Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання правової інформаційно-консультативної допомоги
Очікувана вартість
27 500,00 UAH
UA-2017-02-10-000818-c 8d557a50cdc04da391f4e87d6a381b60
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Меленівська Катерина Миколаївна

380961167533 mcpto@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації"
Код ЄДРПОУ: 02544454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Сімї Сосніних, 15А
Контактна особа: Меленівська Катерина Миколаївна
380961167533
mcpto@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 лютого 2017 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 лютого 2017 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2017 15:00
Початок аукціону: 15 лютого 2017 12:01
Початок аукціону: 15 лютого 2017 12:01
Очікувана вартість: 27 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення публічних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та допорогових закупівель відповідно до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 місяць
надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення публічних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та допорогових закупівель відповідно до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київ, Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-10-000818-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:35692075
Дата подання: 16 лютого 2017 17:48
Вимога усунення недоліків
За результатами проведення аукціону допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель (номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель UA-2017-02-10-000818-c) з метою відбору виконавця (надавача) послуг по предмету Код ДК 021:2015: 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення публічних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та допорогових закупівель відповідно до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель») системою було обрано пропозицію ФОП Будченка Василя Кузмича як найбільш економічно вигідною.
Маємо намір не погодитися з даним рішенням виходячи з наступного:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі передбачалось надання у складі тендерної пропозиції:
- копію ліцензії та/або копія дозволу, виданих уповноваженим державним органом, необхідних для надання послуг, вказаних у Технічних вимогах (додаток 1), за умови, якщо реалізація послуг, що пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такої ліцензії/дозволу згідно законодавства (у випадках передбачених законодавством);
- оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо надання гарантій замовнику стосовно того, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає вимогам, встановленим у додатку 1 тендерної документації;
- оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо надання гарантій замовнику стосовно того, що всі послуги, у випадку укладання договору, будуть надані з урахуванням та у відповідності до додатку 1 тендерної документації.
Однак, всупереч встановленій вимозі учасником ФОП Будченка В.К. у складі пропозиції не надано оригіналу довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо надання гарантій замовнику стосовно того, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає вимогам, встановленим у додатку 1 тендерної документації та оригіналу довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо надання гарантій замовнику стосовно того, що всі послуги, у випадку укладання договору, будуть надані з урахуванням та у відповідності до додатку 1 тендерної документації.
Не зважаючи на це Замовником прийнято рішення про визначення переможцем пропозицію ФОП Будченка Василя Кузмича, що відповідно є порушенням норм чинного законодавства, згідно з яким під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом.
В результаті дій з боку замовника можна зробити висновок, що він безвідповідально та халатно ставиться до проведення процедури закупівлі, свідомо порушує вимоги чинного законодавства, навмисно вводить в оману учасників процедури, недотримуючись забезпечення виконання основних принципів державних закупівель, зокрема, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дані дії представників Замовника свідчать про грубі порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а в діях посадових осіб вбачаються прояви корупції та зловживання службовим становищем.
Беручи до уваги зазначене вище вимагаємо скасувати рішення про намір укладення договору про закупівлю, в іншому випадку будемо змушені звернутися до відповідних контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2017 14:46
З метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та принципів здійснення закупівель, визначених Законом, відповідно до пункту 11.1 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», замовником прийнято рішення про скасування закупівлі
Вимогу задоволено, прийнято відповідне рішення

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2017 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ 27 500,00
UAH з ПДВ
27 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА" 27 500,00
UAH з ПДВ
27 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2017 23:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ

ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ
#1872308192
Переможець 27 500,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2017 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2017 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ
#1872308192
27 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 лютого 2017 14:48
Коментар щодо відміни: З метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та принципів здійснення закупівель, визначених Законом, відповідно до пункту 11.1 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», замовником прийнято рішення про скасування закупівлі