Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) Поточний середній ремонт автодороги О26003 Об'їзд смт.Берегомет на ділянці км 0+000 – км 4+147
HDN H.1-218-182: 2011 code DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads) Current average repair road O26003 Detour village. Beregomet the section km 0 + 000 - km 4+147
HDN H.1-218-182: 2011 code DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads) Current average repair road O26003 Detour village. Beregomet the section km 0 + 000 - km 4+147
Очікувана вартість
23 104 040,00 UAH
UA-2017-02-15-000431-c ● 39b09b1cc4f948de9e7bd63de35b2ca3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melʹnychuk Andriy Vasylʹovych 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2017 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2017 12:10 |
Початок аукціону: | 03 травня 2017 12:10 |
Очікувана вартість: | 23 104 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 231 040,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 693121.2 UAH |
Publication date: | 15 лютого 2017 10:35 |
Enquiries until: | 08 квітня 2017 12:00 |
Complaints submission until: | до 14 квітня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 квітня 2017 12:00 |
Planned auction date: | 03 травня 2017 12:10 |
Information
Estimated total value: | 23 104 040 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 231 040 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автодороги О26003 Об'їзд смт.Берегомет на ділянці км 0+000 – км 4+147
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4147 метри
ГБН Г.1-218-182:2011 код за ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) Поточний середній ремонт автодороги О26003 Об'їзд смт.Берегомет на ділянці км 0+000 – км 4+147
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна, 205
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
ДК 016:2010: 42.11.1 — "Дороги автомобільні та автомагістралі, інші дороги, елементи доріг; злітно-посадкові смуги летовищ"
HDN H.1-218-182: 2011 code DK 021: 2015 (45233142-6 Repair of roads) Current average repair road O26003 Detour village. Beregomet the section km 0 + 000 - km 4+147
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2017 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2017 14:28 |
(Зі змінами)Тен.Докум. Поточ.Серед.О26003.doc | |
10 квітня 2017 14:28 |
(Зі змінами)Тен.Докум. Поточ.Серед.О26003.doc | |
10 квітня 2017 14:27 |
(Зі змінами)Тен.Докум. Поточ.Серед.О26003.doc |
10 квітня 2017 14:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 квітня 2017 14:28 |
(Зі змінами)Тен.Докум. Поточ.Серед.О26003.doc
|
||||||
10 квітня 2017 14:28 |
(Зі змінами)Тен.Докум. Поточ.Серед.О26003.doc
|
||||||
10 квітня 2017 14:27 |
(Зі змінами)Тен.Докум. Поточ.Серед.О26003.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Електронний цифровий підпис
Дата подання: 02 березня 2017 17:29
Дата відповіді: 03 березня 2017 15:19
У пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Вашої тендерної документації зазначено що документи та дані тендерної пропозиції створюються та подаються з урахування вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». В той же час, у наступному речення цього ж розділу зазначено, що «Учасник надає документи, передбачені в цій документації в електронному вигляду (сканованому в форматі Portable Document Format, далі – pdf) одним або декількома файлами, бажано згрупованими/об’єднаними за порядком, описаним в Додатку 2. Сканований варіант пропозиції не повинен містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи », що суперечить першому реченню (суперечить вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Просимо роз’яснити у якому саме вигляді надавати документи тендерної пропозиції:
1. Як документи, що підготовлені з урахування вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладенням електронного цифрового підпису?
2. Як сканований документ у форматі pdf без накладення електронного цифрового підпису?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дане зазначення ( наприклад накладених підписів,печаток) стосується не накладення подвійних печаток та підписів.Замавник не вимагає ЕЦП при поданні своєї пропозиції від учасника.
Цінова пропозиція
Дата подання: 10 березня 2017 14:22
Дата відповіді: 13 березня 2017 11:47
Учасником, пропозиція якого є наступною, завантажуються форма «Цінової пропозиції» в сканованому вигляді за встановленою замовником формою та розрахунок договірної ціни у файлі з розширенням .doc, .docx, та в електронній версії у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі «Будівельні технології – Кошторис» або інших. Оскільки програмний комплекс «Будівельні технології – Кошторис» не подає розрахунок договірної ціни у файлі з розширенням .doc, .docx чи буде вважатись помилкою розрахунок договірної ціни у файлі з розширенням exel?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не буде вважатися помилкою.
Інша інформація
Дата подання: 10 березня 2017 14:26
Дата відповіді: 13 березня 2017 11:38
Що мається на увазі Замовником під підтверджуючими розрахунки та документи за статтями витрат договірної ціни, а саме: "документи які обґрунтовують вартість матеріальних ресурсів, тощо."
Відповідь: Мається на увазі, що потрібно надати прайси на вартість матеріальних ресурсів, рахунки, калькуляції та накладні на матеріали при наявності.
Переможець торгів
Дата подання: 10 березня 2017 14:31
Дата відповіді: 13 березня 2017 11:39
До якого пункту тендерної документації відноситься примітка на ст.17: Примітка: для учасників – юридичних осіб довідка або витяг надаються на керівника, а у випадку, якщо пропозицію конкурсних торгів підписує інша уповноважена особа, то довідка або витяг надаються також на таку особу? Якщо до Гарантійного листа то просимо вказати чітку назву документа: Гарантійний лист чи довідка, чи витяг, чи інше ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 5-6, п.5 стр.17 Тендерної документації.
Цінова пропозиція
Дата подання: 10 березня 2017 16:32
Дата відповіді: 13 березня 2017 11:35
Чи повинні файли з Розрахунком договірної ціни, що надаються у складі тендерної пропозиції, містити підпис та печатку?
Відповідь: Всі подані розрахунки договірної ціни, що надаються учасником мають містити печатки та підписи обов'язково.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-15-000431-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 15 березня 2017 12:35
Дата подання: 15 березня 2017 12:35
СКАРГА щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
СКАРГА щодо встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів. Скаржник вимагає:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Здійснити перевірку викладеної в скарзі інформації, за результатами розгляду якої прийняти рішення.
3. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести
тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2017 20:38
Рішення від 17.03.2017 № 1295.pdf
Дата публікації: 17 березня 2017 20:37
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2017 № 1760.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2017 23:05
Рішення від 04.04.2017 № 1760.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2017 22:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: У зв’язку з рішенням №1760-р/пк-пз від 04.04.17р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, необхідно внести зміни в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 10 квітня 2017 14:23
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 квітня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Шляхбуд-Лім | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТДВ Шляхово-будівельне управліня управління №60 | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Шляхбуд-Лім #38162678 |
Переможець |
20 800 000,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2017 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2017 08:59
|
д.у 1 29.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2017 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2017 13:29
|
Договір Шляхбуд-Лім.pdf | укладений |
30 травня 2017 13:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |