Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лічильники газу (побутові)
Очікувана вартість
760 000,00 UAH
UA-2017-02-20-000077-c ● 80a180788e5d46798c18690c2f5c8585
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Вінницягаз» |
Код ЄДРПОУ: | 03338649 |
Місцезнаходження: | 21012, Україна , Вінницька обл., Вінниця, провулок Костя Широцького, будинок 24 |
Контактна особа: |
Бурденюк Роман Васильович 380674330901 Roman.Burdenyuk@vngas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2017 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2017 14:00 |
Очікувана вартість: | 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Лічильники газу (побутові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21012, Україна, Вінницька область, Вінниця, провулок Костя Широцького, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2017
—
30 квітня 2017
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2017 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2017 09:44 |
ТД ПЛГ 2017р.docx |
01 березня 2017 12:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2017 09:44 |
ТД ПЛГ 2017р.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:39
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:14
2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником подається:
- довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до виконання договору про закупівлю (з зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові);
– на кожного зазначеного в довідці працівника надаються документи, що підтверджують їх освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори).
– Просимо надати відповідь, як вимога розділу II статті 5 п.2 узгоджується з вимогами статті 5 п.2 Закону України “Про захист персональних даних”. Дані не посадових і не службових осіб про прізвище( імя, по батькові) та освіта являються персональними даними суб'єкта
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обробка та захист персональних даних здійснюється Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:42
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:16
2) сертифікат (країни-виробника) на систему управління якістю виробництва лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009);
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога ,із зазначенням конкретного пункту документа. З нашого досвіду, підтвердженого офіційними статистичними данним ряду облгазів по результатам повірки лічильників по кожному виробнику. Не завжди якість лічильників сертифікованим на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009) вища ніж у не сертифікованих.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить перелік документів, подання яких є необхідним для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:43
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:18
4) довідку про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають чинним нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
Будь ласка, поясніть на відповідність ,яким чинним нормативним актам (ДСТУ) із зазначенням конкретного пункту, необхідно надати довідку про застосування заходів із захисту довкілля .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасниками як постачальниками та/або виробниками предмету закупівлі (товару) у довільній формі надається довідка, в якій зазначається інформація (згідно вимог п. 3) ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується ними для постачання за договором про закупівлю, чинному законодавству у частині застосування заходів із захисту довкілля.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:47
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:21
7) протокол випробувань з позитивними висновками за РМ 081/39.434-2014;
Просимо надати інформацію що це за документ РМ 081/39.434-2014 ,яка організація його розробник і відповідно його супроводжує.Додатково повідомляємо на наш офіційний запит ДП“Укрметртестстандарт” надав офіційну відповідь, що цей документ ними не розроблявся і на обліку у них не стоїть.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Протокол випробувань надає ПАТ Харьківміськгаз за результатами випробувань лічильників.
2. РМ 081/39.434-2014 - це програма досліджень лічильників в реальних умовах експлуатації яка була розроблена на замовлення представниками ДП «Укрметртестстандартом» .
Зазначена програма є інтелектуальною власністю Замовника та Розробника. Обов’язкової реєстрації подібних документів (в даному випадку програми випробувань) в єдиному реєстрі Законодавством не передбачено.
Для отримання коректної відповіді необхідно щонайменше коректно сформулювати запит, для чого можемо Вам запропонувати нашу допомогу. Не маючи змоги ознайомитися з Вашим офіційним запитом (формулювання запиту, предмет запиту, особа до якої було надано звернення, тощо) ми не маємо змогу коментувати Ваше повідомлення.
2. РМ 081/39.434-2014 - це програма досліджень лічильників в реальних умовах експлуатації яка була розроблена на замовлення представниками ДП «Укрметртестстандартом» .
Зазначена програма є інтелектуальною власністю Замовника та Розробника. Обов’язкової реєстрації подібних документів (в даному випадку програми випробувань) в єдиному реєстрі Законодавством не передбачено.
Для отримання коректної відповіді необхідно щонайменше коректно сформулювати запит, для чого можемо Вам запропонувати нашу допомогу. Не маючи змоги ознайомитися з Вашим офіційним запитом (формулювання запиту, предмет запиту, особа до якої було надано звернення, тощо) ми не маємо змогу коментувати Ваше повідомлення.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:49
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:27
1.9. Лічильний механізм лічильника газу повинен бути нерозбірним.
Просимо пояснити як Ви розумієте реалізацію нерозбірності лічильного механізму, вимога п.1.9 Додатку 1
Відповідь: Під … нерозбірним лічильним механізмом… мається на увазі наступне - при спробі механічного втручання до лічильного механізму – без зворотне руйнування лічильного механізму без можливості його відновлення.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:50
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:23
1.11. На відліковому пристрої лічильника газу має бути нанесений Bar-code, в якому повинна міститися наступна інформація:
- Модель (виконання) лічильника;
- Типорозмір лічильника;
- Діаметр різьби приєднувальних патрубків;
- Напрям потоку газу;
- Рік виготовлення та заводський номер лічильника;
– Адреса веб-сайту виробника.
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога п.1.11 Додатку 1,із зазначенням конкретного пункту документа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо нанесення на лічильник Bar-code не задана будь-яким нормативним документом України.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, безпомилкового інформаційного наповнення баз даних та багато іншого було прийнято рішення щодо використання лічильників з нанесенням Bar-code. Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь яким чинним нормативним документам.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, безпомилкового інформаційного наповнення баз даних та багато іншого було прийнято рішення щодо використання лічильників з нанесенням Bar-code. Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь яким чинним нормативним документам.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:52
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:35
Лічильники G1.6,G2.5 встановлюються в квартирах, де газопроводи виконані трубою 3/4”. Лічильники деяких виробників на патрубках 3/4” не можуть забезпечити необхідні метрологічні параметри. Проте вони цей недолік трансформували в перевагу. Використання лічильників з патрубками 1.1/4” збільшує затрати на встановлення лічильника. Комплект монтажних частин для патрубків 3/4" значно дешевший ніж комплект монтажних частин для патрубків 1.1/4" Закупівля лічильників з патрубками 3/4" дозволить закупити лічильників на 5% більше за рахунок економії на комплекті монтажних частин і затрат на монтаж. Посилання на те , що це вимога уніфікації теж не витримує критики.Уніфікація здійснюється з метою зменшення затрат на виробництво а не збільшення. Враховуючи викладене просимо надати пояснення , чому до тендеру не допущені лічильники з діаметром патрубків 3/4" . Також просимо надати інформацію,якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога п.2.11 Додатку 1 ,із зазначенням конкретного пункту документа заборонено застосування лічильників з патрубками 3/4".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ринок лічильників широко представлений різними діаметрами вхідних патрубків та різними видами різьби, в тому числі і в розрізі однієї марки та типорозміру лічильника. Тому діаметри вхідних патрубків визначаються замовником (нами) виходячи з виробничої необхідності на даний момент часу під конкретну партію лічильників.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:55
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:37
Пробачте за описку. В попередньомупитанні неохідно читати так:Лічильники деяких виробників на патрубках 1.1/4” не можуть забезпечити необхідні метрологічні параметри.
Відповідь: Ринок лічильників широко представлений різними діаметрами вхідних патрубків та різними видами різьби, в тому числі і в розрізі однієї марки та типорозміру лічильника. Тому діаметри вхідних патрубків визначаються замовником (нами) виходячи з виробничої необхідності на даний момент часу під конкретну партію лічильників.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2017 14:56
Дата відповіді: 23 лютого 2017 10:40
3.1. Допускається вибіркова (часткова) перевірка Покупцем якості товару шляхом проведення відповідних випробувань, досліджень частини (окремих одиниць) товару з розповсюдженням (поширенням) результатів перевірки якості частини товару на всю партію поставленого товару.
По п.3.1.Договору просимо надати відповідь на наступні питання:
1.Яка методика здійснення вибірки;
2.Методика проведення випробувань;
3.Що за дослідження і в якому обсязі будуть проводитися ;
4.З ким погоджується програма перевірки,;
5.Ким і на якому обладнанні буде проводитись перевірка;
6.Склад комісії. яка буде проводити ці випробування;
7.На основі яких критеріїв будуть оцінюватись результати
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приймання товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється працівниками Покупця на підставі товаросупровідних документів, видаткової накладної, специфікації, сертифікатів відповідності, паспортів виробника, документації на товар, державних стандартів України тощо. При цьому, проектом договору про закупівлю передбачена можливість проведення працівниками Покупця, що здійснюють приймання товару, вибіркової (часткової) перевірки якості товару, тобто перевірки частини (окремих одиниць) відповідної партії товару. Якість поставленого товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України, технічним та іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами, у тому числі, вимогам технічної специфікації (додаток № 3 до проекту договору). Розроблення та впровадження спеціального алгоритму організації приймання товару за якістю, а також затвердження на його підставі окремої методики приймання товару за якістю, не вбачається Замовником за доцільне.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:18
Дата відповіді: 24 лютого 2017 12:54
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога і вимагається обов*язкова сертифікація систем управління якістю виробництва лічильників на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009),із зазначенням конкретного пункту документа.
Відповідь: Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить перелік документів, подання яких є необхідним для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 14:19
Дата відповіді: 24 лютого 2017 12:53
4) Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована необхідність цїєї вимоги і вимагається обовязкова сертифікація системи екологічного керування виробництвом лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO14001:2006)
Відповідь: Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить перелік документів, подання яких є необхідним для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Уточнення по відповіді
Дата подання: 24 лютого 2017 14:17
Дата відповіді: 25 лютого 2017 10:09
Обробка та захист персональних даних здійснюється Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних».Прошу надати пояснення, як замовник здійснить захист персональних даних не посадових та не службових осіб, при їх оприлюдені на Прозоро за вимогою Замовника.
Відповідь: У відповідності до вимог Закону України "Про захист персональних даних".
Уточнення по наданій відповіді
Дата подання: 24 лютого 2017 14:24
Дата відповіді: 28 лютого 2017 11:23
Приймання товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється працівниками Покупця на підставі товаросупровідних документів, видаткової накладної, специфікації, сертифікатів відповідності, паспортів виробника, документації на товар, державних стандартів України тощо. При цьому, проектом договору про закупівлю передбачена можливість проведення працівниками Покупця, що здійснюють приймання товару, вибіркової (часткової) перевірки якості товару, тобто перевірки частини (окремих одиниць) відповідної партії товару. Якість поставленого товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України, технічним та іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами, у тому числі, вимогам технічної специфікації (додаток № 3 до проекту договору). Розроблення та впровадження спеціального алгоритму організації приймання товару за якістю, а також затвердження на його підставі окремої методики приймання товару за якістю, не вбачається Замовником за доцільне.
Надана Вами відповідь не відповідає вимогам прописаним вп.5.1.Договору. В звязку з цим відкорегуйте вимоги відповідно наданій відповіді або надайте відповідь на поставлені питання
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п. 5.1. проекту договору не регламентує порядок поставки товару.
Уточнення по наданій відповіді
Дата подання: 24 лютого 2017 14:34
Дата відповіді: 25 лютого 2017 10:12
Учасниками як постачальниками та/або виробниками предмету закупівлі (товару) у довільній формі надається довідка, в якій зазначається інформація (згідно вимог п. 3) ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується ними для постачання за договором про закупівлю, чинному законодавству у частині застосування заходів із захисту довкілля.
Просимо пояснити на відповідність яких технічних і якісних харектеристик лічильників і відповідності якого чинного законодавства у частині застосування заходів із захисту довкілля із зазначенням конкретних документів необхідно надати довідку
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена п. 3) ч. 2. ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Уточнення по наданій відповіді
Дата подання: 24 лютого 2017 15:22
Дата відповіді: 25 лютого 2017 10:23
Протокол випробувань надає ПАТ Харьківміськгаз за результатами випробувань лічильників.
2. РМ 081/39.434-2014 - це програма досліджень лічильників в реальних умовах експлуатації яка була розроблена на замовлення представниками ДП «Укрметртестстандартом» .
Зазначена програма є інтелектуальною власністю Замовника та Розробника. Обов’язкової реєстрації подібних документів (в даному випадку програми випробувань) в єдиному реєстрі Законодавством не передбачено.
Для отримання коректної відповіді необхідно щонайменше коректно сформулювати запит, для чого можемо Вам запропонувати нашу допомогу. Не маючи змоги ознайомитися з Вашим офіційним запитом (формулювання запиту, предмет запиту, особа до якої було надано звернення, тощо) ми не маємо змогу коментувати Ваше повідомлення.
1. У зв*язку тим, що ми отримали відповідь від «Укрметртестандарту» відповідь, що їм невідомий цей документ, а також «Харьківміськгаз» на даний час теж не надав відповідь на наш запит, просимо Вас, як Замовника торгів , що висунув вимоги в тендерній документації і знайомий з цим документом , просимо надати відповідь на наступні питання:
1.Який підрозділ «Укрметртестстандарту» замовив розробку документу , є його власником, розпоряджується цією інтелектуальною власністю на даний час , яким чином і де він зарегістрований як інтелектуальна власність.
2.Де, коли і ким була оприлюднена інформація про цей документ.
3.Яка природа цього документу.
4.Термін проходження випробувань для отримання протоколу за цією методикою.
5.Ким уповноважено «Харківміскгаз» проводити випробування за цим документом.
6.Лічильники яких виробників пройшли випробування і отримали протокол.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми просили надати Виробників "Протокол випробувань" з позитивними висновками випробувань. На Ваш запит ми повідомили Вам інтелектуальних власників програми, місце випробувань. Інші Ваші запитання на кшталт - природа походження документу, скільки триває випробування, хто проходив та які результати отримав, тощо жодного відношення до змісту проведення тендеру не мають.
Запитання по наданій відповіді
Дата подання: 24 лютого 2017 15:33
Дата відповіді: 01 березня 2017 12:16
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована необхідність цїєї вимоги і вимагається обовязкова сертифікація системи екологічного керування виробництвом лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO14001:2006)
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 24.02.2017, 12:53)
Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить перелік документів, подання яких є необхідним для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.иПросимо повідомити які конкретно технічні,якісні, кількісні характеристики побутових лічильників газу підтверджують сертифікати ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO14001:2006);
ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Сертифікація на систему управління якістю виробництва згідно вимог стандарту ISO 9001:2008 (або ДСТУ ISO 9001:2009), а також на відповідність системи екологічного керування виробництвом згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (або ДСТУ ISO 14001:2006), передбачена чинним законодавством і є добровільною. Наявність вказаних сертифікатів гарантує нам, як Замовникам, впевненість щодо можливості учасника забезпечити постачання технічно складної продукції (лічильників газу) необхідної нам якості, виробленої на відповідній технічній базі з дотриманням усіх умов, передбачених для виробництва такого виду продукції. Зазначена сертифікація базується на міжнародних рекомендаціях, відповідає технічній політиці нашого підприємства, а також політиці підприємства у галузі охорони довкілля.
Уточнення по наданій відповіді
Дата подання: 24 лютого 2017 15:47
Дата відповіді: 28 лютого 2017 11:39
Просимо пояснити як Ви розумієте реалізацію нерозбірності лічильного механізму, вимога п.1.9 Додатку 1
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 23.02.2017, 10:27)
Під … нерозбірним лічильним механізмом… мається на увазі наступне - при спробі механічного втручання до лічильного механізму – без зворотне руйнування лічильного механізму без можливості його відновлення.
Просимо надати відповідь, яким Технічним регламентом,ДСТУ , Постановою НКРЄКП ,любими іншими номативно-технічними документами підтверджується ця вимога.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше питання надаємо пояснення: в постанові НКРЕКП №2494 в розділі організації приладового обліку природного газу в точці вимірювання вказано: "Конструкція та програмне забезпечення ЗВТ, які входять до складу комерційного вузла обліку газу, повинні бути захищені від несанкціонованого втручання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-20-000077-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Державне підприємство завод "Генератор", Код ЄДРПОУ:14312453
Дата подання: 25 лютого 2017 09:30
Вимога до тендерної документації
Замовник: Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Вінницягаз»
21012, Україна, Вінницька область, Вінниця, провулок Костя Широцького, будинок 24
ЄДРПОУ 03338649
номер оголошення №UA-2017-02-20-000077-c
Вимога
Вимога Замовника щодо подання йому у складі інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, копії наказів про прийняття на роботу (підпункт 2 пункту 5 розділу ІІІ) та копії докаментів, що засвідчуюють освітньо-кваліфікаційний рівень є порушенням Закону України «Про захист персональних даних», оскільки інформація викладена у наказі про прийняття на роботу та документах про освітньо-кваліфікаційний рівень, у відповідності до ч. 2 ст. 11 Закону України “Про інформацію” віднесена до конфіденційної і у відповідності до ч. ст. 21 Закону України “Про інформацію” конфіденційна інформація може поширюватися лише за бажанням (згодою) відповідної особи. Лише персональні дані посадових осіб не підлягають захисту, і нам не зрозуміло як замовник здійснить захист персональних даних при їх публікації на Прозоро.
Вважаємо що ця вимога не відповідає вимогам Закону України «Про захист персональних даних», Закону України “Про інформацію” і вимагаємо викласти підпункт 2 пункту 5 розділу ІІІ у наступній редакції:
2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником подається:
- довідка про посадових осіб , які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до виконання договору про закупівлю (з зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові);
-на кожного зазначену в довідці посадову особу надаються документи, що підтверджують їх освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори).
Підпунктом 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації про кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі передбачена можливість відмови в участі у процедурі закупівлі, у разі відсутності виконаних аналогічних договорів , що підтверджується копіями відповідних договорів, листом виробника та листами-відгуками контрагентів про досвід роботи з учасником.
Враховуючи , що в зв’язку з падінням попиту на лічильники газу і монополізацією ринку, внаслідок непрозорих закупівель, які проводились газовими підприємствами України останні три роки, та продаж лічильників через власну торгівельну мережу, дані вимоги є дискримінаційними.
Вимагаємо доповнити цей підпункт “або надання довідки про обсяги виготовлених та реалізованих лічильників” .
У підпункті 2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації викладено вимогу що система управління якістю виробництва лічильника газу повинна бути сертифікована згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001. Однак, ця вимога не жодним чином не стосується якості лічильників. За статистичними даними облгазів стосовно якості продукції виробників, виробники, які сертифіковані у відповідності до ISO 9001 не знаходяться у лідируючих позиціях щодо якості їх продукції. Тому вважаємо цю вимогу дискримінаційною
У підпункті 3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації , викладено вимогу, що система екологічного керування виробництвом лічильників газу згідно повинна бути сертфікована відповідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO 14001:2006).Дана сертифікація є добровільною. На підприємстві може діяти система внутрішнього екологічного керування виробництвом, а не тільки екологічного керування виробництва лічильників , відповідаюча чинним нормативним актам. На конкретне запитання Вами було надано вдповідь не маючу відношення до запитання. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття.
У підпункті 4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації , викладено вимогу надання довідки про те, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають чинним нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Відповідь надана Вами не має відношення до заданого питання. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття.
У підпункті 7 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації , викладено вимогу надання протоколу випробувань з позитивними висновками за РМ 081/39.434-2014. Кожна наша вимога надати інформацію по цій вимозі не відповідала змісту наших запитань. В ході обговорення нам так і не вдалось вияснити нормативно-правові підстави необхідності цього документу.Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття.
Вимога Пункт 1.9. Додатку 1.Лічильний механізм лічильника газу повинен бути нерозбірним. В ході обговорення було вияснено Ваше поняття нерозбірності лічильника.На питання яким нормативно-правовим документом, технічним регламентом чи можливо іншим документом ця вимога обгрунтована відповіді ми не отримали. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття, або ж приведення її у відповідність до Кодексу газорозподільних систем.
Вимога пункту 2.11 Додатку1 що до приєднувальних патрубків з різьбою 1.1/4”.
Ваше пояснення що це Ваша виробнича необхідність на даний час. Можливо ми і сприйняли б цю Вашу відповідь, але проаналізувавши тендери на побутові лічильники загальною кількістю понад 120000 шт. , в яких це теж нагальна потреба саме в таких штуцерах. При встановленні цих лічильників на магістралях діаметром 3/4” здорожчує вартість монтажу на 40-50 гривень. Державі буде задано в цілому значної шкоди, адже закупки і встановлення лічильників здійснюється за рахунок закладених в тариф витрат, а не за рахунок Вашої організації. Враховуючи викладене вважаємо цю вимогу дискримінацій-ною і вимагаємо її зняття.
Вимога пункту 3.7.Додатку 2 що допускається вибіркова (часткова) перевірка Покупцем якості товару шляхом проведення відповідних випробувань, досліджень частини (окремих одиниць) товару з розповсюдженням (поширенням) результатів перевірки якості частини товару на всю партію поставленого товару. Надана Вами відповідь під чам обговорення лише частково співпадає з вимогою. В розрізі наданої Вами відповід це лише проведення вхідного контролю на відповідність паспортним даним та технічним умовам, випробування і дослідження частини окремої одиниці товару це зовсім інше. Вами у наданій відповіді не надано критерій якісної оцінки партії товару для поширення його на партію, що залишає можливість суб´єктивної оцінки отриманих результатів. Вимагаємо відкорегувати цю вимогу у відповідності до наданої відповіді.
Вимоги пунктів 1.8 та 2.11 Додатку 3 до Договору, на підставах викладених раніше, вважаємо дискримінаційними та вимагаємо їх зняття.
Розгорнути
Згорнути
21012, Україна, Вінницька область, Вінниця, провулок Костя Широцького, будинок 24
ЄДРПОУ 03338649
номер оголошення №UA-2017-02-20-000077-c
Вимога
Вимога Замовника щодо подання йому у складі інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, копії наказів про прийняття на роботу (підпункт 2 пункту 5 розділу ІІІ) та копії докаментів, що засвідчуюють освітньо-кваліфікаційний рівень є порушенням Закону України «Про захист персональних даних», оскільки інформація викладена у наказі про прийняття на роботу та документах про освітньо-кваліфікаційний рівень, у відповідності до ч. 2 ст. 11 Закону України “Про інформацію” віднесена до конфіденційної і у відповідності до ч. ст. 21 Закону України “Про інформацію” конфіденційна інформація може поширюватися лише за бажанням (згодою) відповідної особи. Лише персональні дані посадових осіб не підлягають захисту, і нам не зрозуміло як замовник здійснить захист персональних даних при їх публікації на Прозоро.
Вважаємо що ця вимога не відповідає вимогам Закону України «Про захист персональних даних», Закону України “Про інформацію” і вимагаємо викласти підпункт 2 пункту 5 розділу ІІІ у наступній редакції:
2) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником подається:
- довідка про посадових осіб , які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до виконання договору про закупівлю (з зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові);
-на кожного зазначену в довідці посадову особу надаються документи, що підтверджують їх освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори).
Підпунктом 3 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації про кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі передбачена можливість відмови в участі у процедурі закупівлі, у разі відсутності виконаних аналогічних договорів , що підтверджується копіями відповідних договорів, листом виробника та листами-відгуками контрагентів про досвід роботи з учасником.
Враховуючи , що в зв’язку з падінням попиту на лічильники газу і монополізацією ринку, внаслідок непрозорих закупівель, які проводились газовими підприємствами України останні три роки, та продаж лічильників через власну торгівельну мережу, дані вимоги є дискримінаційними.
Вимагаємо доповнити цей підпункт “або надання довідки про обсяги виготовлених та реалізованих лічильників” .
У підпункті 2 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації викладено вимогу що система управління якістю виробництва лічильника газу повинна бути сертифікована згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 9001. Однак, ця вимога не жодним чином не стосується якості лічильників. За статистичними даними облгазів стосовно якості продукції виробників, виробники, які сертифіковані у відповідності до ISO 9001 не знаходяться у лідируючих позиціях щодо якості їх продукції. Тому вважаємо цю вимогу дискримінаційною
У підпункті 3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації , викладено вимогу, що система екологічного керування виробництвом лічильників газу згідно повинна бути сертфікована відповідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO 14001:2006).Дана сертифікація є добровільною. На підприємстві може діяти система внутрішнього екологічного керування виробництвом, а не тільки екологічного керування виробництва лічильників , відповідаюча чинним нормативним актам. На конкретне запитання Вами було надано вдповідь не маючу відношення до запитання. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття.
У підпункті 4 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації , викладено вимогу надання довідки про те, технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають чинним нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Відповідь надана Вами не має відношення до заданого питання. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття.
У підпункті 7 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації , викладено вимогу надання протоколу випробувань з позитивними висновками за РМ 081/39.434-2014. Кожна наша вимога надати інформацію по цій вимозі не відповідала змісту наших запитань. В ході обговорення нам так і не вдалось вияснити нормативно-правові підстави необхідності цього документу.Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття.
Вимога Пункт 1.9. Додатку 1.Лічильний механізм лічильника газу повинен бути нерозбірним. В ході обговорення було вияснено Ваше поняття нерозбірності лічильника.На питання яким нормативно-правовим документом, технічним регламентом чи можливо іншим документом ця вимога обгрунтована відповіді ми не отримали. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо її зняття, або ж приведення її у відповідність до Кодексу газорозподільних систем.
Вимога пункту 2.11 Додатку1 що до приєднувальних патрубків з різьбою 1.1/4”.
Ваше пояснення що це Ваша виробнича необхідність на даний час. Можливо ми і сприйняли б цю Вашу відповідь, але проаналізувавши тендери на побутові лічильники загальною кількістю понад 120000 шт. , в яких це теж нагальна потреба саме в таких штуцерах. При встановленні цих лічильників на магістралях діаметром 3/4” здорожчує вартість монтажу на 40-50 гривень. Державі буде задано в цілому значної шкоди, адже закупки і встановлення лічильників здійснюється за рахунок закладених в тариф витрат, а не за рахунок Вашої організації. Враховуючи викладене вважаємо цю вимогу дискримінацій-ною і вимагаємо її зняття.
Вимога пункту 3.7.Додатку 2 що допускається вибіркова (часткова) перевірка Покупцем якості товару шляхом проведення відповідних випробувань, досліджень частини (окремих одиниць) товару з розповсюдженням (поширенням) результатів перевірки якості частини товару на всю партію поставленого товару. Надана Вами відповідь під чам обговорення лише частково співпадає з вимогою. В розрізі наданої Вами відповід це лише проведення вхідного контролю на відповідність паспортним даним та технічним умовам, випробування і дослідження частини окремої одиниці товару це зовсім інше. Вами у наданій відповіді не надано критерій якісної оцінки партії товару для поширення його на партію, що залишає можливість суб´єктивної оцінки отриманих результатів. Вимагаємо відкорегувати цю вимогу у відповідності до наданої відповіді.
Вимоги пунктів 1.8 та 2.11 Додатку 3 до Договору, на підставах викладених раніше, вважаємо дискримінаційними та вимагаємо їх зняття.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 березня 2017 09:15
Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують їх відповідність визначеним замовником кваліфікаційним критеріям.
Одним з критеріїв, який визначено замовником у відповідності до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, учасником подається довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до виконання договору про закупівлю (з зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові); на кожного зазначеного в довідці працівника надаються документи, що підтверджують їх освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори).
Дана вимога тендерної документації не порушує жодних норм Закону України «Про захист персональних даних», або Закону України «Про інформацію», та не є дискримінаційною. Звертаємо Вашу увагу, що згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних, згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», надається володільцю персональних даних, а не замовнику. Разом з тим, запропонована Вами редакція даного пункту щодо витребування інформації про посадових осіб (а не працівників) учасників суперечить ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У повній відповідності до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено й такий кваліфікаційний критерій як наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Даний кваліфікаційний критерій не порушує жодних прав та законних інтересів учасників, та має на меті з’ясування, чи учасники процедури закупівлі дійсно здійснюють господарську діяльність у сфері поставки побутових лічильників газу, мають необхідний досвід, і здатні своєчасно та в повному обсязі забезпечити потребу замовника у предметі закупівлі.
Вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання учасниками документів, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, щодо надання сертифіката (країни-виробника) на систему управління якістю виробництва лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009); та сертифіката (країни-виробника) відповідності системи екологічного керування виробництвом лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO 14001:2006) не є дискримінаційними.
Сертифікація на систему управління якістю виробництва згідно вимог стандарту ISO 9001:2008 (або ДСТУ ISO 9001:2009), а також на відповідність системи екологічного керування виробництвом згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (або ДСТУ ISO 14001:2006), передбачена чинним законодавством і є добровільною. Наявність вказаних сертифікатів гарантує нам, як Замовникам, впевненість щодо можливості учасника забезпечити постачання технічно складної продукції (лічильників газу) необхідної нам якості, виробленої на відповідній технічній базі з дотриманням усіх умов, передбачених для виробництва такого виду продукції. Зазначена сертифікація базується на міжнародних рекомендаціях, відповідає технічній політиці нашого підприємства, а також політиці підприємства у галузі охорони довкілля.
Вимога про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля встановлена п.3) ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником на підтвердження відповідності предмета закупівлі, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю, вказаній вимозі подається довідка у довільній формі з зазначенням даної інформації.
Щодо необхідності надання протоколу випробувань з позитивними висновками за РМ 081/39.434-2014, повідомляємо, що згідно чинного законодавства Замовник має право пересвідчитись в якості запропонованого нам виробу, відповідності технічних та метрологічних характеристик, зазначених виробником в експлуатаційних документах за умов, наближених до умов за якими планується експлуатувати лічильники (за робочим середовищем, на якому планується експлуатація лічильників та в діапазоні робочого тиску, за яким планується використання лічильників). Крім того, метою досліджень є встановлення зміни метрологічних та технічних характеристик лічильників, які виникають/можуть виникати внаслідок дії впливних величин та перешкод в межах або поза межами встановлених нормованих робочих умов для засобу вимірювальної техніки. Результати таких досліджень дозволяють забезпечити вибір оптимального рішення щодо застосування лічильників в конкретних умовах експлуатації для мінімізації похибки обліку природного газу ще на стадіях придбання та проектування, що в свою чергу дає змогу значно зменшити складові експлуатаційних витрат.
Вимоги щодо захисту від несанкціонованого втручання передбачені рядом нормативних документів, зокрема, п. 26, 27 Додатку 1 Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМ України від 24.02.2016 р. № 163, розділом 9 OIML R137, Кодексом газорозподільних систем тощо. Враховуючи багаторічний досвід практичної експлуатації лічильників, замовником було обрано найбільш вдале та захищене технічне рішення, яке забезпечує виконання вимог нормативних документів.
Разом з тим, з метою забезпечення найбільш повного та усебічного розгляду Вашого звернення, просимо уточнити, у чому конкретно полягає порушення Ваших прав та законних інтересів визначеними замовником технічними характеристиками предмета закупівлі.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що підтверджують їх відповідність визначеним замовником кваліфікаційним критеріям.
Одним з критеріїв, який визначено замовником у відповідності до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так, учасником подається довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до виконання договору про закупівлю (з зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові); на кожного зазначеного в довідці працівника надаються документи, що підтверджують їх освітньо-кваліфікаційний рівень, та накази про прийняття на роботу (або трудові договори).
Дана вимога тендерної документації не порушує жодних норм Закону України «Про захист персональних даних», або Закону України «Про інформацію», та не є дискримінаційною. Звертаємо Вашу увагу, що згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних, згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», надається володільцю персональних даних, а не замовнику. Разом з тим, запропонована Вами редакція даного пункту щодо витребування інформації про посадових осіб (а не працівників) учасників суперечить ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У повній відповідності до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником встановлено й такий кваліфікаційний критерій як наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів). Даний кваліфікаційний критерій не порушує жодних прав та законних інтересів учасників, та має на меті з’ясування, чи учасники процедури закупівлі дійсно здійснюють господарську діяльність у сфері поставки побутових лічильників газу, мають необхідний досвід, і здатні своєчасно та в повному обсязі забезпечити потребу замовника у предметі закупівлі.
Вимоги пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації щодо надання учасниками документів, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації, зокрема, щодо надання сертифіката (країни-виробника) на систему управління якістю виробництва лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009); та сертифіката (країни-виробника) відповідності системи екологічного керування виробництвом лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO 14001:2006) не є дискримінаційними.
Сертифікація на систему управління якістю виробництва згідно вимог стандарту ISO 9001:2008 (або ДСТУ ISO 9001:2009), а також на відповідність системи екологічного керування виробництвом згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (або ДСТУ ISO 14001:2006), передбачена чинним законодавством і є добровільною. Наявність вказаних сертифікатів гарантує нам, як Замовникам, впевненість щодо можливості учасника забезпечити постачання технічно складної продукції (лічильників газу) необхідної нам якості, виробленої на відповідній технічній базі з дотриманням усіх умов, передбачених для виробництва такого виду продукції. Зазначена сертифікація базується на міжнародних рекомендаціях, відповідає технічній політиці нашого підприємства, а також політиці підприємства у галузі охорони довкілля.
Вимога про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля встановлена п.3) ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником на підтвердження відповідності предмета закупівлі, що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю, вказаній вимозі подається довідка у довільній формі з зазначенням даної інформації.
Щодо необхідності надання протоколу випробувань з позитивними висновками за РМ 081/39.434-2014, повідомляємо, що згідно чинного законодавства Замовник має право пересвідчитись в якості запропонованого нам виробу, відповідності технічних та метрологічних характеристик, зазначених виробником в експлуатаційних документах за умов, наближених до умов за якими планується експлуатувати лічильники (за робочим середовищем, на якому планується експлуатація лічильників та в діапазоні робочого тиску, за яким планується використання лічильників). Крім того, метою досліджень є встановлення зміни метрологічних та технічних характеристик лічильників, які виникають/можуть виникати внаслідок дії впливних величин та перешкод в межах або поза межами встановлених нормованих робочих умов для засобу вимірювальної техніки. Результати таких досліджень дозволяють забезпечити вибір оптимального рішення щодо застосування лічильників в конкретних умовах експлуатації для мінімізації похибки обліку природного газу ще на стадіях придбання та проектування, що в свою чергу дає змогу значно зменшити складові експлуатаційних витрат.
Вимоги щодо захисту від несанкціонованого втручання передбачені рядом нормативних документів, зокрема, п. 26, 27 Додатку 1 Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМ України від 24.02.2016 р. № 163, розділом 9 OIML R137, Кодексом газорозподільних систем тощо. Враховуючи багаторічний досвід практичної експлуатації лічильників, замовником було обрано найбільш вдале та захищене технічне рішення, яке забезпечує виконання вимог нормативних документів.
Разом з тим, з метою забезпечення найбільш повного та усебічного розгляду Вашого звернення, просимо уточнити, у чому конкретно полягає порушення Ваших прав та законних інтересів визначеними замовником технічними характеристиками предмета закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-20-000077-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Укроборонпром ГП "Новатор", Код ЄДРПОУ:22987900
Дата подання: 02 березня 2017 18:34
Дата подання: 02 березня 2017 18:34
Про порушення порядку проведення процедури закупівлі
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавства з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 11 березня 2017 12:02
Рішення від 06.03.2017 № 1030.pdf
Дата публікації: 11 березня 2017 12:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.03.2017 № 1392.pdf
Дата публікації: 22 березня 2017 19:09
Рішення від 21.03.2017 № 1392.pdf
Дата публікації: 24 березня 2017 19:02
Інформація про відміну
Дата відміни
08 березня 2017 14:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій