Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторія загальної практики - сімейної медицини в с. Сокільники Пустомитівського району, Львівської областіІ
Очікувана вартість
19 701 505,00 UAH
UA-2017-02-14-001084-a e75e8917d7ee4a768b0145ea71cc8bcd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пасічна Ірина Борисівна

+380322270645 Sokil_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Вебсайт: http://sokilnyky.com.ua
Місцезнаходження: 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа: Пасічна Ірина Борисівна
+380322270645
Sokil_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2017 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2017 17:34
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2017 17:34
Початок аукціону: 13 березня 2017 12:00
Очікувана вартість: 19 701 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Предмет закупівлі на лоти не ділиться
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, село Сокільники, Пустомитівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45215140-0 — Будівництво закладів лікарняного типу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про надання роз’яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 17 лютого 2017 12:28
Дата відповіді: 20 лютого 2017 13:21
Керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо тендерної документації На закупівлю робіт з будівництва об’єкту; Будівництво амбулаторія загальної практики - сімейної медицини в с. Сокільники Пустомитівського району, Львівської області 1. Що розуміється під досвідом виконання аналогічних договорів (Додаток 1 п. 1.3.). Чи йде мова виключно про договори, роботи по яких учасником виконані в повному обсязі (закінчені), чи про договори, які на момент проведення закупівлі є діючими і роботи по яких виконуються. 2. Чи відповідатиме вимогам тендерної документації надання копій звітних документів: «Баланс» (форма № 1), «Звіт про фінансові результати» (форма № 2), «Звіт про рух грошових коштів» (форма № 3), які формуються та подаються учасником в електронній формі із використанням програмного забезпечення «1С:Звіт». 3. Що входить до складу обов’язкових реквізитів копії електронного документу, яким чином необхідно засвідчувати ці копії, а також хто саме має їх засвідчувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит про надання роз’яснень щодо тендерної документації від 17.02.2017 року.

По першому питанню:
Пунктом 1.3. Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю робіт з будівництва об’єкту «Будівництво амбулаторія загальної практики - сімейної медицини в с. Сокільники Пустомитівського району, Львівської області» передбачено подання документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Досвідом виконання аналогічних договорів слід вважати наявність в учасників досвіду виконання у повному обсязі договорів схожих за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Тобто, при проведенні кваліфікаційного оцінювання, в якості документального підтвердження досвіду до уваги приймаються ті договори, які є виконаними на час подання учасником тендерної пропозиції.

По другому питанню:
Пунктом 1.4. Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю робіт з будівництва об’єкту «Будівництво амбулаторія загальної практики - сімейної медицини в с. Сокільники Пустомитівського району, Львівської області» передбачено подання документального підтвердження наявності фінансової спроможності для виконання вищезазначених робіт.
Учасники подають копії оформлених згідно встановленим нормативним актам звітних документів: «Баланс» (форма № 1), «Звіт про фінансові результати» (форма № 2), «Звіт про рух грошових коштів» (форма № 3) - річні (за 2015 рік) та за завершений період (квартал або півріччя або 9 місяців) поточного року; у разі надання пропозиції особою (Учасником), реєстрація якого здійснена протягом поточного року – вказані документи (форми звітності) надаються за звітний, відпрацьований період.
Оформлення вищезазначених звітних документів здійснюється у відповідності до Закону України «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність» № 996-XIV від 16.07.99 р., Плану рахунків бухгалтерського обліку підприємств, організацій та установ, затверджений наказом Міністерства фінансів України № 291 від 30.11.99 р., Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України №73 від 07.02.2013 р. та інших нормативно-правових документів.
Усі документи у складі тендерної пропозиції подаються учасниками у відсканованому з оригіналу вигляді (наприклад у форматах pdf, jpeg тощо).
Вимоги щодо сканування оригіналів документів, які входять до складу тендерної пропозиції, стосується виключно документів, які видавались учаснику іншими підприємствами, установами, організаціями (наприклад довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, та ін.), та оригіналів документів, створених безпосередньо учасниками.
В тих випадках, якщо тендерною документацією передбачено надання саме копій документів, а не оригіналів, то такі копії документів мають бути належним чином завірені учасниками, та відскановані.
Подання учасниками оформлених згідно встановленим нормативним актам звітних документів, а саме «Баланс» (форма № 1), «Звіт про фінансові результати» (форма № 2), «Звіт про рух грошових коштів» (форма № 3), які формуються та подаються учасниками в електронній формі із використанням сертифікованого програмного забезпечення, не суперечить вимогам тендерної документації на закупівлю робіт з будівництва об’єкту «Будівництво амбулаторія загальної практики - сімейної медицини в с. Сокільники Пустомитівського району, Львівської області».
В такому випадку звітні електронні документи повинні бути створені, передані, збережені і перетворені електронними засобами у візуальну форму.
Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.

По третьому питанню:
У відповідності до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Обов'язкові реквізити електронного документа - обов'язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.
Тендерною документацією на закупівлю робіт з будівництва об’єкту «Будівництво амбулаторія загальної практики - сімейної медицини в с. Сокільники Пустомитівського району, Львівської області» не передбачено подання копій електронних документів.
Тендерною документацією передбачено подання лише одного електронного документу – банківської гарантії, який подається учасниками в оригіналі.
Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронний цифровий підпис".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2017 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" 17 766 336,00
UAH з ПДВ
17 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕСТ БІЛДІНГ ГРУП" 18 125 391,66
UAH з ПДВ
17 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ферозіт 18 948 872,88
UAH з ПДВ
17 628 950,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Сучасні будівельні рішення 18 519 120,40
UAH з ПДВ
18 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Бакал-Мів 18 220 203,60
UAH з ПДВ
18 220 203,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2017 14:03
Кошторис
21 березня 2017 14:03
Кошторис
21 березня 2017 14:03
Кошторис
21 березня 2017 14:03
Кошторис
21 березня 2017 14:01
довідки2
21 березня 2017 11:56
довідки
21 березня 2017 11:48
Кошторис
10 березня 2017 14:40
Електронний підпис
10 березня 2017 14:11
ДЦ Будгарант.zip
10 березня 2017 14:11
Кал.графік.zip
09 березня 2017 21:28
Довідки 1.zip
09 березня 2017 21:26
Банківська гарантія.zip
09 березня 2017 21:26
Кошторис.zip
09 березня 2017 21:26
Техніка.PDF
09 березня 2017 21:26
Статут.PDF
09 березня 2017 21:25
Працівники.PDF
09 березня 2017 21:25
Ліцензія дозвіл виписка.PDF
09 березня 2017 21:25
Баланс листпояснення.PDF
09 березня 2017 21:25
Довідки.PDF
09 березня 2017 21:25
Довідка з банку.PDF
09 березня 2017 21:25
Відгуки.PDF
09 березня 2017 21:25
Аналогічні 2.PDF
09 березня 2017 21:25
Аналогічні 1.PDF

Публічні документи

10 березня 2017 16:24
Ліцензія НБУ.rar
10 березня 2017 16:24
Довіреність №225.rar
10 березня 2017 16:24
Довідка_2.pdf
10 березня 2017 16:24
15 ЕБГ.rar
10 березня 2017 14:57
16 кошторис 1.rar
10 березня 2017 14:56
16 кошторис 6.pdf
10 березня 2017 14:56
16 кошторис 5.pdf
10 березня 2017 14:55
16 кошторис 4.pdf
10 березня 2017 14:55
16 кошторис 3.pdf
10 березня 2017 14:55
16 кошторис 2.pdf
10 березня 2017 14:55
14_ліцензія і дозвіл.pdf
10 березня 2017 14:55
12 Субпідряд.pdf
10 березня 2017 14:55
11 Проект договору.pdf
10 березня 2017 14:55
8 Захист довкілля.pdf
10 березня 2017 14:55
6 Уповноважена особа.pdf
10 березня 2017 14:55
5 корупція дирекція.PDF
10 березня 2017 14:54
5 Відповідність ст 17.pdf
10 березня 2017 14:54
3 Досвід.pdf
10 березня 2017 14:54
2 Працівники.pdf
10 березня 2017 14:53
1 Обладнання та МТБ.pdf
10 березня 2017 14:53
01 Реєстр.pdf

Публічні документи

10 березня 2017 14:33
КОШТОРИС.rar
10 березня 2017 14:33
KMBT 16.8.pdf
10 березня 2017 14:32
15 Гарантія 2928 СБР (p7s).rar
10 березня 2017 14:32
KMBT 14.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 13.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 12.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 11.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 9.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 8.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 7.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 6.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 5.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 4.pdf
10 березня 2017 14:32
KMBT 1-3.pdf

Публічні документи

10 березня 2017 10:13
Довідки Бакал МІВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"

ТОВ "ВЕСТ БІЛДІНГ ГРУП"

ТОВ Ферозіт

ТОВ БК Сучасні будівельні рішення

ПП Бакал-Мів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"
#39436052
Переможець 17 098 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2017 16:17

Документи

16 березня 2017 16:17
Електронний підпис
16 березня 2017 16:03
Протокол 1.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2017 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"
#39436052
17 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2017 16:17
Електронний підпис
16 березня 2017 16:03
Протокол 1.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2017 16:44
1.pdf зміни до договору
03 квітня 2017 16:41
Електронний підпис укладений
30 березня 2017 12:21
Договір.pdf укладений
30 березня 2017 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із фінансуванням предмету закупівлі на 2017 рік виникла необхідність для доповнення пункту 3.1. Договору пунктом 3.1.1. із зазначенням вартості доручених підряднику робіт на 2017 рік з корегуванням Договірної ціни, календарного графіку виконання та графіку фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML