Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Володимирець - Красносілля - Малі Телковичі на ділянці км 9+000 - км 13+000
Current average repair of motor road Volodymyrets - Krasnosillya - Mali Telkovychi on section km 9+000 - km 13+000
Очікувана вартість
10 073 200,00 UAH
UA-2017-02-10-002270-c 5bb9f48c5d8d4d7aa19fb188a3e47a90
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION
National ID: 25894919
Contact point: Velychko Oksana
380503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 лютого 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2017 09:30
Початок аукціону: 10 квітня 2017 15:30
Початок аукціону: 10 квітня 2017 15:30
Очікувана вартість: 10 073 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 073,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100732 UAH
Publication date: 10 лютого 2017 15:48
Enquiries until: 04 березня 2017 09:30
Complaints submission until: до 10 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 березня 2017 09:30
Planned auction date: 10 квітня 2017 15:30

Information

Estimated total value: 10 073 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 073 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Володимирець - Красносілля - Малі Телковичі на ділянці км 9+000 - км 13+000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Володимирець - Красносілля - Малі Телковичі на ділянці км 9+000 - км 13+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна, 19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of motor road Volodymyrets - Krasnosillya - Mali Telkovychi on section km 9+000 - km 13+000
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-10-002270-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАО Екоклин, Код ЄДРПОУ:34964189
Дата подання: 22 лютого 2017 09:14
Гарантія
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2017 16:01
Електронна банківська гарантія відповідає вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ст. 560 Цивільного кодексу України, що передбачає видачу гарантій в електронному вигляді, що у відповідності до ст. 207 Цивільного кодексу України відповідає письмовій формі правочину. При цьому, електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта.
У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-02-10-002270-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СВІТ-БРО", Код ЄДРПОУ:38742579
Дата подання: 01 березня 2017 19:23
вимога про усунення порушення умов закупівлі
10.02.2017 Замовником – Службою автомобільних доріг у Рівненській області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Володимирець - Красносілля - Малі Телковичі на ділянці км 9+000 - км 13+000».

Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт.

Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 10 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».

ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору.

Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання.

Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ.

Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.

Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.

На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Володимирець - Красносілля - Малі Телковичі на ділянці км 9+000 - км 13+000» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 10 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2017 20:01
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога про усунення порушення. З метою розширення потенційного кола учасників, прийнято рішення про виключення з тендерної документації умову про підтвердження влаштування покриття у конкретному обсязі. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 квітня 2017
UA-2017-02-10-002270-c5bb9f48c5d8d4d7aa19fb188a3e47a90
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Учасник Документи Рішення
ПП "Володимирець-Агрошляхбуд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 квітня 2017 15:01
протокол розгляду.pdf
04 квітня 2017 15:10
Електронний підпис

Публічні документи

13 березня 2017 17:21
G0317-1412-GL_tender (1).pdf
13 березня 2017 17:21
накази2.PDF
13 березня 2017 17:21
накази1.PDF
13 березня 2017 17:21
накази.PDF
13 березня 2017 17:21
наказ.PDF
13 березня 2017 17:21
копії.PDF
13 березня 2017 17:21
Копії 2.PDF
13 березня 2017 17:21
Договори3.PDF
13 березня 2017 17:21
Договори2.PDF
13 березня 2017 17:21
Договори1.PDF
13 березня 2017 17:21
Договори.PDF
13 березня 2017 17:21
Договора оренди.PDF
13 березня 2017 17:21
Довідка.PDF
13 березня 2017 17:21
Відзив Ст. Раф..jpg
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 6.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 5.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 4.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 3.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 2.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 1.PDF

Документи

04 квітня 2017 15:03
протокол розгляду.pdf
04 квітня 2017 15:14
25894919_1899002396_SS160822171705.zs2
04 квітня 2017 15:58
Електронний підпис

Публічні документи

13 березня 2017 18:43
Договір та кошторис.pdf
13 березня 2017 18:43
Техніка.pdf
13 березня 2017 18:42
Працівники.pdf
13 березня 2017 18:42
Довідки.pdf
13 березня 2017 18:42
Дов змін.pdf

Документи

04 квітня 2017 15:04
протокол розгляду.pdf
04 квітня 2017 15:59
Електронний підпис

Документи

04 квітня 2017 15:03
протокол розгляду.pdf
04 квітня 2017 15:13
25894919_1899002396_SS160822171705.zs2
04 квітня 2017 15:54
Електронний підпис

Публічні документи

13 березня 2017 19:38
технічна частина.pdf
13 березня 2017 19:37
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Володимирець-Агрошляхбуд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2017 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" 9 999 990,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Володимирець-Агрошляхбуд" 9 380 000,00
UAH з ПДВ
6 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 9 418 074,00
UAH з ПДВ
6 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 9 779 690,40
UAH з ПДВ
8 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2017 11:50
Довідка податкової (1).jpg
13 квітня 2017 11:50
Довідка МВС (1).jpg
13 квітня 2017 11:50
довідка 002.jpg
13 березня 2017 20:23
технічне завдання.pdf
13 березня 2017 20:21
документи щодо підпису.pdf
13 березня 2017 20:21
атестат з додатком.pdf

Конфіденційні документи

13 березня 2017 19:19
техн Володимирець дороги.pdf

Обґрунтування конфіденційності

кошторис (розрахунок вартості) в т.ч. містить цінову пропозицію, а тому розкривається після аукціону

Публічні документи

13 березня 2017 17:21
G0317-1412-GL_tender (1).pdf
13 березня 2017 17:21
накази2.PDF
13 березня 2017 17:21
накази1.PDF
13 березня 2017 17:21
накази.PDF
13 березня 2017 17:21
наказ.PDF
13 березня 2017 17:21
копії.PDF
13 березня 2017 17:21
Копії 2.PDF
13 березня 2017 17:21
Договори3.PDF
13 березня 2017 17:21
Договори2.PDF
13 березня 2017 17:21
Договори1.PDF
13 березня 2017 17:21
Договори.PDF
13 березня 2017 17:21
Договора оренди.PDF
13 березня 2017 17:21
Довідка.PDF
13 березня 2017 17:21
Відзив Ст. Раф..jpg
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 6.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 5.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 4.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 3.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 2.PDF
13 березня 2017 17:21
Акти виконаних робіт 1.PDF

Публічні документи

13 березня 2017 18:43
Договір та кошторис.pdf
13 березня 2017 18:43
Техніка.pdf
13 березня 2017 18:42
Працівники.pdf
13 березня 2017 18:42
Довідки.pdf
13 березня 2017 18:42
Дов змін.pdf

Публічні документи

13 березня 2017 19:38
технічна частина.pdf
13 березня 2017 19:37
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"

ПП "Володимирець-Агрошляхбуд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
#22579791
Переможець 6 000 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2017 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2017 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
#22579791
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2017 19:01
Розрахунки.rar укладений
28 квітня 2017 18:55
Договір № 18.pdf укладений
28 квітня 2017 18:54
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2017 15:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін