Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту «Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка"
Очікувана вартість
6 456 964,80 UAH
UA-2017-02-10-002287-c 12ce72ae220c4fac921fe45ed98a7279
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Володимирівна Бочковська

+380932682037 dkbud_dn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84121, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Банківська, буд. 79-А
Контактна особа: Юлія Володимирівна Бочковська
+380932682037
dkbud_dn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 22.12.2016 № 1171 «Про обласний бюджет на 2017 рік» (зі змінами), передбачено фінансування на Об'єкт. Джерело фінансування - обласний бюджет, очікувана вартість закупівлі - 6 456 964,80 грн.; строк виконання робіт – 180 днів з дня підписання договору. Департаментом оголошувались процедури відкритих торгів по об'єкту «Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка». Процедури закупівлі двічі не відбулись (UA-2016-10-04-000314-b, UA-2016-12-05-000002-a) через відсутність достатньої кількості учасників. У відповідності до вимог п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, замовником може застосовуватися переговорна процедура.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: ID закупівель, що не відбулись UA-2016-10-04-000314-b, UA-2016-12-05-000002-a.
09.02.2017 (протокол № 1П2 від 09.02.2017 проведені попередні переговори з ТОВ «СБМУ «Новація», ПрАТ «Промстроймонтаж» з приводу можливості виконання робіт на яких учасники надали усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники закупівлі ТОВ "Сєвдонстрой" та ПрАТ «Промстроймонтаж» надали документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям.
ТОВ "Сєвдонстрой" надало графік виконання робіт по об'єкту у строк 170 календарних днів та договірну ціну у розмірі 6 456 964,80 грн.ПрАТ «Промстроймонтаж» надало графік виконання робіт по об'єкту у строк 170 календарних днів та договірну ціну у розмірі 6 359 472,90 грн.Пропозиція ПрАТ «Промстроймонтаж» є найбільш економічно вигідною. згідно з вимогами п.4 ч.2 ст.35 Закону та укласти договір з ПрАТ «Промстроймонтаж»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2017 15:54
Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов*янськ, Банківська, 79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2017  —  20 серпня 2017
ДК 021:2015: 45211100-0 — Будівництво житлових будинків

Тендерна документація

10 лютого 2017 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 15:50
переговорна П Промстроймонтаж.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ПРОМСТРОЙМОНТАЖ"
#32737481
Переможець 6 359 472,90
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 15:54

Документи

10 лютого 2017 15:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 15:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ПРОМСТРОЙМОНТАЖ"
#32737481
6 359 472,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2017 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 16:08
ду4 від 14.12.2018 дог 15б від 22.02.2017.PDF зміни до договору
14 грудня 2018 15:51
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2018 16:12
ду3 від 22.08.2018 дог 15б від 22.02.2017.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 16:11
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2018 16:33
д-у 2 від 09.02.2018 к 15б Сінецького.PDF зміни до договору
09 лютого 2018 16:33
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 13:20
Додаткова угода №1 від 22.12.2017 до Договору 15 б Сінецького 22.PDF зміни до договору
26 грудня 2017 13:19
Електронний підпис укладений
22 лютого 2017 12:59
15 б від 22.02.17 Сінецького.PDF укладений
22 лютого 2017 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 15 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 15 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 15 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі через коригування проекту будівництва
Номер договору про закупівлю: 15 б
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4 до договору № 15б від 22.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 509 518,18
UAH з ПДВ