Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Побутовий лічильник газу
Household gas meter
Household gas meter
Очікувана вартість
10 009 960,00 UAH
UA-2017-02-15-001676-c ● 6ae6aea2d53e4faf92ce3a35752ba67c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Запоріжгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 03345716 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька область обл., Запоріжжя, вулиця Заводська, будинок 7 |
Контактна особа: |
Русіна Вікторія Вікторовна 380676107962 Viktoriya.Rusina@zpgas.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Русіна Вікторія Вікторівна 380612333098 office@zpgas.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY OF GAS SUPPLYING AND GASIFICATION "ZAPORIZHGAS" |
National ID: | 03345716 |
Contact point: |
Makarenko Irina Viktorovna 380676107962 Viktoriya.Rusina@zpgas.com.ua |
Additional contacts: |
Rusina Viktoriya 380612333098 office@zpgas.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2017 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2017 10:00 |
Очікувана вартість: | 10 009 960,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 049,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 15 лютого 2017 14:59 |
Enquiries until: | 10 березня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 10 009 960 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 050 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Побутовий лічильник газу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13171 штуки
Побутовий лічильник газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Південне шосе, буд. 52
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
ДК 016:2010: 26.51.6 — "Інструменти та прилади вимірювальні, контрольні та випробовувальні, інші"
Household gas meter
CPV: 38550000-5
Період постачання:
з 01 квітня 2017 по 29 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2017 15:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2017 15:28 |
15.02.2017 ТД ПЛГ міжнародні 2017р.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги Додатку 1
Дата подання: 16 лютого 2017 10:35
Дата відповіді: 17 лютого 2017 15:06
Прошу надати пояснення , які нормативно-правові,нормативн-технічні документи, технічні регламенти, ДСТУ підтверджують вимогу п. 1.9,п.1.11,п.2.11
Відповідь: На Ваше питання надаємо пояснення: в постанові НКРЕКП №2494 в розділі організації приладового обліку природного газу в точці вимірювання вказує: "Конструкція та програмне забезпечення ЗВТ, які входять до складу комерційного вузла обліку газу, повинні бути захищені від несанкціонованого втручання. В свою чергу лічильний механізм, є невід"ємною частиною лічильника, повен задовольняти даній умові. Нерозбірність лічильного механізму без можливості пошкодження індикаторних пломб- служить додатковим методом недопущення несанкціонованого втручання та корекції показників. Розміри різьби приєднувальних патрубків регулюється ГОСТ 6357-81
Уточнення по наданій відповіді
Дата подання: 18 лютого 2017 20:09
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:31
Відсутня відповідь по п.1.1. Любязно просимо надати відповідь по цьому пункту
Відповідь: Якщо Ви мали на увазі п.1.11., то по ньому можемо пояснити, що вимог щодо нанесення на лічильник Bar-code не регламентується будь-якими нормативним документами України. На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, безпомилкового інформаційного наповнення баз даних та багато іншого було прийнято рішення щодо використання лічильників з нанесенням Bar-code. Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яке не суперечить будь яким чинним нормативним документам.
Уточненя відповіді по п.2.11
Дата подання: 18 лютого 2017 20:22
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:34
Питання було задано чим обгрунтована дана вимога , а саме діаметр патрубків 1.1/4. Добре відомо, що лічильники які закуповуються призначені для квартир де газові магістралі виконані трубою 3/4 ", отже діаметр патрубків лічильників не буде впливати на втрати тиску. Проте лічильники деяких виробників не можуть забезпечити метрологічні параметри на патрубках 3/4". Цей свій недолік вони трансформували в перевагу . Просимо надати обгрунтовану відповідь на питання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ринок лічильників широко представлений різними діаметрами вхідних патрубків та різними видами різьби, в тому числі і в розрізі однієї марки та типорозміру лічильника. Тому діаметри вхідних патрубків визначаються замовником (нами) виходячи з виробничої необхідності на даний момент часу під конкретну партію лічильників.
Нерозбірність лічильного механізму
Дата подання: 18 лютого 2017 20:52
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:44
У вказаному Вами документі відсутні вказані вимоги, лише зазначено що лічильники повинні бути захищені від несанкціованого впливу..Кожний виробник опираючись на свій досвід і конструкцію лічильника здійснює ці заходи. Якщо Ви вимагаєте нерозбірність лічильника за рахунок руйнування пломб при спробі розібрати індикатор то так і викладіть цю вимогу якщо ще щось то поясніть.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Просимо Вас задавати чіткі, конкретні запитання, які стосуються предмету та процедур проведення торгів для отримання конкретних відповідей.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2017 18:49
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:48
Просимо надати відповідь, як вимога розділу IIстатті 5 п.2 узгоджується з вимогами Закону України “Про захист персональних даних”. Дані про прізвище( імя, по батькові), посада та освіта являються персональними даними суб'єкта.
Відповідь: Обробка та захист персональних даних здійснюється Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2017 18:51
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:53
2) сертифікат (країни-виробника) на систему управління якістю виробництва лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009);
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога ,із зазначенням конкретного пункту документа. З нашого досвіду, підтвердженого офіційними статистичними данним ряду облгазів по результатам повірки лічильників по кожному виробнику. Не завжди якість лічильників сертифікованим на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009) вища ніж у не сертифікованих.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить перелік документів, подання яких є необхідним для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації до предмету закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2017 18:52
Дата відповіді: 22 лютого 2017 14:55
4) довідку про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають чинним нормативним актам (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля;
Будь ласка, поясніть на відповідність ,яким чинним нормативним актам (ДСТУ) із зазначенням конкретного пункту, необхідно надати довідку про застосування заходів із захисту довкілля .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасниками, як постачальниками та/або виробниками предмету закупівлі (товару) у довільній формі надається довідка, в якій зазначається інформація (згідно вимог п. 3) ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується ними для постачання за договором про закупівлю, чинному законодавству у частині застосування заходів із захисту довкілля.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2017 18:53
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:07
7) протокол випробувань з позитивними висновками за РМ 081/39.434-2014;
Просимо надати інформацію що це за документ РМ 081/39.434-2014 і де з ним можливо ознайомитись.Додатково повідомляємо на наш офіційний запит ДП“Укрметртестстандарт” надав офіційну відповідь, що цей документ ними не розроблявся і на обліку у них не стоїть.
Відповідь: Протокол випробувань надає ПАТ Харьківміськгаз за результатами випробувань лічильників.
РМ 081/39.434-2014 - це програма досліджень лічильників в реальних умовах експлуатації, яка була розроблена на замовлення представниками ДП «Укрметртестстандартом» .
Зазначена програма є інтелектуальною власністю Замовника та Розробника. Обов’язкової реєстрації подібних документів (в даному випадку програми випробувань) в єдиному реєстрі Законодавством не передбачено.
Для отримання коректної відповіді необхідно щонайменше коректно сформулювати запит, для чого можемо Вам запропонувати нашу допомогу. Не маючи змоги ознайомитися з Вашим офіційним запитом (формулювання запиту, предмет запиту, особа, до якої було надано звернення, тощо) ми не маємо змогу коментувати Ваше повідомлення
РМ 081/39.434-2014 - це програма досліджень лічильників в реальних умовах експлуатації, яка була розроблена на замовлення представниками ДП «Укрметртестстандартом» .
Зазначена програма є інтелектуальною власністю Замовника та Розробника. Обов’язкової реєстрації подібних документів (в даному випадку програми випробувань) в єдиному реєстрі Законодавством не передбачено.
Для отримання коректної відповіді необхідно щонайменше коректно сформулювати запит, для чого можемо Вам запропонувати нашу допомогу. Не маючи змоги ознайомитися з Вашим офіційним запитом (формулювання запиту, предмет запиту, особа, до якої було надано звернення, тощо) ми не маємо змогу коментувати Ваше повідомлення
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2017 18:54
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:09
1.9. Лічильний механізм лічильника газу повинен бути нерозбірним.
Просимо пояснити як Ви розумієте реалізацію нерозбірності лічильного механізму, вимога п.1.9 Додатку 1
Відповідь: Під "...нерозбірним лічильним механізмом…" мається на увазі наступне - при спробі механічного втручання до лічильного механізму – без зворотнього руйнування лічильного механізму, без можливості його відновлення.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2017 18:55
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:12
1.11. На відліковому пристрої лічильника газу має бути нанесений Bar-code, в якому повинна міститися наступна інформація:
- Модель (виконання) лічильника;
- Типорозмір лічильника;
- Діаметр різьби приєднувальних патрубків;
- Напрям потоку газу;
- Рік виготовлення та заводський номер лічильника;
Адреса веб-сайту виробника.
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога п.1.11 Додатку 1,із зазначенням конкретного пункту документа
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога щодо нанесення на лічильник Bar-code не задана будь-яким нормативним документом України.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, безпомилкового інформаційного наповнення баз даних та багато іншого було прийнято рішення щодо використання лічильників з нанесенням Bar-code. Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь яким чинним нормативним документам.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, безпомилкового інформаційного наповнення баз даних та багато іншого було прийнято рішення щодо використання лічильників з нанесенням Bar-code. Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь яким чинним нормативним документам.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2017 18:57
Дата відповіді: 27 лютого 2017 16:58
3.1. Допускається вибіркова (часткова) перевірка Покупцем якості товару шляхом проведення відповідних випробувань, досліджень частини (окремих одиниць) товару з розповсюдженням (поширенням) результатів перевірки якості частини товару на всю партію поставленого товару.
По п.3.1.Договору просимо надати відповідь на наступні питання:
1.Яка методика здійснення вибірки;
2.Методика проведення випробувань;
3.Що за дослідження і в якому обсязі будуть проводитися ;
4.З ким погоджується програма перевірки,;
5.Ким і на якому обладнанні буде проводитись перевірка;
6.Склад комісії. яка буде проводити ці випробування;
7.На основі яких критеріїв будуть оцінюватись результати .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приймання товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється працівниками Покупця на підставі товаросупровідних документів, видаткової накладної, специфікації, сертифікатів відповідності, паспортів виробника, документації на товар, державних стандартів України тощо. При цьому, проектом договору про закупівлю передбачена можливість проведення працівниками Покупця, що здійснюють приймання товару, вибіркової (часткової) перевірки якості товару, тобто перевірки частини (окремих одиниць) відповідної партії товару. Якість поставленого товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України, технічним та іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами, у тому числі, вимогам технічної специфікації (додаток № 3 до проекту договору). Розроблення та впровадження спеціального алгоритму організації приймання товару за якістю, а також затвердження на його підставі окремої методики приймання товару за якістю, не вбачається Замовником за доцільне.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 19 лютого 2017 18:58
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:14
4.1. Товар відпускається Постачальником Покупцю в тарі (упаковці), яка забезпечує збереження та цілісність товару під час його транспортування і зберігання згідно з вимогами державних стандартів України, технічних умов. Упаковка повинна мати пристосування для можливих перевантажень товару як за допомогою піднімальних механізмів, так і ручним способом.
Просимо більш детально пояснити вимогу п.4.1. Договору:упаковка повинна мати пристосування для можливих перевантажень товару як за допомогою піднімальних механізмів, так і ручним способом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Приймання товару за кількістю, якістю та комплектністю здійснюється працівниками Покупця на підставі товаросупровідних документів, видаткової накладної, специфікації, сертифікатів відповідності, паспортів виробника, документації на товар, державних стандартів України тощо. При цьому, проектом договору про закупівлю передбачена можливість проведення працівниками Покупця, що здійснюють приймання товару, вибіркової (часткової) перевірки якості товару, тобто перевірки частини (окремих одиниць) відповідної партії товару. Якість поставленого товару має відповідати сертифікатам відповідності та паспортам виробника, чинному законодавству України, в тому числі, державним стандартам України, технічним та іншим умовам, які пред’являються до товару даного виду та підтверджуються відповідними документами, у тому числі, вимогам технічної специфікації (додаток № 3 до проекту договору). Розроблення та впровадження спеціального алгоритму організації приймання товару за якістю, а також затвердження на його підставі окремої методики приймання товару за якістю, не вбачається Замовником за доцільне.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 13:52
Дата відповіді: 22 лютого 2017 15:21
Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована вимога і вимагається обов*язкова сертифікація систем управління якістю виробництва лічильників на відповідність вимогам стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009),із зазначенням конкретного пункту документа.
Відповідь: Шановний запитувач, наше підприємство надає перевагу виробникам які пройшли добровільну систему сертифікації на систему управління якістю виробництва лічильників газу згідно вимогам стандарту ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009) , що гарантують нам, як Замовнику, впевненість, що Виконавець здатен виробити продукт необхідної нам якості і має певну технічну базу для виробництва, що,в свою чергу, може гарантувати нам якість виробництва та якість кінцевого продукту, який поставляється нам як Замовникам;
Добровільна сертифікація за ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009) базується в міжнародних рекомендаціях та є технічною політикою нашого підприємства.
Окрім того, просимо Вас задавати чіткі, конкретні запитання, які стосуються предмету та процедур проведення торгів, а не надавати свої коментарі, роздуми, догадки, без всяких на те підстав.
Добровільна сертифікація за ISO 9001:2008 (ДСТУ ISO 9001:2009) базується в міжнародних рекомендаціях та є технічною політикою нашого підприємства.
Окрім того, просимо Вас задавати чіткі, конкретні запитання, які стосуються предмету та процедур проведення торгів, а не надавати свої коментарі, роздуми, догадки, без всяких на те підстав.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2017 13:53
Дата відповіді: 24 лютого 2017 12:54
4) Просимо надати інформацію якими діючими на території України нормативно-правовими, технічно-нормативним документами обгрунтована необхідність цїєї вимоги і вимагається обовязкова сертифікація системи екологічного керування виробництвом лічильників газу згідно вимог стандарту ISO 14001:2004 (ДСТУ ISO14001:2006)
Відповідь: Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить перелік документів, подання яких є необхідним для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації, до предмета закупівлі, установленим Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі.
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 22 лютого 2017 16:35
Дата відповіді: 27 лютого 2017 16:24
Учасниками, як постачальниками та/або виробниками предмету закупівлі (товару) у довільній формі надається довідка, в якій зазначається інформація (згідно вимог п. 3) ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі») щодо відповідності технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується ними для постачання за договором про закупівлю, чинному законодавству у частині застосування заходів із захисту довкілля.
Прошу надати пояснення на які технічні а особливо якісні характеристики побутового лічильника необхідно надати довідку про відповідність чинному законодавству у частині застосування заходів із захисту довкілля. Також прошу вказати яким конкретно правовим і нормативним актам із зазначенням конкретних пунктів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога встановлена п. 3) ч. 2. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Уточнення по отриманих відвовіді
Дата подання: 22 лютого 2017 16:49
Дата відповіді: 27 лютого 2017 16:26
Вами було надано дві відповіді на одне і те саме питання:
1.На Ваше питання надаємо пояснення: в постанові НКРЕКП №2494 в розділі організації приладового обліку природного газу в точці вимірювання вказує: "Конструкція та програмне забезпечення ЗВТ, які входять до складу комерційного вузла обліку газу, повинні бути захищені від несанкціонованого втручання. В свою чергу лічильний механізм, є невід"ємною частиною лічильника, повен задовольняти даній умові. Нерозбірність лічильного механізму без можливості пошкодження індикаторних пломб- служить додатковим методом недопущення несанкціонованого втручання та корекції показників.
2.Під "...нерозбірним лічильним механізмом…" мається на увазі наступне - при спробі механічного втручання до лічильного механізму – без зворотнього руйнування лічильного механізму, без можливості його відновлення.
Просимо пояснити , чому вони не співпадють і яка з них остаточна.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Жодних протиріч не існує. Є безліч підходів та технічних рішень щодо вирішення питання захисту результатів вимірювання. Технічною політикою нашої компанії визначено одне з існуючих технічних рішень, як одне з найбільш вдалих, надійних та захищених.
Уточнення по отриманій відповіді
Дата подання: 22 лютого 2017 17:14
Дата відповіді: 27 лютого 2017 16:29
Протокол випробувань надає ПАТ Харьківміськгаз за результатами випробувань лічильників.
РМ 081/39.434-2014 - це програма досліджень лічильників в реальних умовах експлуатації, яка була розроблена на замовлення представниками ДП «Укрметртестстандартом» .
Зазначена програма є інтелектуальною власністю Замовника та Розробника. Обов’язкової реєстрації подібних документів (в даному випадку програми випробувань) в єдиному реєстрі Законодавством не передбачено.
Для отримання коректної відповіді необхідно щонайменше коректно сформулювати запит, для чого можемо Вам запропонувати нашу допомогу. Не маючи змоги ознайомитися з Вашим офіційним запитом (формулювання запиту, предмет запиту, особа, до якої було надано звернення, тощо) ми не маємо змогу коментувати Ваше повідомлення.
Просимо надати конкретну відповідь яким конкретно підрозділом ДП "Укрметртестстандарту" був замовлений цей документ. Нами був направлений запит до ПАТ"Харківміськгаз" ,але даний час відповіді ми не отримали. Оскільки у вільному доступі відсутній цей документ, звертаемось до Вас як до Замовника торгів надати наступну інформацію:
1.Яка природа походження цього документу?
2.Де , коли і ким він був оприлюднений ?
3.Які лічильники пройшли випробування за вказанною методикою
4.Термін проходження випробувань по вказаній методиці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми просили надати Виробників «Протокол випробувань..» з позитивними висновками випробувань. На Ваш запит ми повторно повідомили Вам інтелектуальних власників програми, місце випробувань. Інші Ваші запитання на кшталт – природа походження документу, скільки триває випробування, хто проходив та які результати отримав, тощо жодного відношення до змісту проведення тендеру не мають. Прошу надавати запитання які стосуються безпосередньо до предмету проведення тендеру.
Уточнення по отриманій відповіді
Дата подання: 22 лютого 2017 17:19
Дата відповіді: 27 лютого 2017 16:30
Обробка та захист персональних даних здійснюється Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Поясніть , як Ви здійсните захист персональних даних, коли ця інформація на Вашу вимогу буде опубліковано на Прозоро.
Відповідь: У відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Уточнення
Дата подання: 01 березня 2017 12:38
Дата відповіді: 03 березня 2017 12:00
Просимо надати інформацію, за який період вираховувалася середня ціна за газовий лічильник, і до яких виробників приділялася увага. Також, у разі підвищення середньої ціни за лічильник газу в 1 півріччі, чи можливе збільшення ціни договору, так як зменшення передбачене, а навпаки - положення відсутнє.
Наступне, п. 1.8 додатку 1, а саме пристрій який унеможливлює потрапляння механічних домішок. Що це за пристрій, і в яких газових лічильниках він присутній?
П. 1.5: Термокомпенсатор, або директива приведення газу до 0С та 15С, чим обумовлена ця потреба? Відповідно до кліматичних умов регіонів за останні десятиліття, потреби в температурній компенсації немає, а лише збільшує ціну за сам лічильник, що ускладнює можливість прийняття участі в закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обмеження щодо можливості внесення сторонами договору змін до ціни договору встановлені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, збільшення ціни договору можливе лише у передбачених пунктами 6), 7) ч. 4 ст. 36 Закону випадках.
Пунктом 1.8. додатку 1 до тендерної документації передбачено, що лічильник газу повинен бути обладнаний пристроєм, який унеможливлює попадання механічних домішок на рухомі складові вимірювального механізму та втручання у лічильник через вхідний патрубок. У відповідь на Ваше запитання роз’яснюємо, що у різних виробників цей пристрій має різні назві та різне конструктивне виконання. Такі запобіжні пристрої присутні, зокрема, у деяких моделях лічильників виробництва ДП завод «Генератор» м. Київ, «Itron» Франція, ТОВ «Самгаз» м. Рівне тощо. Інформація щодо відсутності потреби в температурних компенсаціях в лічильниках не відповідає дійсності. У всьому світі, та й в Україні, зокрема, питання актуальне і вирішується різними шляхами.
Вимоги щодо необхідності приведення обсягу газу до стандартних умов (компенсація за тиском та температурою газу) є обов’язковою згідно чинного законодавства України, а саме: ст. 1 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу», Правил обліку природного газу під час його транспортування газорозподільними мережами, постачання та споживання, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 27 грудня 2005 року N 618, Кодексом газорозподільних систем тощо.
Пунктом 1.8. додатку 1 до тендерної документації передбачено, що лічильник газу повинен бути обладнаний пристроєм, який унеможливлює попадання механічних домішок на рухомі складові вимірювального механізму та втручання у лічильник через вхідний патрубок. У відповідь на Ваше запитання роз’яснюємо, що у різних виробників цей пристрій має різні назві та різне конструктивне виконання. Такі запобіжні пристрої присутні, зокрема, у деяких моделях лічильників виробництва ДП завод «Генератор» м. Київ, «Itron» Франція, ТОВ «Самгаз» м. Рівне тощо. Інформація щодо відсутності потреби в температурних компенсаціях в лічильниках не відповідає дійсності. У всьому світі, та й в Україні, зокрема, питання актуальне і вирішується різними шляхами.
Вимоги щодо необхідності приведення обсягу газу до стандартних умов (компенсація за тиском та температурою газу) є обов’язковою згідно чинного законодавства України, а саме: ст. 1 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу», Правил обліку природного газу під час його транспортування газорозподільними мережами, постачання та споживання, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 27 грудня 2005 року N 618, Кодексом газорозподільних систем тощо.
Уточнення по відповіді
Дата подання: 04 березня 2017 22:42
Дата відповіді: 09 березня 2017 16:21
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 27.02.2017, 16:29)
Ми просили надати Виробників «Протокол випробувань..» з позитивними висновками випробувань. На Ваш запит ми повторно повідомили Вам інтелектуальних власників програми, місце випробувань. Інші Ваші запитання на кшталт – природа походження документу, скільки триває випробування, хто проходив та які результати отримав, тощо жодного відношення до змісту проведення тендеру не мають. Прошу надавати запитання які стосуються безпосередньо до предмету проведення тендеру.
Дозвольте заперечити, що поставлені питання не мають ніякого відношення до тендеру. На нашу думку саме пряме відношення. В Вашій відповіді Ви ухилились від надання на конкретної відповіді на поставлені питання, а цією інформацією Ви повинні володіти , як Замовник, що висунув вимогу щодо надання протоколу.Ми проаналізували Вашу відповідь , а також інформацію отриману при обговоренні тендерів,що проводяться 19 газопостачальними організаціями. Ваша тендерна документація співпадає у всіх 19 газопостачальних організаціях, мабуть писали під копірку ,як диктант. Відповіді теж, надані одним і тим самим автором. Ви прекрасно знали , що термін випробувань один рік, і що так званий володар інтелектуальної власності нікого із виробників, крім двох наближених виробників,що пройшли так звані випробування , які проходили за закритими дверима, в цілковитій таємності від загалу. Все це трималось у таємниці до певного часу. Ви прекрасно розумієте, що вже ніякий другий виробник не отримає протокол до 2018 року. Випробування ,що проводились на полігоні “Харківміськгазу “ та і методика не відповідає реальним умовам експлуатації адже лічильники , які Ви збираєтесь закуповувати в будуть встановлюватись в баготоквартирних будинках, де умови експлуатації не співпадають із закладеними в методиці, ми не можемо це оцінити, адже методика відсутня в доступі. “Харківміскьгаз” мабуть надасть її після закінчення тендерів. Ми не зможемо у відповідності до методики оцінити навіть те, чи позитивний висновок отримали лічильники Gallus . Враховуючи викладене, все це однозначно трактується, як монопольна змова з метою усунення конкуренції та створення певного середовища, що йде врозріз з політикою уряду і направлена на завдання значної шкоди інтересам держави . Вимагаємо зняти цю вимогу, як не правомірну, відкрито дискримінаційну, яка завдасть значної шкоди інтересам держави . Вимагаємо зняти цю вимогу, як не правомірну, відкрито дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прошу Вас утримуватись від оприлюднення власних розмірковувань на ті чи інші теми, а безпосередньо задавати чіткі запитання стосовно тендеру.
Ми, як Замовник, маємо право пересвідчитися щодо обсягу та достовірності наведеної технічної та метрологічної інформації яку надає виробник лічильників. Дослідити вплив факторів, які діють на лічильник в процесі експлуатації , на його метрологічні та технічні характеристики, для можливості забезпечити максимальну достовірність обліку газу. Дослідити технічні та метрологічні характеристики на середовищі (газ) та за тиском на якому планується експлуатувати лічильник. На сьогодні, на жаль, одиниці вітчизняних виробників проводили подібні випробування і мають змогу аргументовано стверджувати, що інформація наведена в паспорті на лічильник є достовірною, при експлуатації лічильника на його точність не впливає той чи інший чинник. Такі випробування є обов’язковими в більшості Європейських Країн.
Тому вважаємо, що врозріз з політикою уряду і завдання значної шкоди інтересам держави є закупівля та монтаж лічильників які не пройшли такі випробування та недосліджені належним чином. Як правило, після короткого терміну експлуатації таких лічильників, Замовники та Споживачі вимушені впроваджувати Державні програми та передбачати в тарифі значні кошти на їх заміну та ремонт, в зв’язку з захмарними відсотками бракування при проведенні чергової повірки.
Тези щодо подібних випробувань обговорювалися та публікувалися постійно на семінарах НАК «Нафтогаз України», крім того, проведення досліджень різними виробниками, в тому числі зарубіжних, спростовують Ваші припущення щодо так званою «…таємності від загалу». Для цього Замовнику необхідно звернутися з відповідним листом та укласти відповідну угоду. Замовник сам вирішує хто буде обробляти отримані результати досліджень, наприклад один із Замовників виявив бажання щодо участі представників ДП «Укреметртестстандарту» у випробуваннях. Всі випробування відбувалися за участю трьох сторін - виробника, представника газорозподільної компанії та представника Державних органів.
Підсумовуючи, повідомляємо:
- Жодному виробнику лічильників не було відмовлено у проведенні випробувань;
- Пропонуємо замість гасел, більш ретельніше розглядати тендерну документацію, та звернути увагу, зокрема на п.5. розділ 2, сторінку 10 ТД
Ми, як Замовник, маємо право пересвідчитися щодо обсягу та достовірності наведеної технічної та метрологічної інформації яку надає виробник лічильників. Дослідити вплив факторів, які діють на лічильник в процесі експлуатації , на його метрологічні та технічні характеристики, для можливості забезпечити максимальну достовірність обліку газу. Дослідити технічні та метрологічні характеристики на середовищі (газ) та за тиском на якому планується експлуатувати лічильник. На сьогодні, на жаль, одиниці вітчизняних виробників проводили подібні випробування і мають змогу аргументовано стверджувати, що інформація наведена в паспорті на лічильник є достовірною, при експлуатації лічильника на його точність не впливає той чи інший чинник. Такі випробування є обов’язковими в більшості Європейських Країн.
Тому вважаємо, що врозріз з політикою уряду і завдання значної шкоди інтересам держави є закупівля та монтаж лічильників які не пройшли такі випробування та недосліджені належним чином. Як правило, після короткого терміну експлуатації таких лічильників, Замовники та Споживачі вимушені впроваджувати Державні програми та передбачати в тарифі значні кошти на їх заміну та ремонт, в зв’язку з захмарними відсотками бракування при проведенні чергової повірки.
Тези щодо подібних випробувань обговорювалися та публікувалися постійно на семінарах НАК «Нафтогаз України», крім того, проведення досліджень різними виробниками, в тому числі зарубіжних, спростовують Ваші припущення щодо так званою «…таємності від загалу». Для цього Замовнику необхідно звернутися з відповідним листом та укласти відповідну угоду. Замовник сам вирішує хто буде обробляти отримані результати досліджень, наприклад один із Замовників виявив бажання щодо участі представників ДП «Укреметртестстандарту» у випробуваннях. Всі випробування відбувалися за участю трьох сторін - виробника, представника газорозподільної компанії та представника Державних органів.
Підсумовуючи, повідомляємо:
- Жодному виробнику лічильників не було відмовлено у проведенні випробувань;
- Пропонуємо замість гасел, більш ретельніше розглядати тендерну документацію, та звернути увагу, зокрема на п.5. розділ 2, сторінку 10 ТД
Вимоги пункту 1.11 Додатку 1
Дата подання: 04 березня 2017 22:49
Дата відповіді: 09 березня 2017 16:26
Якими діючи правовими, нормативно-технічними документами підтверджується вимога п.1.11 і як вона узгоджується із вимогами ст.16п.4 Закону України Про публічні закупівлі?
Який саме Bar код необхідно нанести і відповідності до яких ДСТУ або міжнародних стандартів, що впровадженні на Україні, який формат даних.
Якою програмою розпізнавання образів будуть оброблятись фотографії даних лічильного механізму(мається на увазі зображення розрядів лічильника) а не код?
Бажано ознайомитись з описом програми,що здійснює цю обробку.
Не надання обґрунтованої відповіді або надання відповіді на кшталт це технічна політика підприємства і тому подібне буде сприйматись, як лобіювання певних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога, щодо нанесення на лічильник Bar-code, не задана жодним нормативним документом України.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, задля економії часу та чисельності персоналу, які задіяні на внесення інформації на різних етапах виробничого циклу, при цьому забезпечується безпомилковість внесення інформації, було прийнято рішення компанії щодо використання лічильників з нанесеним Bar-code. Зчитування інформації з лічильника забезпечує будь-яке програмне забезпечення для зчитування Bar-code , яке знаходиться у вільному, безкоштовному, загальному доступі.
Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь-яким чинним нормативним документам.
На існуючому ринку лічильників газу широко представлені лічильники як з Bar-code так і без нього. Враховуючи технологічні процеси нашого підприємства, пов’язані з впровадженням автоматизованого обліку лічильників газу, задля економії часу та чисельності персоналу, які задіяні на внесення інформації на різних етапах виробничого циклу, при цьому забезпечується безпомилковість внесення інформації, було прийнято рішення компанії щодо використання лічильників з нанесеним Bar-code. Зчитування інформації з лічильника забезпечує будь-яке програмне забезпечення для зчитування Bar-code , яке знаходиться у вільному, безкоштовному, загальному доступі.
Тобто це питання є технічною політикою нашого підприємства , яка не суперечить будь-яким чинним нормативним документам.
Вимоги п.2.10 Додатку 1
Дата подання: 04 березня 2017 23:36
Дата відповіді: 09 березня 2017 16:31
Просимо надати пояснення, чому вимоги .п.2.10 Додатку 1 не відповідають температурному діапазону приведеному в Таблиці 3 ГОСТ 15150 для виконання У2
Відповідь: ГОСТ 15150 – 69 - допускає зміну діапазону температур.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-15-001676-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Укроборонпром ГП "Новатор", Код ЄДРПОУ:22987900
Дата подання: 15 березня 2017 17:29
Дата подання: 15 березня 2017 17:29
Про порушення порядку проведення процедури закупівлі
В оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавства з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 20 березня 2017 18:08
Рішення від 20.03.2017 № 1335.pdf
Дата публікації: 20 березня 2017 18:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2017 № 1762.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 23:06
Рішення від 04.04.2017 № 1762.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 23:01
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 квітня 2017
Найменування: | Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації "Запоріжгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 03345716 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область обл., Запоріжжя, вулиця Заводська, будинок 7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Укроборонпром ГП "Жулянский машиностроительный завод "ВИЗАР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
АЙМЕТЕР | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТРІО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
14 квітня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій