Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(код за ДК 021:2015 (CPV 2008) 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (послуги з дератизації та дезінсекції)
Очікувана вартість
1 012 102,20 UAH
UA-2017-02-13-000399-b 642c49b7fd0c4e9fb9be7245a100b5a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акулініна Ілона Володимирівна

+380532630855 gusarenkolawyer@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житлово-експлуатаційна організація № 2" Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 13961729
Місцезнаходження: 36040, Україна , Полтавська обл., м Полтава, вул Калініна 30
Контактна особа: Акулініна Ілона Володимирівна
+380532630855
gusarenkolawyer@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2017 14:46
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2017 14:46
Початок аукціону: 02 березня 2017 14:04
Очікувана вартість: 1 012 102,20 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 060,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30363.07 UAH

Інформація про предмет закупівлі

(послуги з дератизації та дезінсекції)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
(послуги з дератизації та дезінсекції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Полтава, м. Полтава, Полтавська область, 36000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Критерій № 2 (неціновий): Умови оплати (питома вага - 30 (F1).: 30%
Відстрочення платежу після підписання Акту наданих послуг /виконаних робіт 45 (сорок п’ять) календарних днів - 30: 30%
Відстрочення платежу після підписання Акту наданих послуг /виконаних робіт 30 (тридцять) календарних днів – 15;: 15%
Відстрочення платежу після підписання Акту наданих послуг /виконаних робіт 15 (п’ятнадцять) календарних днів – 10;: 10%
Оплата по факту наданих послуг /виконаних робіт – 0.: 0%
13 лютого 2017 14:53
Електронний підпис
13 лютого 2017 14:41
ТД дерт дезент 2017.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Періодичність надання послуг
Дата подання: 17 лютого 2017 13:52
Дата відповіді: 20 лютого 2017 14:33
Доброго дня! Яка періодичність надання послуг з дератизації та дезінсекції в житлових будинках, які знаходяться на балансі Замовника? В проекті договору є посилання на додаток 2 до рішенням виконавчого комітету Полтавської міської ради № 50 від 20.02.2008, але сам додаток до тенд.документації не додається
Відповідь: Шановний Учасник тендерної процедури відкритих торгів, на закупівлю послуг з дератизації та дезінсекції для потреб КП "ЖЕО №2" тендерний комітет Замовника розглянув Ваш запит та надає Додаток № 2 до рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради № 50 від 20.02.2008 щодо періодичності надання послуг з дератизації та дезінсекції в житлових будинках, які знаходяться на балансі Замовника.
Додаток №2 затверджений
Рішенням виконавчого
комітету міської ради
від 20.02.08 № __50__

Перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій

№ п/п Найменування робіт Періодичність
1. Прибирання прибудинкової території
1.1. Підмітання снігу, який щойно випав, товщиною шару 2 см. Згрібання снігу до купи або валів. По мірі необхідності в зимовий період
(до 30 разів на рік)
1.2. Посипання території піском (частково) По мірі необхідності в зимовий період при ожеледиці
(до 25 разів на рік)
1.3. Зсування снігу, який щойно випав, товщиною шару понад 2 см. движком до валу або до купи. По мірі необхідності в зимовий період
(до 30 разів на рік)
1.4. Очищення території від ущільненого снігу скрібачком. Згрібання снігу до валу або купи. По мірі необхідності в зимовий період
(до 20 разів на рік)
1.5. Підмітання території з удосконаленим покриттям Щоденно (крім неділі)
1.6. Підмітання території без покриття Через день
1.7. Прибирання газонів Через день
1.8. Прибирання території від опалого листя та віднесення його на відстань до 10м. В осінній період по мірі необхідності
2. Технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових систем тепловодопостачання, водовідведення і зливної каналізації
2.1. Періодичні огляди систем водопроводу, каналізації, центрального опалення та гарячого водопостачання. 2 рази на рік
2.2. Усунення течі у трубопроводах та арматурі від зовнішньої стіни будинку до внутрішньої стіни квартири. Ліквідація аварій на внутрішньоквартирних мережах від зовнішньої стіни
квартири до санітарно-технічного обладнання. По мірі необхідності
2.3. Регулювання систем центрального опалення В опалювальний період
2.4. Усунення засмічень внутрішньобудинкових водопровідних та каналізаційних мереж (крім квартир) По мірі необхідності
2.5. Ремонт та заміна регулювальних кранів, вентилів, засувок. Заміна невеликих ділянок трубопроводу (крім стояків та внутрішньо -квартирних мереж). Ремонт насосів. Роботи з усунення незначних аварій. Ремонт та заміна окремих несправних фасонних частин. Згідно з графіком:
- центральне опалення до 5% на рік
- водопровід та каналізація до 6% на рік
2.6. Промивка та гідравлічне випробування мереж 1 раз на 3 роки
3. Дератизація
3.1. Знищення гризунів у підвалах По мірі необхідності
3.2. Знищення гризунів у сміттєкамерах 1 раз на рік
4. Дезінсекція
4.1. Боротьба з побутовими комахами і мухами в підвалах 1 раз на рік або частіше по мірі необхідності
5. Обслуговування димовентиляційних каналів
5.1. Проведення чергових технічних оглядів димовентиляційних каналів з перевіркою наявності тяги. 1 раз на рік
5.2. Прочищення вентиляційних каналів від засмічень
По мірі необхідності
6. Освітлення місць загального користування
6.1. Заміна електричних пристроїв (вимикачів, патронів, розеток тощо) в сходових клітках, горищах та службових приміщеннях. По мірі небхідності, до 10% на рік
6.2. Усунення причин, що викликають відсутність світла. При відсутності світла
6.3. Заміна запобіжників, автоматичних вимикачів, пакетних перемикачів. По мірі необхідності, до 10% на рік
6.4. Ремонт та заміна електропроводки (крім квартири) По мірі необхідності, до 10% довжини на рік
7. Прибирання сміттєпроводів
7.1. Профілактичний огляд сміттєпроводів, усунення дрібних несправностей 2 рази на рік
7.2. Вилучення сміття із сміттєприймальних камер Щоденно(крім неділі)
7.3. Прибирання бункерів Щоденно(крім неділі)
7.4. Прибирання сміттєприймальних камер Щоденно(крім неділі)
7.5. Миття змінних сміттєзбірників 1 раз на тиждень
7.6. Дезинфекція стовбура сміттєпроводу 1 раз на місяць
7.7. Дезинфекція сміттєзбірників 1 раз на місяць
8. Технічне обслуговування ліфтів
8.1. Місячний ремонт 1 раз на місяць
8.2. Квартальний ремонт 1 раз на 3 місяць
8.3. Огляд 1 раз на 2 дні
8.4. Обхід 1 раз на 2 дні
8.5. Звільнення пасажирів з кабін ліфтів, що зупинилися Постійно
8.6. Незаплановані ремонти за викликом у разі несанкціонованої зупинки ліфта Постійно
9. Збирання, вивезення та захоронення твердих побутових відходів (побутового сміття)
9.1. Механізоване очищення сміттєзбірників (контейнерів 0,65 м3, євроконтейнерів 1,1 м3), розміщених на контейнерних майданчиках біля будинків комунального житлового фонду та вивезення відходів на міське звалище. Щоденно без вихідних і святкових днів
9.2. Вивезення твердих побутових відходів, накопичених у сміттєпроводах будинків комунального житлового фонду, з використанням сміттєвозів з боковим завантаженням відходів Щоденно
(крім неділі)
9.3. Подача сміттєвозів для обслуговування мешканців будинків комунального житлового фонду по квартирним методом (мешканці викидають сміття безпосередньо у сміттєвоз) – в разі необхідності. Щоденно
(крім неділі)
9.4. Захоронення твердих побутових відходів на міському звалищі. Щоденно без вихідних і святкових днів
9.5. Мийка та дезинфекція контейнерів для збирання твердих побутових відходів В літній період - 1 раз в
10 днів,
в зимовий - по мірі необхідності
9.6. Ремонт (фарбування) контейнерів для збирання твердих побутових відходів. По мірі необхідності

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2017 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП "ДОМАШИН ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 733 513,98
UAH
535 000,00
UAH
1.4285714286 374 500 Документи
ТОВ "ВИСА М" 650 743,92
UAH
534 800,00
UAH
1.4285714286 374 360 Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДОМАШИН ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "ВИСА М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИСА М"
#38788922
Переможець 534 800,00
UAH
06 березня 2017 13:37

Документи

06 березня 2017 13:36
Електронний підпис
06 березня 2017 13:34
IMG_0001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2017 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИСА М"
#38788922
534 800,00
UAH
Документи

Документи

06 березня 2017 13:36
Електронний підпис
06 березня 2017 13:34
IMG_0001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_0010.zip зміни до договору
17 березня 2017 12:10
Електронний підпис укладений
17 березня 2017 09:57
IMG_0001.zip укладений
17 березня 2017 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 603-ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 603-ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML