Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали та книги
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2017-02-14-000096-a 0178f90b36874d6699521a0a092c37f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрієшин Андрій Михайлович

380352404112 andriy_tr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська міська рада
Код ЄДРПОУ: 34334305
Вебсайт: http://rada.te.ua
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5
Контактна особа: Андрієшин Андрій Михайлович
380352404112
andriy_tr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2017 09:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 лютого 2017 16:00
Початок аукціону: 20 лютого 2017 13:03
Початок аукціону: 20 лютого 2017 13:03
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Журнали та книги Журнали та книги: тверда політурка, папір білий А4, густиною 80 грм.м.кв. Зразки додані у файлах. 1.Журнал реєстрації ПФУ 100 арк., друк двохсторонній, у кількості 2 шт. 2.Журнал реєстрації рішень 150 арк., друк двохсторонній, у кількост 2 шт. 3.Журнал відряджень 100 арк., у кількості 3 шт. 4.Журнал обліку архітектура - 200 арк., у кількості 1 шт. 5.Журнал обліку перевірок - 100 арк., у кількості 1 шт. 6.Журнал обліку листків непрацездатності - 200 арк., у кількості 2шт. (журнал алфавітний А- Я на одну літеру -3 арк. друга половина - 101 арк. ). 7. Журнал обліку звірок особових карток, 50 арк, у кількості 1 шт. 8. Журнал обліку перевірок Додаток 7, 50 аркушів, у кількості 1 шт. 9. Журнал обліку розписок Додаток 4, 50 аркушів, у кількості 2 шт. 10. Книга обліку бланків Додаток 9, 50 аркушів, у кількості 1 шт. 11. Книга обліку передачі бланків Додаток 8, 50 арк., у кількості 1 шт. 12. Журнал обліку повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування 120 арк., у кількості 2 шт. 13. Журнал реєстрації рішень МР, ВК,розпоряджень МГ, доручень МГ, заступників М.Г. 120 арк., у кількості 2 шт. 14. Журнал реєстрації рішень та розпоряджень голови Тернопільської обласної державної адміністрації 120 арк., у кількості 2 шт. 15. Журнал зауважень та пропозицій, друк двохсторонній, 100 арк., у кількості 15 шт. 16. Книга обліку журналів зауважень та пропозицій, друк двохсторонній ,30 арк., у кількості 1 шт. Доставка за рахунок постачальника протягом 5 робочих днів з моменту укладання договору.

Журнали та книги

Журнали та книги: тверда політурка, папір білий А4, густиною 80 грм.м.кв. Зразки додані у файлах.

1.Журнал реєстрації ПФУ 100 арк., друк двохсторонній, у кількості 2 шт.
2.Журнал реєстрації рішень 150 арк., друк двохсторонній, у кількост 2 шт.
3.Журнал відряджень 100 арк., у кількості 3 шт.
4.Журнал обліку архітектура - 200 арк., у кількості 1 шт.
5.Журнал обліку перевірок - 100 арк., у кількості 1 шт.
6.Журнал обліку листків непрацездатності - 200 арк., у кількості 2шт.
(журнал алфавітний А- Я на одну літеру -3 арк. друга половина - 101 арк. ).
7. Журнал обліку звірок особових карток, 50 арк, у кількості 1 шт.
8. Журнал обліку перевірок Додаток 7, 50 аркушів, у кількості 1 шт.
9. Журнал обліку розписок Додаток 4, 50 аркушів, у кількості 2 шт.
10. Книга обліку бланків Додаток 9, 50 аркушів, у кількості 1 шт.
11. Книга обліку передачі бланків Додаток 8, 50 арк., у кількості 1 шт.
12. Журнал обліку повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування 120 арк., у кількості 2 шт.
13. Журнал реєстрації рішень МР, ВК,розпоряджень МГ, доручень МГ, заступників М.Г. 120 арк., у кількості 2 шт.
14. Журнал реєстрації рішень та розпоряджень голови Тернопільської обласної державної адміністрації 120 арк., у кількості 2 шт.
15. Журнал зауважень та пропозицій, друк двохсторонній, 100 арк., у кількості 15 шт.
16. Книга обліку журналів зауважень та пропозицій, друк двохсторонній ,30 арк., у кількості 1 шт.
Доставка за рахунок постачальника протягом 5 робочих днів з моменту укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штуки
Журнали та книги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова,5
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2017 16:13
опис журналів.doc
14 лютого 2017 09:43
16.Книга обліку журналів зауважень та пропозицій.docx
14 лютого 2017 09:43
15.Журнал зауважень та пропозицій.docx
14 лютого 2017 09:43
14. Журнал реєстрації рішень та розпоряджень голови Тернопільської обласної державної адміністрації.doc
14 лютого 2017 09:42
13. Журнал реєстрації рішень міської ради, ВК,розпоряджень МГ, доручень МГ, заступників М.Г.....doc
14 лютого 2017 09:42
12. Журнал обліку повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування.doc
14 лютого 2017 09:42
11.Книга обліку передачі бланків Додаток 8, 50 арк., 1 журнал.doc
14 лютого 2017 09:42
10.Книга обліку бланків Додаток 9, 50 аркушів, 1 журнал.doc
14 лютого 2017 09:42
9.Журнал обліку розписок Додаток 4, 50 аркушів, 2 журнали.doc
14 лютого 2017 09:42
8.ЖУРНАЛ обліку перевірок Додаток 7, 50 аркушів, 1 журнал.doc
14 лютого 2017 09:41
7.Журнал обліку звірок особових карток, 50 арк, 1 журнал.doc
14 лютого 2017 09:41
6.Журнал обліку листків непрацездатності.doc
14 лютого 2017 09:41
5.Журнал обліку перевірок.doc
14 лютого 2017 09:41
4.Журнал обліку архітектура.doc
14 лютого 2017 09:41
3.Журнал відряджень.doc
14 лютого 2017 09:41
2.Журнал реєстрації рішень.doc
14 лютого 2017 09:40
1.Журнал реєстрації ПФУ.doc
14 лютого 2017 09:39
Вимоги до учасника - Копія.doc
14 лютого 2017 09:39
Договір на поставку товару(таблиця)1.doc
14 лютого 2017 16:13
опис журналів.doc
14 лютого 2017 14:21
опис журналів.doc
14 лютого 2017 09:44
опис журналів.doc
14 лютого 2017 09:43
16.Книга обліку журналів зауважень та пропозицій.docx
14 лютого 2017 09:43
15.Журнал зауважень та пропозицій.docx
14 лютого 2017 09:43
14. Журнал реєстрації рішень та розпоряджень голови Тернопільської обласної державної адміністрації.doc
14 лютого 2017 09:42
13. Журнал реєстрації рішень міської ради, ВК,розпоряджень МГ, доручень МГ, заступників М.Г.....doc
14 лютого 2017 09:42
12. Журнал обліку повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування.doc
14 лютого 2017 09:42
11.Книга обліку передачі бланків Додаток 8, 50 арк., 1 журнал.doc
14 лютого 2017 09:42
10.Книга обліку бланків Додаток 9, 50 аркушів, 1 журнал.doc
14 лютого 2017 09:42
9.Журнал обліку розписок Додаток 4, 50 аркушів, 2 журнали.doc
14 лютого 2017 09:42
8.ЖУРНАЛ обліку перевірок Додаток 7, 50 аркушів, 1 журнал.doc
14 лютого 2017 09:41
7.Журнал обліку звірок особових карток, 50 арк, 1 журнал.doc
14 лютого 2017 09:41
6.Журнал обліку листків непрацездатності.doc
14 лютого 2017 09:41
5.Журнал обліку перевірок.doc
14 лютого 2017 09:41
4.Журнал обліку архітектура.doc
14 лютого 2017 09:41
3.Журнал відряджень.doc
14 лютого 2017 09:41
2.Журнал реєстрації рішень.doc
14 лютого 2017 09:40
1.Журнал реєстрації ПФУ.doc
14 лютого 2017 09:39
Вимоги до учасника - Копія.doc
14 лютого 2017 09:39
Договір на поставку товару(таблиця)1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 лютого 2017 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Калашник Тетяна Борисівна" 3 197,00
UAH з ПДВ
2 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Кучма Галина Степанівна" 3 800,35
UAH з ПДВ
3 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Український Папiр 4 000,00
UAH з ПДВ
3 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 3 900,00
UAH з ПДВ
3 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2017 12:41
Propozicia Kalashnyk TB.pdf
16 лютого 2017 11:05
Svidoctvo rejestraciji Kalashnyk T.B.pdf
16 лютого 2017 11:05
Svidoctvo platnyka Kalashnyk T.B.pdf
16 лютого 2017 11:05
Kontakty.pdf

Публічні документи

16 лютого 2017 16:41
1.jpg
16 лютого 2017 16:41
Витяг 31.01.2017.rtf
16 лютого 2017 16:40
НАКАЗ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ.jpg
16 лютого 2017 16:40
ПЛАТНИК ПДВ.jpg
16 лютого 2017 16:40
СТАТУТ 08.06.16.pdf

Публічні документи

17 лютого 2017 12:04
ЦП ТМР.pdf
17 лютого 2017 12:04
Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Калашник Тетяна Борисівна"

ФОП "Кучма Галина Степанівна"

ТОВ Український Папiр

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Калашник Тетяна Борисівна"
#2751700064
Переможець 2 998,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2017 09:57

Документи

23 лютого 2017 09:57
Рішення 149 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2017 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Калашник Тетяна Борисівна"
#2751700064
2 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2017 09:57
Рішення 149 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Накладна №РН-0000065 від 22.03.2017.pdf укладений
21 квітня 2017 09:39
Договір №85 від 22.03.2017.pdf укладений
21 квітня 2017 09:39