Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Вежиця - Рокитне - Борове на ділянці км 86+700 - км 90+100
Current average repair of motor road Vezhytsya - Rokitne - Borove on sektion km 86+700 - km 90+100
Current average repair of motor road Vezhytsya - Rokitne - Borove on sektion km 86+700 - km 90+100
Очікувана вартість
12 552 600,00 UAH
UA-2017-02-10-002011-c ● dab208c4436944a28d3d3532e6deb2a3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Рівненський області |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Вебсайт: | http://rv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19 |
Контактна особа: |
Величко Оксана Миколаївна 380503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Velychko Oksana 380503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 лютого 2017 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2017 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2017 09:30 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2017 13:36 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2017 13:36 |
Очікувана вартість: | 12 552 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 552,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 125526 UAH |
Publication date: | 10 лютого 2017 15:14 |
Enquiries until: | 04 березня 2017 09:30 |
Complaints submission until: | до 10 березня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 березня 2017 09:30 |
Planned auction date: | 04 квітня 2017 13:36 |
Information
Estimated total value: | 12 552 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 12 553 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Вежиця - Рокитне - Борове на ділянці км 86+700 - км 90+100
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Вежиця - Рокитне - Борове на ділянці км 86+700 - км 90+100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна, 19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of motor road Vezhytsya - Rokitne - Borove on sektion km 86+700 - km 90+100
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2017 19:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2017 19:50 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
02 березня 2017 19:50 |
Тендерна докум. із змінами Вежиця-Рокитне 86-90.doc | |
10 лютого 2017 15:16 |
Оголошення торгів - англ.doc | |
10 лютого 2017 15:16 |
Проект договору (додаток 5).doc | |
10 лютого 2017 15:16 |
Тендерна докум.Вежиця-Рокитне 86-90.doc |
02 березня 2017 19:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2017 19:50 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
02 березня 2017 19:50 |
Тендерна докум. із змінами Вежиця-Рокитне 86-90.doc
|
|||
10 лютого 2017 15:16 |
Оголошення торгів - англ.doc
|
|||
10 лютого 2017 15:16 |
Проект договору (додаток 5).doc
|
|||
10 лютого 2017 15:16 |
Тендерна докум.Вежиця-Рокитне 86-90.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
банківська гарантія
Дата подання: 01 березня 2017 15:20
Дата відповіді: 02 березня 2017 14:56
Підкажіть будь-ласка на рахунок банківської гарантії коли вона вступає в дію з кінцевої дати подання тендерних пропозицій чи від дати аукціону?
Відповідь: Електронна банківська гарантія повинна бути дійсною на момент розкриття, тобто в день закінчення строку подання тендерних пропозицій. У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасника. Замовник розглядає тендерні пропозиції до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Дата і час проведення електронного аукціону визначиться електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення замовником протоколу розгляду пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-10-002011-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАО Екоклин, Код ЄДРПОУ:34964189
Дата подання: 22 лютого 2017 09:13
Гарантія
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2017 16:01
Електронна банківська гарантія відповідає вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ст. 560 Цивільного кодексу України, що передбачає видачу гарантій в електронному вигляді, що у відповідності до ст. 207 Цивільного кодексу України відповідає письмовій формі правочину. При цьому, електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта.
У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.
У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-02-10-002011-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СВІТ-БРО", Код ЄДРПОУ:38742579
Дата подання: 01 березня 2017 19:21
вимога про усунення порушення умов закупівлі
08.02.2017 Замовником – Службою автомобільних доріг у Рівненській області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Вежиця - Рокитне - Борове на ділянці км 86+700 - км 90+100 ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг».
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт.
Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання.
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ.
Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Вежиця - Рокитне - Борове на ділянці км 86+700 - км 90+100 ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт.
Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання.
Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ.
Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.
Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.
На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Вежиця - Рокитне - Борове на ділянці км 86+700 - км 90+100 ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2017 19:51
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога про усунення порушення. З метою розширення потенційного кола учасників, прийнято рішення про виключення з тендерної документації умову про підтвердження влаштування покриття у конкретному обсязі. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 березня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Рівненський області |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ Західметал | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2017 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" |
12 400 600,00
UAH з ПДВ
|
10 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Західметал |
12 496 117,00
UAH з ПДВ
|
10 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" |
11 009 664,00
UAH з ПДВ
|
11 009 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" |
11 788 278,00
UAH з ПДВ
|
11 788 278,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 |
12 518 803,20
UAH з ПДВ
|
12 518 803,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31994540 |
Переможець |
10 299 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2017 17:03
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 07 квітня 2017 17:03
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" #31994540 |
10 299 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2017 15:56
|
розрахунки.pdf | укладений |
21 квітня 2017 15:51
|
Договір №15.pdf | укладений |
21 квітня 2017 15:50
|