Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-11 Дніпропетровськ – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 164+300- км 179+570
Current average repair road of national importance N-11 Dnepropetrovsk - Nikolaev (after c. Kryvyi Rih) on the section km 164 + 300- km 179 + 570
Current average repair road of national importance N-11 Dnepropetrovsk - Nikolaev (after c. Kryvyi Rih) on the section km 164 + 300- km 179 + 570
Очікувана вартість
229 822 275,60 UAH
UA-2017-02-14-001095-c ● de327d0cc34a4d20be27023b4a643aae
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Контактна особа: |
Качан Валентина Федорівна 380503623736 tender@sad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Dnipropetrovsk Oblast |
National ID: | 25843931 |
Contact point: |
Kachan Valentina Fedorivna 380503623736 tender@sad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2017 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2017 12:17 |
Початок аукціону: | 30 березня 2017 12:17 |
Очікувана вартість: | 229 822 275,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4596445 UAH |
Publication date: | 14 лютого 2017 14:32 |
Enquiries until: | 07 березня 2017 17:00 |
Complaints submission until: | до 13 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 березня 2017 17:00 |
Planned auction date: | 30 березня 2017 12:17 |
Information
Estimated total value: | 229 822 276 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 150 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-11 Дніпропетровськ – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 164+300- км 179+570
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Дніпропетровська область, Н-11 Дніпропетровськ – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 164+300- км 179+570, -----
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair road of national importance N-11 Dnepropetrovsk - Nikolaev (after c. Kryvyi Rih) on the section km 164 + 300- km 179 + 570
CPV: 45233142-6
Період постачання:
з 10 квітня 2017 по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2017 18:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 березня 2017 17:52 |
Перелік змін від 09.03.2017.doc | |
09 березня 2017 17:51 |
ТД ПОТ. Н-11 164-179 зі змінами 09.03.17.doc | |
03 березня 2017 14:45 |
Перелік змін від 03.03.2017.doc | |
03 березня 2017 14:45 |
Проект договору 164-179 зі змінами.docx | |
03 березня 2017 14:44 |
ТД ПОТ. Н-11 164-179 зі змінами.doc | |
14 лютого 2017 15:45 |
Проект договору 164-179.docx | |
14 лютого 2017 15:44 |
ТД ПОТ. Н-11 164-179.doc |
09 березня 2017 18:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 березня 2017 17:52 |
Перелік змін від 09.03.2017.doc
|
||||||
09 березня 2017 17:51 |
ТД ПОТ. Н-11 164-179 зі змінами 09.03.17.doc
|
||||||
03 березня 2017 14:45 |
Перелік змін від 03.03.2017.doc
|
||||||
03 березня 2017 14:45 |
Проект договору 164-179 зі змінами.docx
|
||||||
03 березня 2017 14:44 |
ТД ПОТ. Н-11 164-179 зі змінами.doc
|
||||||
14 лютого 2017 15:45 |
Проект договору 164-179.docx
|
||||||
14 лютого 2017 15:44 |
ТД ПОТ. Н-11 164-179.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 22 лютого 2017 16:14
Дата відповіді: 24 лютого 2017 12:08
Шановний Замовнику,
просимо надати дані про обов'язковий реквізит, який має містити банківська гарантія, згідно з Постановою НБУ №639 від 15.12.2004 р., а саме:
- назву банку бенефіціара - його назву та адресу, SWIFT-код (BIC kod) або номер телекса (зазначається за потребою).
Відповідь: р/р 26002610587200 в АТ "УкрСиббанк" МФО 351005
Уточнення змісту технічного завдання (Додаток 4 до ТД)
Дата подання: 01 березня 2017 15:36
Дата відповіді: 03 березня 2017 16:51
Проїзна частина (Тип1)
п.1 просимо уточнити насипну щільність відфрезерованої суміші?
п.3 просимо уточнити, чи потрібен розлив бітумної емульсії під влаштування попереднього вирівнюючого шару основи, та в якій кількості? Бітумна емульсія виготовлена з модифікованого бітуму?
п.4 просимо уточнити, чи потрібен розлив бітумної емульсії під влаштування верхнього шару основи товщиною 14 см, та в якій кількості?
п.7 просимо уточнити вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 марки І виготовлена на модифікованому бітумі?
п.9 просимо уточнити під шар ЩМАС потрібен розлив з модифікованої бітумної емульсії?
З’їзди та примикання (ТИП 1)
п.10 просимо уточнити вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття із дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 марки І приготування на модифікованому бітумі чи ні ?
п.11 просимо уточнити шар асфальтобетонного покриття із дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 марки І приготування на модифікованому бітумі чи ні ?
Автобусні зупинки (ТИП 1)
п.14 просимо уточнити під влаштування попереднього вирівнюючого шару основи потрібен розлив бітумної емульсії, та в якій кількості? Бітумна емульсія виготовлена з модифікованого бітуму?
п.15 просимо уточнити під влаштування верхнього шару основи товщиною 14 см потрібен розлив бітумної емульсії, та в якій кількості? Бітумна емульсія виготовлена з модифікованого бітуму?
п.17 просимо уточнити вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 марки І приготування на модифікованому бітумі?
п.18 просимо уточнити під шар ЩМАС потрібен розлив з модифікованої бітумної емульсії?
Посадкові майданчики (ТИП 1)
п.27 просимо уточнити під влаштування асфальтобетонних покриттів пішохідних доріжок та тротуарів потрібен розлив бітумної емульсії, та в якій кількості? Бітумна емульсія виготовлена з модифікованого бітуму?
Проїзна частина (ТИП 2)
п.32 просимо уточнити вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 марки І на модифікованому бітумі ?
п.34 просимо уточнити під шар ЩМАС потрібен розлив з модифікованої бітумної емульсії?
З’їзди та примикання (ТИП 2)
п.35 просимо уточнити вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 марки І на модифікованому бітумі ?
п.36 просимо уточнити під шар ЩМАС потрібен розлив з модифікованої бітумної емульсії?
Автобусні зупинки (ТИП 2)
п.39 просимо уточнити вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші типу А1 марки І на модифікованому бітумі ?
п.40 просимо уточнити під шар ЩМАС потрібен розлив з модифікованої бітумної емульсії?
Посадкові майданчики (ТИП 2)
п.49 просимо уточнити під влаштування асфальтобетонних покриттів пішохідних доріжок та тротуарів потрібен розлив бітумної емульсії, та в якій кількості? Бітумна емульсія виготовлена з модифікованого бітуму?
Бар’єрне огородження
п.63,64 просимо уточнити вагу нового бар’єрного огородження
п.62 чи є демонтоване бар’єрне огородження зворотнім матеріалом?
Горизонтальна дорожня розмітка
п.70 відповідно ДСТУ 2587:2010 «РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ» розмітка 1.8 влаштовується шириною 0,2м
Установка дорожніх знаків
п.71 просимо уточнити тип та розмір знаків, їх кількість.
п.73 просимо уточнити які саме знаки, та їх кількість, чи є серед них ЗІП та їх розмір
п.76 просимо уточнити склад робіт ремонта автопавильону.
П. 2, 13, 20, 22, 24, 29, 38, 42, 44, 46. Чи можлива заміна в роботі на відвалі матеріалу «Щебінь із природного каменю для будівельних робіт марка М1000 і більше» на «ЩПС (шлаковий) фр. 0-40 мм»?
Просимо уточнити,роботи виконуються на одній половині проїзної частини, з рухом транспорту по другій половині?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.1 Насипна щільність визначається лабораторними випробуваннями. Вага відфрезерованої суміші вказана і визначення насипної щільності з уточненням ваги на етапі подачі пропозиції не потребує.
п.3, п.4, п.7, п.11, п.14, п.15, п.17, п.27 п.32, п.35 п.36, п.39, п.40, п.49, Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі надані в тендерній документації, нормативні вимоги щодо правил, технології виконання ремонтних робіт, визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів надані у відповідних нормативних будівельних актах України та додаткових вимог Замовником не передбачаються. Так, наприклад, щодо асфальтобетону на модифікованому бітумі, в тендерній документації вказана класифікація та абревіатура асфальтобетонних сумішей і для їх приготування згідно діючих нормативних актів (в даному випадку ДСТУ Б В.2.7-119:2011) не вимагається модифікація бітуму, Замовником додатково вона теж не вимагається.
п.9, п.18, п.34, п.40 Згідно з проектною документацією, галузевими будівельними нормами та рекомендацій Укравтодору від 07.09.2012 року під шар з ЩМА та перед армуючим синтетичним матеріалом передбачається розлив бітумної емульсії на модифікованому бітумі.
п.36 В п.36 Технічного завдання не має ЩМАС.
п.62 Повернення бар’єрного огородження не вказано окремою позицією в технічному завдані, тому що передбачається зворотність без ціни з вивезенням на вказану Замовником відстань (для подальшого використання на поточному ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг загального користування Дніпропетровської області).
П-п. 2, 13, 20, 22, 24, 29, 38, 42, 44, 46, 63, 64, 71, 73, 76. Склад робіт, прийняття технології робіт, будівельних норм, витрати матеріалів (елементів бар’єрного огородження та дорожніх знаків) визначається учасником на підставі діючих будівельних норм у визначений їм спосіб.
П.70 Технічного завдання прийняти в новій редакції: «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.8 шир. 0,2 м фарбою маркірувальною машиною (згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012)».
Організацію виконання по кожному виду робіт учасник планує самостійно з можливими ускладненнями пов’язаними з виконанням робіт на проїжджій частині дороги при систематичному русі транспорту з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу.
п.3, п.4, п.7, п.11, п.14, п.15, п.17, п.27 п.32, п.35 п.36, п.39, п.40, п.49, Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі надані в тендерній документації, нормативні вимоги щодо правил, технології виконання ремонтних робіт, визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів надані у відповідних нормативних будівельних актах України та додаткових вимог Замовником не передбачаються. Так, наприклад, щодо асфальтобетону на модифікованому бітумі, в тендерній документації вказана класифікація та абревіатура асфальтобетонних сумішей і для їх приготування згідно діючих нормативних актів (в даному випадку ДСТУ Б В.2.7-119:2011) не вимагається модифікація бітуму, Замовником додатково вона теж не вимагається.
п.9, п.18, п.34, п.40 Згідно з проектною документацією, галузевими будівельними нормами та рекомендацій Укравтодору від 07.09.2012 року під шар з ЩМА та перед армуючим синтетичним матеріалом передбачається розлив бітумної емульсії на модифікованому бітумі.
п.36 В п.36 Технічного завдання не має ЩМАС.
п.62 Повернення бар’єрного огородження не вказано окремою позицією в технічному завдані, тому що передбачається зворотність без ціни з вивезенням на вказану Замовником відстань (для подальшого використання на поточному ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг загального користування Дніпропетровської області).
П-п. 2, 13, 20, 22, 24, 29, 38, 42, 44, 46, 63, 64, 71, 73, 76. Склад робіт, прийняття технології робіт, будівельних норм, витрати матеріалів (елементів бар’єрного огородження та дорожніх знаків) визначається учасником на підставі діючих будівельних норм у визначений їм спосіб.
П.70 Технічного завдання прийняти в новій редакції: «Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки 1.8 шир. 0,2 м фарбою маркірувальною машиною (згідно СОУ 42.1-37641918-095:2012)».
Організацію виконання по кожному виду робіт учасник планує самостійно з можливими ускладненнями пов’язаними з виконанням робіт на проїжджій частині дороги при систематичному русі транспорту з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу.
Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 березня 2017 16:25
Дата відповіді: 06 березня 2017 17:28
Шановний Замовнику,
1. Просимо надати роз’яснення щодо можливості підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів по загальному обсягу влаштування шарів основи та шарів покриття за 1(один) календарний рік в рамках декількох договорів, що має становити не менше ніж:
1) 80 000 м2 – основа влаштована методом «холодного ресайклінгу» та/або з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом;
2) 120 000 м2 – вирівнюючий та/або нижній шар (шари) асфальтобетонного покриття;
3) 120 000 м2 – верхній шар покриття із ЩМАС.
Так як в інших тендерах оголошених Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області, вимога щодо загального обсягу виконання аналогічних видів робіт у 1 (одному) договорі відсутня! Також і відсутні вимоги щодо періоду виконання договору. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації з метою уникнення дискримінаційних умов для учасників.
2. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів згідно з додатком 2 до тендерної документації необхідно надати копії вказаних договорів та копії підписаних замовниками довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по даних договорах, де передбачені роботи з влаштування основи методом «холодного ресайклінгу» та/або з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом, вирівнюючого та/або нижнього шару (шарів) асфальтобетонного покриття та верхнього шару покриття із ЩМАС. Ці форми первинних облікових документів застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів. Нашим підприємством також виконувались роботи за рахунок коштів міжнародних фінансових установ, де застосовуються інші форми первинних облікових документів. Просимо надати роз’яснення щодо можливості їх використання для документального підтвердження, відповідно до п.6.4.2 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
3. Договір на виконання робіт за рахунок коштів міжнародних фінансових установ має форму контрактної угоди відповідно до типових форм FIDIC, що в свою чергу має дуже великий об’єм інформації (лист про прийняття тендерної пропозиції; форма подання тендерної пропозиції Підрядника; спеціальні умови контракту; загальні умови контракту; креслення; специфікації; заповненні відомості обсягів робіт), який фізично не можливо розмістити на електронному майданчику. Просимо Вас дозволити надати тільки копії контрактної угоди та листа про прийняття тендерної пропозиції.
З повагою,
Учасник
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Повідомляємо, що 03.03.2017р. до даної тендерної документації були внесені зміни стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
2. Документальне підтвердження досвіду виконання обсягів робіт в частині влаштування дорожнього одягу (шару(ів) основи, вирівнюючого та/або нижнього шару і верхнього шару покриття із ЩМАС) у разі виконання робіт за рахунок міжнародних фінансових установ може бути підтверджено формами передбаченими п.6.4.2 ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів необхідно розмістити на електронному майданчику копію (ії) договорів з усіма невід’ємними додатками.
2. Документальне підтвердження досвіду виконання обсягів робіт в частині влаштування дорожнього одягу (шару(ів) основи, вирівнюючого та/або нижнього шару і верхнього шару покриття із ЩМАС) у разі виконання робіт за рахунок міжнародних фінансових установ може бути підтверджено формами передбаченими п.6.4.2 ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів необхідно розмістити на електронному майданчику копію (ії) договорів з усіма невід’ємними додатками.
Уточнення змісту технічного завдання (Додаток 4 до ТД)
Дата подання: 06 березня 2017 16:04
Дата відповіді: 09 березня 2017 16:50
п.63,64,71,73.
У відповіді Замовник посилається на наступне: «Склад робіт, прийняття технології робіт, будівельних норм, витрати матеріалів (елементів бар’єрного огородження та дорожніх знаків) визначається учасником на підставі діючих будівельних норм у визначений їм спосіб».
Оскільки договірна ціна тендерної пропозиції є твердою та поточний ремонт виконується або на підставі проектно-кошторисної документації, або на підставі дефектного акту (відомості обсягів робіт), виданого замовником на підставі діючих будівельних норм просимо уточнити наступне:
- кількість початкових та кінцевих ділянок бар’єрної огорожі, тому що їх вага відрізняється від ваги робочих ділянок і для кожної ділянки дороги кількість таких ділянок є індивідуальною;
- кількість знаків трикутних, круглих і прямокутних, тому що їх вартість є індивідуальною;
- перелік робіт з ремонту автопавільйонів, який залежить від стану самих автопавільйонів, а не від діючих будівельних норм.
Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, що перелічені у відповідях на питання (від 03.03.2017 14:44) та не внесені у Технічне завдання (ТЗ) на виконання послуг "Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-11 Дніпропетровськ – Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 164+300- км 179+570".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Враховуючи Ваші питання та зауваження Замовником 03.03.2017р. були внесені зміни до тендерної документації. На підставі подальших Ваших уточнюючих питань вносимо зміни до технічного завдання тендерної документації. Перелік змін додається.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-02-14-001095-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ", Код ЄДРПОУ:32794511
Дата подання: 24 березня 2017 13:18
Дата подання: 24 березня 2017 13:18
Оскарження рішення Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"
Рішення Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (Замовник) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" від 21.03.2017 (протокол №5) є незаконним та необґрунтованим, оскільки прийнято при фактичній відсутності підстав, визначених частиною 7 статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" та внаслідок посилання на обставини, які не відповідають дійсності і не передбачені діючим законодавством про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Антимонопольний комітет України
Суб’єкт оскарження: товариство з обмеженою
відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ»,
зареєстрована адреса місцезнаходження:
87525, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи, б. 2
ідентифікаційний код 32794511
за скаргою на рішення Служби автомобільних доріг у
Дніпропетровській області про відхилення тендерної
пропозиції учасника від 21.03.2017 року ( протокол розгляду
тендерних пропозицій № 5)
номер процедури закупівлі в електронній системі
закупівель: UA- 2017-02-14-001095-с
Заява
24 березня 2017 року ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» з використанням електронної системи закупівель звернулось до Антимонопольного комітету України зі скаргою вих. № 24/03-01 від 24.03.2017 на рішення Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (замовник) про відхилення тендерної пропозиції учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 5 від 21.03.2017 року) номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA- 2017-02-14-001095-с.
ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», користуючись своїм правом, передбаченим частиною 5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, повідомляє про відкликання своєї скарги вих.№ 24/03-01 від 24.03.2017 та просить припинити її розгляд.
Дата: 27 березня 2017 09:41
рішення від 28.03.2017 № 1592.pdf
Дата публікації: 29 березня 2017 18:56
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 березня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області |
Код ЄДРПОУ: | 25843931 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, Воскресенська, 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2017 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
227 815 000,00
UAH з ПДВ
|
225 415 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
229 315 000,00
UAH з ПДВ
|
226 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
225 415 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2017 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:02
|
ПС-А-1-ДУ-4.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2017 13:12
|
договір .pdf | укладений |
12 квітня 2017 13:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ПС-А-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |