Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку №67а по вул. Леніна в м. Вільногірськ
Очікувана вартість
295 354,00 UAH
UA-2017-02-10-001057-c 0d82ad08a19c4807b520a55abe79c0b3
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження замовника: 49009, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, прос. Кірова 2
Контактна особа замовника: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2017 19:00
Початок аукціону: 21 лютого 2017 14:25
Очікувана вартість: 295 354,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 476,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку №67а по вул. Леніна в м. Вільногірськ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51700, Україна, Дніпропетровська область, м. Вільногірськ, вул. Леніна, 67а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2017  —  01 листопада 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 лютого 2017 13:25
Електронний цифровий підпис
15 лютого 2017 13:24
1228_СД_ИВР.rtf
10 лютого 2017 12:32
Ленина 67а Вольногорск ТД 10.02.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерне забезпечення
Дата подання: 10 лютого 2017 15:01
Дата відповіді: 14 лютого 2017 09:02
зазначте, будь ласка, чи переопублікується технічне завдання в звязку з відсутньою інформацією про бенефіціара та його банківськими реквізитами для оформлення тендерного забезпечення закупівлі, якщо ні, то яким чином отримати данну інформацію
Відповідь: 1. Поштова адреса замовника: пр. Олександра Поля, 2, 49004.
2. Поштова адреса банку: вул. Челюскіна, 1 а, ГУ ДКСУ у Дніпропетровській області.
3. Банківські реквізити: код банку (МФО) 805012,
4. Код за ЄДРПОУ: 38598277
Загальні питання
Дата подання: 14 лютого 2017 10:07
Дата відповіді: 15 лютого 2017 13:16
1. Відповідно до додатку № 1 Замовник вимагає від учасників надання довідок, за формою зазначеною у Додатку № 6 до цієї тендерної документації, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю. Для усунення розбіжностей, прошу роз’яснити яке обладнання та матеріально-технічна база, на переконання Замовника, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю та навести їх конкретний перелік? 2. Відповідно до додатку № 1 Замовник вимагає від учасників надання довідки, за формою зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю. Для усунення розбіжностей, прошу роз’яснити якої кваліфікації повинні бути працівники Учасника для виконання робіт за даною закупівлею, а також надати роз’яснення стосовно необхідних знань та досвіду у таких працівників? Також прошу пояснити, чи довідка повинна містити інформацію щодо працівників, які безпосередньо будуть приймати участь у виконанні робіт на об’єкті, чи необхідно зазначити і інших (директор, бухгалтер, юрист, тощо..) 3. Відповідно до додатку № 1 Замовник вимагає від учасників надання Довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання договору з капітального ремонту м’яких покрівель, укладений у період 2016-2017 роки, підтверджений копією такого договору, копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). Вважаємо, що укладання договору в 2016-2017 роках не має принципової правової та практичної різниці між договорами, укладеними в більш ранній період році. Навпаки, договори укладені в 2017 році не можуть бути підтвердженням достатнього досвіду виконання робіт учасником та гарантійних зобов’язань щодо виконаних робіт, окрім того, станом на дату подання тендерної пропозиції роботи по таким договорам не можуть бути завершені та по ним відсутні підтвердження якості виконаних робіт. Враховуючи викладене, просимо змінити умови тендерної документації в цій частині, тим самим не обмежуючи коло учасників, зазначеними дискримінаційними умовами. 4. Прошу надати роз’яснення щодо причин відміни попередньо оголошеної процедури закупівліUA-2017-01-30-001203-b,IDdb4f350fd7704f508ab5c14871d23eea, задля усунення порушень просимо вказати в чому саме полягала причина відміни торгів, оскільки посилання на загальні норми не дає змоги ідентифікувати істину причину відмови. Інакше дії Замовника будуть трактовані як небажання участі/перемоги окремих учасників для виконання робіт за цією процедурою. 5. У Додатку №5 зазначено, що Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам (мати ліцензію (дозвіл)) на виконання робіт, визначених договором субпідряду, досвід виконання аналогічних робіт та ресурси, достатні для їх виконання, тощо). При цьому тендерна документація не містить вимоги щодо наявності та надання учасниками ліцензій (дозволів) тощо. Прощу роз’яснити, які саме дозвільні документи мають бути у учасника для відповідності його виконанню робіт за предметом закупівлі, а саме чи необхідна ліцензія та відповідні дозволи (навести конкретний перелік). Та внести відповідні зміни в цій частині до тендерної документації. 6. В додатку № 1 зазначається, що відповідно до п.6 Розділу 3 кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування визначена у довідках, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі, наданих у кошторисах, протягом строку виконання робіт, вказаного учасником. Прошу роз’яснити, яка кількість, на переконання Замовника, буде достатньою для виконання робіт за даною процедурою закупівлі, та навести конкретний перелік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до діючого законодавства, з урахуванням недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, навести конкретний перелік обладнання та матеріально-технічної бази, а також конкретизувати кваліфікацію працівників, не надається за можливе. Кожен Учасник має надавати відповідну інформацію необхідну для виконання робіт за Договором про закупівлю. Разом з тим, для відома, завантажуємо додаткові файли з підсумкової відомості ресурсів проектно-кошторисної документації по вказаному об’єкту. Крім того, Ви маєте можливість ознайомитись у повному обсязі із проектно-кошторисною документацією, у тому числі з ПВР, у будь-який час у приміщенні департаменту житлово-комунального господарства та будівництва.
2. Відповідно до умов закупівлі, визначена необхідність встановлення наявності в Учасника документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме Учасник має надати відповідну копію лише одного договору, який укладений за один з вказаних у документації років (за 2016, чи 2017 рік). Дана умова є необхідною для проведення Закупівлі виходячи зі специфіки предмета даної Закупівлі.
4. Відповідно до п. 6.5. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016, у період уточнень Користувачі системи мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Питання щодо відміни попередньо оголошеної процедури закупівлі не відноситься до вимог даної Закупівлі.
5. Як вбачається з документації закупівлі, замовником не вимагається надання учасником будь-яких ліцензій (дозволів). Посилання у Договорі закупівлі (Додаток № 5) стосується лише договорів субпідряду, лише у випадку регламентації останнім вказаного питання.
6. У зв’язку з тим, що Замовником заздалегідь не відомі дані, які будуть надані Учасниками у кошторисах, надати відповідь щодо вказаної у зверненні і документації закупівлі кількості відповідно не надається за можливе.

Запитання
Дата подання: 14 лютого 2017 14:36
Дата відповіді: 15 лютого 2017 13:53
1. Розділом 3 п.6 зазначається: «До ціни пропозиції у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» мають бути надані підтверджуючі розрахунки договірної ціни, а саме: пояснювальна записка; об'єктні кошториси; локальні кошториси; розрахунок трудомісткості і заробітної плати в обґрунтованому розмірі; розрахунок загальновиробничих витрат;розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; розрахунки інших витрат, включених до ціни пропозиції». Прошу роз'яснити, в якому вигляді необхідно надати вказані розрахунки та договірну ціну, можливо оригінал у сканованому вигляді або програмну модель для конкретного програмного забезпечення? 2. Відповідно до Розділу 3 п.7 учасники зобов'язані надати інформацію про субпідрядника (субпідрядників). У випадку, якщо залучення субпідрядників не планується чи потрібно оформлювати окрему довідку про незалучення субпідрядників? Чи достатньо просто не вказувати інформацію про субпідрядників у тендерній пропозиції та додатках, якщо вони не залучаються до роботи? 3. Тендерною документацією встановлено, що учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані, з перекладом на українську мову. Прошу роз'яснити, якщо документи учасника резидента викладені російською мовою, чи зобовязані вони в такому випадку робити переклад на українську мову, та яким чином такий переклад має бути здійснений та оформлений? 4. Відповідно до Додатку 2 учасники зобов'язані надати Довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) з вихідними реквізитами (дата, номер) з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону, та наведено перелік підстав щодо яких має бути оформлений текст довідки. Проте викладені в Додатку 2 підстави не повністю відображають підстави зазначені в ст. 17 Закону. У зв'язку із чим прошу пояснити чи довідка має бути оформлена за зразком наведеним в додатку 2, чи у відповідності до ст. 17 Закону. 5. Відповідно до додатку 2 учасники зобов'язані надати Довідку відомості з ЄДРПОУ. Проте, станом на дату подання тендерної пропозиції надання саме ДОВІДОК з ЄДРПОУ діючим законодавством не передбачено. У звязку із чим прошу роз'яснити який саме документ необхідно надати із ЄДРПОУ та чи може це бути ВИПИСКА з ЄДРПОУ? Якщо ні, то прошу роз'яснити чому вимагається саме Довідка з ЄДРПОУ, отримання якої не передбачено діючим законодавством України. 6. Відповідно до умов Технічного завдання допускається використання вищевказаних марок виробників, або їх еквівалент матеріалів рулонних покрівельних Техноеласта ЕКП, ЕПП. Прошу роз'яснити який еквівалент, на переконання Замовника, можливий, а також що саме є орієнтиром при виборі еквіваленту – завод виробник або технічні характеристики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до нумерації звернення надаємо відповідні відповіді.
1. Оригінал у сканованому вигляді;
2. Згідно з п.1 Розділу 3 документації закупівлі, Учасником має бути надана інформація про субпідрядника (субпідрядників);
3. Державною мовою України є українська мова, яка обов'язково застосовується на всій території України. Згідно до документації закупівлі замовником регламентовано, що документи, які складені іншою мовою, обов’язково супроводжуються автентичним перекладом на українську мову.
4. Відповідна довідка має бути надана Учасником згідно до Додатку № 2 документації закупівлі, який складений відповідно до вимог законодавства;
5. Відповідно до Додатку 2 документації закупівлі, передбачена необхідність надання учасником у складі пропозиції відповідної інформації (у вигляді довідки чи відомостей) з ЄДРПОУ - Єдиного державного реєстру підприємств та організації України. Вказана інформація надається відповідним органом державної статистики.
6. Орієнтиром при виборі еквіваленту матеріалів рулонних покрівельних Техноеласта ЕКП, ЕПП є технічні характеристики.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-10-001057-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ОРЕЗОНТ, Код ЄДРПОУ:24234808
Дата подання: 01 березня 2017 09:44
Оскарження рішення Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 27.02.2017р
Вимагаємо скасувати рішення результату розгляду тендерної пропозиції в частині : відхилення пропозиції
ТОВ « Орезонт» за номером процедури UA-2017-02-10-001057-c комісією Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації на підставі протоколу від 27.02.2017р, обґрунтовуючи нижче - наведеним:
- Що до відповідності документації - Вами був оголошений Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 27.02.2017р. до лоту Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку №67а по вул. Леніна в м. Вільногірськ , з даними іншого учасника за іншою електронною закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 березня 2017 10:03
Доброго дня! Просимо вибачення за технічні порушення

Документи

01 березня 2017 10:03
Ленин67а Орезонт27.02.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2017 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ОРЕЗОНТ 263 323,20
UAH з ПДВ
258 892,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ 275 366,93
UAH з ПДВ
260 345,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУД К.С.К. 99" 290 613,71
UAH з ПДВ
290 613,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2017 11:56
договір
22 лютого 2017 11:56
Кошторис перерахований
22 лютого 2017 11:56
Пропозиція
20 лютого 2017 15:14
sign.p7s
20 лютого 2017 14:45
G0217-0792-GL_tender.pdf
20 лютого 2017 14:45
Тех паспорти 2.pdf
20 лютого 2017 14:45
тех паспорти 1.pdf
20 лютого 2017 14:45
Витяг 2016.FR11.pdf
20 лютого 2017 14:45
Довізка Мін Юстиції.pdf
20 лютого 2017 14:45
Довідка МВД.pdf
20 лютого 2017 14:45
Дозвіл.pdf
20 лютого 2017 14:45
Копії КБ3КБ2 КрМЕС.pdf
20 лютого 2017 14:44
статут завер.rar
20 лютого 2017 14:44
свідоцтво ПДВ.pdf
20 лютого 2017 14:44
Реквізити.pdf
20 лютого 2017 14:44
Виписка.pdf
20 лютого 2017 14:44
відгуки.rar
20 лютого 2017 14:44
захист довкілля.pdf
20 лютого 2017 14:44
Додаток 7 кваліфік роб.pdf
20 лютого 2017 14:44
Лист про субпідряд 67а.pdf
20 лютого 2017 14:43
графік 67а.pdf
20 лютого 2017 14:43
договір 67а.pdf
20 лютого 2017 14:43
пропозиція.pdf

Публічні документи

16 лютого 2017 08:17
sign.p7s
15 лютого 2017 16:28
sign.p7s
15 лютого 2017 16:23
Довідка облстат+.rar
15 лютого 2017 16:23
дозвіл 2+.pdf
15 лютого 2017 16:23
Дозвіл 1+.pdf
15 лютого 2017 16:23
лицензия новая+.rar
15 лютого 2017 16:23
проект договору.pdf
15 лютого 2017 16:23
Підписаний_G0217-0400.pdf
15 лютого 2017 16:23
Статут+.pdf
15 лютого 2017 16:23
Інформ. довідка - ст.17.pdf
15 лютого 2017 16:23
тех паспорт Газель.jpg
15 лютого 2017 16:22
ЛИСТИ-ВІДГУКИ.rar
15 лютого 2017 16:22
Акти+.rar
15 лютого 2017 16:22
аналог договора 2016+.rar
15 лютого 2017 16:22
Витяг ПДВ+.pdf
15 лютого 2017 16:22
Графік (Леніна, 67а).pdf

Публічні документи

28 лютого 2017 15:33
pass.zip
28 лютого 2017 15:33
Про субпідрядників.pdf
28 лютого 2017 12:25
vidguk.jpg
20 лютого 2017 17:32
сметы 67.pdf
20 лютого 2017 17:32
67 м'яка покрівля.pdf
20 лютого 2017 17:25
Підписаний_G0217-0735-GL_tender.pdf
19 лютого 2017 11:03
Ст-ка КСК 01.08.16 (3).Pdf
19 лютого 2017 11:03
Ст-ка КСК 01.08.16 (2) (2).Pdf
19 лютого 2017 11:03
Дог. Варена.pdf
19 лютого 2017 11:03
Довідки.pdf
19 лютого 2017 11:03
відгуки 001.Pdf
19 лютого 2017 11:03
Акти Варена.pdf
19 лютого 2017 10:06
1.1.Статут КСК в пдф.rar
19 лютого 2017 10:06
Ф.1 2015.pdf
19 лютого 2017 10:06
Ф.1 2015 (2).pdf
19 лютого 2017 10:06
Ф.1 2015 (1).pdf
19 лютого 2017 10:06
УСБ о наличии счета.Pdf
19 лютого 2017 10:06
УСБ о кредитах.Pdf
19 лютого 2017 10:06
службова не засуджена.Pdf
19 лютого 2017 10:06
протокол Воловиков 002.Pdf
19 лютого 2017 10:06
протокол Воловиков 001.Pdf
19 лютого 2017 10:06
Приказ КОШМАК 25.07.16 001.Pdf
19 лютого 2017 10:06
персонал кск.Pdf
19 лютого 2017 10:06
офшор.Pdf
19 лютого 2017 10:06
окна 5,5 лет.Pdf
19 лютого 2017 10:06
немає заборгованості.Pdf
19 лютого 2017 10:06
НДС витяг кск днепр.Pdf
19 лютого 2017 10:06
надання у паперовому.Pdf
19 лютого 2017 10:06
машины механизмы.Pdf
19 лютого 2017 10:06
Лицензия КСК (2).Pdf
19 лютого 2017 10:06
Лицензия КСК (1).Pdf
19 лютого 2017 10:06
дозвіл КСК ДНЕПР.Pdf
19 лютого 2017 10:06
Договір 365.pdf
19 лютого 2017 10:06
Договір 363 (Смета).pdf
19 лютого 2017 10:06
Договір 265_10-6.pdf
19 лютого 2017 10:06
довкілля.Pdf
19 лютого 2017 10:06
довкілля 001.Pdf
19 лютого 2017 10:06
Довідка про КСК.Pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОРЕЗОНТ
#24234808
Відхилено 258 892,23
UAH з ПДВ
27 лютого 2017 18:12
ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ
#33384123
Відхилено 260 345,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2017 12:13
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУД К.С.К. 99"
#37628614
Переможець 290 613,71
UAH з ПДВ
01 березня 2017 11:08

Документи

27 лютого 2017 18:12
sign.p7s

Документи

28 лютого 2017 12:13
sign.p7s
28 лютого 2017 12:12
відх Укрєврокровля.PDF

Документи

01 березня 2017 11:08
sign.p7s
01 березня 2017 11:07
задовол..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01.03.2017 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДБУД К.С.К. 99"
#37628614
290 613,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2017 11:08
sign.p7s
01 березня 2017 11:07
задовол..PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 березня 2017 11:51
Договор.PDF укладений
16 березня 2017 11:51

Актуальні тендери

До пошуку