Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі
Очікувана вартість
26 950,00 UAH
UA-2017-02-09-002267-c 284933d220614ca9a0706af3be04a7c6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Міхей Оксана Сергіївна

380445646203 ddbi@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дарницький дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188808
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60
Контактна особа: Міхей Оксана Сергіївна
380445646203
ddbi@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2017 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2017 16:15
Початок аукціону: 14 лютого 2017 12:12
Початок аукціону: 14 лютого 2017 12:12
Очікувана вартість: 26 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 134,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Яйця курячі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 штуки
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, Київська область, Київ, Ялинкова вул. 58/60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 лютого 2017  —  30 квітня 2017
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця
ДК 016:2010: 01.47.21 — "Яйця курячі у шкаралупі, свіжі"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 лютого 2017 15:36
Дата відповіді: 10 лютого 2017 16:13
Шановний Замовник! Звертаємось до Вас щодо закупівлі 01.47.21 "Яйця курячі у шкаралупі, свіжі" 03142500-3 Яйця Яйця курячі (Закупівля UA-2017-02-09-002267-c (Допорогові закупівлі)): - у ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, НАДАНИХ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ * зазначена наступна вимога: Довідка з обслуговуючого банку про відсутність/наявність заборгованості за кредитами (довідка має бути видана з строком за 10 календарних днів до початку проведення аукціону)** Згідно інформації яка міститься на Авторизованому електронному майданчику e-tender.ua Початок періоду уточнень: 09-02-2017, 16:10 Початок аукціону: Буде визначено з початком прийому пропозицій Просимо надати відповідь: - яким чином ми, як Учасники повинні вираховувати строк за 10 календарних днів до початку проведення аукціону, якщо початок проведення аукціону ще не зазначений системою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний учасник, якщо термін завершення прийому пропозицій встановлено 13.02.2017 р. о 16.15, то дата та час проведення аукціону автоматично визначається системою електронних закупівель ( за умови реєстрації не менше 2-х Учасників), тобто можливою датою можна вважати 14.02.2017 р, але якщо Учасник буде один (аукціон не проводиться) то можливою датою прийняття рішення про визначення Переможця (враховуючи всі технічні вимоги) або прийняття рішення про визнання торгів такими, що не відбулись буде 14.02.2017 р . Виходячи з вищенаведенного, довідка з банку повинна бути видана не раніше 05.02.2017 р, тобто кінцевою датою дійсності довідки вважається 14.02.2017 р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-09-002267-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Світанок", Код ЄДРПОУ:31829218
Дата подання: 10 лютого 2017 15:40
Дискримінаційну вимога
Шановний Замовник!
Звертаємось до Вас щодо закупівлі 01.47.21 "Яйця курячі у шкаралупі, свіжі" 03142500-3 Яйця Яйця курячі (Закупівля UA-2017-02-09-002267-c (Допорогові закупівлі)):
- у ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ, НАДАНИХ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ * зазначена наступна вимога:
Довідка з обслуговуючого банку про відсутність/наявність заборгованості за кредитами (довідка має бути видана з строком за 10 календарних днів до початку проведення аукціону)**
Згідно інформації яка міститься на Авторизованому електронному майданчику e-tender.ua
Початок періоду уточнень:
09-02-2017, 16:10
Початок аукціону:
Буде визначено з початком прийому пропозицій

вважаємо вище зазначену вимогу дискримінаційною відносно будь-якого Учасника, так як оголошення оприлюднено 09-02-2017, Учасники, які потенційно можуть прийняти участь можуть не мати фінансової спроможності отримувати коштовну довідку в банку кожного дня, для того щоб вкластися в Ваші обмежені терміни, які не підлягають обчисленню. Просимо усунути вищезазначену дискримінаційну вимогу.

Звертаємо Вашу увагу що 17.01.2017 р. вступили в дію зміни, внесені згідно з Наказами Міністерства
економічного розвитку і торгівлі до Наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі

Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
{Абзац другий пункту 1 розділу ІІ із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 2092 від 19.12.2016}
- просимо усунути порушення чинного законодавства України у сфері Публічних закупівель.
Відповідно до статті 3 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Із змінами), а також частини 6 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме:
6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Отже Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо Вас усунути порушення та діяти згідно чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2017 16:29
На запитання від Учасника відповідь була надана в повному обсязі. Та було внесено зміни до вимог тендерної документації (в частині уточнення). Визначення предмету закупівлі було встановлено згідно вимог закону.
Не вважаємо вимогу надати довідку з обслуговуючого банку про наявність/відсутність заборгованності за кредитами - дискримінаційною вимогою, так як вважаємо надання цієї довідки додатковою гарантією фінансової спроможності виконувати свої зобов"язання за договором поставки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2017 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТУПАК НАТАЛІЯ ГРИГОРІВНА 19 250,00
UAH з ПДВ
16 499,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Сільвер Стар Груп 19 580,00
UAH з ПДВ
16 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2017 15:21
цп яйца.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця10.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця9.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця8.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця7.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця6.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця5.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця4.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця3.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця2.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця1.jpg
13 лютого 2017 14:56
документи яйця.jpg
13 лютого 2017 14:56
Документ ступак.docx
13 лютого 2017 14:56
договір аренди1.jpg
13 лютого 2017 14:56
договір аренди.jpg
13 лютого 2017 14:56
дистрибюторська угода.jpg
13 лютого 2017 14:56
image1(10).JPG
13 лютого 2017 14:56
image1(9).JPG
13 лютого 2017 14:56
image1(8).JPG
13 лютого 2017 14:56
image1(6).JPG
13 лютого 2017 14:56
image1(5).JPG
13 лютого 2017 14:56
image1(3).JPG
13 лютого 2017 14:56
image1(1).JPG

Публічні документи

10 лютого 2017 16:42
цінова.pdf
10 лютого 2017 16:42
Тех паспорт РЕНО.pdf
10 лютого 2017 16:41
статут.PDF
10 лютого 2017 16:41
СЕС яйця.pdf
10 лютого 2017 16:41
перелік док-в.pdf
10 лютого 2017 16:41
Конт. дані.pdf
10 лютого 2017 16:41
Експуатаційний дозвіл.pdf
10 лютого 2017 16:41
Експлуат.дозвіл акт.pdf
10 лютого 2017 16:41
Довідка холод.pdf
10 лютого 2017 16:41
Довідка.pdf
10 лютого 2017 16:41
Витяг ПДВ.PDF
10 лютого 2017 16:41
Витяг ЄДР (Мороз).PDF
10 лютого 2017 16:41
Виписка ЄДР (Мороз).PDF
10 лютого 2017 16:41
4 Договiр оренди складу.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТУПАК НАТАЛІЯ ГРИГОРІВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю Сільвер Стар Груп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТУПАК НАТАЛІЯ ГРИГОРІВНА
#2525804526
Переможець 16 499,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2017 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТУПАК НАТАЛІЯ ГРИГОРІВНА
#2525804526
16 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір поставки яєць курячих 1-3ст.pdf укладений
23 лютого 2017 14:56
Договір поставки яєць курячих 4 ст.pdf укладений
23 лютого 2017 14:56