Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2017-02-17-000398-b 53a2a6f72a3b4319a124f14f33f5f12f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2017 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2017 14:07
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2017 14:07
Початок аукціону: 07 березня 2017 14:30
Очікувана вартість: 320 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

2,5% жирності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 л
Молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 лютого 2017 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2017 14:07
ТД-.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про ПДВ
Дата подання: 23 лютого 2017 14:41
Дата відповіді: 23 лютого 2017 15:12
Доброго дня! Підскажить, будь ласка, яким чином будуть розглядатися тендерні пропозиції учасників платників ПДВ та учасників платників єдиного податку? Мають лі пріорітетне значення участникі - платникі єдиного податку?
Відповідь: Всі тендерні пропозиції Учасників будуть розглядатись згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" та на відповідність вимогам тендерної документації. Стосовно пріорітетності про яку Ви зазначаєте - це є обмеженням конкуренції , що суперечить вищезазначеному Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-17-000398-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АЙСКОМПАНІ, Код ЄДРПОУ:39425302
Дата подання: 16 березня 2017 12:41
Порушення принципів здійснення публічних закупівель
Просимо тендерний комітет повернути ТОВ «Айскомпані» на етап кваліфікації, ще раз об’єктивно переглянути документи ТОВ «Айскомпані», в іншому випадку будемо змушені звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель аби зобов’язати Замовника дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діянням та зловживанням на всіх стадіях проведення публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2017 12:55
Комунальна Установа «Одеська обласна клінічна лікарня» на Вашу вимогу № UA-2017-02-17-000398-b.a1 від 16.03.2017 року «Про перегляд рішення замовника - Комунальна установа «Одеська обласна клінічна лікарня», щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙСКОМПАНІ», надає наступну відповідь:
Як зазначено в Протоколі Засідання тендерного комітету КУ «ООКЛ» № 3 від «14» березня 2017 року вих. № 03/19, Пропозиція ТОВ «АЙСКОМПАНІ» була визнана такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних причин:
1. Відповідно до п.1.1. Додатка 2 Таблиці 1 Тендерної документації, Замовник визначає обов’язкове надання в тендерній пропозиції Учасника довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів.
Згідно з зазначеної вимоги Учасником в тендерній пропозиції було надано Договір оренди транспортного засобу від «12» січна 2017 року (далі - Договір), проте, наданий Учасником документ не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки відповідно до п.2.3. Розділу 2 «Передача орендованого майна в оренду здійснюється відповідними уповноваженими представниками сторін згідно акту-прийому передачі», це означає, що Акт-прийому передачі є невід’ємною частиною договору, втім, Учасником не було надано Акт прийому-передачі до вищезазначеного договору, чим самим Учасник не підтвердив наявність орендованого чи власного автотранспорту(-ів).
Роз’яснення для Учасника: Відповідно до вищезазначеного договору Передача орендованого майна в оренду здійснюється за актом-прийому передачі, але Учасником в тендерній пропозиції не було надано акт-прийому передачі, у зв’язку з чим не було підтверджено факту передачі майна Учасником, тому Тендерний комітет КУ «ООКЛ» має підстави вважати наданий договір таким що, не є дійсним.
2. Пунктами 3.1.-3.2. Таблиці 1 Додатка 2 Тендерної документації, Замовником визначено обов’язкове надання Учасником в тендерній пропозиції: «Копію договору за кодом ДК 016-2010 (10.51.1) або ДК 021-2015 за період 2015-2016 рік, або надати копію договору за специфікацією аналогічної продукції протягом 2015-2016 років, з документальним підтвердженням досвіду виконання даного договору (надати копії) або оригінал відгуку та надати інформаційну довідку з датою та вихідним номером за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою*, складену в довільній формі, що містить інформацію, з ким укладено договір, номер договору та дату підписання, суму виконання договору.»
Учасник в тендерній пропозиції надав довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з датою, але без вихідного номеру.
Також учасником в тендерній пропозиції було надано копію договору поставки № 07/2 від 19.02.2015 р. та копію договору поставки № 04/12 від «04» лютого 2016 р., проте, надані аналогічні договори не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки у вищезазначених договорах відсутній код ДК 016-2010 (10.51.1) або ДК 021-2015 та не було надано специфікацію до договору, ще Учасник надав копію договору поставки від «03» грудня 2015 в якому також відсутній код ДК 016-2010 (10.51.1) або ДК 021-2015, та в наданій специфікації до договору відсутня аналогічна продукція.
Роз’яснення для Учасника: Надані Учасником в тендерній пропозиції копії договорів не відповідають вимозі Замовника, а саме: В кожній з наданих копіях аналогічних договір відсутній код ДК 016-2010 (10.51.1) або ДК 021-2015 та надані специфікації до договорів не мають аналогічної продукції.
Відповідно до цього Учасник не підтвердив наявності досвіду з виконання аналогічних договорів.
3.Згідно з п.5 Додатка 3 тендерної документації, Замовником визначено обов’язкове надання Учасником в тендерній пропозиції «Копію(-ії) договору(-ів) на санітарну обробку автомобіля (-ів), а також копію (-ів) документального підтвердження санітарної обробки автомобіля (-ів) за останній місяць.»
Учасник в тендерній документації надав копію договору на санітарну обробку автомобіля від 23.12.2016 р. (далі-Договір 2) між ТОВ «АЙСКОМПАНІ» та ДУ «Одеський обласний лабораторний центр МОЗ України», однак, в наданому документі відсутня печать іншої сторони, а саме ДУ «Одеський обласний лабораторний центр МОЗ України», у зв’язку з чим тендерний комітет КУ «ООКЛ» не має можливості встановити чинність вищезазначеного договору.
Роз’яснення для Учасника: В наданому Учасником в тендерній пропозиції Договорі-2 відсутня печатка іншої сторони за договором, у зв’язку з цим Тендерний комітет КУ «ООКЛ» має підстави вважати, що наданий документ не є дійсним.
Додатково повідомляємо:ДУ «Одеський обласний лабораторний центр МОЗ України» є юридичною особою та має власну печатку.
Відповідно до вищезазначеного Тендерний комітет КУ «ООКЛ» залишає рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЙСКОМПАНІ» незмінним.

Документи

20 березня 2017 12:55
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2017 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Молокозавод" 222 000,00
UAH з ПДВ
195 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЙСКОМПАНІ 236 400,00
UAH з ПДВ
195 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Таірова Наталія Михайлівна 239 000,00
UAH з ПДВ
196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВКФ "Агромарін" 319 200,00
UAH з ПДВ
319 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2017 11:32
технічна частина.pdf

Публічні документи

05 березня 2017 13:26
Комерційна частина (ч.2).pdf
05 березня 2017 13:25
Комерційна частина (ч.1).pdf
05 березня 2017 13:25
Технічна частина.pdf

Публічні документи

06 березня 2017 10:42
технічна частинна 2.pdf
06 березня 2017 10:42
технічна частина 1 .pdf
06 березня 2017 10:42
Комерційна частина 3.pdf
06 березня 2017 10:41
Комерційна частина 2.pdf
06 березня 2017 10:41
Комерційна частина 1.pdf

Публічні документи

03 березня 2017 15:06
Технічна частина 2.pdf
03 березня 2017 15:05
Технічна частина 1.pdf
03 березня 2017 15:05
Комерційна частина 3.pdf
03 березня 2017 15:04
Комерційна частина 2.pdf
03 березня 2017 15:03
Комерційна частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Молокозавод"

ТОВ АЙСКОМПАНІ

ФОП Таірова Наталія Михайлівна

ВКФ "Агромарін"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Молокозавод"
#31292740
Відхилено 195 890,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 14:46
ТОВ АЙСКОМПАНІ
#39425302
Відхилено 195 900,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 14:53
ФОП Таірова Наталія Михайлівна
#2722712781
Відхилено 196 000,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 15:04
ВКФ "Агромарін"
#13925644
Переможець 319 200,00
UAH з ПДВ
14 березня 2017 15:10

Документи

14 березня 2017 14:46
Електронний підпис
14 березня 2017 14:45
Звернення від Учасника

Документи

14 березня 2017 14:53
Електронний підпис
14 березня 2017 14:52
Звернення від Учасника

Документи

14 березня 2017 15:04
Електронний підпис

Документи

14 березня 2017 15:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2017 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВКФ "Агромарін"
#13925644
319 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2017 15:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 13:07
Електронний підпис укладений
05 лютого 2018 10:56
Додаткова 7.PDF зміни до договору
05 лютого 2018 10:56
Електронний підпис укладений
05 лютого 2018 10:54
Додаткова 6.PDF зміни до договору
05 лютого 2018 10:53
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 14:39
Додаткова 5.PDF зміни до договору
27 грудня 2017 14:38
Електронний підпис укладений
07 грудня 2017 12:42
додаткова 4.PDF зміни до договору
07 грудня 2017 12:42
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2017 13:05
Додаткова молоко3.PDF зміни до договору
05 жовтня 2017 13:03
Електронний підпис укладений
16 серпня 2017 11:21
доп угода 2 агромарин.PDF зміни до договору
16 серпня 2017 11:20
Електронний підпис укладений
31 березня 2017 12:46
підписаний контракт укладений
31 березня 2017 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п.1, ч. 4, ст. 36Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 31/3 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/3 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 31/3 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/3 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1.ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 31/3 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/3 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 31/3 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/3 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що зміни до договору з причини продовження строку дії договору на наступний рік оприлюднюються двічі: за першим разом оприлюднюються зміни, щодо погодження продовження строку дії договору де зазначається дата завершення дії відповідної угоди; за другим разом оприлюднюються зміни до договору вже з сумою, яка не перевищує 20% від суми договору за минулий рік, де необхідно зазначити таку саму дату завершення дії як за першим разом. Але через відсутність технічної можливості даного майданчику двічі зазначати таку саму дату завершення дії відповідної угоди, замовником було обрано пункт причини додання змін до договору «покращення якості предмета закупівлі» замість «продовження строку дії договору на наступний рік» для можливості оприлюднення змін до договору відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 31/3 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/3 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651-654 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 31/3 П
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/3 П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 253 271,88
UAH з ПДВ