Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні оливи та мастильні матеріали.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2017-02-16-000370-c ● 54fbb76cd17543fdb0993dc5dc6071b0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Чернівціводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361780 |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5 |
Контактна особа: |
Роман Клевач +380506484403 tender_1982@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2017 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2017 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2017 13:00 |
Початок аукціону: | 24 лютого 2017 13:44 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,67% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8320 літр
Мастильні оливи та мастильні матеріали.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Комунальників,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 лютого 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2017 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2017 08:59 |
Технічні характеристики та вимоги Мастила.doc | |
16 лютого 2017 10:28 |
Договір Мастила.doc |
20 лютого 2017 08:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2017 08:59 |
Технічні характеристики та вимоги Мастила.doc
|
|||
16 лютого 2017 10:28 |
Договір Мастила.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Cпецифікаця масла
Дата подання: 17 лютого 2017 10:34
Дата відповіді: 17 лютого 2017 11:35
Позиція 5. Мастило 10W40 синтетика, або аналог. Классификация по ACEA: E7/E6/E4 - одночасно ці параметри не можуть бути в одному найменуванні мастила. Уточніть будь ласка Класифікацію. Дякую.
Відповідь: ACEA: E7 но можливо що потрібно буде і Е6-Е4.
Фасування мастила
Дата подання: 17 лютого 2017 10:42
Дата відповіді: 17 лютого 2017 11:27
Позиція 2. Мастило індустріальне І-20а, або аналог. Чи не будете ВИ заперечувати якщо фасування буде нами запропоновано у 20 л. каністрах. Вони зручніші у використанні і популярніші. Окрім того, таке масло в бочках 100 л. рідкість.
Відповідь: Не заперечую.
Про уточнення підстав дискваліфікації
Дата подання: 17 лютого 2017 15:29
Дата відповіді: 17 лютого 2017 16:21
Документацією закупівлі передбачено, що пропозиція може бути дискваліфікована, якщо учасником будуть завдаватись замовнику додаткові затрати по ПДВ.
Зазначене формулювання не містить чіткого переліку підстав дискваліфікації, тому просимо уточнити, які саме затрати по ПДВ можуть бути підставою для відхилення. Також просимо уточнити, чи учасники – платники ПДВ можуть брати участь у торгах на рівних умовах з учасниками – неплатниками ПДВ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми працюємо з ПДВ. Учасники повинні бути платниками ПДВ.
п. 5 мастило 10w40 синтетика
Дата подання: 20 лютого 2017 14:31
Дата відповіді: 20 лютого 2017 15:19
якщо по класифіції Вам потрібно масло Е7, то воно не буде одночасно відповідати параметрам Е6/Е4. і воно буде відрізнятись в ціні. А отже, якщо Вам потрібно буде додатково Е6/Е4 - то його треба виносити окремою додатковою позицією в докуметації
Відповідь: Закупим Е7
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-16-000370-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ВІП-ОЙЛ”, Код ЄДРПОУ:37398817
Дата подання: 17 лютого 2017 16:59
Про невідповідність вимог тендерної документації
Документацією закупівлі передбачено, що постачання входить у вартість товару, та здійснюється постачальником протягом 1 робочого дня з моменту заявки замовника.
Поряд з цим, у формі «Пропозиція конкурсних торгів» п. 9 визначає, що строк (термін) поставки здійснюється Учасником за його рахунок протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання письмової заявки-специфікації.
Таким чином, вимоги однієї частини Документації суперечать вимогам іншої частини документації, що суперечить чинному законодавству.
Враховуючи вищенаведене, з метою правильного формування тендерної пропозиції, вимагаємо внести необхідні зміни у Документацію закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Поряд з цим, у формі «Пропозиція конкурсних торгів» п. 9 визначає, що строк (термін) поставки здійснюється Учасником за його рахунок протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання письмової заявки-специфікації.
Таким чином, вимоги однієї частини Документації суперечать вимогам іншої частини документації, що суперечить чинному законодавству.
Враховуючи вищенаведене, з метою правильного формування тендерної пропозиції, вимагаємо внести необхідні зміни у Документацію закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2017 09:11
Внесення змін щодо терміну поставки.
Номер вимоги: UA-2017-02-16-000370-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ВІП-ОЙЛ”, Код ЄДРПОУ:37398817
Дата подання: 17 лютого 2017 17:17
Про усунення дискримінаційних умов
Відповідно до оголошення №UA-2017-02-16-000370-c, яке розміщене на веб-порталі з публічних закупівель prozorro.gov.ua, Комунальним підприємством «Чернівціводоканал» (надалі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі мастильних олив та мастильних матеріалів.
Зазначена закупівля є допороговою, і регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом №35 від 13.04.2016 ДП «Зовнішторгвидав України» (надалі - Порядок).
Відповідно до п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога щодо того, що постачальник має знаходитися в межах 5-ти кілометрової зони від замовника в м. Чернівці, має дискримінаційних характер та спрямована на штучне обмеження кількості можливих учасників торгів лише тими учасниками, які розміщені в межах 5-ти кілометрової зони від замовника в м. Чернівці, а також порушує чинне законодавство.
Повторно звертаємось до Вас з вимогою не порушувати чинне законодавство, та усунути дискримінаційні вимоги з Документації закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Зазначена закупівля є допороговою, і регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом №35 від 13.04.2016 ДП «Зовнішторгвидав України» (надалі - Порядок).
Відповідно до п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога щодо того, що постачальник має знаходитися в межах 5-ти кілометрової зони від замовника в м. Чернівці, має дискримінаційних характер та спрямована на штучне обмеження кількості можливих учасників торгів лише тими учасниками, які розміщені в межах 5-ти кілометрової зони від замовника в м. Чернівці, а також порушує чинне законодавство.
Повторно звертаємось до Вас з вимогою не порушувати чинне законодавство, та усунути дискримінаційні вимоги з Документації закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2017 09:12
Внесення змін щодо 5-ти кілометрової зони.
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2017-02-16-000370-c.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія ВІП-ОЙЛ”, Код ЄДРПОУ:37398817
Дата подання: 17 лютого 2017 18:53
Дата подання: 17 лютого 2017 18:53
Про усунення дискримінаційних умов
Відповідно до оголошення №UA-2017-02-16-000370-c, яке розміщене на веб-порталі з публічних закупівель prozorro.gov.ua, Комунальним підприємством «Чернівціводоканал» (надалі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі мастильних олив та мастильних матеріалів.
При детальному вивченні документації виявлено, що деякі вимоги Замовника суперечать чинному законодавству України про публічні закупівлі.
Так, відповідно до вимог документації, для негайної ліквідації та заміни мастильних матеріалів на насосних агрегатах та автотранспортних засобах в 1-денний термін, що може призвести до зриву роботи підприємства, постачальник має знаходитися в межах 5-ти кілометрової зони від замовника в м. Чернівці.
Зазначена вимога має дискримінаційних характер та спрямована на штучне обмеження кількості можливих учасників торгів лише тими учасниками, які розміщені в межах 5-ти кілометрової зони від замовника в м. Чернівці.
Пунктом 4.2 проекту Договору встановлено, що товар поставляється транспортом Постачальника протягом одного дня з моменту отримання замовлення від Покупця. Таким чином, основною вимогою Замовника є своєчасність доставки товару.
Логістичні можливості нашої компанії дозволяють здійснити поставку протягом одного дня з моменту отримання замовлення від Покупця, хоча компанія не розміщена в межах 5-ти кілометрової зони від замовника в м. Чернівці. Таким чином, дискримінаційні вимоги Замовника обмежують нашу компанію, не зважаючи на якісний товар, який ми пропонуємо за низькою ціною.
Зазначена вимога Замовника порушує принципи публічних закупівель, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність, що підтверджено практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо внести необхідні зміни у документацію закупівлі та вилучити з цієї документації дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 17 лютого 2017 16:51
КП Чернівціводоканал діє згідно чинного законодавства.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 17 лютого 2017 18:53
Рішення Комісії:
Скарга відкликана скаржником
Причина: Вимоги враховані замовником
Дата: 20 лютого 2017 10:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2017 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ МАСТИЛА - ЗАХІД" |
200 362,44
UAH з ПДВ
|
188 640,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТЕХНО ОЙЛ" |
226 730,50
UAH з ПДВ
|
188 652,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Триойл Лтд |
225 843,00
UAH з ПДВ
|
193 639,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ" |
223 466,40
UAH з ПДВ
|
211 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТЛА Івано-Франківськ ТОВ |
225 352,00
UAH з ПДВ
|
212 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ МАСТИЛА - ЗАХІД" #39353689 |
Переможець |
188 640,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2017 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2017 13:04
|
Додаток.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2017 13:03
|
Договір підписаний.pdf | укладений |
06 березня 2017 10:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 15/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 151/01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |