Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39830000-9 – Продукція для чищення (дезинфекційний засіб, порошок для прання дитячої білизни, гель для миття дитячого посуду, порошок для чищення, сода кальцинована)
Очікувана вартість
978 134,00 UAH
UA-2017-02-13-001732-c ● c237e9bfa2c14b72ab5e6c73c5a6ac26
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Ірина Яковенко +380612240207 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2017 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2017 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2017 14:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2017 14:26 |
Очікувана вартість: | 978 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 956,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29344.02 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3508 штуки
дезинфекційний засіб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, департамент освіти і науки Запорізької міської ради та структурні підрозділи департаменту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2017
—
30 квітня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1875 штуки
порошок для прання дитячої білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, департамент освіти і науки Запорізької міської ради та структурні підрозділи департаменту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2017
—
30 квітня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
374 штуки
гель для миття дитячого посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, департамент освіти і науки Запорізької міської ради та структурні підрозділи департаменту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2017
—
30 квітня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
640 штуки
порошок для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, департамент освіти і науки Запорізької міської ради та структурні підрозділи департаменту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2017
—
30 квітня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2343 штуки
сода кальцинована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, департамент освіти і науки Запорізької міської ради та структурні підрозділи департаменту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2017
—
30 квітня 2017
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 лютого 2017 18:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2017 18:41 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
13 лютого 2017 18:41 |
Додаток_3.docx | |
13 лютого 2017 18:41 |
Додаток_1.docx | |
13 лютого 2017 18:41 |
ТД _Прод для чищення.docx | |
13 лютого 2017 18:41 |
Додаток_2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
лоти
Дата подання: 14 лютого 2017 06:35
Дата відповіді: 14 лютого 2017 09:26
Доброго дня,
У Вас є можливість зробити закупівлю через окремі лоти. Ціна буде набагато кращою. Дякую за відповідь.
Відповідь: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради повідомляє, що закупівля за лотами не передбачається
Не вірно визначений код згідно Порядку визначення предмета закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2017 13:12
Дата відповіді: 17 лютого 2017 14:49
У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі просимо Вас внести зміни в тендерну документацію у звьязку з тим, що Засіб дезинфекційний «САНІТАБ» (або еквівалент) не підходить за показником чеивертого знаку згідно з ДК 021:2015 - 39830000-9 як Ви визначили. Змініть код деззасобу та виділіть його в окремий лот або видаліть його з цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Товари, у тому числі засіб дезинфекційний «САНІТАБ» (або еквівалент), призначені для дезинфекції об’єктів при проведенні генеральних прибирань та чищення поверхонь у навчальних закладах м. Запоріжжя. Тому, замовником визначено, що зазначений товар відноситься до продукції для чищення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-13-001732-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НК Сервис", Код ЄДРПОУ:38985464
Дата подання: 16 лютого 2017 10:22
Порушення порядку визначення предмету закупівлі
У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі вимагаємо Вас внести зміни в тендерну документацію у звьязку з тим, що Засіб дезинфекційний «САНІТАБ» (або еквівалент) не підходить за показником чеивертого знаку згідно з ДК 021:2015 - 39830000-9 як Ви визначили. Змініть код деззасобу та виділіть його в окремий лот або видаліть його з цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2017 14:50
Товари, у тому числі засіб дезинфекційний «САНІТАБ» (або еквівалент), призначені для дезинфекції об’єктів при проведенні генеральних прибирань та чищення поверхонь у навчальних закладах м. Запоріжжя. Тому, замовником визначено, що зазначений товар відноситься до продукції для чищення.
Номер вимоги: UA-2017-02-13-001732-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Альянс Новагрупп, Код ЄДРПОУ:37613482
Дата подання: 13 березня 2017 18:59
Порушення Закону
Просимо надати вияснення порушеня Закону України ,а саме : застосування подвійних стандартів до різних учасників. А саме: "Учасника "Дезпостач" було відхилено за однією з причин - відсутність накладання ЕЦП на елктронну банківську гарантію. Проте відсутність нкладання ЕЦП на електронну банківську гарантію учасника "ВЕКТОР -ЗП" ,який вже виступав раніше постачальником відділів Замовника , дивним чином не є причиною відхиленя пропозиції.Вимагаємо надати вияснення такого подвійного трактування вимог тендерної документації , врахочуючи що дана дія мість ознаки зумисної(або через непрофесійність) порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та тягне за собою кримінальну відповідальність осіб відповідальних за дане рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2017 18:27
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради на Ваше звернення повідомляє наступне.
1. Стосовно учасника «Дезпостач» повідомляємо, що даний учасник взагалі не приймав участь у цій закупівлі.
2. Стосовно наданої ТОВ «ВЕКТОР-ЗП» електронної банківської гарантії, зазначаємо, що перевірку наявності та достовірності електронного цифрового підпису (ЕЦП) на електронній банківській гарантії замовник здійснював через онлайн сервіс перевірки ЕЦП Центрального засвідчувального органу та за допомогою програмного забезпечення М.Е.Doc. За результатами перевірки зазначені програми засвідчили наявність електронного цифрового підпису (ЕЦП) на електронній банківській гарантії ТОВ «ВЕКТОР-ЗП». Підтвердження перевірки ЕЦП ТОВ «ВЕКТОР-ЗП» додається у вкладенні.
1. Стосовно учасника «Дезпостач» повідомляємо, що даний учасник взагалі не приймав участь у цій закупівлі.
2. Стосовно наданої ТОВ «ВЕКТОР-ЗП» електронної банківської гарантії, зазначаємо, що перевірку наявності та достовірності електронного цифрового підпису (ЕЦП) на електронній банківській гарантії замовник здійснював через онлайн сервіс перевірки ЕЦП Центрального засвідчувального органу та за допомогою програмного забезпечення М.Е.Doc. За результатами перевірки зазначені програми засвідчили наявність електронного цифрового підпису (ЕЦП) на електронній банківській гарантії ТОВ «ВЕКТОР-ЗП». Підтвердження перевірки ЕЦП ТОВ «ВЕКТОР-ЗП» додається у вкладенні.
Номер вимоги: UA-2017-02-13-001732-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Галичпромпостач", Код ЄДРПОУ:30337297
Дата подання: 14 березня 2017 10:21
Скарга щодо визнання переможця торгів
Шановний Замовник торгів, в зв’язку з відхиленням нашої пропозиції, ми , ВКПП «Галичпромпостач», в особі директора Корчагіна Володимира Івановича, вимагаємо роз’яснення щодо наступного:
1. Наша пропозиція відхилена на протязі 2-х хв. без можливості внесення поправок та надання додаткових документів, які є внаявності та були б прикріпленні під час оцінки нашої пропозиції в довші терміни та робочий час з 8.00 до 17.00, що підтверджеють кваліфікацію та спроможність поставки якісних товарів;
2. Щодо довідки, яка підтверджує виконання аналогічних договорів – в договорі вказані всі реквізити організації, якій здійснювалось відвантаження даних товарів, якщо копії договору не достатньо, ми готові вказати це в додатковій довідці з зазначенням контактної особи покупця;
3. Поясніть чим або яким чином обумовлюються дискримінаційні проміжки часу на оцінку учасників торгів, а саме:
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком" - 18.57 10.03.2017р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» - 19.02 10.03.2017р.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕЗЦЕНТР" - 19.06 10.03.2017р.
Альянс Новагрупп - 17.52 13.03.2017р.
Виробничо-комерційне приватне підприємство "Галичпромпостач" - 17.54 13.03.2017р.
ТОВ ВЕКТОР-ЗП - 17.55 13.03.2017р.
4. Чому найбільш економічно НЕ вигідна пропозиція (з можливими втратами державних коштів в сумі 186000,00 грн. або на 23% вище від нашої пропозиції) з відсутньою банківською гарантією, що обумовлено відсутністю ЕЦП визнана переможцем, проте за аналогічне порушення дискваліфіковано іншого учасника, що в свою чергу говорить про певні домовленості між замовником та переможцем чи не дбалим відношенням до проведення торгів з боку тендерного комітету Замовника.
Розгорнути
Згорнути
1. Наша пропозиція відхилена на протязі 2-х хв. без можливості внесення поправок та надання додаткових документів, які є внаявності та були б прикріпленні під час оцінки нашої пропозиції в довші терміни та робочий час з 8.00 до 17.00, що підтверджеють кваліфікацію та спроможність поставки якісних товарів;
2. Щодо довідки, яка підтверджує виконання аналогічних договорів – в договорі вказані всі реквізити організації, якій здійснювалось відвантаження даних товарів, якщо копії договору не достатньо, ми готові вказати це в додатковій довідці з зазначенням контактної особи покупця;
3. Поясніть чим або яким чином обумовлюються дискримінаційні проміжки часу на оцінку учасників торгів, а саме:
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком" - 18.57 10.03.2017р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» - 19.02 10.03.2017р.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕЗЦЕНТР" - 19.06 10.03.2017р.
Альянс Новагрупп - 17.52 13.03.2017р.
Виробничо-комерційне приватне підприємство "Галичпромпостач" - 17.54 13.03.2017р.
ТОВ ВЕКТОР-ЗП - 17.55 13.03.2017р.
4. Чому найбільш економічно НЕ вигідна пропозиція (з можливими втратами державних коштів в сумі 186000,00 грн. або на 23% вище від нашої пропозиції) з відсутньою банківською гарантією, що обумовлено відсутністю ЕЦП визнана переможцем, проте за аналогічне порушення дискваліфіковано іншого учасника, що в свою чергу говорить про певні домовленості між замовником та переможцем чи не дбалим відношенням до проведення торгів з боку тендерного комітету Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2017 17:32
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради на Ваше звернення повідомляє наступне.
Стосовно дозавантаження документів повідомляємо, що учасник має право подати тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаженням документів, з урахуванням вимог статті 25 Закону та вимогами тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: до 14:00 01.03.2017. Після розкриття тендерних пропозицій, під час розгляду тендерних пропозицій Законом не передбачено завантаження додаткових документів для підтвердження відповідності умовам тендерної документації. Також зазначаємо, що інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Таким чином, ніякого дискримінаційного проміжку часу на завантаження протоколів розгляду немає, строки оприлюднення документів дотримано з урахуванням вимог Закону. Крім того зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації.
Стосовно дозавантаження документів повідомляємо, що учасник має право подати тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаженням документів, з урахуванням вимог статті 25 Закону та вимогами тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: до 14:00 01.03.2017. Після розкриття тендерних пропозицій, під час розгляду тендерних пропозицій Законом не передбачено завантаження додаткових документів для підтвердження відповідності умовам тендерної документації. Також зазначаємо, що інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Таким чином, ніякого дискримінаційного проміжку часу на завантаження протоколів розгляду немає, строки оприлюднення документів дотримано з урахуванням вимог Закону. Крім того зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-02-13-001732-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Общество с ограниченной ответственностью "Свиком", Код ЄДРПОУ:37167117
Дата подання: 14 березня 2017 11:37
Скарга щодо визнання переможця торгів | Скарга на кваліфікацію
Замовнику торгів, в зв’язку з відхиленням нашої пропозиції, ми , ТОВ «СВІКОМ», в особі директора Дегтярьової Оксани Миколаївни, вимагаємо роз’яснення: 1. Наша пропозиція з мінімальною ціною відхилена без можливості внесення поправок та надання додаткових документів, які є внаявності, що підтверджеють кваліфікацію та спроможність поставки якісних товарів і заощадження бюджетних коштів у сумі 343262 грн ; 2. ТОВ ВЕКТОР-ЗП – не має документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (згідно з вимогами Додаток 2. таблиця 1, п.3), вважаємо що договір поставки №12-26/8-В від 26.12.2016 р. з Територіальним відділом освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради, загальна вартість якого складає 45634,50 не може вважатись аналогічним договором при бюджеті закупівлі 978134 грн.; також вважаємо, що пропозиція ТОВ ВЕКТОР-ЗП згідно з Розділом V п.3 повинна бути відхилена за відсутності банківської гарантії, що обумовлено відсутністю ЕЦП. Також вважаємо, що тендерним комітетом порушено Закон України «Про здійснення державних закупівель», а саме:
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням
Розгорнути
Згорнути
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2017 17:32
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради на Ваше звернення повідомляє наступне.
Стосовно дозавантаження документів повідомляємо, що учасник має право подати тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаженням документів, з урахуванням вимог статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон)та вимогами тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: до 14:00 01.03.2017. Після розкриття тендерних пропозицій, під час розгляду тендерних пропозицій Законом не передбачено завантаження додаткових документів для підтвердження відповідності умовам тендерної документації.
Стосовно відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ЗП» вимогам тендерної документації зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, під час проведення процедур закупівель замовник керується виключно вимогами Закону.
Стосовно дозавантаження документів повідомляємо, що учасник має право подати тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаженням документів, з урахуванням вимог статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон)та вимогами тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: до 14:00 01.03.2017. Після розкриття тендерних пропозицій, під час розгляду тендерних пропозицій Законом не передбачено завантаження додаткових документів для підтвердження відповідності умовам тендерної документації.
Стосовно відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВЕКТОР-ЗП» вимогам тендерної документації зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації.
Таким чином, під час проведення процедур закупівель замовник керується виключно вимогами Закону.
Номер вимоги: UA-2017-02-13-001732-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Альянс Новагрупп, Код ЄДРПОУ:37613482
Дата подання: 16 березня 2017 08:49
Уточнення вимоги та порушення
Звертаю увагу Замовника що мова іде про "ДЕЗПОСТАЧ" ,де наявна аналогічна можливість електронної перевірки гарнтії Замовником ,проте у випадку "ДЕЗПОСТАЧ" з низькою ціною - Замовник вирішив не перевіряти і просто використав це як причину дискваліфікації ,тож питання ЧОМУ Замовник вважає що постачальник "ВЕКТОР-ЗП" заслуговує особливих умов і самостійно здійснює перевірку документів учасників ,хоча умови тендерної документації вимагали безпосереднє накладання ЕЦП на гарантію , а не наступну перевірку файлів із порушеною цілісністю(технологічно створений учасником архів порушує цифрову пару файлів "гарантія-ЕЦП" , отже електронна гарантія без ЕЦП у цифровому вигляді - це просто сканований документ). Також звертаю увагу що перевірка лише засвідчує створення документу банківської гарантії ,проте сам ЕЦП - відсутній в складі пропозиції ,як це передбачено тендерною документацією Замовника. Тому ,керуючи Законом України Вимагаємо перегляду кваліфікацій та відповідно,якщо замовник допускає відступи від умов тендерної документації , то надати таку нагоду для усіх учасників на рівні кваліфікації ,а не проводити миттєву дискваліфікацію для усіх,окрім знайомого замовнику Постачальника ,для якого створені особливі Умови. Надайте вияснення таких особливих умов у одного учаснка перед іншими ,зокрема у випадку з "ДЕЗЦЕНТР" та "ВЕКТОР-ЗП".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2017 17:30
Стосовно наданої ТОВ «ВЕКТОР-ЗП» електронної банківської гарантії відповідь було вже надано. Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності саме його пропозиції умовам тендерної документації. Тобто, на Вашу вимогу може бути надано роз’яснення стосовно відхилення тендерної пропозиції ПП «АЛЬЯНС НОВАГРУПП».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2017 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком" |
634 695,06
UAH з ПДВ
|
632 738,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» |
815 845,20
UAH з ПДВ
|
633 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕЗЦЕНТР" |
846 087,54
UAH з ПДВ
|
636 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Альянс Новагрупп |
955 020,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Виробничо-комерційне приватне підприємство "Галичпромпостач" |
926 318,46
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЕКТОР-ЗП |
978 131,57
UAH з ПДВ
|
976 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Український центр дезінфекції |
978 131,57
UAH з ПДВ
|
978 131,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Общество с ограниченной ответственностью "Свиком" #37167117 |
Відхилено |
632 738,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2017 18:59
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» #36283860 |
Відхилено |
633 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2017 19:04
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕЗЦЕНТР" #32040395 |
Відхилено |
636 000,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2017 19:06
|
Альянс Новагрупп #37613482 |
Відхилено |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2017 17:53
|
Виробничо-комерційне приватне підприємство "Галичпромпостач" #30337297 |
Відхилено |
790 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2017 17:55
|
ТОВ ВЕКТОР-ЗП #40950619 |
Переможець |
976 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2017 17:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2017 13:59
|
Продукція для чищення.pdf | укладений |
29 березня 2017 13:58
|