Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підготовки, встановлення, експлуатації та демонтажу конструкцій глядацьких трибун для Пісенного Конкурсу Євробачення 2017 (Services for the preparation, installation, operation and dismantling of the structures from the spectator stands for the Eurovision Song Contest 2017)
Очікувана вартість
24 158 400,00 UAH
UA-2017-02-10-001585-c 02e6a5a68885474d823cc1dd7a12c1ae
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Ількович Грицак

+380444814693 tender.esc2017@ntu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 23152907
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Мельникова, 42
Контактна особа: Павло Ількович Грицак
+380444814693
tender.esc2017@ntu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2017 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 18:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 11:23
Очікувана вартість: 24 158 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241 584,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Ця процедура проводиться з метою проведення попереднього відбору постачальників послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення у 2017 році» від 21.12.2016 року № 966.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з підготовки, встановлення, експлуатації та демонтажу конструкцій глядацьких трибун для Пісенного Конкурсу Євробачення 2017
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київ, Київ, Броварський проспект,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2017
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2017 10:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2017 16:33
Announcement on RFP Grandstand.doc
10 лютого 2017 14:22
ОГОЛОШЕННЯ.doc
10 лютого 2017 14:22
Додаток №2.1 Креслення.pdf
10 лютого 2017 14:22
Додаток№1 Кваліф.критерії.docx
10 лютого 2017 14:21
Додаток№2 Технічне завдання трибуни.docx
10 лютого 2017 14:21
Додаток№3Розрахунок.xlsx
10 лютого 2017 14:21
Додаток№4цінова пропозиція.docx
10 лютого 2017 14:21
Annex №2.1. Drawings.pdf
10 лютого 2017 14:21
Appendix_1_to the grandstand_procurement (2).docx
10 лютого 2017 14:21
Appendix_2_Assignment_grandstands (3).docx
10 лютого 2017 14:21
Appendix_3Quotations (2).xlsx
10 лютого 2017 14:21
Appendix_4price_offer (1).docx
13 лютого 2017 10:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2017 14:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2017 16:33
Announcement on RFP Grandstand.doc
10 лютого 2017 14:21
Announcement on RFP Grandstand (1).doc
10 лютого 2017 14:22
ОГОЛОШЕННЯ.doc
10 лютого 2017 14:22
Додаток №2.1 Креслення.pdf
10 лютого 2017 14:22
Додаток№1 Кваліф.критерії.docx
10 лютого 2017 14:21
Додаток№2 Технічне завдання трибуни.docx
10 лютого 2017 14:21
Додаток№3Розрахунок.xlsx
10 лютого 2017 14:21
Додаток№4цінова пропозиція.docx
10 лютого 2017 14:21
Annex №2.1. Drawings.pdf
10 лютого 2017 14:21
Appendix_1_to the grandstand_procurement (2).docx
10 лютого 2017 14:21
Appendix_2_Assignment_grandstands (3).docx
10 лютого 2017 14:21
Appendix_3Quotations (2).xlsx
10 лютого 2017 14:21
Appendix_4price_offer (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 14 лютого 2017 18:21
Дата відповіді: 15 лютого 2017 12:14
Для складання кошторисної документації по визначенню ціни конкурсної пропозиції є необхідність базуватись на нормативно – розрахункових показниках і поточних цінах трудових і матеріально – технічних ресурсів. Згідно ДСТУ Б.Д. 1.1-1-1 2013, індивідуальні ресурсні елементи, кошторисні норми розробляються у складі інвесторської кошторисної документації на окремі конструкції та роботи передбачені в проектній документації на стадіях проект та робочий проект. Інформація, що надана в складі Додатків №№ 2, 2.1, 2.2 до (Оголошення про проведення відбору учасника) є не достатньою для складання та надання Учасником торгів у складі своєї конкурсної пропозиції наступних документів: 1. детального розрахунку вартості цінової пропозиції, (п. 12.2. Оголошення про проведення відбору учасника); 2. цінова пропозиція (п. 12.3. Оголошення про проведення відбору учасника); 3. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (п. 12.4. Оголошення про проведення відбору учасника); 4. загального технічного опису своєї пропозиції (п. 12.6. Оголошення про проведення відбору учасника). Тому на підставі вищевикладеного та вимог ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас надати робочий проект та перенести кінцеву дату подання тендерних пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, що відповідно до Додатку №2 «Технічне завдання трибуни» п. 4 розділу «Загальні положення» Учасник буде повністю відповідальний за управління проектом «під ключ» та планування робіт, проектування, виконання, впровадження, експлуатацію, ремонт, обслуговування, можливу реконфігурацію та демонтаж після Конкурсу.
Інформація, що надана в складі Додатків №№ 2, 2.1 до (Оголошення про проведення відбору учасника) є вихідними даними та є достатніми для розроблення та складання робочого проекту. Вказані креслення надані для розуміння робочого плану та пропорцій трибун, точні розміри можуть змінюватись лише після погодження з Замовником.
Крім цього, згідно додатку №3 «Детальний розрахунок вартості пропозиції» (тобто калькуляція) не вимагає визначення ціни згідно нормативно–розрахункових показників і поточних цін трудових і матеріально – технічних ресурсів, передбачених ДСТУ Б.Д. 1.1-1-1 2013.
Враховуючи стислий термін надання вказаних послуг та те, що подання цінових пропозицій не ґрунтується на вимогах ДСТУ Б.Д. 1.1-1-1 2013, перенесення термінів подання цінових пропозицій вважаємо за недоцільне.

Запит
Дата подання: 15 лютого 2017 15:53
Вимоги, що викладені в Оголошення про проведення відбору учасника та Додатках до нього №№ 2, 2.1, 2.2 є об’ємними та потребують значно більше часу, а ніж 10 календарних днів, для виготовлення та надання Учасниками своїх відповідних технічних та комерційних пропозиції. І оскільки наше товариство має бажання прийняти участь у цих торгах, просимо Вас продовжити строк для подання тендерних пропозиції, для того щоб наше товариство мало змогу підготувати свою пропозицію якісно та як таку, що буде повністю відповідати Вашим вимогам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Артмакс Інжиніринг" 23 500 000,00
UAH з ПДВ
23 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
4e Veranstaltungsprojekt GmbH 24 158 400,00
UAH з ПДВ
24 158 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2017 11:48
artmax 08-170220.pdf
20 лютого 2017 11:48
artmax 07-170220.pdf
20 лютого 2017 11:46
artmax 06-170220.pdf
20 лютого 2017 11:43
artmax 12-2-170220.pdf
20 лютого 2017 11:43
artmax 11-170220.pdf
20 лютого 2017 11:42
artmax 12-1-170220.pdf
20 лютого 2017 11:42
artmax 10-170220.pdf
20 лютого 2017 11:41
artmax 09-170220.pdf
20 лютого 2017 11:40
artmax 01-170220.pdf
20 лютого 2017 11:39
artmax 02-170220.pdf
20 лютого 2017 11:38
artmax 03-170220.pdf
20 лютого 2017 11:37
artmax 13-170220.pdf
20 лютого 2017 11:34
artmax 07-170220.pdf
20 лютого 2017 11:34
artmax 08-170220.pdf
20 лютого 2017 11:33
artmax 06-170220.pdf
20 лютого 2017 11:31
artmax 05-170220.pdf
20 лютого 2017 10:57
artmax 04-170220.pdf
16 лютого 2017 09:49
АРТМАКС креслення.pdf

Публічні документи

20 лютого 2017 17:50
Picture Material.pdf
20 лютого 2017 17:49
Pläne.pdf
20 лютого 2017 17:49
Commercial register and documents.pdf
20 лютого 2017 17:45
Attachments.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Артмакс Інжиніринг"

4e Veranstaltungsprojekt GmbH

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Артмакс Інжиніринг"
#31526494
Переможець 23 500 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2017 22:14

Документи

24 лютого 2017 22:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2017 22:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Артмакс Інжиніринг"
#31526494
23 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2017 22:14
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 квітня 2017 21:12
Коментар щодо відміни: Дана процедура застосовувалася з метою проведення попереднього відбору надавачів послуг для подальшого застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 4(1) прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про публічні закупівлі", статті 35 цього Закону. Враховуючи визначення переможця та застосування переговорної процедури закупівлі з визначеним переможцем (UA-2017-03-27-002438-b), доцільно скасувати дану процедуру через відсутність подальшої потреби в її застосуванні.
Документи:
05 квітня 2017 21:12
Електронний підпис
04 квітня 2017 14:16
Протокол закриття.pdf