Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фармацевтична продукція» (Капецитабін, Летрозол, Кальцію фолінат, Флуороурацил, Гозерелін, Доксорубіцин, Екземестан, Золедронова кислота, Філграстим, Епоетин альфа).
«Pharmaceutical products» (Сapecitabine, Letrozole, Calcium folinate, Fluorouratsyl, Hozerelin, Doxorubicin, Exemestane Zoledronova acid Filhrastym, Epoetyn alpha).
Очікувана вартість
4 941 557,85 UAH
UA-2017-02-21-000041-b f23e138267bb4721937340f5d4e92af2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костенко Олена Володимирівна

+380563745003 an9.vl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Костенко Олена Володимирівна
+380563745003
an9.vl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Communal Enterprise "Clinical Cancer Center" Dnipropetrovsk regional council "
National ID: 02007265
Contact point: Kostenko Olena Volodymyrivna
+380563745003
an9.vl@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2017 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 березня 2017 09:22
Оскарження умов закупівлі: до 20 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2017 09:22
Початок аукціону: 03 квітня 2017 12:03
Очікувана вартість: 4 941 557,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 415,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 21 лютого 2017 09:17
Enquiries until: 14 березня 2017 09:22
Complaints submission until: до 20 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 березня 2017 09:22

Information

Estimated total value: 4 941 558 UAH including VAT
Minimal lowering step: 49 416 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
67896 шт
«Фармацевтична продукція» (Капецитабін, Летрозол, Кальцію фолінат, Флуороурацил, Гозерелін, Доксорубіцин, Екземестан, Золедронова кислота, Філграстим, Епоетин альфа).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція

«Pharmaceutical products» (Сapecitabine, Letrozole, Calcium folinate, Fluorouratsyl, Hozerelin, Doxorubicin, Exemestane Zoledronova acid Filhrastym, Epoetyn alpha).
CPV: 33600000-6
Період постачання: з 15 квітня 2017 по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2017 09:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 09:17
Тендерна документація.doc
21 лютого 2017 09:17
Оголошення англ.jpg

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-21-000041-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА", Код ЄДРПОУ:36852896
Дата подання: 01 березня 2017 14:28
визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот»
Уважно вивчивши умови Тендерної документації, нами виявлено порушення щодо складання Медико-технічних вимог Замовника, які в свою чергу призводять до дискримінації нас, як Учасника та призведе до порушення основних принципів публічних закупівель, визначених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно додатку 2 Тендерної документації предмет закупівлі складається з 10-ти найменувань. Серед найменувань присутні лікарські засоби, які потребують наявності у учасників Ліцензії з контролю на наркотиками, інші препарати не вимагають наявність такої ліцензії. Таким чином, Замовник включивши в загальний перелік зазначені препарати, штучно звужує коло учасників, призводить до обмеженої конкуренції та як наслідок, дискримінує нас як потенційного учасника, оскільки ми маємо можливість запропонувати до закупівлі всі визначені Замовником у медико-технічних вимогах препарати, окрім тих, що потребують Ліцензії з контролю на наркотики. Визначені вимоги Замовника є прямим порушенням ст. 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), ч.3 ст.5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), ч. 3 ст.22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Відповідно до ст. 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та привести Тендерну документацію до вимог Закону, а саме: визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот». Наголошуємо, що у випадку ігнорування нашої вимоги, щодо усунення дискримінаційних вимог у Тендерній документації, які порушують Закон України «Про публічні закупівлі», залишаємо за собою право оскаржити Тендерну документацію у Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 березня 2017 11:38
КЗ «КОД» ДОР» надає відповідь на вимогу щодо оголошення про закупівлю: UA-2017-02-21-000041-b.
Повідомляємо, що предметом закупівлі за вказаною процедурою є ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Капецитабін, Летрозол, Кальцію фолінат, Флуороурацил, Гозерелін, Доксорубіцин, Екземестан, Золедронова кислота, Філграстим, Епоетин альфа).
Отже, предмет закупівлі не містить лікарських засобів, що вказані у тексті звернення: Промедол р-н д/ін 20мг/мламп 1 мл, Морфін р-н д/ін 1% амп 1мл, Натрію оксибутират р-н д/ін 200 мг/мламп 10 мл №10, Сібазон р-н д/ін 5 мг/мламп 2 мл, Фентаніл р-н д/ін 0,05 мг/мламп 2 мл, Фазепам-3Н табл. 0,5 мг №50.
Крім того, проведення процедури закупівлі (UA-2017-02-21-000041-b) не передбачає необхідність наявності в учасників Ліцензії з контролю за наркотиками.
Таким чином, тендерний комітет не вбачає необхідності для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-02-21-000041-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА", Код ЄДРПОУ:36852896
Дата подання: 03 березня 2017 09:07
визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот»
Перелік лікарських засобів, визначених Замовником до закупівлі складається з 13 позицій, щодо яких, до кожного з препаратів – потрібно надати гарантійний лист виробника в цілому.
Тобто, якщо ми, як Учасник маємо можливість здійснити поставку 5-6 позицій зі списку, то Замовником штучно створив заборону на прийняття участі нас у даних закупівлях, оскільки вимогою Тендерної документації є надання гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо кожної позиції зі списку.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник вказавши зазначені вище вимоги до Тендерної документації, обмежує конкуренцію серед учасників торгів та призводить до дискримінації та штучного звуження кола потенційно можливих учасників торгів, зокрема, недопущення до участі нас, як Учасника, та як наслідок порушують один з основних принципів публічних закупівель, закріплених у статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога Замовника також є прямим порушенням частини 3 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників).
Також слід наголосити, що законодавством України передбачено здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції.
Відповідно до статті 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та привести Тендерну документацію до вимог Закону, а саме: визначити предмет закупівлі за принципом «одна позиція – один лот».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2017 08:28
На вимогу щодо закупівлі UA-2017-02-21-000041-b КЗ «КОД» ДОР» повідомляє, що згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (у редакції від 17.01.2017р.), під час здійснення закупівлі лікарських засобів, предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі, якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, Замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Враховуючи вищевикладене, розподілення предмета закупівлі на окремі частини (лоти) відноситься до права Замовника, а не обов'язку.
Також, звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) передбачено вимога наступного змісту: «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника вчиняти дії стосовно видачі гарантійних листів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість згідно Додатку № 3 та повинен адресуватися Замовнику торгів».
Ця вимога включається в зміст медико-технічних вимог на підставі норми ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідно до якої, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до чинного законодавства України, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дана вимога не суперечить принципам публічних закупівель, перелік яких міститься у ст.3 Закону, та включена у зміст ТД з метою уникнення від фальсифікації при постачанні лікарських засобів з боку Переможця закупівлі, зриву поставок ліків, неналежного виконання договірних зобов’язань. Обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції Учасника гарантійного листа виробника запобігає можливості постачання неякісних медикаментів.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представництвом, філією виробника. Станом на день подання цього роз’яснення не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів.
У даному випадку Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів в цілому, відповідно до медико-технічних вимог для потреб онкологічного диспансеру. З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування, забезпечення пацієнтів під час лікування усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах засобів , що приведе до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо необхідним, щоб закупівля медичних препаратів профільного призначення здійснювалась в цілому.

Документи подані скаржником

01 березня 2017 14:28
запит.docx

Документи

02 березня 2017 11:38
протокол
02 березня 2017 11:38
відповідь

Документи подані скаржником

03 березня 2017 09:07
ВИМОГА.docx

Документи

07 березня 2017 08:27
протокол розгляду
07 березня 2017 08:27
відповідь

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 березня 2017
UA-2017-02-21-000041-bf23e138267bb4721937340f5d4e92af2
Найменування: Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Місцезнаходження: 49055, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БАДМ-Б" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАРМАДІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 березня 2017 10:12
Протокол
27 березня 2017 10:14
Електронний підпис

Публічні документи

24 березня 2017 08:36
SCAN_20170324_082855918.pdf
23 березня 2017 17:57
ТЧ_p209-312.pdf
23 березня 2017 17:56
ТЧ_p105-208.pdf
23 березня 2017 17:55
ТЧ_p001-104.pdf
23 березня 2017 17:55
КЧ_p121-172.pdf
23 березня 2017 17:55
КЧ_p061-120.pdf
23 березня 2017 17:55
КЧ_p001-060.pdf
23 березня 2017 17:55
ЦП.pdf

Документи

27 березня 2017 10:17
Пртокол
27 березня 2017 10:18
Електронний підпис

Публічні документи

23 березня 2017 18:28
Техніка_4.pdf
23 березня 2017 18:28
Техніка_3.pdf
23 березня 2017 18:28
Техніка_2.pdf
23 березня 2017 18:28
Техніка_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "ФАРМАДІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2017 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМАДІС" 4 384 915,64
UAH з ПДВ
4 384 915,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 4 766 747,28
UAH з ПДВ
4 766 747,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2017 18:28
Техніка_4.pdf
23 березня 2017 18:28
Техніка_3.pdf
23 березня 2017 18:28
Техніка_2.pdf
23 березня 2017 18:28
Техніка_1.pdf

Публічні документи

24 березня 2017 08:36
SCAN_20170324_082855918.pdf
23 березня 2017 17:57
ТЧ_p209-312.pdf
23 березня 2017 17:56
ТЧ_p105-208.pdf
23 березня 2017 17:55
ТЧ_p001-104.pdf
23 березня 2017 17:55
КЧ_p121-172.pdf
23 березня 2017 17:55
КЧ_p061-120.pdf
23 березня 2017 17:55
КЧ_p001-060.pdf
23 березня 2017 17:55
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРМАДІС"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАРМАДІС"
#37195587
Переможець 4 384 915,64
UAH з ПДВ
05 квітня 2017 10:08

Документи

05 квітня 2017 10:08
Електронний підпис
05 квітня 2017 10:07
Протокол ст. 2
05 квітня 2017 10:07
Протокол ст.1

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2017 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМАДІС"
#37195587
4 384 915,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2017 10:08
Електронний підпис
05 квітня 2017 10:07
Протокол ст. 2
05 квітня 2017 10:07
Протокол ст.1

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2018 16:29
Витяг з Протоколу 29 від 22.12.2017 р..jpg зміни до договору
24 січня 2018 18:39
Дод. угода 5 с 3.jpg зміни до договору
24 січня 2018 18:39
Дод. угода 5 с 2.jpg зміни до договору
24 січня 2018 18:39
Дод. угода 5.jpg зміни до договору
24 січня 2018 18:39
Електронний підпис укладений
24 січня 2018 18:32
Дод. угода 4.jpg зміни до договору
24 січня 2018 18:31
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 12:49
підтвердження Постачальника.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 12:48
додаткова угода 3 .jpg зміни до договору
29 грудня 2017 12:48
Електронний підпис укладений
19 грудня 2017 17:38
Лист від Виробника.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 17:34
Дод.угода 2.pdf зміни до договору
19 грудня 2017 17:34
Електронний підпис укладений
16 листопада 2017 12:51
Лист від виробника.jpg зміни до договору
16 листопада 2017 12:49
Специфікація ст 4.jpg зміни до договору
16 листопада 2017 12:49
Специфікація ст 3.jpg зміни до договору
16 листопада 2017 12:49
Специфікація ст2.jpg зміни до договору
16 листопада 2017 12:49
Специфікація ст 1.jpg зміни до договору
16 листопада 2017 12:49
Допугода 1.jpg зміни до договору
16 листопада 2017 12:49
Електронний підпис укладений
18 квітня 2017 09:43
Додаток 1 ст. 4 укладений
18 квітня 2017 09:42
Додаток 1 ст. 3 укладений
18 квітня 2017 09:42
Додаток 1 ст. 2 укладений
18 квітня 2017 09:42
Додаток ст. 1 укладений
18 квітня 2017 09:42
Договір ст. 4 укладений
18 квітня 2017 09:42
Договір ст. 3 укладений
18 квітня 2017 09:42
Договір ст. 2 укладений
18 квітня 2017 09:42
Договір ст.1 укладений
18 квітня 2017 09:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.1. п 4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі"- "зменшення обсягів закупівлі..." , згідно Листа від Виробника та на підставі п. 3.2. Договору "Ціна Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін відповідно до зміни ціни за одиницю Товару чи обсягів закупівлі Товару у випадках, передбачених чинним законодавством України та Договором".
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.1. п 4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі"- "зменшення обсягів закупівлі..." , згідно Листа від Виробника та на підставі п. 3.2. Договору "Ціна Договору може бути змінена за взаємною згодою Сторін відповідно до зміни ціни за одиницю Товару чи обсягів закупівлі Товару у випадках, передбачених чинним законодавством України та Договором".
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ст. 36 Закону України " Про публічні закупівлі"- " Дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної у Договорі....".
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження дії договору на підставі п.10.4. Договору та п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні Закупівлі»-«Дія Договору може продовжуватись на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» та відповідно до додаткової угоди № 3 від 28.12.2017 року
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 844 123,00
UAH з ПДВ