Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Парфуми. Миючі. Будівельні матеріали. Кухонний столовий посуд.
Очікувана вартість
288 000,00 UAH
UA-2017-02-15-000022-b 0803805e123d47fc893cbd114064c622
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис не накладено

Контакти

Непийвода Олеся Василівна

+380432511147 vbigp@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Вінницький будинок-інтернат геріатричного профілю"
Код ЄДРПОУ: 02770067
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Контактна особа: Непийвода Олеся Василівна
+380432511147
vbigp@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2017 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2017 08:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2017 08:55
Початок аукціону: 22 лютого 2017 11:08
Очікувана вартість: 288 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14477 шт
Парфуми,засоби гігієни, засоби для миття та прання, кухонний посуд, лака
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-15-000022-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 16 лютого 2017 11:46
специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму
Про публічні закупівлі Верховна Рада України; Закон від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 22. Тендерна документація 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2017 16:51
Закупівля «ПАРФУМИ. МИЮЧІ. БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ. КУХОННИЙ СТОЛОВИЙ ПОСУД» за № UA-2017-02-15-000022-b від 15.02.2017 р. є допороговою закупівлею.
Допорогові закупівлі здійснюються відповідно до Наказу №35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» ДП «Зовнішторгвидав України».
Згідно п.6.4. до Наказу №35 « Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників».
Отже, керуючись Наказом №35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» ДП «Зовнішторгвидав України» Замовник має повне право посилатися на певну торгівельну марку та може вказати які аналоги та /або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях, що саме чітко зазначені в під час оголошення Закупівлі.
Номер вимоги: UA-2017-02-15-000022-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия", Код ЄДРПОУ:38385636
Дата подання: 23 лютого 2017 11:33
Оскарження.
Доброго дня. Вами не прикріплено протокол щодо причин дискваліфікації нашого підприємства.
Скасована
Дата: 23 лютого 2017 11:36
Причина: Файл прикріплено

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-02-15-000022-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НК Сервис", Код ЄДРПОУ:38985464
Дата подання: 20 лютого 2017 13:34
Порушення
У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, а саме за показником четвертого знаку згідно з ДК 021:2015 слід визначати предмет закупівлі. Вимагаємо Вас внести зміни в тендерну документацію у звьязку з тим, що по кожному предмету закупівлі (за четвертим знаком згідно з ДК 021:2015) )необхідно оголошувати або окремий лот або окрему закупівлю. Так у Вашому переліку видно абсолютно різні коди в яких виробники або дестрибьютори наприклад чистячих та миючих засобів не можуть ніяк приймати участь, тому що вони не займаються виробництвом або реалізацією щей посуду та таке інше. Вимагаємо усунути порушення порядку визначення предмету закупівлі та убрати дискримінаційні умови, чим внести зміни до документіції або виділити окремі лоти.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 17 лютого 2017 16:52
Закупівля «ПАРФУМИ. МИЮЧІ. БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ. КУХОННИЙ СТОЛОВИЙ ПОСУД» за № UA-2017-02-15-000022-b від 15.02.2017 р. є допороговою закупівлею.
Згідно Наказу № 35 в жодній статті не вказано що допорогова закупівля має поділятися на лоти, також згідно Наказу № 35 п.6.3. Замовник має право вимагати від Учасника всю інформацію яка на його думку є необхідною для здійснення Закупівлі.
Замовник курувався діями під час розміщення предмету закупівлі, що зазначені в статті 6.2 та 6.3 Наказу №35 від 13.04.2016 року ,
- добросовісна конкуренція серед учасників – беруть участь в закупівлі всі охочі ;
- максимальна економія та ефективність – максимальну економію можуть запропонувати оптові покупці;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель – доступ вільний для всіх учасників ;
- недискримінація учасників - беруть участь в закупівлі всі охочі резиденти так і нерезиденти ;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій – на стадії кваліфікації, але із прийняття до уваги всіх вимог які вказані в оголошенні до закупівлі;
Під час оголошення Закупівлі Замовник розмістив в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна та збігається з інформацією, що зазначена у всіх прикріплених наявних документах.
Замовник не вказував потенційним Учасникам, який з Авторизованих електронних майданчиків вони мають використовувати для подання своїх пропозицій.
Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників мають розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Замовник ніякому разі не обмежив перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
6.6.Подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі із відповідним видом діяльності.
Інформація, зазначена Учасником в електронних документах та документах, що додаються до пропозиції, повинна відповідати інформації, зазначеній ним в екранних формах Системи при подачі пропозиції.
6.9Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Отже, куруючись законодавством Замовник не порушив жодного пункту Наказу № 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель» й тим паче жодним чином не вказував дискримінаційні умови,як зазначив Учасник.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 20 лютого 2017 13:34
Рішення Комісії:
RZ_UA-2017-02-15-000022-b.c2.pdf
Дата публікації: 06 березня 2017 09:34
Номер скарги: UA-2017-02-15-000022-b.a4
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия", Код ЄДРПОУ:38385636
Дата подання: 24 лютого 2017 22:36
Оскарження рішення
Оскарження рішення
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 24 лютого 2017 17:08
ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ «ТЕХНОМРІЯ» брала участь в аукціоні 22.02.2017 р. на предмет закупівлі «ПАРФУМИ. МИЮЧІ. БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ. КУХОННИЙ СТОЛОВИЙ ПОСУД» із найнижчою ціною 202`194.00 грн. В результаті розгляду пропозиції – пропозиція учасника який запропонував найменшу ціну не відповідає умовам Закупівлі, а саме відсутні наступні документи: додаток № 4 «Проект договору», додаток №2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ».
Учасник вважає, що його безпідставно дискваліфікували та зазначає у своєму оскарженні: «у своїй ціновій пропозиції ми чітко визначили
своє погодження з основними умовами до договору, які були викладені у Додатку 4 тендерної
документації, та чітко вказали наші гарантійні зобов’язання стосовно надання Учасником
Замовнику всіх зазначених Документів, які вимагаються у тендерній документації у паперовому
вигляді, оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 – х робочих
днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі.»
АЛЕ Згідно № 35 ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р. п.6.3 . «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
На думку Замовника згідно вищезазначеного пункту Проект договору є обов’язковою вимогою закупівлі про що в оголошенні закупівлі чітко написано:
«Додатки та обов’язкові умови закупівлі»
Додаток №1 – Форма Пропозиції; Додаток № 2 Технічні (якісні) вимоги до товару.
Додаток № 3 – Вимоги до кваліфікації учасника; Додаток № 4 – Проект договору про закупівлю.
Та ще раз чітко зазначено в додатку №3 до оголошення:
«Якщо Учасник не завантажить усі вищевказані обов’язкові документи згідно додатків 1-4, то його пропозиція буде відхилена». Але учасник не вважав за потрібне надати документи які вимагав Замовник. Отже, із – за відсутності додатків які вимагав Замовник «пропозиція не відповідає умовам закупівлі» - пункт 6.9 Наказу № 35, та гарантійні зобов’язання які надав Замовник щодо надання всіх зазначених Документів на паперовому вигляді оформлених належним чином, у разі визнання його переможцем, протягом 3 – х робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі - є недоцільним, так як Учасник перечить сам собі.

Також Учасник пише: «Відсутність технічних (якісних) характеристик також не відповідає дійсності, оскільки наша цінова пропозиція подана у чіткій відповідності до технічних умов замовника без пропонування аналогів. Це вказано у тексті нашої цінової пропозиції».
АЛЕ, це також хибна думка Учасника, так як в додатку № 2 який є обов’язковою умовою закупівлі на думку Замовника (п.6.3 Наказу № 35) чітко визначені предмет, кількість, якість предмета закупівлі, а саме основне – ТЕРМІНИ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ, які є абсолютно різними до певних видів товару. Учасник ніяким чином не підтвердив, не погодився та не надав своїх пропозицій щодо постачання якості, кількості та термінів постачання товарів які вимагалися у обов’язковому додатку № 2«ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ». .
ОТЖЕ, виходячи із вищезазначеного обґрунтування (Наказу № 35 ДП «Зовнішторгвидав» вимога Учасника про відміну рішення засідання комітету Замовника згідно Протоколу (рішення) №10 від 22.02.2017 р. про дискваліфікацію є абсолютно неправомірною та безпідставною.
Та рішення Комітету щодо дискваліфікації Учасника №1 (підстава Наказ № 35 ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р. п.9.2. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну – не відповідає умовам Закупівлі) є абсолютно правомірним.
ПРОТОКОЛ № 11 від 24.02.2017 р. ДОДАЄТЬСЯ у форматі PDF
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 24 лютого 2017 22:36
Рішення Комісії: Очікується
Номер скарги: UA-2017-02-15-000022-b.a5
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия", Код ЄДРПОУ:38385636
Дата подання: 24 лютого 2017 22:37
оскарження рішення про визнання переможцем
Наше підприємство, тОВ ЕК "Техномрія" вважає дії замовника з визначення переможцем ФОП Шевчук Л.О. упередженими та протиправними, оскільки, по-перше, існує невирішене питання стосовно оскарження рішення про дискваліфікацію першого учасника, по-друге, ФОП Шевчук Л.О. у складі своєї цінової прпопозиції не вказав майже по половині запропонованого ним товару торгівельну марку або назву виробника цієї продукції. Підставою для дискваліфікації першого учасника було ненадання ним технічної спецификації, а наполовину заповнена пропозиція ФОП Шевчук Л.О. з яких ось невідомих нам підстав повністю влаштувала Замовника. Також ФОП Шевчук Л.О. до моменту визначення його переможцем не надав своєї ітогової цінової пропозиції. Оскільки різниця між початковою та кінцевою ціною його пропозиції становить майже 20%, виникають досить реальні підозри, що таке здешевлення стало можливим завдяки заміні якісних або кількісних показників у запропонованого ним товару. Вимагаємо відмінити рішення про визнання переможцем ФОП Шевчук Л.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 24 лютого 2017 17:13
ФОП Шевчук Л.О- пропозиція Учасника який запропонував наступну найменшу ціну відповідає умовам Закупівлі. Даний учасник надав абсолютно всі документи які вимагав Замовник. Погодився із Постачанням товару, строками , кількості та якості, які вимагав Замовник , надала погоджений проект - договору та надала ціну згідну аукціону нижчою всього на 1 (одну) гривню меншою за ціну попереднього учасника. Даний Учасник дотримав всі вимои закупівлі згідно Наказу № 35 ДП "Зовнішторвидав України"
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 24 лютого 2017 22:37
Рішення Комісії: Очікується

Документи Органу Оскарження

06 березня 2017 09:34
RZ_UA-2017-02-15-000022-b.c2.pdf

Документи подані скаржником

23 лютого 2017 11:43
оскарження рішення.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2017 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия" 231 300,50
UAH з ПДВ
202 194,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шевчук Л.О. 241 386,50
UAH з ПДВ
202 195,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дзісько А.В. 287 580,50
UAH з ПДВ
287 580,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2017 21:39
документы.rar

Публічні документи

20 лютого 2017 22:32
цінова.pdf
20 лютого 2017 22:32
тех док.pdf
20 лютого 2017 22:32
пшло.pdf
20 лютого 2017 22:32
лист.pdf
20 лютого 2017 22:32
документи Л.О..pdf
20 лютого 2017 22:32
договір.pdf

Публічні документи

20 лютого 2017 23:01
цінова.pdf
20 лютого 2017 23:01
установчі.pdf
20 лютого 2017 23:01
тех док.pdf
20 лютого 2017 23:01
лист.pdf
20 лютого 2017 23:01
договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия"

ФОП Шевчук Л.О.

ФОП Дзісько А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченной ответственностью "Электротехническая компания "Техномрия"
#38385636
Відхилено 202 194,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2017 17:26
ФОП Шевчук Л.О.
#3138207980
Переможець 202 195,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2017 17:28

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2017 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шевчук Л.О.
#3138207980
202 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 березня 2017 14:06
Коментар щодо відміни: Прийняти до уваги Рішення комісії з розгляду звернень за № RZ_UA-2017-02-15-000022-b.c2 від 06.03.2017 р. та скасувати процедуру закупівлі« ПАРФУМИ. МИЮЧІ. БУДІВЕЛЬНІ МАТЕРІАЛИ. КУХОННИЙ СТОЛОВИЙ ПОСУД» оголошеної 15.02.2017 р. за №UA-2017-02-15-000022-b.
Документи:
14 березня 2017 14:06
SCAN0002.PDF