Обладнання для їдальні
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2017-02-16-002380-c 16368fcf5bef43b4b844214df6c415f5
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт замовника: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження замовника: 01021, Україна, Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа замовника: osvita osvita osvita
380442530086
tender.osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2017 16:45
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 лютого 2017 16:45
Початок аукціону: 24 лютого 2017 15:56
Початок аукціону: 24 лютого 2017 15:56
Очікувана вартість: 199 999,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Обладнання для їдальні згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 Одиниця
Обладнання для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київ, Київ, Тимирязівська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2017
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

16 лютого 2017 16:41
обладнання для їдальні 39310000-8.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-16-002380-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Адаменко Олександр Миколайович, Код ЄДРПОУ:2991517616
Дата подання: 01 березня 2017 10:30
Оскарження
Я, ФОП Адаменко О.М., не згоден з рішенням про дискваліфікацію.
1.- Сертифікати у нас були, висновки були.
2.- Наша продукція відповідає Технічним характеристикам, які вказані у Ваших вимогах, про що написано у ціновій пропозиції.
3. -Ви поставили нереальні строки виготовлення і поставки обладнання. Реальні строки 15 робочих днів.
4. -Вивчивши протоколи про дискваліфікацію учасників, Ви пишете, що можна подавати лист, що продукція не підлягає обовязковій сертифікації, але учасника, який подав цей лист ви також дискваліфіковали. Де логіка.
На мою думку, у Вас просто домовленність з Учасником, якого ви визнали переможцем, і який дав найбільшу, дуже завищену ціну.
Ми просимо переглянути Ваше рішення щодо переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2017 11:25
Для підтвердження якості товару Ви у своїй пропозиції повинні були надати наступні документи: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України). При відсутності сертифікатів відповідності Ви повинні були надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Ви не надали ані документи, що підтверджують якість товару, ані пояснення про те, що товар не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Лист пояснення, що продукція не підлягає обов`язковій сертифікації, вимагали лише по сертифікатам.
Відповідно до умов тендерної документації, строк поставки обладнання 28.02.2017р.
Номер вимоги: UA-2017-02-16-002380-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сидоренко Іван Володимирович, Код ЄДРПОУ:3275008818
Дата подання: 27 лютого 2017 14:37
Оскарження
Я, ФОП Сидоренко Іван Володимирович не згоден з рішенням, сертифікати у нас були, договір у Вас не був вірний так як срок поставки був вказанний 28 лютого 2017 року, але товар не може бути поставленний раніше ніж підписання договору. Так як 27 лютого 2017 року Ви виставляєте переможцем. Якщо Ви чітко не відповісте на оскарження Ми повині будемо звернутися в комісію з розгляду звертань та т.д.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2017 15:13
Відповідно до тендерної документації вами було надано висновки СЕЕ. Сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість товару, ані пояснення про те, що товар не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні не було надано. Також вами самовільно всупереч вимогам документації Замовника змінено строк поставки товару з «28.02.2017р.» на «протягом 14 календарних днів з дня укладання договору».
Номер вимоги: UA-2017-02-16-002380-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Посударь", Код ЄДРПОУ:39353909
Дата подання: 27 лютого 2017 15:22
Скарга
Доброго дня !
Відповідно до зауважень

1. Сертифікат відповідності було надано в 2 – му пдф файлі, разом з іншими документами .
2. Щодо зміни термінів поставки , обладнання на 21 календарній день, доводимо до вашого відома , що в такий термін не можливо виготовити таку кількість різнопланового обладнання. Тому ми замінили кількість днів для поставки такого обладнання , а би не підводити Вас та не псувати нашу репутацію підписавши Ваш договір. А також ФОП Маєвський Вадим Анатолійович якого ви обрали переможцем даного тендеру не зможе Вам поставити його в термін 28.02.2017 року , так як у нас однакові постачальники , а виходячи з цього й однакові терміни постачання та виготовлення обладнання даного тендеру.
Зважаючи на все вище вказане , та на нашу нижчу ціну ніж у переможця просимо переглянуті Ваше рішення .

27.02.2017 року
З повагою менеджер зі збуту
Піхотенко Вікторія
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2017 16:22
Для підтвердження якості товару Ви в своїй пропозиції повинні були надати наступні документи: зокрема висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копії, завірені Вами). Висновків СЕЕ Ви не надали. В підтвердженні технічних якісних вимог Вами самовільно було змінено строк поставки товару з «28.02.2017р.» на «лютий-березень 2017р., протягом 14 календарних днів з дня укладання договору. Проект договору про закупівлю, поданий за формою Додатку 3 тендерної документації Замовника, також змінений Вами, а саме: всупереч вимогам документації Замовника Ви самовільно змінили строк поставки товару з «28.02.2017р.» на «протягом 21 календарних днів з дня укладання договору». Ваша пропозиція не відповідає умовам закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-02-16-002380-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Гамаюн Груп, Код ЄДРПОУ:39537875
Дата подання: 27 лютого 2017 16:25
Закінчився термін дії сертифікату
Прошу звернути увагу, що учасник ФОП Маєвський В.А., якого Ви акцептували, подав сертифікат UA1.177.0007816, термін дії якого закінчився до моменту подачі цінової пропозиції, а саме: 17.02.2017р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2017 17:03
Вашу інформацію прийнято до уваги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2017 16:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Адаменко Олександр Миколайович 58 387,00
UAH з ПДВ
58 387,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сидоренко Іван Володимирович 86 783,45
UAH з ПДВ
65 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Посударь" 72 119,00
UAH з ПДВ
67 497,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гамаюн Груп 81 000,00
UAH з ПДВ
67 498,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП МОНОЛІТ" 182 550,00
UAH з ПДВ
95 534,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маєвський Вадим Анатолійович 199 972,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2017 16:49
Проект договору
24 лютого 2017 16:49
железо 001.jpg
24 лютого 2017 16:49
Протокол 2.jpg
24 лютого 2017 16:49
Протокол 1(2).jpg
24 лютого 2017 16:49
Протокол 1(1).jpg
24 лютого 2017 16:49
СЭС2.jpg
24 лютого 2017 16:49
CЭС1.jpg
23 лютого 2017 16:44
Цінова ропозиція Київ.pdf

Публічні документи

22 лютого 2017 12:16
Договір 0003.pdf
22 лютого 2017 12:16
Договір 0002.pdf
22 лютого 2017 12:16
Договір 0001.pdf
22 лютого 2017 12:16
СЭС 0002.pdf
22 лютого 2017 12:16
СЭС 0001.pdf
22 лютого 2017 12:15
Тех. характеристики 0003.pdf
22 лютого 2017 12:15
Тех. характеристики 0002.pdf
22 лютого 2017 12:15
Тех. характеристики 0001.pdf
22 лютого 2017 12:15
Цінова пропозиція 0002.pdf
22 лютого 2017 12:15
Цінова пропозиція 0001.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 16:39
Проект договору.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 15:23
Технічне завдання.pdf
23 лютого 2017 15:23
пропозиція.doc.pdf
23 лютого 2017 15:23
Проект договору.pdf
23 лютого 2017 15:23
пдв.PDF
23 лютого 2017 15:23
лист про податок.PDF
23 лютого 2017 15:23
директор.pdf
23 лютого 2017 15:23
виписка.PDF

Публічні документи

22 лютого 2017 12:40
Сертифікати.pdf
22 лютого 2017 12:40
Реєстр. документи.pdf
22 лютого 2017 12:40
Витяг.pdf
22 лютого 2017 12:40
Таблиця відповідності.pdf
22 лютого 2017 12:40
ПРОЕКТ договору.pdf
22 лютого 2017 12:40
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Адаменко Олександр Миколайович
#2991517616
Відхилено 58 387,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 13:10
ФОП Сидоренко Іван Володимирович
#3275008818
Відхилено 65 200,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 13:13
ТОВ "Посударь"
#39353909
Відхилено 67 497,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 13:15
ТОВ Гамаюн Груп
#39537875
Відхилено 67 498,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 13:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП МОНОЛІТ"
#35518466
Відхилено 95 534,88
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 13:23
ФОП Маєвський Вадим Анатолійович
#2844006751
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27.02.2017 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Маєвський Вадим Анатолійович
#2844006751
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
договір ФОП Маєвський (обладнання для їдальні).pdf укладений
01 березня 2017 14:09

Актуальні тендери

До пошуку