Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організаційної підготовки та проведення акредитації учасників, членів делегацій, преси, персоналу, фанів та гостей Пісенного Конкурсу Євробачення 2017 (Services for the organization of training and the accreditation of participants, members of delegations, the press, staff, fans and visitors for the Eurovision Song Contest 2017)
Очікувана вартість
5 400 000,00 UAH
UA-2017-02-13-001625-c d1b7d052065841c79a6803e5d29c29f1
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Ількович Грицак

+380444814693 tender.esc2017@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Павло Ількович Грицак
+380444814693
tender.esc2017@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2017 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 лютого 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 18:01
Початок аукціону: 21 лютого 2017 13:34
Очікувана вартість: 5 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Ця процедура проводиться з метою проведення попереднього відбору постачальників послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 41 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення у 2017 році в Україні пісенного конкурсу “Євробачення”» від 21.12.2016 № 966.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організаційної підготовки та проведення акредитації учасників, членів делегацій, преси, персоналу, фанів та гостей Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, м.Київ, Броварський проспект,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2017 17:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 лютого 2017 17:22
Appendix 2.docx
13 лютого 2017 17:22
Додаток № 3 - цінова пропозиція Акредитація.docx
13 лютого 2017 17:22
Appendix 1.docx
13 лютого 2017 17:22
Announcement.doc
13 лютого 2017 17:22
Оголошення - акредитація.doc
13 лютого 2017 17:22
Додаток 1 - ТЗ акредитація.doc.docx
13 лютого 2017 17:22
Appendix 3.docx
13 лютого 2017 17:22
Додаток № 2 - кваліф критерії Акредитація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Pricing, Invoicing and Payment
Дата подання: 14 лютого 2017 17:32
Дата відповіді: 15 лютого 2017 17:35
Dear Sir or Madame, Please advise in which currency invoicing and payment will be done in case we (German Company) will be successfull with our proposal. Please advise, if it's correct that the toatl amount will be invoiced in one total sum after contracting. Many thanks and kind regards.
Відповідь: Доброго дня!
Щодо Вашого питання повідомляємо наступне.
Оплата буде здійснюватись в гривні. Питання умов попередньої оплати буде обговорюватись під час переговорів з переможцем відбору на етапі підготовки та укладення договору.
Hello!
Regarding your question we'd like to announce the following.
Payment will be made in local currency (UAH). Question prepayment conditions will be discussed during the negotiations with the winner selection on the stage preparation and signing contract.
Technical Support
Дата подання: 15 лютого 2017 10:48
Дата відповіді: 15 лютого 2017 17:44
Dear Sir or Madame, Related to Appendix 1, II, e) please advise, if technical support is onsite (physically) needed / expected on 24 hours or if on-call service in the night is sufficient. "e) Technical support, equipment and software maintenance at the Venue The staff (1-2 people) to provide technical support and control the operation of equipment (in particular, cleaning, replacements, setting-up, equipment care if needed) and software setup at the AC at the IEC according to the following schedule: from March 18 till April 30, day and night." Thanks!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо Вашого питання повідомляємо наступне.
Оскільки підготовчі роботи на місці проведення Пісенного конкурсу Євробачення 2017 будуть проводитись в декілька змін (орієнтовно 24 години/на добу) необхідна цілодобова присутність персоналу, який буде здійснювати технічна підтримку на місці.
Кількість персоналу, який необхідний для надання технічної підтримки обладнання Учасника на місці проведення Пісенного конкурсу Євробачення 2017 (зокрема, очищення, заміни, налагодження, догляд обладнання при необхідності) в період з 18 березня по 30 квітня визначається Учасником самостійно.

Hello!
Regarding your question we'd like to announce the following.
Since the preparatory work on the site of the Eurovision Song Contest 2017 will be held in several changes (approximately 24 hours / day) is needed round the clock presence of staff who will provide technical support in place.
Tne number of personnel required to provide support aids in place of the Eurovision Song Contest 2017 (including cleaning, replacement, installation, maintenance equipment if necessary) in the period from March 18 to April 30, determined by the participant themselves.
Technical questions
Дата подання: 15 лютого 2017 18:32
Дата відповіді: 16 лютого 2017 13:30
Dear Sir or Madame, Can you please provide us with a drawing / plan of the onsite cable system and details of the Network Engineering? Can you please inform us if copper or fibre will be used / is available onsite? If fibre, can you please confirm the connector type (ST, SC or LC) and if it's multi mode or single mode? When we can expect art work for Cards, lanyards, wristbands and Stickers? Thanks!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, що креслення будуть надані після укладення договору з постачальником послуг. Підрядник має забезпечити кабелями та комплектуючими до них (електричні кабелі – мідні, інтернет кабелі – оптоволокно), здійснити їх прокладку, підключення всього обладнання до мереж та його налаштування.
Всі макети та дизайн будуть надані виконавцю одразу після підписання договору.
After reviewing your question we announce, that a drawing will be granted after agreement with the service provider. The contractor shall provide cables and components (electric cables - copper, internet cables - fiber), to carry out their pad, connect all equipment to the networks and their setting up.
All layouts and design will be submitted to the Contractor immediately after signing the contract.

Internet connection between venues
Дата подання: 16 лютого 2017 16:26
Дата відповіді: 16 лютого 2017 17:46
Will the internet connection between IEC, Euro Club and the closing Party Venue be provided by the NPBU / Organising Committee? Do you have alreday the addresses for the Euro Club and the Closing Party Venue? Thanks
Відповідь: За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, що Замовник забезпечить доступ до мережі Інтернет. Адреси локацій будуть надані під час укладення договору з постачальником послуг.
After reviewing your question we announce, that the Customer will provide access to the Internet. Address of the locations will be provided while contract signing with the service provider.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ" 5 350 000,00
UAH з ПДВ
5 099 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Riedel Communications GmbH & Co. KG 5 400 000,00
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2017 12:41
Реквізити.pdf
20 лютого 2017 12:41
Обладнання.pdf
20 лютого 2017 12:41
Керівний_персонал.pdf
20 лютого 2017 12:41
Довідка про досвід.pdf
20 лютого 2017 12:41
Виписка.pdf
20 лютого 2017 12:41
Cтатут ВП.pdf

Публічні документи

20 лютого 2017 16:39
Riedel Proposal ESC2017 170220.pdf
20 лютого 2017 16:39
Riedel Org Chart 17.01.2017.pdf
20 лютого 2017 16:39
Riedel FS 2013 2014 2015_BS_englisch.pdf
20 лютого 2017 16:39
Riedel 2013 2014 2015_PL_englisch.pdf
20 лютого 2017 16:38
References.pdf
20 лютого 2017 16:38
Power of Attorney.pdf
20 лютого 2017 16:38
Passport_C71J6NVCY.pdf
20 лютого 2017 16:38
Participiants Bank Details.pdf
20 лютого 2017 16:38
Key CVs.pdf
20 лютого 2017 16:38
HR_CommKG_HRA22390_06022017_eng.pdf
20 лютого 2017 16:38
ESC ACCREDITATION LANYARD Layout.PDF
20 лютого 2017 16:38
DECA_Turnstile_T7_Flyer_en.pdf
20 лютого 2017 16:38
DECA_Printer_XXL_2_0_Datasheet.pdf
20 лютого 2017 16:38
Certificate of Residence.pdf
20 лютого 2017 16:38
Appendix 3_Riedel.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ"

Riedel Communications GmbH & Co. KG

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ"
#39913736
Відхилено 5 099 900,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 19:47
Riedel Communications GmbH & Co. KG
#HRA22390
Переможець 5 100 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 19:53

Документи

24 лютого 2017 19:47
Електронний підпис
24 лютого 2017 19:47
Протокол.pdf

Документи

24 лютого 2017 19:53
Електронний підпис
24 лютого 2017 19:52
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 19:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Riedel Communications GmbH & Co. KG
#HRA22390
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2017 19:53
Електронний підпис
24 лютого 2017 19:52
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-03-01-001852-a), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні.
Документи:
04 квітня 2017 11:58
Протокол закриття.doc
Виконано
Дата відміни: 05 квітня 2017 16:16
Коментар щодо відміни: Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-03-01-001852-a), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні.
Документи:
05 квітня 2017 16:16
Електронний підпис
04 квітня 2017 13:35
Протокол закриття.pdf