Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Елементи фасадної вивіски з підсвічуванням (фриз із логотипом та дескриптором), консоль
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2017-02-17-001470-c ● 1a9b0a501076493788dff5b12997caa2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ ""Ощадбанк” філія – Вінницьке обласне управління" |
Код ЄДРПОУ: | 09302607 |
Місцезнаходження: | 21100, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 71 |
Контактна особа: |
Лілія Джеджула +380(432) 55-45-09 dzhedzhulali@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2017 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2017 15:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2017 15:05 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2017 15:40 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Світильники та освітлювальна арматура (елементи фасадної вивіски з підсвічуванням (фриз із логотипом та дескриптором), консоль, пілон), код ДК 021:2015 – 31520000-7. Технічні завдання, адреси Замовника та проект договору на закупівлю зазначені в Додатку до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниць
Світильники та освітлювальна арматура (елементи фасадної вивіски з підсвічуванням (фриз із логотипом та дескриптором), консоль, пілон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, м. Жмеринка, вул. Замостянська, 12, вул. Київська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 березня 2017
—
17 квітня 2017
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2017 19:02 |
Оголошення елементи фасадної вивіски2.doc |
17 лютого 2017 14:32 |
Додаток до Оголошення про закупівлю.doc |
20 лютого 2017 19:02 |
Оголошення елементи фасадної вивіски2.doc
|
||||
17 лютого 2017 14:32 |
Додаток до Оголошення про закупівлю.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перелік документів
Дата подання: 17 лютого 2017 16:36
Дата відповіді: 20 лютого 2017 19:04
Які потрібні документи для участі в тендері?
Відповідь: Доброго вечора! Документи, відповідно до оновленого Оголошення:
- цінова пропозиція довільної форми;
- витяг та/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань;
- довідка в довільній формі про наявність в учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, офісного (складського) приміщення, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі;
- довідка про детальний опис основних технічних характеристик матеріалів та комплектуючих для виготовлення товару;
- гарантійний лист від учасника щодо виконання умов Технічного завдання (Додаток №1 до цього Оголошення);
- гарантійний лист від учасника щодо терміну безкоштовного гарантійного обслуговування товару (не менше 1 року з дати підписання акту приймання-передачі товару).
- цінова пропозиція довільної форми;
- витяг та/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань;
- довідка в довільній формі про наявність в учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, офісного (складського) приміщення, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі;
- довідка про детальний опис основних технічних характеристик матеріалів та комплектуючих для виготовлення товару;
- гарантійний лист від учасника щодо виконання умов Технічного завдання (Додаток №1 до цього Оголошення);
- гарантійний лист від учасника щодо терміну безкоштовного гарантійного обслуговування товару (не менше 1 року з дати підписання акту приймання-передачі товару).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2017 16:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРОТРЕЙД" |
77 820,00
UAH з ПДВ
|
75 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Л-Арт" |
83 880,00
UAH з ПДВ
|
76 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРВГ-СТОЛИЦЯ" |
109 909,00
UAH з ПДВ
|
76 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Рекламне агентство "Лучшее" |
105 900,00
UAH з ПДВ
|
94 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АВАНКУР |
125 256,87
UAH з ПДВ
|
94 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІК ГРУП" |
113 820,00
UAH з ПДВ
|
98 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП РА "Бастіон" |
128 000,00
UAH з ПДВ
|
109 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Общество с ограниченной ответственностью "Мега-Полис-плюс" |
128 700,00
UAH з ПДВ
|
110 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРОТРЕЙД" #40103585 |
Переможець |
75 220,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2017 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №8-ЕЗ від 03.03.2017 р..pdf | укладений |
06 березня 2017 17:48
|