Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води
Очікувана вартість
256 358,00 UAH
UA-2017-02-14-000427-b 1cae5cb92d1d4193b8edfea81de07395
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудас Олександра Сергіївна

+380552466097 cnpp6500@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 05392743
Вебсайт: http://www.cdd.ks.ua
Місцезнаходження: 73037, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вулиця Робоча 115
Контактна особа: Кудас Олександра Сергіївна
+380552466097
cnpp6500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Статтею 19 Закону України „Про теплопостачання” від 02.06.2005 року №2633-IV передбачено, що діяльність у сфері теплопостачання може здійснюватись суб’єктами господарської діяльності у сфері теплопостачання всіх організаційно – правових форм та форм власності. Споживач або суб’єкт теплоспоживання має право вибирати (змінювати) теплопостачальну організацію, якщо це технічно можливо. Постачальником послуг з централізованого теплопостачання для Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат є міське комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”, яке включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій як суб’єкт господарювання щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами за станом на 12.01.2017 р. за порядковим номером 347 (www.amc.gov.ua). Відсутні технічні можливості вибору інших теплопостачальних організацій. Не укладання або несвоєчасне укладання договорів з міським комунальним підприємством „Херсонтеплоенерго” на поставку послуг з постачання теплової енергії призведе до припинення/обмеження централізованого теплопостачання Херсонського центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - копія статуту міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго” (нова редакція) від 31.08.2016 р.; - копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців щодо міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”; - копія довідки про взяття на облік платника податків міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”; - копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість щодо міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”; - копія довідки Головного управління статистики у Херсонській області щодо міського комунального підприємства ”Херсонтеплоенерго”від 13.01.2017 р. № 31-07/31; - копії ліцензій на виробництво теплової енергії, транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2017
Оскарження наміру укласти договір: 28 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
178 Гкал
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73037, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Робоча, 115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Документація

Тендерна документація

14 лютого 2017 15:13
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”.
#31653320
Переможець 256 358,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2017 16:10

Документи

22 лютого 2017 16:10
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2017 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство „Херсонтеплоенерго”.
#31653320
256 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2017 16:10
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 березня 2017 10:56
договір445.pdf укладений
03 березня 2017 10:30
sign.p7s зміни до договору
02 лютого 2018 13:38
Протокол_3_020218.pdf укладений
02 лютого 2018 13:36
sign.p7s зміни до договору
02 лютого 2018 10:36
Додаткова угода 5 тепло.pdf зміни до договору
02 лютого 2018 10:29
sign.p7s зміни до договору
22 січня 2018 16:37
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
22 січня 2018 16:34
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2017 13:28
Додаткова угода 3 .pdf зміни до договору
28 грудня 2017 13:13
sign.p7s зміни до договору
22 грудня 2017 14:41
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 14:30
sign.p7s зміни до договору
03 березня 2017 14:21
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 березня 2017 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 445/01-2017/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 445/01-2017/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2017/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов у звя`зку із застосуванням положень частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно до пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про піблічні закупівлі", а саме:продовження дії договору до 28 лютого 2018 року для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року
Номер договору про закупівлю: 445/01-2017/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2017/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна умов у звя`зку із застосуванням положень частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно до пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: збільшення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі: очікуваний обсяг послуги за цим договором становить 112,72 Гкал, у тому числі збільшення по даній додатковій угоді становить 19.93 Гкал; сума цього Договору становить 156896,82 грн., у тому числі ПДВ 26149,48 грн., з урахуванням розміру до 20 відсотків від визначеної у п. 3.1. Договору суми, який складає 26149,47 грн., у тому числі ПДВ 4358,25 грн.
Номер договору про закупівлю: 445/01-2017/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2017/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 445/01-2017/32
Договір:
Номер додаткової угоди: 445/01-2017/32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2017 — 28 лютого 2018
Сума оплати за договором: 156 893,72
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку