Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н -11 Дніпропетровськ – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянках км 202+570 – км 208+570, км 208+570 – км 213+000, км 213+000 – км 219+660, Миколаївська область.
Current average repair of public roads of the state value of N-11 Dnepropetrovsk - Nikolaev (through Krivoi Rog) on sections km 202+570 - km 208+570, km 208+570 - km 213+000, km 213+000 - km 219+660 Nikolaev oblast
Очікувана вартість
163 480 973,00 UAH
UA-2017-02-17-000620-c d5390ab25ac446ab88d8d1ca5df6376c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Вебсайт замовника: http://www.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Контактна особа замовника: Служба автомобільних доріг
380512563860
mykolsad@gmail.com
Official name: Motor Roads Service in Mykolaiv Oblast
National ID: 25878206
Contact point: Evgeniya Oniksimova
380512563860
mykolsad@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2017 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2017 19:00
Початок аукціону: 06 червня 2017 13:55
Початок аукціону: 06 червня 2017 13:55
Очікувана вартість: 163 480 973,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 634 809,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 634 809,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 17 лютого 2017 11:18
Enquiries until: 11 березня 2017 19:00
Complaints submission until: до 17 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 березня 2017 19:00
Planned auction date: 06 червня 2017 13:55

Information

Estimated total value: 163 480 973 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 634 810 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 634 809,73 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17090 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпропетровськ – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянках км 202+570 – км 208+570, км 208+570 – км 213+000, км 213+000 – км 219+660, Миколаївська область.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, -, Автомобільна дорога загального користування державного зна-чення Н-11 Дніпропетровськ – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянках км 202+570 – км 208+570, км 208+570 – км 213+000, км 213+000 – км 219+660, Миколаївська область
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of public roads of the state value of N-11 Dnepropetrovsk - Nikolaev (through Krivoi Rog) on sections km 202+570 - km 208+570, km 208+570 - km 213+000, km 213+000 - km 219+660 Nikolaev oblast
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 листопада 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 березня 2017 16:12
Електронний цифровий підпис
13 березня 2017 16:09
ТД Н-11 закреслені.doc
13 березня 2017 16:08
Перелік змін до ТД Н - 11.doc
13 березня 2017 16:06
Додаток 6 Проект договору.doc
13 березня 2017 16:05
ТД Н-11 нова редакція.doc
13 березня 2017 16:12
Електронний цифровий підпис
17 лютого 2017 11:38
Електронний цифровий підпис
17 лютого 2017 11:22
Електронний цифровий підпис
13 березня 2017 16:09
ТД Н-11 закреслені.doc
13 березня 2017 16:08
Перелік змін до ТД Н - 11.doc
13 березня 2017 16:06
Додаток 6 Проект договору.doc
17 лютого 2017 11:36
Додаток 6 Проект договору.doc
13 березня 2017 16:05
ТД Н-11 нова редакція.doc
17 лютого 2017 11:35
ТД Н-11.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 01 березня 2017 17:05
Дата відповіді: 03 березня 2017 17:03
Просимо уточнити наступне: Підґрунтовку під вирівнюючий шар виконувати бітумною емульсією без домішок з розрахунку 0,8л/м2? Підґрунтовку під ЩМА виконувати бітумною емульсією з полімерними домішками з розрахунку 0,3л/м2? км 202+570 – км 208+570 - Розділ «Земляне полотно» п. 1, п.2 - просимо уточнити обсяг ґрунту, який розробляється (не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення і втрати при транспортуванні); п.5, п.6 - просимо уточнити обсяг ґрунту, який розробляється (не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення і втрати при транспортуванні , а також не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення грунтощебеневої суміші 40/60); - Розділ «Безпека руху» п. 13 - просимо уточнити кількість кріплення додаткових щитків і табличок до стійок. км 208+57- км 213+000 - Розділ «Земляне полотно» п. 1, п.2 - просимо уточнити обсяг ґрунту, що розробляється (не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення і втрати при транспортуванні); п.5, п.6 - просимо уточнити обсяг ґрунту, що розробляється (не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення і втрати при транспортуванні, а також не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення грунтощебеневої суміші 40/60). - Розділ «Бортовий камінь» п.15 - просимо уточнити маркування бортового каменю БР.100.30.18 або БР 100.30.15. - Розділ «Безпека руху» п. 16-п.29 - просимо уточнити кількість кріплення додаткових щитків і табличок до стійок та кількість знаків, які встановлюються на одній та двох стійках; п.39 – відповідно до технічного завдання горизонтальна дорожня розмітка 1.8 влаштовується шириною 0,15м, а згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня» має ширину лінії 0,2м. Просимо надати роз’яснення. км 213+000 – км 219+660 - Розділ «Земляне полотно» п. 1, п.2 - просимо уточнити обсяг ґрунту, що розробляється (не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення і втрати при транспортуванні); п.5, п.6 - просимо уточнити обсяг ґрунту, що розробляється (не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення і втрати при транспортуванні, а також не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення грунтощебеневої суміші 40/60). - Розділ «Дорожній одяг (ресайклінг км 214+867 – км 219+660)» п.9 – технічним завданням не передбачено виконання робіт по розподілу і плануванню суміші С-7 автогрейдером, що має виконуватися перед влаштуванням шару основи за технологією «холодний ресайклінг». Нормою СОУ 42.1-37641918-035:2010 «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг»» виконання робіт по попередньому розподілу нового матеріалу С-7, в складі регенерованої суміші, не передбачено. Просимо Вас внести відповідні зміни в технічне завдання. - Розділ «Улаштування смуги безпеки» п.26, п.27 - просимо уточнити обсяг ґрунту, що розробляється (не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення і втрати при транспортуванні , а також не враховано коефіцієнт запасу на ущільнення грунтощебеневої суміші 40/60). - Розділ «Безпека руху» п. 29 - просимо уточнити кількість кріплення додаткових щитків і табличок до стійок та кількість знаків, які встановлюються на одній та двох стійках; п.38 – відповідно до технічного завдання горизонтальна дорожня розмітка 1.8 влаштовується шириною 0,15м, а згідно ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня» має ширину лінії 0,2м. Просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення Служба надає роз’яснення.
1. Підгрунтовку під вирівнюючий шар виконувати емульсією ЕК-Ш (емульсія бітумна дорожня катіонна не модифікована швидкорозпадна) відповідно до ДСТУ Б В.2.7-129 – 0,8 л/м2
2. Підгрунтовку під ЩМА виконувати емульсією ЕКМ-Ш відповідно до ДСТУ Б В.2.7-129 – 0,3 л/м2
3. км 202+570 – км 208+570
3.1. В пунктах 1, 2, 5, 6 технічного завдання обсяги розробки та перевезення ґрунту вказані відповідно до проектно – кошторисної документації.
3.2. Згідно п. 13 технічного завдання передбачена установка дорожніх знаків у кількості 23 одиниць на металевих стояках, у т.ч. трикутних (10 шт.), восьмигранних (6 шт.) та кілометрових знаків (14 шт.). Установка кілометрових знаків передбачена з обох боків по осі стояка, скріплених між собою в так названу «коробочку» та з єдиним елементом кріплення до стояка.
4. км 208+570 – км 2213+000.
4.1. В пунктах 1, 2, 5, 6 технічного завдання обсяги розробки та перевезення ґрунту вказані відповідно до проектно – кошторисної документації.
4.2. п.15 Розділу «Бортовий камінь» - має застосовуватися БР100.30.18 згідно ДСТУ Б В.2.7-237:2010 - Для відділення проїзної части дороги від тротуарів, газонів, зупинок транспорту загального користування.
4.3. Згідно п. 16-29 технічного завдання передбачена установка дорожніх знаків у кількості 59 одиниць і додаткових щитків 16 одиниць на металевих стояках, у т.ч. трикутних (13 шт.), восьмигранних (8 шт.), круглих (4 шт.), квадратних (8 шт.), прямокутних (25 шт.), кілометрових знаків (12 шт.), табличок до них (3 шт.) та знаків індивідуального проектування (8 шт.). Установка кілометрових знаків передбачена з обох боків по осі стояка, скріплених між собою в так названу «коробочку» та з єдиним елементом кріплення до стояка.
4.4. Згідно п. 39 – горизонтальну дорожню розмітку 1.8 згідно з ДСТУ 2587:2010 необхідно влаштовувати шириною 0,20 м.
5. км 213+000 – км 219+660
5.1. В пунктах 1, 2, 5, 6 технічного завдання обсяги розробки та перевезення ґрунту вказані відповідно до проектно – кошторисної документації.
5.2. Найменування робіт п.9 Технічного завдання містить таку норму як додавання щебенево – піщаної суміші фракції 0-40мм (С-7), що включає виконання робіт по розподілу і плануванню суміші С-7 (інше не передбачено технологією «холодний ресайклінг»), тому учасник має передбачити виконання зазначених робіт при складанні договірної ціни.
5.3. В пунктах 26, 27 технічного завдання обсяги розробки та перевезення ґрунту вказані відповідно до проектно – кошторисної документації.
5.4. Згідно п. 29 технічного завдання передбачена установка дорожніх знаків у кількості 155 одиниць на металевих стояках, у т.ч. трикутних (26 шт.), восьмигранних (8 шт.), круглих (5 шт.), квадратних (37 шт.), прямокутних (57 шт.), кілометрових знаків (6 шт.), табличок до них (8 шт.) та знаків індивідуального проектування (8 шт.). Установка кілометрових знаків передбачена з обох боків по осі стояка, скріплених між собою в так названу «коробочку» та з єдиним елементом кріплення до стояка.
5.5. Згідно п. 38 – горизонтальну дорожню розмітку 1.8 згідно з ДСТУ 2587:2010 необхідно влаштовувати шириною 0,20 м.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 06 березня 2017 16:08
Дата відповіді: 10 березня 2017 11:54
1. п. 3.5 Тендерної документації визначено, що учасники повинні документально підтвердити зокрема наявність обладнання та матеріально технічної бази. Додаток 1 містить форму довідки, але не визначено чи повинен учасник окрім обладнання та техніки вказувати інформацію про виробничі бази, майстерні, склади, офісні приміщення? Чи достатнім підтвердженням кваліфікації буде надання підтвердження наявності таких баз та приміщень в іншій області (не в Миколаївській)? Чи визначені характеристики - наприклад мінімальна площа? 2. п 3.6 Тендерної документації визначає, що документальне підтвердження відповідності послуг повинно включати відомість обсягів робіт, складену відповідно до Технічного завдання (додаток 5 Документації). Чи вірно ми розуміємо, що відомість обсягів робіт підписується учасником без зазначення вартостей, оскільки завантажується таким чином, що є доступною до проведення аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Відповідно до норм тендерної документації (Додаток 1), до довідки включаються усі механізми, обладнання та устаткування, необхідне для надання послуг відповідно до чинного законодавства у цій сфері та технічного завдання, які будуть використовуватись при наданні послуг. Тому учасник самостійно вирішує, які механізми, обладнання та устаткування буде використовувати при наданні послуг по предмету закупівлі і зазначає у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Характеристики, в тому числі мінімальна площа, не визначені.
2. Так, відомість обсягів робіт надається учасником без вартісних показників.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 06 березня 2017 16:09
Дата відповіді: 10 березня 2017 11:53
1. п. 3.5 Тендерної документації визначено, що учасники повинні документально підтвердити зокрема наявність обладнання та матеріально технічної бази. Додаток 1 містить форму довідки, але не визначено чи повинен учасник окрім обладнання та техніки вказувати інформацію про виробничі бази, майстерні, склади, офісні приміщення? Чи достатнім підтвердженням кваліфікації буде надання підтвердження наявності таких баз та приміщень в іншій області (не в Миколаївській)? Чи визначені характеристики - наприклад мінімальна площа? 2. п 3.6 Тендерної документації визначає, що документальне підтвердження відповідності послуг повинно включати відомість обсягів робіт, складену відповідно до Технічного завдання (додаток 5 Документації). Чи вірно ми розуміємо, що відомість обсягів робіт підписується учасником без зазначення вартостей, оскільки завантажується таким чином, що є доступною до проведення аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Відповідно до норм тендерної документації (Додаток 1), до довідки включаються усі механізми, обладнання та устаткування, необхідне для надання послуг відповідно до чинного законодавства у цій сфері та технічного завдання, які будуть використовуватись при наданні послуг. Тому учасник самостійно вирішує, які механізми, обладнання та устаткування буде використовувати при наданні послуг по предмету закупівлі і зазначає у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Характеристики, в тому числі мінімальна площа, не визначені.
2. Так, відомість обсягів робіт надається учасником без вартісних показників.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 10 березня 2017 15:52
Дата відповіді: 15 березня 2017 11:15
1. Відповідно до п.3.1 тендерної документації Учасник повинен надати «копію дозвільного документу з додатком, якій містить інформацію про галузь атестації, сертифікації тощо, яка має відповідати послугам, передбаченим предметом закупівлі». Просимо підтвердити, що мається на увазі копії документів, що підтверджують наявність атестованої служби контролю (лабораторії), а саме копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації). 2. Відповідно до Додатку 3 тендерної документації для документального підтвердження виконання аналогічного договору необхідно надати скан-копії оригіналів форм КБ-3 та КБ-2в по переліченим договорам у довідці. Зважаючи на те,що акти виконаних робіт в цілому по об'єкту мають великий обсяг, просимо надати роз'яснення, щодо можливості надання форм КБ-2в тільки на виконання робіт з влаштування (відновлення) та ремонту дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг» машиною ресайклер та робіт з влаштування (відновлення) та ремонту дорожнього покриття, а також надати КБ-3 під останній акт виконаних робіт, де буде підтверджена вартість виконаних робіт з початку будівництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Так, Замовник має на увазі копії дозвільних документів, що підтверджують наявність атестованої служби контролю (лабораторії), з Додатком.
2. Учасник повинен надати документи, передбачені тендерною документацією, тому для підтвердження виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції надає скан-копії оригіналів всіх форм КБ-2в та КБ-3, що свідчать про виконання зазначеного договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-02-17-000620-c.a1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:33658865
Дата подання: 30 березня 2017 17:55
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Замовником процедури закупівлі неправомірно допущено до аукціону одного з учасників згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 28.03.2017р. №10/9/2017.
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 04 квітня 2017 17:36
Дата рішення: 26 квітня 2017 21:24
рішення від 03.04.2017 № 1748+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2017 17:36
рішення від 21.04.2017 № 2290.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2017 21:23
Номер скарги: UA-2017-02-17-000620-c.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 31 березня 2017 14:40
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області неправомірно допустила до аукціону одного з учасників процедури закупівлі відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 28 березня 2017 року №10/9/2017.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2017 23:16
Рішення від 04.04.2017 1777.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 23:15
рішеня від 21.04.2017 № 2289.PDF
Дата публікації: 26 квітня 2017 20:58
Номер скарги: UA-2017-02-17-000620-c.a3
Статус:
Розглянута
Скаржник: АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ, Код ЄДРПОУ:1501817351
Дата подання: 28 квітня 2017 19:27
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області неправомірно відхилила тендерну пропозицію ВАТ "АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ" відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27 квітня 2017 року №12/9/2017.
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 22:31
Дата рішення: 29 травня 2017 22:33
рішення від 04.05.2017 № 2608.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 22:30
рішення від 24.05.2017 № 3212.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 22:32
Номер скарги: UA-2017-02-17-000620-c.a4
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ, Код ЄДРПОУ:1501817351
Дата подання: 02 травня 2017 10:53
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Прийняттям рішень, оформлених Протоколами тендерного комітету №14/9/2017 від 27.04.2017 року та №13/9/2017 від 27.04.2017 року Замовник порушив умови проведення процедур закупівель передбачених чинним законодавством України та права Скаржника, а саме – право на доступ до повної та достовірної інформації про підстави прийняття рішень Замовником на всіх етапах закупівель, право на участь в ефективних закупівлях для забезпечення потреб держави територіальної громади, а також – принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачений абзацом четвертим частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 05 травня 2017 22:52
рішення від 05.05.2017 № 2676.pdf
Дата публікації: 05 травня 2017 22:52
Рішення від 23.05.2017 № 3123.pdf
Дата публікації: 26 травня 2017 22:20
рішення від 24.05.2017 № 3213.pdf
Дата публікації: 29 травня 2017 23:07

Документи подані скаржником

30 березня 2017 17:55
22_додатково_Асфальт.pdf
30 березня 2017 17:55
платіжне доручення.pdf
30 березня 2017 17:55
Протокол розгляду АЛКЕ.doc
30 березня 2017 17:55
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

31 березня 2017 14:40
СКАРГА до АМК від 31.03.2017
31 березня 2017 14:40
Платіжне доручення
31 березня 2017 14:40
Витяг з ЄДРПОУ від 23.03.2017
31 березня 2017 14:40
Протокол розгляду АЛКЕ

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

05 квітня 2017 23:15
Рішення від 04.04.2017 1777.pdf
26 квітня 2017 20:58
рішеня від 21.04.2017 № 2289.PDF

Документи подані скаржником

02 травня 2017 10:53
Скарга_АМКУ.pdf
02 травня 2017 10:53
Підтвердження оплати.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 30 травня 2017
UA-2017-02-17-000620-cd5390ab25ac446ab88d8d1ca5df6376c
Найменування замовника: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження замовника: 54029, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, вул. Галини Петрової, 2-А
Учасник Документи Рішення
АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ Документи
Рішення скасоване
Документи
Мале колективне підприємство "Праця" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПБС Документи
Відхилено
Документи
АЛКЕ ІНШААТ САНАЙЕ ВЕ ТІДЖАРЕТ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

28 березня 2017 13:11
Протокол розгляду АЛКЕ.doc
28 березня 2017 13:12
sign.p7s

Публічні документи

21 березня 2017 18:43
sign.p7s
21 березня 2017 18:42
sign.p7s
21 березня 2017 18:23
sign.p7s
21 березня 2017 18:22
12_Гарантія_Алке _ншаат.pdf
21 березня 2017 18:22
22_додатково_Асфальт.pdf
21 березня 2017 13:31
sign.p7s
20 березня 2017 20:38
_Реєстр документів.pdf
20 березня 2017 20:37
11_Ліцензія.pdf
20 березня 2017 20:37
27_Атестація лабораторії.pdf
20 березня 2017 20:36
29_Довідка_ст.17_ЗУ.pdf
20 березня 2017 20:36
30_Довідка_сібпідрядники.pdf

Документи

28 березня 2017 13:07
Протокол розгляду ПРАЦЯ.doc
28 березня 2017 13:08
sign.p7s

Публічні документи

21 березня 2017 15:44
субподрядчик техника.pdf
21 березня 2017 15:39
устав, приказ, протокол.pdf
21 березня 2017 15:39
техника, оборудование.pdf
21 березня 2017 15:38
Субподрядчик.pdf
21 березня 2017 15:37
Персонал.pdf
21 березня 2017 15:37
лицензия.pdf
21 березня 2017 15:36
Відомість обсягів робіт.pdf
21 березня 2017 15:36
аналогичный договор.pdf
21 березня 2017 15:36
3029 праця p7s.zip

Документи

28 березня 2017 12:55
Протокол розгляду Рост.doc
28 березня 2017 12:57
sign.p7s

Публічні документи

21 березня 2017 17:43
16-16441.pdf.(2).P7S
21 березня 2017 17:43
16-16441.pdf.(1).P7S
21 березня 2017 17:43
Гарантія.pdf
21 березня 2017 17:07
Довкілля.pdf
21 березня 2017 16:07
Субпідряд.pdf
21 березня 2017 16:07
СТ.17.pdf
21 березня 2017 16:07
Рішення (Лабораторія).pdf
21 березня 2017 16:07
Копія статуту.pdf
21 березня 2017 16:07
ДУ №4 до договору №3П.pdf
21 березня 2017 16:07
Договір на перевезення.pdf
21 березня 2017 16:07
Договір (Лабораторія).pdf
21 березня 2017 16:07
Договір 3П.pdf
21 березня 2017 16:07
Довкілля.pdf
21 березня 2017 16:07
Гарантійні терміни.pdf
21 березня 2017 16:07
Відомість обсягів робіт.pdf
21 березня 2017 16:07
Відгук.pdf
21 березня 2017 16:07
3 Форми КБ до дог. 3П.pdf
21 березня 2017 16:07
2Форми КБ до дог. 3П.pdf
21 березня 2017 16:07
1Форми КБ до дог. 3П.pdf
21 березня 2017 16:07
Форми КБ до договору №3П.pdf

Документи

28 березня 2017 13:06
sign.p7s

Документи

28 березня 2017 13:04
sign.p7s

Публічні документи

12 червня 2017 16:16
Документи переможця
21 березня 2017 16:31
20 Ліцензія БК.pdf
21 березня 2017 16:31
17 БК Статут опись.pdf
21 березня 2017 16:31
14 Лабораторія.pdf
21 березня 2017 16:31
6 договір 151201 з кб2 та кб3.pdf
21 березня 2017 16:31
Гарантия 27 Дорлидер.PDF
21 березня 2017 16:31
21 ЗВВ 2017 копия.pdf
21 березня 2017 16:31
15 Витяг ПДВ.pdf
21 березня 2017 16:31
13 Лист лабораторія.pdf
21 березня 2017 16:31
12 Інші довідки.pdf
21 березня 2017 16:31
9 Стаття 17.pdf
21 березня 2017 16:31
8 Працівники.pdf
21 березня 2017 16:31
7 відгук.PDF
21 березня 2017 16:31
5 аналогічний договір.pdf
21 березня 2017 16:31
4 договір з укрдорпласт ..pdf
21 березня 2017 16:31
3 Додаток до договору 2.pdf
21 березня 2017 16:31
2 Договір з СПМК-17 та БК.pdf
21 березня 2017 16:31
1 Мат.-техн.база.pdf

Документи

28 березня 2017 12:59
Протокол розгляду ПБС.doc
28 березня 2017 13:01
sign.p7s

Публічні документи

21 березня 2017 17:28
лист ФОП Колибабюк2.PDF
21 березня 2017 17:28
лист ФОП Колибабюк1.PDF
21 березня 2017 17:28
лист ФОП Колибабюк.PDF
21 березня 2017 17:28
ст. 17 Закону.PDF
21 березня 2017 17:28
договір оренди.PDF
21 березня 2017 17:28
Гарантия 29 ПБС.PDF
21 березня 2017 17:28
договір - лабараторія.PDF
21 березня 2017 17:28
техніка.PDF
21 березня 2017 17:28
Відгук Яблуниця.PDF
21 березня 2017 17:28
акт звірки Яблуниця.PDF
21 березня 2017 17:28
відомість обсягів робіт.PDF
21 березня 2017 17:28
проект договору.PDF
21 березня 2017 17:28
технічне завдання.PDF
21 березня 2017 17:28
відомості про учасника.PDF
21 березня 2017 17:28
Ліцензія ПБС.PDF
21 березня 2017 17:28
Статут ПБС 1.pdf

Документи

27 квітня 2017 18:01
sign.p7s
27 квітня 2017 18:06
sign.p7s

Публічні документи

21 березня 2017 18:43
sign.p7s
21 березня 2017 18:42
sign.p7s
21 березня 2017 18:23
sign.p7s
21 березня 2017 18:22
12_Гарантія_Алке _ншаат.pdf
21 березня 2017 18:22
22_додатково_Асфальт.pdf
21 березня 2017 13:31
sign.p7s
20 березня 2017 20:38
_Реєстр документів.pdf
20 березня 2017 20:37
11_Ліцензія.pdf
20 березня 2017 20:37
27_Атестація лабораторії.pdf
20 березня 2017 20:36
29_Довідка_ст.17_ЗУ.pdf
20 березня 2017 20:36
30_Довідка_сібпідрядники.pdf

Документи

27 квітня 2017 18:10
sign.p7s

Документи

30 травня 2017 16:17
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2017 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер" 130 784 778,00
UAH з ПДВ
130 784 778,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 162 280 973,00
UAH з ПДВ
162 280 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2017 16:16
Документи переможця
21 березня 2017 16:31
20 Ліцензія БК.pdf
21 березня 2017 16:31
17 БК Статут опись.pdf
21 березня 2017 16:31
14 Лабораторія.pdf
21 березня 2017 16:31
6 договір 151201 з кб2 та кб3.pdf
21 березня 2017 16:31
Гарантия 27 Дорлидер.PDF
21 березня 2017 16:31
21 ЗВВ 2017 копия.pdf
21 березня 2017 16:31
15 Витяг ПДВ.pdf
21 березня 2017 16:31
13 Лист лабораторія.pdf
21 березня 2017 16:31
12 Інші довідки.pdf
21 березня 2017 16:31
9 Стаття 17.pdf
21 березня 2017 16:31
8 Працівники.pdf
21 березня 2017 16:31
7 відгук.PDF
21 березня 2017 16:31
5 аналогічний договір.pdf
21 березня 2017 16:31
4 договір з укрдорпласт ..pdf
21 березня 2017 16:31
3 Додаток до договору 2.pdf
21 березня 2017 16:31
2 Договір з СПМК-17 та БК.pdf
21 березня 2017 16:31
1 Мат.-техн.база.pdf

Публічні документи

21 березня 2017 17:43
16-16441.pdf.(2).P7S
21 березня 2017 17:43
16-16441.pdf.(1).P7S
21 березня 2017 17:43
Гарантія.pdf
21 березня 2017 17:07
Довкілля.pdf
21 березня 2017 16:07
Субпідряд.pdf
21 березня 2017 16:07
СТ.17.pdf
21 березня 2017 16:07
Рішення (Лабораторія).pdf
21 березня 2017 16:07
Копія статуту.pdf
21 березня 2017 16:07
ДУ №4 до договору №3П.pdf
21 березня 2017 16:07
Договір на перевезення.pdf
21 березня 2017 16:07
Договір (Лабораторія).pdf
21 березня 2017 16:07
Договір 3П.pdf
21 березня 2017 16:07
Довкілля.pdf
21 березня 2017 16:07
Гарантійні терміни.pdf
21 березня 2017 16:07
Відомість обсягів робіт.pdf
21 березня 2017 16:07
Відгук.pdf
21 березня 2017 16:07
3 Форми КБ до дог. 3П.pdf
21 березня 2017 16:07
2Форми КБ до дог. 3П.pdf
21 березня 2017 16:07
1Форми КБ до дог. 3П.pdf
21 березня 2017 16:07
Форми КБ до договору №3П.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
#37468590
Рішення скасоване 130 784 778,00
UAH з ПДВ
16 червня 2017 09:34
ТОВ "Будівельна компанія "Дорлідер"
#37468590
Відхилено 130 784 778,00
UAH з ПДВ
16 червня 2017 09:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 162 280 973,00
UAH з ПДВ
16 червня 2017 11:02

Документи

08 червня 2017 08:41
sign.p7s

Документи

16 червня 2017 09:40
sign.p7s

Документи

16 червня 2017 11:02
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2017 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
162 280 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2017 11:02
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 червня 2017 15:51
Договір 25-Б Ростдорстрой.pdf укладений
27 червня 2017 15:49
sign.p7s зміни до договору
14 грудня 2018 09:29
ДУ 11 до договору 25-Б від 27 06 17.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 09:28
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2017 16:38
ДУ №7 до договору 25-Б.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.10.2 та п.п.5.1.2 Договору, внаслідок виникнення об’єктивних обставин, продовжити строк дії Договору та термін виконання робіт за Договором. 2. Викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 28.12.2018 року, а в частині виконання грошових зобов’язань - до повного їх виконання». 3. Викласти п.5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Термін виконання робіт – по 28.12.2018 року»
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до договору №25-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі абзацу 2 пункту 3.3. Договору зменшити обсяги закупівлі та викласти абзац 1 пункту 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна робіт, виконання яких доручається Підряднику, становить 154860565,04 грн. (сто п’ятдесят чотири мільйони вісімсот шістдесят тисяч п’ятсот шістдесят п’ять грн. 04 коп.) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 25-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 11 до договору № 25-Б
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 154 860 565,04
UAH

Актуальні тендери

До пошуку