Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Індивідуальне обмундирування (3581) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2)
Individual equipment (3581) (Wind-breaker and waterproof trousers and undercoat)
Очікувана вартість
17 295 020,00 UAH
UA-2017-02-17-002306-c a7a6a4372dea4e57844f47d4223e2fed
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Лук'яненко

+380444547377 ezakupivliddz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство оборони України
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: http://www.mil.gov.ua/
Місцезнаходження: 03168, Україна , Київська область обл., Киев, пр. Повітрофлотський, 6 (Департамент державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ - пр. Перемоги, 55/2)
Контактна особа: Тетяна Лук'яненко
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Додаткові контактні особи: Tetiana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 00034022
Contact point: +380444547377
ezakupivliddz@gmail.com
Additional contacts: Tetiana Lukyanenko
+380444547377
ezakupivliddz@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2017 18:00
Очікувана вартість: 17 295 020,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 лютого 2017 16:55
Enquiries until: 15 березня 2017 18:00
Complaints submission until: до 16 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 березня 2017 18:00

Information

Estimated total value: 17 295 020 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву файлу, яку видано банком, так як мають місце випадки, що після зміни назви файлу під час перевірки програмою «M.E.Doc» зникає електронний цифровий підпис і електронна банківська гарантія являється недійсною, так як ЕЦП відсутній. Учасник може самостійно перевірити якість електронної банківської гарантії, видану банком, за допомогою програми «M.E.Doc»
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проведення випробувань для отримання висновку
Дата подання: 22 лютого 2017 12:57
Дата відповіді: 27 лютого 2017 14:33
Добрий день! В оголошенні вказано, що Учасники повинні надати для участі у торгах сканований висновок щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, який видається Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81). Для отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, виріб (предмет речового майна) та його комплектуючі мають пройти випробування в акредитованих випробувальних лабораторіях. Для проведення належних випробувань та вказання коректних даних в протоколі випробувань лабораторії потрібно в середньому 10-14 робочих днів. Перелік випробувань, які потрібно провести для отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, було офіціально опубліковано лише 22.02.2017р. Термін проведення перевірки відповідності зразка в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України становить три робочих дні з моменту отримання письмової заяви від учасника відбору. Таким чином загальний строк отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону складає 13-17 робочих днів. Просимо перенести кінцевий термін подачі пропозицій на строк, достатній для проведення випробувань та отримання нового Висновку. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення та внесенні зміни до оголошення про перенесення кінцевого терміну подання цінових пропозицій на закупівлю індивідуального обмундирування (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2) три лоти
Загальне питання
Дата подання: 27 лютого 2017 12:01
Дата відповіді: 10 березня 2017 12:49
Доброго дня, П.п. 12.4. (пункт 2) Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю .... передбачається: що після завершення електронного аукціону учаснику на переговори необхідно надати документи відповідно до п.3.2.” Одним із документів, перелічених у п.3.2. – є висновок щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, який видається Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення ЗСУ в 1-му оригінальному примірнику з терміном його дії – 1 рік з моменту його видачі. Крім того, повторна видача такого висновку можлива лише при внесенні змін до ТУ. Відповідно до п.11 ст.3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” просимо надати роз’яснення чи не буде відхилено цінову пропозицію учасника на переговорах, якщо в її складі, на виконання п.п.12.4. пункту 2 буде надано документ у вигляді копії або нотаріально завіреної копії такого висновку. Адже у разі надання оригіналу висновку в одному тендері, учасник не в змозі прийняти участь у наступному тендері протягом року через відсутність оригіналу такого висновку, що вбачається дискримінаційною вимогою. Просимо внести зміни в Оголошення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення та внесенні зміни до оголошення на закупівлю індивідуального обмундирування (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2) три лоти.
Щодо відгуку
Дата подання: 07 березня 2017 11:24
Дата відповіді: 10 березня 2017 12:49
Доброго дня ! Після внесення змін від 03.03.2017 р. у п.п. 4. п 12,3 вказано: надати сканований відгук [виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків]. Не вказано, що потрібно надати копію відгуку, тобто мається на увазі, що потрібно надати сканований оригінал відгуку? Просимо пояснити! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення та внесенні зміни до оголошення на закупівлю індивідуального обмундирування (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2) три лоти.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-17-002306-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК", Код ЄДРПОУ:30105738
Дата подання: 03 березня 2017 10:10
Щодо отримання висновка
Добрий день!
В оголошенні вказано, що Учасники повинні надати для участі у торгах сканований висновок щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, який видається Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ, вул. Мельникова, 81).
Для отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, виріб (предмет речового майна) та його комплектуючі мають пройти випробування в акредитованих випробувальних лабораторіях.
Для проведення належних випробувань та вказання коректних даних в протоколі випробувань лабораторії потрібно в середньому 10-14 робочих днів. Перелік випробувань, які потрібно провести для отримання висновка щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону, було офіціально опубліковано лише 22.02.2017р.
Термін проведення перевірки відповідності зразка в Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України становить три робочих дні з моменту отримання письмової заяви від учасника відбору.
Таким чином, загальний строк отримання висновку щодо відповідності Зразка предметів речового майна нормативним документам та зразку-еталону складає 13-17 робочих днів, не враховуючи час на виготовлення зразків, транспортування, тощо.
У зв’язку із вищевикладеним, просимо перенести кінцевий термін подачі пропозицій на строк, достатній для проведення випробувань та отримання Висновку.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2017 12:48
Замовником прийнято рішення залишити кінцевий термін подання цінових пропозицій до 20.03.2017 року на закупівлю індивідуального обмундирування (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2) три лоти, оскільки у всіх учасників процедури закупівлі достатньо часу на отримання Висновків на відповідність продукції суб’єктів господарчої діяльності зразку-еталону.

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Військова уніформа 35811300-5 (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2)
Опис предмету закупівлі: Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2 - 10 000 к-тів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 963 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 59 638,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 1. Military helmets 35811300-5 (Wind-breaker and waterproof trousers and undercoat, type 2)
Current status: Complete
Estimated total value: 5 963 800,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 638,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 21 березня 2017 12:11
Auction planned date: 21 березня 2017 12:11
Закінчення: 21 березня 2017 12:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 комп.
Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Доставка: 03126, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Качалова, 3
Дата доставки: 30 червня 2017

Wind-breaker and waterproof trousers and undercoat, type 2
CPV: 35811300-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2017 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІК ТРЕЙД" 5 963 800,00
UAH з ПДВ
5 963 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТУСМО" 5 963 800,00
UAH з ПДВ
5 963 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Астра Люкс 5 963 400,00
UAH з ПДВ
5 963 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо" 5 955 000,00
UAH з ПДВ
5 955 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБІТ-ТЕКС" 5 963 800,00
UAH з ПДВ
5 904 162,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2017 16:58
Штатний розпис.pdf
20 березня 2017 16:58
Статут.PDF
20 березня 2017 16:58
Розпорядження.pdf
20 березня 2017 16:58
протокол 3.PDF
20 березня 2017 16:58
Протокол 2 ст 2.pdf
20 березня 2017 16:58
Протокол 2 ст 1.pdf
20 березня 2017 16:58
Протокол 1.PDF
20 березня 2017 16:58
Договор суборенди.PDF
20 березня 2017 16:58
Договір куплі продажу.PDF
20 березня 2017 16:57
Довідка Ст.17.pdf
20 березня 2017 16:57
Довідка про працівників.PDF
20 березня 2017 16:57
Довідка про обладнання.PDF
20 березня 2017 16:57
Гарантійний лист Лот 1.PDF
20 березня 2017 16:57
Відомості про Учасника.pdf
20 березня 2017 16:57
Відгук до Договору.pdf
20 березня 2017 16:57
Висновок ЗСУ 2.pdf
20 березня 2017 16:57
Висновок ЗСУ 1.pdf
20 березня 2017 16:57
Видаткова накладна.PDF
20 березня 2017 16:57
Аналогічний Договір.PDF
20 березня 2017 16:57
Статут.pdf
20 березня 2017 16:57
Наказ.pdf
20 березня 2017 16:57
Ліцензія.pdf
20 березня 2017 16:57
Довіреність.pdf
20 березня 2017 16:57
1621.pdf.(2).P7S
20 березня 2017 16:57
1621.pdf.(1).P7S
20 березня 2017 16:57
1621.pdf
20 березня 2017 16:57
Статут.pdf
20 березня 2017 16:57
Наказ.pdf
20 березня 2017 16:57
Ліцензія.pdf
20 березня 2017 16:57
Довіреність.pdf
20 березня 2017 16:57
1623.pdf.(2).P7S
20 березня 2017 16:57
1623.pdf.(1).P7S
20 березня 2017 16:57
1623.pdf
20 березня 2017 16:57
1622.pdf.(2).P7S
20 березня 2017 16:57
1622.pdf.(1).P7S
20 березня 2017 16:57
1622.pdf
20 березня 2017 16:57
1621.pdf.(2).P7S
20 березня 2017 16:57
1621.pdf.(1).P7S
20 березня 2017 16:57
1621.pdf
20 березня 2017 16:57
Штатний розпис.pdf
20 березня 2017 16:57
Статут.PDF
20 березня 2017 16:57
Розпорядження.pdf
20 березня 2017 16:57
протокол 3.PDF
20 березня 2017 16:57
Протокол 2 ст 2.pdf
20 березня 2017 16:57
Протокол 2 ст 1.pdf
20 березня 2017 16:57
Протокол 1.PDF
20 березня 2017 16:57
Договор суборенди.PDF
20 березня 2017 16:57
Договір куплі продажу.PDF
20 березня 2017 16:57
Довідка Ст.17.pdf
20 березня 2017 16:57
Довідка про працівників.PDF
20 березня 2017 16:57
Довідка про обладнання.PDF
20 березня 2017 16:57
Гарантійний лист Лот 3.PDF
20 березня 2017 16:57
Гарантійний лист Лот 2.PDF
20 березня 2017 16:57
Гарантійний лист Лот 1.PDF
20 березня 2017 16:57
Відомості про Учасника.pdf
20 березня 2017 16:57
Відгук до Договору.pdf
20 березня 2017 16:57
Висновок ЗСУ 2.pdf
20 березня 2017 16:57
Висновок ЗСУ 1.pdf
20 березня 2017 16:57
Видаткова накладна.PDF
20 березня 2017 16:57
Аналогічний Договір.PDF

Публічні документи

20 березня 2017 17:46
тусмо_20170320 (3).pdf
20 березня 2017 17:46
тусмо 2_20170320 (5).pdf
20 березня 2017 17:36
Цінова 1.FR10.pdf
20 березня 2017 16:49
Цінова 1.FR10.pdf
20 березня 2017 16:49
Тусмо 20_03_01.pdf
20 березня 2017 16:49
гар. лист 1.FR10.pdf
20 березня 2017 16:48
Копія штатного.FR10.pdf
20 березня 2017 16:48
Копія статуту.FR10.pdf
20 березня 2017 16:48
Доручення на підпис.FR10.pdf
20 березня 2017 16:48
Довідка по статті.FR10.pdf
20 березня 2017 16:47
відомості.FR10.pdf

Публічні документи

20 березня 2017 17:57
Основі.pdf
20 березня 2017 17:57
Лот 1.PDF

Публічні документи

04 квітня 2017 17:27
Акт до договору оренди.PDF
04 квітня 2017 12:13
ДовідкаЮстиція.PDF
20 березня 2017 17:59
IMG_20170320_175614824.jpg
20 березня 2017 17:44
ПропЛот1.PDF
20 березня 2017 17:44
доки для торнадо p7s.zip
20 березня 2017 17:44
доки для торнадо medoc.zip
20 березня 2017 17:44
ТорнадоДок.rar

Публічні документи

30 березня 2017 16:13
Переговори.rar
20 березня 2017 17:40
Висновок.pdf
20 березня 2017 16:35
Гарантії лот 1.rar
20 березня 2017 14:37
Технічні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МІК ТРЕЙД"

ТОВ "ТУСМО"

ПрАТ Астра Люкс

Общество с ограниченой ответственностью "Торнадо"

ТОВ "АБІТ-ТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБІТ-ТЕКС"
#39830791
Переможець 5 904 162,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2017 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2017 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБІТ-ТЕКС"
#39830791
5 904 162,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2017 16:52
286_3_17_47.pdf укладений
21 квітня 2017 16:50
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2018 17:17
Дод. угода № 2 від 17.01.2018 до догов. № 286-3-17-47.pdf зміни до договору
17 січня 2018 17:15
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2017 14:41
Дод. угода № 1 в_д 13.11.2017 до догов. № 286-3-17-47.pdf зміни до договору
14 листопада 2017 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.03.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/47
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/17/47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшений обсяг продукції, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному у 2017 році.
Номер договору про закупівлю: 286/3/17/47
Договір:
Номер додаткової угоди: 286/3/17/47
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 7 084 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 180 800,00 UAH)