Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби для лікування нервової системи та захворювань органів чуття
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2017-02-16-001601-c ● ea41a04da3f64e319aa8ed7f7cd5aa4c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Свалявська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01992653 |
Місцезнаходження: | 89300, Україна , Закарпатська обл., Свалява, Визволення 23 |
Контактна особа: |
Попович Іван Іванович 380660897988 crlsvl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2017 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2017 13:18 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Лікарські засоби для лікування нервової системи та захворювань органів чуття(наркотичні засоби-4 найменування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
440 упаковка
Лікарські засоби для лікування нервової системи та захворювань органів чуття(наркотичні засоби-4 найменування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89300, Україна, Закарпатська область, Свалява, Визволення,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33660000-4 — Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 лютого 2017 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 лютого 2017 14:48 |
ТД наркотики 2017.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-16-001601-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Державна акціонерна компанія "Ліки України", Код ЄДРПОУ:20078889
Дата подання: 16 березня 2017 17:18
Оскарження результатів закупівлі
Під час ознайомлення з документами наданими у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Фарм-Холдинг А.Г.", код ЄДРПОУ: 38303459 (далі–ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г."), нами були виявлені недоліки, що не відповідають кваліфікаційним вимогам встановленим Замовником до Учасника.
Враховуючи ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомите Вам наступне:
Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагав:
«Відмітка про засвідчення копії документів завантажених у систему повинна складатися зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади особистого підпису особи яка засвідчує копію її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії та відбитку печатки учасника.»
Проте, ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." надало тендерну пропозицію, копії документів якої не місять дату засвідчення, чим грубо порушив вимоги Замовника.
Відповідно до додатку 7 Тендерної документації Замовник вимагав надання інформаційної довідки загальних відомостей щодо учасника за наведеною формою.
Однак, ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." в наданій довідці не вказав населений пункт юридичної та фактичної адреси, посади керівника у кількох рядках та основну спеціалізацію, напрямки діяльності, що є порушенням вимог Замовника.
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагав:
«Документально підтверджена згода з умовами проекту договору про закупівлю та додатку до нього, викладеними у Додатку №5 до цієї тендерної документації»
Проте, ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." не було надано таку згода, а підтвердило згоду лише з істотними (основними) умовами договору, чим порушив вимоги Замовника.
Також один із завантажених файлів пропозиції неможливо переглянути через спеціалізовані програми для даного типу документів, що в свою чергу унеможливлює ознайомлення із наданими документами.
На підставі вищевикладеного, та враховуючи важливість дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо, що ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г.", не може бути визнане переможцем та має бути дискваліфіковане
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне повідомите Вам наступне:
Відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагав:
«Відмітка про засвідчення копії документів завантажених у систему повинна складатися зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади особистого підпису особи яка засвідчує копію її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії та відбитку печатки учасника.»
Проте, ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." надало тендерну пропозицію, копії документів якої не місять дату засвідчення, чим грубо порушив вимоги Замовника.
Відповідно до додатку 7 Тендерної документації Замовник вимагав надання інформаційної довідки загальних відомостей щодо учасника за наведеною формою.
Однак, ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." в наданій довідці не вказав населений пункт юридичної та фактичної адреси, посади керівника у кількох рядках та основну спеціалізацію, напрямки діяльності, що є порушенням вимог Замовника.
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагав:
«Документально підтверджена згода з умовами проекту договору про закупівлю та додатку до нього, викладеними у Додатку №5 до цієї тендерної документації»
Проте, ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." не було надано таку згода, а підтвердило згоду лише з істотними (основними) умовами договору, чим порушив вимоги Замовника.
Також один із завантажених файлів пропозиції неможливо переглянути через спеціалізовані програми для даного типу документів, що в свою чергу унеможливлює ознайомлення із наданими документами.
На підставі вищевикладеного, та враховуючи важливість дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» вважаємо, що ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г.", не може бути визнане переможцем та має бути дискваліфіковане
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2017 23:37
Зазначені Вами недоліки виявленні в пропозиції Учасника ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." відносяться до формальних помилок допущенних Учасником при поданні пропозиції і не впливають на зміст пропозиції та не можуть бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Інформація, щодо формальних помилок, які не призводять до відхилення пропозиції міститься в пункту 1. розділу 3. Тендерної документації.
Інформація, щодо формальних помилок, які не призводять до відхилення пропозиції міститься в пункту 1. розділу 3. Тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-16-001601-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Державна акціонерна компанія "Ліки України", Код ЄДРПОУ:20078889
Дата подання: 20 березня 2017 18:42
Дата подання: 20 березня 2017 18:42
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2017 20:30
Рішення від 22.03.2017 1436 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 23 березня 2017 20:30
Щодо перенесення дати розгляду Скарги Скаржнику 001601.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 23:10
Щодо перенесення дати розгляду Скарги Замовнику + Запит до публікації 001601.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2017 13:02
Інформація про резулютивну частину рішення 1945.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2017 21:10
Рішення від 10.04.2017 1945 до публікації.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2017 18:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Всі порушення усунуто
Дата виконання рішення замовником: 11 травня 2017 10:37
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2017 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державна акціонерна компанія "Ліки України" |
169 916,00
UAH з ПДВ
|
168 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ФІРМА "ФАРМАЦІЯ" |
168 998,80
UAH з ПДВ
|
168 998,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." #38303459 |
Рішення скасоване |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2017 10:54
|
ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г." #38303459 |
Відхилено |
168 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2017 12:35
|
Державна акціонерна компанія "Ліки України" #20078889 |
Переможець |
168 500,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2017 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2018 10:22
|
Додаткова угода №6.doc | зміни до договору |
05 березня 2018 10:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2018 15:58
|
Додаткова угода №5 Ліки України.doc | зміни до договору |
22 січня 2018 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2018 15:54
|
Додаткова угода №4 Ліки України.doc | зміни до договору |
22 січня 2018 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2017 14:20
|
Додаткова угода №3.doc | зміни до договору |
21 грудня 2017 14:19
|
Додаткова угода №2.doc | зміни до договору |
15 травня 2017 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2017 14:14
|
Додаткова угода №1.doc | зміни до договору |
11 травня 2017 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2017 09:14
|
Договір 88.doc | укладений |
10 травня 2017 09:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів (розрахункового рахунку)Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік,відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору,в обсязі ,що не перевищує 20% суми,визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору ,у звязку із зменшенням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 88 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |