись виключно з аналізатором CITILAB READER 300., найменування товару №7, зокрема, повинно бути поставлене компанією постачальником, що має міжнародний сертифікат якості ДСТУ ISO 13485:2005., при цьому до найменування товару № 4 – вище перелічені вимоги не встановлюються. З числа присутніх на ринку України швидких імунохроматографічних тестів, найменування товару №4 представлене тільки одним виробником «Oy Medix Biochemica Ab, Finland Asematie 13, FI-02700 Kauniainen» Фінляндія, найменування товару № 5 представлене також тільки одним виробником «DFI Co., LTD., 388-25, Gomo-ro, Jillye-myeon, Gimhae-si, Gyeongsangnam-do», Korea Республіка Корея,а найменуваннят товару №7 – «CerTest Biotec S.L. POL.INDUSTRIAL RIO GALLEGO II, CALLE J, №1, 50840,SAN MATEO DE GALLEGO, ZARAGOZA, SPAIN» Іспанія що свідчить про їх монопольне становище. Міжнародний сертифікат якості ISO номером Q1N100650038011виданий уповноваженим на це органом, його власнику, а саме тільки одному конкретному виробнику «DFI Co., LTD., 388-25, Gomo-ro, Jillye-myeon, Gimhae-si, Gyeongsangnam-do», Korea Республіка Корея , продукція якого може використовуватись виключно з аналізатором CITILAB READER 300. У пункті 2 Додаток 2 Документації Замовником визначено вимогу: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів». ТОВ «Нортон-Україна» вважає, що опис предмету закупівлі у Додатку 2 Документації у спосіб об’єднання 7-ми (семи) найменувань товарів в один лот із включенням до такого одного лоту монопольних та немонопольних товарних найменувань, частина з яких може бути запропонована до закупівлі широким колом учасників закупівлі, а частина або одне найменування– лише одним або декількома учасниками закупівлі, здійснюється Замовником умисно за для штучного обмеженням кола потенційних учасників закупівлі лише конкретними виробниками таких найменувань товарів та/або їх представництвами/філіями на території України, а пропозиції потенційних учасників, які не є виробниками даних товарів та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із такими виробниками та/або їх представництвами., або тих учасників, які мають можливість запропонувати до закупівлі один або декілька немонопольних найменувань товару з загального переліку найменувань предмету закупівлі, будуть відхилені Замовником на підставі невідповідності вимогам Закупівлі, що визначені у період її оголошення. Відтак, зазначене вище свідчить про умисне обмеження конкуренції та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Документації даної закупівлі. Таким чином, встановлюючи дискримінаційну вимогу про подання пропозиції в цілому без розподілу на окремі лоти монопольних та немонопольних товарних найменувань, Замовник обмежує конкуренцію, звужує коло потенційних учасників, ставить учасників в нерівні умови, фактично прописуючи вимоги закупівлі під обмежене коло учасників, які, на думку ТОВ «Нортон-Україна", є вигідними для Замовника, тобто у такий спосіб Замовник надає перевагу тим потенційним учасникам закупівлі, які мають можливість запропонувати Замовнику до закупівлі в цілому разом 7-ть найменувань товарів, що призводить до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі усіх бажаючих потенційних учасників. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є, зокрема, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, що дозволить замовникам раціонально та ефективно використати державні кошти. Водночас, Порядком здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом державного підприємства "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 N 35, встановлено, що під час здійснення закупівель замовники, зокрема, повинні дотримуватися таких принципів, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на зазначене, Замовником включення в Документацію дискримінаційної вимогу- подання учасниками пропозиції закупівлі за усіма 7-ти найменуваннями товару в цілому, без розподілу на окремі лоти, обмежує конкуренцію, що не відповідає таким принципам закупівель, яких повинні дотримуватись замовники, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, не дотримано основну мету Закон України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Нортон-Україна» керуючись нормами чинного в Україні законодавства, яке регулює допорогові закупівлі, Вимагає: 1. усунути дискримінаційну вимогу, що визначена Замовником у період оголошення закупівлі, шляхом внесення змін до умов закупівлі, викладених в Документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель № UA-2017-02-21-000346-a, передбачивши подання потенційними учасниками закупівлі пропозиції за кожним найменуванням предмету закупівлі окремо або виділити в окремий лот найменування товарів №№4,5,7 з підстав їх монопольного становища на ринку України. 2. Повідомити про рішення щодо цієї Вимоги в порядку та строки визначені чинним законодавством України. Директор ТОВ «Нортон-Україна» І.О.Бандурко
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
DBR_UA-2017-02-21-000346-a.c1.pdf
Дата публікації: 20 березня 2017 10:51

Документи Органу Оскарження

20 березня 2017 10:51
DBR_UA-2017-02-21-000346-a.c1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2017 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Онищук Антоніна Іванівна 167 577,90
UAH з ПДВ
167 577,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2017 12:29
Витяг МОЗ.pdf
28 лютого 2017 12:12
Гарантійні листи.pdf
28 лютого 2017 12:12
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2017 16:34
Сертифікат ДСТУ ISO.pdf
27 лютого 2017 16:22
паспорт Онищук А.И..pdf
27 лютого 2017 16:22
Витяг Онищук А.І..pdf
27 лютого 2017 16:21
Виписка ФОП Онищук А.І..pdf
27 лютого 2017 16:20
Реквізити.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Онищук Антоніна Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Онищук Антоніна Іванівна
#2628418685
Переможець 167 577,90
UAH з ПДВ
10 березня 2017 14:29

Документи

10 березня 2017 14:29
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2017 14:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Онищук Антоніна Іванівна
#2628418685
167 577,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2017 14:29
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
17 березня 2017 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 180 513,74
UAH з ПДВ