Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» код CPV за кодом ДК 021:2015 – 72230000-6
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2017-02-16-002774-c 4b41a6069de945b9915653e4e4b7f5b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рибалка Наталія Федорівна

+380612280248 cmit_tender@outlook.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр управління інформаційними технологіями"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження: 69105, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний,206
Контактна особа: Рибалка Наталія Федорівна
+380612280248
cmit_tender@outlook.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2017 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2017 19:28
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2017 19:28
Початок аукціону: 15 березня 2017 13:37
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з розробки програмного забезпечення «Офіційний портал Запорізької міської ради» (модулі: «Базовий», «Новини», «Виконавча влада», «Законодавча влада») на замовлення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» код CPV за кодом ДК 021:2015 – 72230000-6 (Послуги з розробки програмного забезпечення «Офіційний портал Запорізької міської ради» (модулі: «Базовий», «Новини», «Виконавча влада», «Законодавча влада») на замовлення.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69105, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, проспект Соборний, 206
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2017  —  03 липня 2017
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2017 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2017 19:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2017 18:35
Перелік змін 03 03.docx
03 березня 2017 18:35
Додаток 4 Інформація про технічні вимоги.docx
16 лютого 2017 19:23
Додаток 4 Інформація про технічні вимоги.docx
03 березня 2017 18:35
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc
16 лютого 2017 19:23
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc
16 лютого 2017 19:23
Додаток 9 Проект договору.docx
16 лютого 2017 19:23
Додаток 8 Лист згода на обробку персональних даних.doc
16 лютого 2017 19:23
Додаток 7 Довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
16 лютого 2017 19:23
Додаток 6 Довідка про уповноважену особу.doc
16 лютого 2017 19:23
Додаток 5 Технічне завдання.doc
16 лютого 2017 19:23
Додаток 3.1 Документи, які підтверджують відсутність підстав за ст. 17_для переможця.docx
16 лютого 2017 19:23
Додаток 3 Відповідність учасника вимогам ст. 17.docx
16 лютого 2017 19:23
Додаток 1 Тендерна пропозиція на закупівлю.doc
16 лютого 2017 19:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_портал ЗМР_ВІДКРИТІ ТОРГИ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Количество договоров
Дата подання: 23 лютого 2017 13:57
Дата відповіді: 24 лютого 2017 14:01
Добрый день! В сверхпороговых закупках вы не можете требовать предоставить большое количество выполненных договоров. Это противоречит Закону про закупівлі.
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно вимог, встановлених Законом (п. 29 ч. 1 ст. 1, ч. 2 ст. 22) тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, ч. 3 ст. 22 Закону встановлює, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям (перелік документів, їх кількість тощо) законодавцем не передбачений і визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тож, встановлення в Тендерній документації мінімальної кількості виконаних договорів на підтвердження досвіду виконання учасником аналогічних договорів не суперечить положенням Закону «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2017 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ" 447 000,00
UAH з ПДВ
447 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СМИЧОК АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2017 15:33
Довідка юстиція.pdf
20 березня 2017 15:33
Довідка податкова.pdf
13 березня 2017 11:54
11. Довідка з МВС.pdf

Публічні документи

14 березня 2017 13:31
Реєстр.pdf
14 березня 2017 13:31
Технічні вимоги.Pdf
14 березня 2017 13:31
Технічні вимоги (1).Pdf
14 березня 2017 13:31
Тендерна пропозиція.pdf
14 березня 2017 13:31
Паспорт.pdf
14 березня 2017 13:31
Обладнання.Pdf
14 березня 2017 13:31
Договір.pdf
14 березня 2017 13:31
Досвід.Pdf
14 березня 2017 13:31
Довідка ст. 17.Pdf
14 березня 2017 13:31
Довідка ст. 17 Закону.Pdf
14 березня 2017 13:31
Довідка Додаток 5.pdf
14 березня 2017 13:31
Довідка Додаток 4.pdf
14 березня 2017 13:31
Дизайн сайт 3.Pdf
14 березня 2017 13:31
Дизайн сайт 2.Pdf
14 березня 2017 13:31
Дизайн сайт 1.Pdf
14 березня 2017 13:31
Відомості ФОП.Pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СМИЧОК АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ"
#38455425
Переможець 447 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2017 17:51

Документи

21 березня 2017 17:51
Електронний підпис
21 березня 2017 17:49
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2017 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІС-СОФТ"
#38455425
447 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2017 17:51
Електронний підпис
21 березня 2017 17:49
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 10:56
Звіт про виконання Договору укладений
02 січня 2018 10:56
Звіт про виконання Договору укладений
02 січня 2018 10:56
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 16:53
Додаткова угода 3_БІС-СОФТ.pdf зміни до договору
23 жовтня 2017 16:50
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 16:48
Додаткова угода 01.06.2017.pdf зміни до договору
02 червня 2017 16:45
Електронний підпис укладений
11 квітня 2017 14:14
Додаткова угода ТОВ БІС СОФТ.pdf зміни до договору
11 квітня 2017 14:11
Електронний підпис укладений
05 квітня 2017 12:27
Договір укладений
05 квітня 2017 12:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пункту 2.6. до Договору №7223/1 від 04.04.2017р." Про закупівлю послуг", відповідно до Інструкції, затвердженої наказом № 333 від 12.03.2012р.
Номер договору про закупівлю: 7223/1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 7223/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору в частині Додатку №1 "Технічне завдання", а саме доповнення розділу 3.2. «Додатковий функціонал» додатковими вимогами та розділу 2 «Постановка цілей та задач» в частині «Дизайн» розширено для деталізації вимог, щодо зовнішнього вигляду порталу та його основних елементів.
Номер договору про закупівлю: 7223/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7223/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 447 000,00
UAH з ПДВ