Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Яйця курячі
Очікувана вартість
26 950,00 UAH
UA-2017-02-09-002267-c ● 284933d220614ca9a0706af3be04a7c6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дарницький дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188808 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60 |
Контактна особа: |
Міхей Оксана Сергіївна 380445646203 ddbi@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2017 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2017 16:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2017 16:15 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2017 12:12 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2017 12:12 |
Очікувана вартість: | 26 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Яйця курячі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 штуки
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02121, Україна, Київська область, Київ, Ялинкова вул. 58/60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2017
—
30 квітня 2017
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця
ДК 016:2010: 01.47.21 — "Яйця курячі у шкаралупі, свіжі"
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2017 16:08 |
Технічні вимоги яйца (1).doc |
10 лютого 2017 16:05 |
Технічні вимоги яйца.doc |
09 лютого 2017 16:11 |
ПРОЕКТ ДОГОВІР ПОСТАВКИ.doc |
09 лютого 2017 16:11 |
Технічні вимоги яйца.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 лютого 2017 15:36
Дата відповіді: 10 лютого 2017 16:13
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас щодо закупівлі 01.47.21 "Яйця курячі у шкаралупі, свіжі" 03142500-3 Яйця Яйця курячі (Закупівля UA-2017-02-09-002267-c (Допорогові закупівлі)):
- у ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, НАДАНИХ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ * зазначена наступна вимога:
Довідка з обслуговуючого банку про відсутність/наявність заборгованості за кредитами (довідка має бути видана з строком за 10 календарних днів до початку проведення аукціону)**
Згідно інформації яка міститься на Авторизованому електронному майданчику e-tender.ua
Початок періоду уточнень:
09-02-2017, 16:10
Початок аукціону:
Буде визначено з початком прийому пропозицій
Просимо надати відповідь:
- яким чином ми, як Учасники повинні вираховувати строк за 10 календарних днів до початку проведення аукціону, якщо початок проведення аукціону ще не зазначений системою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, якщо термін завершення прийому пропозицій встановлено 13.02.2017 р. о 16.15, то дата та час проведення аукціону автоматично визначається системою електронних закупівель ( за умови реєстрації не менше 2-х Учасників), тобто можливою датою можна вважати 14.02.2017 р, але якщо Учасник буде один (аукціон не проводиться) то можливою датою прийняття рішення про визначення Переможця (враховуючи всі технічні вимоги) або прийняття рішення про визнання торгів такими, що не відбулись буде 14.02.2017 р . Виходячи з вищенаведенного, довідка з банку повинна бути видана не раніше 05.02.2017 р, тобто кінцевою датою дійсності довідки вважається 14.02.2017 р.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-09-002267-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Світанок", Код ЄДРПОУ:31829218
Дата подання: 10 лютого 2017 15:40
Дискримінаційну вимога
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас щодо закупівлі 01.47.21 "Яйця курячі у шкаралупі, свіжі" 03142500-3 Яйця Яйця курячі (Закупівля UA-2017-02-09-002267-c (Допорогові закупівлі)):
- у ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, НАДАНИХ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ * зазначена наступна вимога:
Довідка з обслуговуючого банку про відсутність/наявність заборгованості за кредитами (довідка має бути видана з строком за 10 календарних днів до початку проведення аукціону)**
Згідно інформації яка міститься на Авторизованому електронному майданчику e-tender.ua
Початок періоду уточнень:
09-02-2017, 16:10
Початок аукціону:
Буде визначено з початком прийому пропозицій
вважаємо вище зазначену вимогу дискримінаційною відносно будь-якого Учасника, так як оголошення оприлюднено 09-02-2017, Учасники, які потенційно можуть прийняти участь можуть не мати фінансової спроможності отримувати коштовну довідку в банку кожного дня, для того щоб вкластися в Ваші обмежені терміни, які не підлягають обчисленню. Просимо усунути вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Звертаємо Вашу увагу що 17.01.2017 р. вступили в дію зміни, внесені згідно з Наказами Міністерства
економічного розвитку і торгівлі до Наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
{Абзац другий пункту 1 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016}
- просимо усунути порушення чинного законодавства України у сфері Публічних закупівель.
Відповідно до статті 3 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Із змінами), а також частини 6 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме:
6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо Вас усунути порушення та діяти згідно чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємось до Вас щодо закупівлі 01.47.21 "Яйця курячі у шкаралупі, свіжі" 03142500-3 Яйця Яйця курячі (Закупівля UA-2017-02-09-002267-c (Допорогові закупівлі)):
- у ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, НАДАНИХ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ * зазначена наступна вимога:
Довідка з обслуговуючого банку про відсутність/наявність заборгованості за кредитами (довідка має бути видана з строком за 10 календарних днів до початку проведення аукціону)**
Згідно інформації яка міститься на Авторизованому електронному майданчику e-tender.ua
Початок періоду уточнень:
09-02-2017, 16:10
Початок аукціону:
Буде визначено з початком прийому пропозицій
вважаємо вище зазначену вимогу дискримінаційною відносно будь-якого Учасника, так як оголошення оприлюднено 09-02-2017, Учасники, які потенційно можуть прийняти участь можуть не мати фінансової спроможності отримувати коштовну довідку в банку кожного дня, для того щоб вкластися в Ваші обмежені терміни, які не підлягають обчисленню. Просимо усунути вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Звертаємо Вашу увагу що 17.01.2017 р. вступили в дію зміни, внесені згідно з Наказами Міністерства
економічного розвитку і торгівлі до Наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
{Абзац другий пункту 1 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016}
- просимо усунути порушення чинного законодавства України у сфері Публічних закупівель.
Відповідно до статті 3 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Із змінами), а також частини 6 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме:
6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо Вас усунути порушення та діяти згідно чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2017 16:29
На запитання від Учасника відповідь була надана в повному обсязі. Та було внесено зміни до вимог тендерної документації (в частині уточнення). Визначення предмету закупівлі було встановлено згідно вимог закону.
Не вважаємо вимогу надати довідку з обслуговуючого банку про наявність/відсутність заборгованності за кредитами - дискримінаційною вимогою, так як вважаємо надання цієї довідки додатковою гарантією фінансової спроможності виконувати свої зобов"язання за договором поставки.
Не вважаємо вимогу надати довідку з обслуговуючого банку про наявність/відсутність заборгованності за кредитами - дискримінаційною вимогою, так як вважаємо надання цієї довідки додатковою гарантією фінансової спроможності виконувати свої зобов"язання за договором поставки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2017 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТУПАК НАТАЛІЯ ГРИГОРІВНА |
19 250,00
UAH з ПДВ
|
16 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Сільвер Стар Груп |
19 580,00
UAH з ПДВ
|
16 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТУПАК НАТАЛІЯ ГРИГОРІВНА #2525804526 |
Переможець |
16 499,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2017 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір поставки яєць курячих 1-3ст.pdf | укладений |
23 лютого 2017 14:56
|
Договір поставки яєць курячих 4 ст.pdf | укладений |
23 лютого 2017 14:56
|