Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сталь холоднокатана ізотропна тонколистова
Очікувана вартість
276 000,00 UAH
UA-2017-02-15-000441-a 4bb6f6cd4e7a4c7f877c86782a76cd5b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пархомик Роман

+380322255068 tender_LVK@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03348471
Місцезнаходження: 79017, Україна , Львівська обл., Львів, м.Львів, вул.Зелена,64
Контактна особа: Пархомик Роман
+380322255068
tender_LVK@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2017 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2017 16:00
Початок аукціону: 02 березня 2017 13:22
Очікувана вартість: 276 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

«Сплави» (Сталь холоднокатана
ізотропна тонколистова)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 т
«Сплави» (Сталь холоднокатана ізотропна тонколистова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська обл., Львів, Стрийська, 123
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 14620000-3 — Сплави

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2017 15:00
Додаток 4.doc
15 лютого 2017 15:00
Додаток 3.doc
15 лютого 2017 15:00
Додаток 2.doc
15 лютого 2017 15:00
Додаток 1.doc

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-02-15-000441-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФЛП Манкевич Александр Андреевич, Код ЄДРПОУ:3348107917
Дата подання: 10 березня 2017 17:03
Перегляд рішення тенднрного комітету
Ми, ФОП Манкевич О.А., приймали участь в аукціоні по закупівлі Ідентифікатор закупівлі:UA-2017-02-15-000441-a. 07.03.2017 р. нашу пропозицію було відхиллено через подання протермінованого витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Враховуючи той факт, що вся інформація наведена в витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, прикріпленого нами на майданчик є актуальною на сьогоднішній день, було прийнято рішення не формувати новий(платний) витяг заради. Також, хочемо звернути увагу Замовника на Наказ № 35 від 13.04.2016 Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель, а саме пунктів: - 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. - 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. При визначенні умов Закупівлі Замовник має визначити такі параметри Закупівлі: • очікувану вартість Закупівлі, що не може бути меншою, ніж 3 000 гривень; • тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень; • тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 2-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень; • крок аукціону, який зазначається у гривнях і вираховується як відсоткове відношення до очікуваної вартості Закупівлі, та має знаходитись у діапазоні від 0,5% до 3% від очікуваної вартості Закупівлі; • нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30%, якщо Замовник має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна. Враховуючи вищезазначене, та той факт що ціна ФОП Манкевич О.А. є нижчою за ціну компанії-конкурента на 10,16% (26 160,00 грн), ми закликаємо заощадити гроші платників податків та прийняти рішення спираючись на цінові критерії та основні принципи здійснення закупівель ProZorro. Ми, погоджуємося та маємо можливість сформувати та надати новий оригінал витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 09 березня 2017 16:23
Звернення відхилено.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 10 березня 2017 17:03
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
Рішення по скарзіUA-2017-02-15-000441-a.b1.pdf
Дата публікації: 24 березня 2017 00:42
Номер скарги: UA-2017-02-15-000441-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФЛП Манкевич Александр Андреевич, Код ЄДРПОУ:3348107917
Дата подання: 10 березня 2017 17:03
Перегляд рішення
Вся інформація наведена у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 09 березня 2017 16:34
Звернення відхилено, попереднє рішення залишено в силі.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 10 березня 2017 17:03
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
UA-2017-02-15-000441-a.b2.pdf
Дата публікації: 23 березня 2017 13:25

Документи подані скаржником

07 березня 2017 17:18
images.pdf

Документи подані замовником

09 березня 2017 16:23
Протокол звернення.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

07 березня 2017 17:21
images.pdf

Документи подані замовником

09 березня 2017 16:34
Протокол звернення.pdf

Документи Органу Оскарження

23 березня 2017 13:25
UA-2017-02-15-000441-a.b2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2017 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП Манкевич Александр Андреевич 249 840,00
UAH з ПДВ
249 840,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью " ГІДРОТЕХНІКА І КО" 276 000,00
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2017 14:56
001.jpg
01 березня 2017 14:56
StatutDOX.pdf
01 березня 2017 14:55
1.jpg
01 березня 2017 14:55
2.jpg
01 березня 2017 14:55
VidomostiFOP.jpg

Публічні документи

28 лютого 2017 12:34
Сертифікат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФЛП Манкевич Александр Андреевич

Товариство з обмеженою відповідальністью " ГІДРОТЕХНІКА І КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП Манкевич Александр Андреевич
#3348107917
Відхилено 249 840,00
UAH з ПДВ
07 березня 2017 11:30
Товариство з обмеженою відповідальністью " ГІДРОТЕХНІКА І КО"
#37642398
Переможець 276 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2017 13:06

Документи

07 березня 2017 11:30
Протокол.pdf

Документи

07 березня 2017 13:06
Протокол акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2017 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью " ГІДРОТЕХНІКА І КО"
#37642398
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2017 13:06
Протокол акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 14:52
Договір.pdf укладений
16 березня 2017 13:03