Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хліб
Очікувана вартість
731 500,00 UAH
UA-2017-02-16-000659-a c57d65e885ec4be59d27e5a514ec7ff7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куркутова Юлія Сергіївна

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Куркутова Юлія Сергіївна
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
замовником було двічі відмінено тендер на хліб через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2017 14:00
Оскарження наміру укласти договір: 03 березня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

предмет закупівлі відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, визначених у тендерній документації розміщеній під час попереднього тендеру
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 кг
хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (дошкільні навчальні заклади м. Мелітополь)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

16 лютого 2017 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Мелітопольський хлібокомбінат"
#35432625
Переможець 731 500,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2017 14:00

Документи

20 лютого 2017 14:00
Електронний підпис
20 лютого 2017 13:59
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2017 14:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Мелітопольський хлібокомбінат"
#35432625
731 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2017 14:00
Електронний підпис
20 лютого 2017 13:59
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2018 14:24
Додаткова угода укладений
02 березня 2018 14:23
Електронний підпис укладений
18 січня 2018 09:16
Додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
18 січня 2018 09:15
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 12:53
ду № 3.pdf зміни до договору
02 січня 2018 12:51
Електронний підпис укладений
26 грудня 2017 09:02
ду2.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 09:01
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2017 16:03
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2017 16:01
Електронний підпис укладений
06 березня 2017 13:53
Договір укладений
06 березня 2017 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторонами прийнято рішення збільшення вартості за одиницю товару в межах 10% у зв`язку з коливанням ціни на ринку, що підтверджується документально та зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено обсяги закупівлі відповідно до реального фінансування видатків
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено дію договору на початку 2018 року в межах 20% від суми договору
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Сума договору на 2018 рік складає 135 128,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 134
Договір:
Номер додаткової угоди: 134
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2017 — 01 березня 2018
Сума оплати за договором: 810 795,12
UAH з ПДВ