Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тернопільська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 34334305 |
Вебсайт: | http://rada.te.ua |
Місцезнаходження: | 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Листопадова, 5 |
Контактна особа: |
Андрієшин Андрій Михайлович 380352404112 andriy_tr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 лютого 2017 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2017 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2017 13:03 |
Початок аукціону: | 20 лютого 2017 13:03 |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Журнали та книги Журнали та книги: тверда політурка, папір білий А4, густиною 80 грм.м.кв. Зразки додані у файлах. 1.Журнал реєстрації ПФУ 100 арк., друк двохсторонній, у кількості 2 шт. 2.Журнал реєстрації рішень 150 арк., друк двохсторонній, у кількост 2 шт. 3.Журнал відряджень 100 арк., у кількості 3 шт. 4.Журнал обліку архітектура - 200 арк., у кількості 1 шт. 5.Журнал обліку перевірок - 100 арк., у кількості 1 шт. 6.Журнал обліку листків непрацездатності - 200 арк., у кількості 2шт. (журнал алфавітний А- Я на одну літеру -3 арк. друга половина - 101 арк. ). 7. Журнал обліку звірок особових карток, 50 арк, у кількості 1 шт. 8. Журнал обліку перевірок Додаток 7, 50 аркушів, у кількості 1 шт. 9. Журнал обліку розписок Додаток 4, 50 аркушів, у кількості 2 шт. 10. Книга обліку бланків Додаток 9, 50 аркушів, у кількості 1 шт. 11. Книга обліку передачі бланків Додаток 8, 50 арк., у кількості 1 шт. 12. Журнал обліку повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування 120 арк., у кількості 2 шт. 13. Журнал реєстрації рішень МР, ВК,розпоряджень МГ, доручень МГ, заступників М.Г. 120 арк., у кількості 2 шт. 14. Журнал реєстрації рішень та розпоряджень голови Тернопільської обласної державної адміністрації 120 арк., у кількості 2 шт. 15. Журнал зауважень та пропозицій, друк двохсторонній, 100 арк., у кількості 15 шт. 16. Книга обліку журналів зауважень та пропозицій, друк двохсторонній ,30 арк., у кількості 1 шт. Доставка за рахунок постачальника протягом 5 робочих днів з моменту укладання договору.
Журнали та книги: тверда політурка, папір білий А4, густиною 80 грм.м.кв. Зразки додані у файлах.
1.Журнал реєстрації ПФУ 100 арк., друк двохсторонній, у кількості 2 шт.
2.Журнал реєстрації рішень 150 арк., друк двохсторонній, у кількост 2 шт.
3.Журнал відряджень 100 арк., у кількості 3 шт.
4.Журнал обліку архітектура - 200 арк., у кількості 1 шт.
5.Журнал обліку перевірок - 100 арк., у кількості 1 шт.
6.Журнал обліку листків непрацездатності - 200 арк., у кількості 2шт.
(журнал алфавітний А- Я на одну літеру -3 арк. друга половина - 101 арк. ).
7. Журнал обліку звірок особових карток, 50 арк, у кількості 1 шт.
8. Журнал обліку перевірок Додаток 7, 50 аркушів, у кількості 1 шт.
9. Журнал обліку розписок Додаток 4, 50 аркушів, у кількості 2 шт.
10. Книга обліку бланків Додаток 9, 50 аркушів, у кількості 1 шт.
11. Книга обліку передачі бланків Додаток 8, 50 арк., у кількості 1 шт.
12. Журнал обліку повідомлень про дітей, які залишились без батьківського піклування 120 арк., у кількості 2 шт.
13. Журнал реєстрації рішень МР, ВК,розпоряджень МГ, доручень МГ, заступників М.Г. 120 арк., у кількості 2 шт.
14. Журнал реєстрації рішень та розпоряджень голови Тернопільської обласної державної адміністрації 120 арк., у кількості 2 шт.
15. Журнал зауважень та пропозицій, друк двохсторонній, 100 арк., у кількості 15 шт.
16. Книга обліку журналів зауважень та пропозицій, друк двохсторонній ,30 арк., у кількості 1 шт.
Доставка за рахунок постачальника протягом 5 робочих днів з моменту укладання договору.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2017 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Калашник Тетяна Борисівна" |
3 197,00
UAH з ПДВ
|
2 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Кучма Галина Степанівна" |
3 800,35
UAH з ПДВ
|
3 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український Папiр |
4 000,00
UAH з ПДВ
|
3 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
3 900,00
UAH з ПДВ
|
3 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Калашник Тетяна Борисівна" #2751700064 |
Переможець |
2 998,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2017 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Накладна №РН-0000065 від 22.03.2017.pdf | укладений |
21 квітня 2017 09:39
|
Договір №85 від 22.03.2017.pdf | укладений |
21 квітня 2017 09:39
|