Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городок - Рудка на ділянці км 15+200 - км 17+200
Current average repair of motor road Horodok - Rudka on section km 15+200 - km 17+200
Current average repair of motor road Horodok - Rudka on section km 15+200 - km 17+200
Очікувана вартість
5 639 800,00 UAH
UA-2017-02-14-001444-c ● e64fe92d0ff14a598f42aebb531639a0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Рівненський області |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Вебсайт: | http://rv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19 |
Контактна особа: |
Величко Оксана Миколаївна 380503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Velychko Oksana 380503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2017 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2017 15:46 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2017 15:46 |
Очікувана вартість: | 5 639 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 639,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56398 UAH |
Publication date: | 14 лютого 2017 15:32 |
Enquiries until: | 07 березня 2017 09:30 |
Complaints submission until: | до 13 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 березня 2017 09:30 |
Planned auction date: | 13 квітня 2017 15:46 |
Information
Estimated total value: | 5 639 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 640 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городок - Рудка на ділянці км 15+200 - км 17+200
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городок - Рудка на ділянці км 15+200 - км 17+200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна,19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of motor road Horodok - Rudka on section km 15+200 - km 17+200
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2017 09:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2017 09:07 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
03 березня 2017 09:07 |
Тендерна докум. із змінами Городок - Рудка.doc | |
14 лютого 2017 15:35 |
Оголошення торгів - англ.doc | |
14 лютого 2017 15:34 |
Проект договору (додаток 5).doc | |
14 лютого 2017 15:34 |
Тендерна докум.Городок - Рудка.doc |
03 березня 2017 09:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2017 09:07 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
03 березня 2017 09:07 |
Тендерна докум. із змінами Городок - Рудка.doc
|
|||
14 лютого 2017 15:35 |
Оголошення торгів - англ.doc
|
|||
14 лютого 2017 15:34 |
Проект договору (додаток 5).doc
|
|||
14 лютого 2017 15:34 |
Тендерна докум.Городок - Рудка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
банківська гарантія
Дата подання: 01 березня 2017 15:17
Дата відповіді: 02 березня 2017 14:58
Підкажіть будь-ласка на рахунок банківської гарантії коли вона вступає в дію з кінцевої дати подання тендерних пропозицій чи від дати аукціону?
Відповідь: Електронна банківська гарантія повинна бути дійсною на момент розкриття, тобто в день закінчення строку подання тендерних пропозицій. У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасника. Замовник розглядає тендерні пропозиції до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Дата і час проведення електронного аукціону визначиться електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення замовником протоколу розгляду пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-14-001444-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СВІТ-БРО", Код ЄДРПОУ:38742579
Дата подання: 01 березня 2017 19:25
вимога про усунення порушення умов закупівлі
14.02.2017 Замовником – Службою автомобільних доріг у Рівненській області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городок - Рудка на ділянці км 15+200 - км 17+200».
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт.
Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 6 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання.
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ.
Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городок - Рудка на ділянці км 15+200 - км 17+200» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 6 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт.
Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 6 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання.
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ.
Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городок - Рудка на ділянці км 15+200 - км 17+200» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 6 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2017 09:08
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога про усунення порушення. З метою розширення потенційного кола учасників, прийнято рішення про виключення з тендерної документації умову про підтвердження влаштування покриття у конкретному обсязі. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 квітня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Рівненський області |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2017 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" |
5 499 990,00
UAH з ПДВ
|
4 995 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 |
5 604 068,40
UAH з ПДВ
|
4 995 608,14
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" |
5 099 982,00
UAH з ПДВ
|
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
5 526 550,00
UAH з ПДВ
|
5 001 001,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" #30207687 |
Переможець |
4 995 360,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2017 11:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2017 16:59
|
Додаткова № 3 до дог № 21.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2017 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2017 17:24
|
розрахунки.pdf | укладений |
04 травня 2017 16:56
|
Договір № 21.pdf | укладений |
04 травня 2017 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою покращення конструкції та технології влаштування дорожнього одягу та як наслідок покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі, керуючись п.п.3 п. 3.9 договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в Додаток № 1 до Договору № 21 від 04.05.2017 р.шляхом доповнення його відповідним додатком « Порівняльна відомість» Додаток: Порівняльна відомість до Технічного завдання (Додаток № 1) до Договору № 21 від 04.05.2017р. |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 до договору № 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |