Роботи по об’єкту «Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка"
Очікувана вартість
6 456 964,80 UAH
UA-2017-02-10-002287-c 12ce72ae220c4fac921fe45ed98a7279
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Володимирівна Бочковська

+380932682037 dkbud_dn@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження замовника: 84121, Україна, Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Банківська, буд. 79-А
Контактна особа замовника: Юлія Володимирівна Бочковська
+380932682037
dkbud_dn@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 22.12.2016 № 1171 «Про обласний бюджет на 2017 рік» (зі змінами), передбачено фінансування на Об'єкт. Джерело фінансування - обласний бюджет, очікувана вартість закупівлі - 6 456 964,80 грн.; строк виконання робіт – 180 днів з дня підписання договору. Департаментом оголошувались процедури відкритих торгів по об'єкту «Реконструкція житлового будинку по вул. Сінецького, буд.22, м. Миколаївка». Процедури закупівлі двічі не відбулись (UA-2016-10-04-000314-b, UA-2016-12-05-000002-a) через відсутність достатньої кількості учасників. У відповідності до вимог п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, замовником може застосовуватися переговорна процедура.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: ID закупівель, що не відбулись UA-2016-10-04-000314-b, UA-2016-12-05-000002-a.
09.02.2017 (протокол № 1П2 від 09.02.2017 проведені попередні переговори з ТОВ «СБМУ «Новація», ПрАТ «Промстроймонтаж» з приводу можливості виконання робіт на яких учасники надали усі документи, підтверджуючі кваліфікаційні вимоги згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники закупівлі ТОВ "Сєвдонстрой" та ПрАТ «Промстроймонтаж» надали документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям.
ТОВ "Сєвдонстрой" надало графік виконання робіт по об'єкту у строк 170 календарних днів та договірну ціну у розмірі 6 456 964,80 грн.ПрАТ «Промстроймонтаж» надало графік виконання робіт по об'єкту у строк 170 календарних днів та договірну ціну у розмірі 6 359 472,90 грн.Пропозиція ПрАТ «Промстроймонтаж» є найбільш економічно вигідною. згідно з вимогами п.4 ч.2 ст.35 Закону та укласти договір з ПрАТ «Промстроймонтаж»

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 21 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, Слов*янськ, Банківська, 79А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2017  —  20 серпня 2017
ДК 021:2015: 45211100-0 — Будівництво житлових будинків

Документація

Тендерна документація

10 лютого 2017 15:52
Електронний цифровий підпис
10 лютого 2017 15:50
переговорна П Промстроймонтаж.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ПРОМСТРОЙМОНТАЖ"
#32737481
Переможець 6 359 472,90
UAH з ПДВ
10 лютого 2017 15:54

Документи

10 лютого 2017 15:54
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2017 15:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ПРОМСТРОЙМОНТАЖ"
#32737481
6 359 472,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2017 15:54
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 лютого 2017 12:59
15 б від 22.02.17 Сінецького.PDF укладений
22 лютого 2017 12:58
sign.p7s зміни до договору
11 січня 2019 12:07
sign.p7s зміни до договору
14 грудня 2018 16:08
ду4 від 14.12.2018 дог 15б від 22.02.2017.PDF зміни до договору
14 грудня 2018 15:51
sign.p7s зміни до договору
22 серпня 2018 16:12
ду3 від 22.08.2018 дог 15б від 22.02.2017.pdf зміни до договору
22 серпня 2018 16:11
sign.p7s зміни до договору
09 лютого 2018 16:33
д-у 2 від 09.02.2018 к 15б Сінецького.PDF зміни до договору
09 лютого 2018 16:33
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2017 13:20
Додаткова угода №1 від 22.12.2017 до Договору 15 б Сінецького 22.PDF зміни до договору
26 грудня 2017 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 15 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 15 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються у відповідності до ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 15 б
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі через коригування проекту будівництва
Номер договору про закупівлю: 15 б
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4 до договору № 15б від 22.02.2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 509 518,18
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку