Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне ДГ 25-200
Очікувана вартість
363 593,00 UAH
UA-2017-02-15-000179-c 969cacf7aa8145a69a05783e52a4e600
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамила Анатоліївна Гунько

+380565255576 hosgruppa@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142371
Місцезнаходження: 52201, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Гагаріна, 40
Контактна особа: Тамила Анатоліївна Гунько
+380565255576
hosgruppa@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2017 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2017 03:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2017 03:00
Початок аукціону: 06 березня 2017 11:11
Очікувана вартість: 363 593,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 817,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 тони
Вугілля кам'яне ДГ 25-200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52200, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. Лісна, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2017
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2017 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 08:49
ZMINI.docx
16 лютого 2017 09:06
вугілля з змінами.rtf
16 лютого 2017 09:06
ZMINI.docx
15 лютого 2017 09:34
ДОГОВІР на закупівлю вігілля 2017.docx
21 лютого 2017 20:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 08:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2017 09:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2017 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 09:11
Вугілля ТД змінена.rtf
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 08:49
тд змінена.rtf
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 09:02
уголь на прозоро змінений.docx.rtf
21 лютого 2017 19:07
вугілля з змінами (1).rtf
21 лютого 2017 08:49
ZMINI.docx
16 лютого 2017 09:06
вугілля з змінами.rtf
15 лютого 2017 09:34
vugillya.rtf
16 лютого 2017 09:06
ZMINI.docx
15 лютого 2017 09:34
ДОГОВІР на закупівлю вігілля 2017.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання копії санітарного паспорту
Дата подання: 15 лютого 2017 16:34
Дата відповіді: 16 лютого 2017 09:07
Доброго дня! В п. 1 (Додаток 2), Вами вказана вимога щодо копії санітарного паспорту на перевезення продуктів харчування автотранспортом та п.7 ( далі вимога): " Копія документу, який підтверджує якість продукту харчування ( копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи або якісне посвідчення тощо). Надайте, будь ласка, розяснення яким чином продукти харчування мають стосунок до даного тендеру, адже предметом закупівлі є вугілля?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Нами було допущено механічні помилки у Додатку 2 тендерної документації.
Вищезазначені зауваження були виправлені та внесені зміни до тендерної документації.
Питання про документи фінансової звітності
Дата подання: 19 лютого 2017 20:11
Дата відповіді: 21 лютого 2017 09:25
В Додатку 2 до Документації є вимога щодо надання Учасниками торгів: - копії балансу (форма № 1) за останній звітний період; - копії звіту про фінансові результати (форма № 2) за останній звітний період; - копії звіту про рух грошових коштів (форма № 3) за останній звітний період. По-перше, звертаємо Вашу увагу, що не всі підприємства надають вище зазначені документі саме за формою 1, є багато підприємств які звітують за формою 1-м або 1-мс. По-друге, наше підприємство було створено лише в січні 2017 року, а відповідно до частини другої статті 13 України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців. Наше підприємство, як новостворене підприємство, не складало фінансової звітності за минулий рік, а також ще не складало проміжну щоквартальну звітність за звітній рік. Таким чином новостворені підприємства (як, наприклад, наше підприємство) не зможуть виконати цю вимогу Документації. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки тими, які зможуть надати копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період (за 2016 рік), а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі. Крім того в статті 16 Закону сказано, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Як видно з цієї статті, такого критерію як "наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати)" немає. Критерій про наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами) був передбачений лише в Законі України "Про здійснення державних закупівель" від 10.04.2014 року № 1197-VІІ, який на даний час втратив свою чинність. Тому просимо Вас внести зміни до тендерної документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу або дати можливість новоствореним підприємствам не подавати документи фінансової звітності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Зверніть увагу на внесені зміни в Додатку 2, а саме в частині документального підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника. Нами було відредаговано п. 3 (наявність фінансової спроможності) та п.6 викладено в повній редакції згідно змін в законодавстві.
Питання щодо виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Дата подання: 19 лютого 2017 20:15
Дата відповіді: 21 лютого 2017 08:47
В Додатку 2 до Документації є вимога щодо надання Учасниками торгів копії свідоцтва про державну реєстрацію/ виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Звертаємо Вашу увагу, що зараз цей реєстр має назву Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Наше підприємство може надати лише виписку саме з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому просимо Вас дозволити Учасникам торгів подавати виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Зверніть увагу на внесені зміни в Додатку 2, а саме в частині документального підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника. Нами було відредаговано пункт 3 - наявність фінансової спроможності.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2017 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Енерго Системи" 359 100,00
UAH з ПДВ
297 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго 336 150,00
UAH з ПДВ
310 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство 'Альянс-Дніпро' 338 850,00
UAH з ПДВ
311 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2017 13:33
інформаційна довідка
02 березня 2017 11:20
дов ст 17.pdf
02 березня 2017 11:19
уповн особа.pdf
02 березня 2017 11:19
сертифікат.pdf
02 березня 2017 11:19
протокол зборів.pdf
02 березня 2017 11:19
устав.pdf
02 березня 2017 11:19
Паспорт Бабурнич І.В..pdf

Публічні документи

03 березня 2017 00:50
Електронний підпис
03 березня 2017 00:47
Пропозиция.pdf
03 березня 2017 00:47
Технічні крітерії.pdf

Публічні документи

01 березня 2017 20:06
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Енерго Системи"

ТОВ "ТПК "Укрпроменерго

Приватне Підприємство 'Альянс-Дніпро'

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Енерго Системи"
#36731895
Відхилено 297 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2017 15:01
ТОВ "ТПК "Укрпроменерго
#38359763
Відхилено 310 500,00
UAH з ПДВ
09 березня 2017 15:08
Приватне Підприємство 'Альянс-Дніпро'
#41073735
Переможець 311 000,00
UAH з ПДВ
09 березня 2017 15:13

Документи

09 березня 2017 15:01
Електронний підпис

Документи

09 березня 2017 15:08
Електронний підпис

Документи

09 березня 2017 15:13
Електронний підпис
09 березня 2017 15:12
Протокол розгляду 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2017 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство 'Альянс-Дніпро'
#41073735
311 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2017 15:13
Електронний підпис
09 березня 2017 15:12
Протокол розгляду 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2017 10:31
Звіт про виконання.PDF укладений
14 серпня 2017 10:30
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2017 15:40
Повідомлення.PDF зміни до договору
14 червня 2017 15:38
ДУ№1.jpg зміни до договору
14 червня 2017 15:38
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 13:50
Договір.zip укладений
21 березня 2017 13:49
Звіт про укл. договір.jpg укладений
21 березня 2017 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено к-сть вугілля на 128та сума договору складає 294 873,60
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 60
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 294 873,60
UAH з ПДВ