Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Обладнання для їдальні
Очікувана вартість
199 999,00 UAH
UA-2017-02-16-002380-c ● 16368fcf5bef43b4b844214df6c415f5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2017 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2017 16:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2017 16:45 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2017 15:56 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2017 15:56 |
Очікувана вартість: | 199 999,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Обладнання для їдальні згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 Одиниця
Обладнання для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київ, Київ, Тимирязівська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2017
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2017 16:41 |
обладнання для їдальні 39310000-8.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-16-002380-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Адаменко Олександр Миколайович, Код ЄДРПОУ:2991517616
Дата подання: 01 березня 2017 10:30
Оскарження
Я, ФОП Адаменко О.М., не згоден з рішенням про дискваліфікацію.
1.- Сертифікати у нас були, висновки були.
2.- Наша продукція відповідає Технічним характеристикам, які вказані у Ваших вимогах, про що написано у ціновій пропозиції.
3. -Ви поставили нереальні строки виготовлення і поставки обладнання. Реальні строки 15 робочих днів.
4. -Вивчивши протоколи про дискваліфікацію учасників, Ви пишете, що можна подавати лист, що продукція не підлягає обовязковій сертифікації, але учасника, який подав цей лист ви також дискваліфіковали. Де логіка.
На мою думку, у Вас просто домовленність з Учасником, якого ви визнали переможцем, і який дав найбільшу, дуже завищену ціну.
Ми просимо переглянути Ваше рішення щодо переможця.
Розгорнути
Згорнути
1.- Сертифікати у нас були, висновки були.
2.- Наша продукція відповідає Технічним характеристикам, які вказані у Ваших вимогах, про що написано у ціновій пропозиції.
3. -Ви поставили нереальні строки виготовлення і поставки обладнання. Реальні строки 15 робочих днів.
4. -Вивчивши протоколи про дискваліфікацію учасників, Ви пишете, що можна подавати лист, що продукція не підлягає обовязковій сертифікації, але учасника, який подав цей лист ви також дискваліфіковали. Де логіка.
На мою думку, у Вас просто домовленність з Учасником, якого ви визнали переможцем, і який дав найбільшу, дуже завищену ціну.
Ми просимо переглянути Ваше рішення щодо переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2017 11:25
Для підтвердження якості товару Ви у своїй пропозиції повинні були надати наступні документи: сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість продукції (якщо продукція входить до переліку ТМЦ, які підлягають сертифікації на території України). При відсутності сертифікатів відповідності Ви повинні були надати пояснення та підтвердження про те, що продукція не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Ви не надали ані документи, що підтверджують якість товару, ані пояснення про те, що товар не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Лист пояснення, що продукція не підлягає обов`язковій сертифікації, вимагали лише по сертифікатам.
Відповідно до умов тендерної документації, строк поставки обладнання 28.02.2017р.
Ви не надали ані документи, що підтверджують якість товару, ані пояснення про те, що товар не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Лист пояснення, що продукція не підлягає обов`язковій сертифікації, вимагали лише по сертифікатам.
Відповідно до умов тендерної документації, строк поставки обладнання 28.02.2017р.
Номер вимоги: UA-2017-02-16-002380-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Сидоренко Іван Володимирович, Код ЄДРПОУ:3275008818
Дата подання: 27 лютого 2017 14:37
Оскарження
Я, ФОП Сидоренко Іван Володимирович не згоден з рішенням, сертифікати у нас були, договір у Вас не був вірний так як срок поставки був вказанний 28 лютого 2017 року, але товар не може бути поставленний раніше ніж підписання договору. Так як 27 лютого 2017 року Ви виставляєте переможцем. Якщо Ви чітко не відповісте на оскарження Ми повині будемо звернутися в комісію з розгляду звертань та т.д.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2017 15:13
Відповідно до тендерної документації вами було надано висновки СЕЕ. Сертифікат відповідності, або сертифікат (паспорт) якості, або сертифікат походження товару або інший документ про якість товару, ані пояснення про те, що товар не входить до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні не було надано. Також вами самовільно всупереч вимогам документації Замовника змінено строк поставки товару з «28.02.2017р.» на «протягом 14 календарних днів з дня укладання договору».
Номер вимоги: UA-2017-02-16-002380-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Посударь", Код ЄДРПОУ:39353909
Дата подання: 27 лютого 2017 15:22
Скарга
Доброго дня !
Відповідно до зауважень
1. Сертифікат відповідності було надано в 2 – му пдф файлі, разом з іншими документами .
2. Щодо зміни термінів поставки , обладнання на 21 календарній день, доводимо до вашого відома , що в такий термін не можливо виготовити таку кількість різнопланового обладнання. Тому ми замінили кількість днів для поставки такого обладнання , а би не підводити Вас та не псувати нашу репутацію підписавши Ваш договір. А також ФОП Маєвський Вадим Анатолійович якого ви обрали переможцем даного тендеру не зможе Вам поставити його в термін 28.02.2017 року , так як у нас однакові постачальники , а виходячи з цього й однакові терміни постачання та виготовлення обладнання даного тендеру.
Зважаючи на все вище вказане , та на нашу нижчу ціну ніж у переможця просимо переглянуті Ваше рішення .
27.02.2017 року
З повагою менеджер зі збуту
Піхотенко Вікторія
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до зауважень
1. Сертифікат відповідності було надано в 2 – му пдф файлі, разом з іншими документами .
2. Щодо зміни термінів поставки , обладнання на 21 календарній день, доводимо до вашого відома , що в такий термін не можливо виготовити таку кількість різнопланового обладнання. Тому ми замінили кількість днів для поставки такого обладнання , а би не підводити Вас та не псувати нашу репутацію підписавши Ваш договір. А також ФОП Маєвський Вадим Анатолійович якого ви обрали переможцем даного тендеру не зможе Вам поставити його в термін 28.02.2017 року , так як у нас однакові постачальники , а виходячи з цього й однакові терміни постачання та виготовлення обладнання даного тендеру.
Зважаючи на все вище вказане , та на нашу нижчу ціну ніж у переможця просимо переглянуті Ваше рішення .
27.02.2017 року
З повагою менеджер зі збуту
Піхотенко Вікторія
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2017 16:22
Для підтвердження якості товару Ви в своїй пропозиції повинні були надати наступні документи: зокрема висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (копії, завірені Вами). Висновків СЕЕ Ви не надали. В підтвердженні технічних якісних вимог Вами самовільно було змінено строк поставки товару з «28.02.2017р.» на «лютий-березень 2017р., протягом 14 календарних днів з дня укладання договору. Проект договору про закупівлю, поданий за формою Додатку 3 тендерної документації Замовника, також змінений Вами, а саме: всупереч вимогам документації Замовника Ви самовільно змінили строк поставки товару з «28.02.2017р.» на «протягом 21 календарних днів з дня укладання договору». Ваша пропозиція не відповідає умовам закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-02-16-002380-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Гамаюн Груп, Код ЄДРПОУ:39537875
Дата подання: 27 лютого 2017 16:25
Закінчився термін дії сертифікату
Прошу звернути увагу, що учасник ФОП Маєвський В.А., якого Ви акцептували, подав сертифікат UA1.177.0007816, термін дії якого закінчився до моменту подачі цінової пропозиції, а саме: 17.02.2017р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2017 17:03
Вашу інформацію прийнято до уваги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2017 16:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Адаменко Олександр Миколайович |
58 387,00
UAH з ПДВ
|
58 387,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сидоренко Іван Володимирович |
86 783,45
UAH з ПДВ
|
65 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Посударь" |
72 119,00
UAH з ПДВ
|
67 497,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Гамаюн Груп |
81 000,00
UAH з ПДВ
|
67 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП МОНОЛІТ" |
182 550,00
UAH з ПДВ
|
95 534,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Маєвський Вадим Анатолійович |
199 972,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Адаменко Олександр Миколайович #2991517616 |
Відхилено |
58 387,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2017 13:10
|
ФОП Сидоренко Іван Володимирович #3275008818 |
Відхилено |
65 200,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2017 13:13
|
ТОВ "Посударь" #39353909 |
Відхилено |
67 497,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2017 13:15
|
ТОВ Гамаюн Груп #39537875 |
Відхилено |
67 498,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2017 13:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДП МОНОЛІТ" #35518466 |
Відхилено |
95 534,88
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2017 13:23
|
ФОП Маєвський Вадим Анатолійович #2844006751 |
Переможець |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2017 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір ФОП Маєвський (обладнання для їдальні).pdf | укладений |
01 березня 2017 14:09
|