Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби мийні – 14 найменувань
Очікувана вартість
999 595,00 UAH
UA-2017-02-17-002043-c b87837b6a50c4f44af94b52bb2764165
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олексійович Тукайло

+38 (044) 259-62-17 zakupivli1@feofaniya.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Клінічна лікарня "Феофанія" Державного управління справами
Код ЄДРПОУ: 05415792
Вебсайт: http://www.feofaniya.org/
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., м.Київ, вулиця Академіка Заболотного, 21
Контактна особа: Сергій Олексійович Тукайло
+38 (044) 259-62-17
zakupivli1@feofaniya.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2017 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 09:00
Початок аукціону: 07 березня 2017 12:23
Очікувана вартість: 999 595,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 одиниць
Засоби мийні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03143, Україна, Київ, Київ, Академіка Заболотного, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2017 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2017 10:02
Перелік змін в ТД - миючі.docx
22 лютого 2017 16:28
ЗТД - миючі (21.02).docx
23 лютого 2017 10:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2017 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2017 10:02
Перелік змін в ТД - миючі.docx
22 лютого 2017 16:28
ЗТД - миючі (21.02).docx
17 лютого 2017 15:58
ТД - миючі (ред).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

прошу змінити ТД в розділі Техничні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2017 13:47
Дата відповіді: 22 лютого 2017 16:26
рекомендації МОЗ України не можуть бути обовізкові до виконання, просимо змінтити "Засіб повинен мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України з рекомендаціями щодо використання у закладах охорони здоров’я" на "Засіб повинен мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України з МОЖЛИВИМИ рекомендаціями щодо використання у закладах охорони здоров’я.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України є документом який підтверджує відповідність встановленим медичним критеріям/показникам безпеки. Клінічна Лікарня «Феофанія» Державного управління справами є закладом охорони здоров’я, де проходять лікування хворі з різними формами захворювань, тому засоби, які використовуються, в обов’язковому порядку повинні мати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи затверджений МОЗ України з рекомендаціями щодо використання у закладах охорони здоров’я.
прошу змінити ТД в розділі Техничні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2017 13:49
Дата відповіді: 22 лютого 2017 16:26
впункті Засіб повинен мати сертифікати якості від виробника (надати копію).додати "або лист про несертифікацію продукції"
Відповідь: Клінічна Лікарня «Феофанія» Державного управління справами є закладом охорони здоров’я, де проходять лікування хворі з різними формами захворювань, тому засоби, які використовуються, в обов’язковому порядку повинні мати Сертифікати якості від виробника, якими підтверджується якість товару.
прошу змінити ТД в розділі Техничні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2017 13:51
Дата відповіді: 22 лютого 2017 16:26
в пункті Засіб повинен мати Декларацію відповідності зареєстровану в ООВ ДП «УкрНДНЦ». просимо вказати Засіб повинен мати Декларацію відповідності зареєстровану в сертифікаційному державному органі
Відповідь: Відповідні зміни, згідно Вашого звернення, внесені до тендерної документації.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2017 14:13
Дата відповіді: 24 лютого 2017 10:36
Прохання розглянути можливість розбиття предметів закупівлі на лоти – це дозволить взяти участь більшій кількості учасників та максимально ефективно здійснити закупівлю товарів.
Відповідь: Згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2017 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг, але він не зобов’язаний розділяти предмет закупівлі на окремі частини (лоти).
Пакування
Дата подання: 21 лютого 2017 14:55
Дата відповіді: 24 лютого 2017 11:07
Прохання вказати кількість товару загальним об’ємом (л або кг) та замінити вимогу по чіткій фасовці на діапазон, тощо, оскільки це дискримінаційна вимога, що значно звужує коло учасників та не впливає на споживчі-якісні характеристики товару.
Відповідь: Клінічна лікарня «Феофанія» Державного управління справами розподіляє миючі засоби по структурних підрозділах щомісячно, згідно чітко визначених потреб. На складі, звідки йде видача товару, штатним розписом не передбачено співробітників, які будуть займатися фасуванням мийних засобів, також не передбачені умови та ємкості для розфасування продукту. Враховуючи вищевикладене Клінічна лікарня «Феофанія» Державного управління справами, як Замовник має право визначити перелік мийних засобів відповідного фасування, а не діапазону, згідно потреби, не дискримінуючи права учасників, оскільки на ринках України є безліч виробників з зазначеним фасуванням готового продукту.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2017 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Олач Олеся Олексіївна 668 787,70
UAH з ПДВ
668 787,70
UAH з ПДВ
Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" 976 179,60
UAH з ПДВ
976 179,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 999 595,00
UAH з ПДВ
999 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2017 18:09
технічна_документація.rar
03 березня 2017 18:09
кваліфікація.rar
03 березня 2017 18:09
проект_договору.pdf
03 березня 2017 18:09
пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2017 13:38
Гарантійний мило.pdf
03 березня 2017 13:38
гарантійний лист.PDF
03 березня 2017 13:38
Гарант¦йний_лист_п_8.PDF
03 березня 2017 13:38
Гарант¦йний_лист_п_7.PDF
03 березня 2017 13:38
Гарант¦йний_лист_п_2_.PDF
03 березня 2017 13:38
Гарант¦йний_лист_п_1.PDF
03 березня 2017 13:38
Цінова_Феофанія_мийні.PDF
03 березня 2017 13:38
ФЕОФАН-Я ПОДАТКОВА.pdf
03 березня 2017 13:38
СТАТУТ.pdf
03 березня 2017 13:38
сертифікати.pdf
03 березня 2017 13:38
Проект_договору_.PDF
03 березня 2017 13:38
ПДВ ВФІ.pdf
03 березня 2017 13:38
обладнання, працівники.pdf
03 березня 2017 13:38
наказ, протокол, паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Олач Олеся Олексіївна

товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олач Олеся Олексіївна
#2518315589
Відхилено 668 787,70
UAH з ПДВ
15 березня 2017 16:59
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
Переможець 976 179,60
UAH з ПДВ
16 березня 2017 15:09

Документи

15 березня 2017 16:59
Електронний підпис
15 березня 2017 16:59
Відхилення_Олач.pdf

Документи

16 березня 2017 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2017 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
товариство з обмеженою відповідальністю "ГОСПІТАЛЬНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ"
#37568608
976 179,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2017 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 12:33
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2018 14:13
ДУ_Госпітальний менеджмент_384.pdf зміни до договору
12 січня 2018 14:13
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2018 14:09
ДУ_Госпітальний менеджмент_подовження.pdf зміни до договору
12 січня 2018 14:09
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2017 15:39
ДУ Госпітальний менеджм.pdf зміни до договору
19 травня 2017 15:39
Електронний підпис укладений
03 квітня 2017 09:45
Договір_мийні_14.pdf укладений
03 квітня 2017 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 775 503,60 грн (сімсот сімдесят п'ять тисяч п'ятсот три гривні 60 копійок), в тому числі ПДВ 20 % 129 250,60 грн."
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі товару, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 10.3 Договору вартість товару збільшити на 155 088,96 грн. (сто п’ятдесят п’ять тисяч вісімдесят вісім гривень 96 копійок) в т.ч. ПДВ 25 848,16 грн.
Номер договору про закупівлю: 384
Договір:
Номер додаткової угоди: 384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 930 592,56
UAH з ПДВ