Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-обчислювальні послуги з обробки документації отримувачів адресної соціальної матеріальної допомоги на основі програмного забезпечення автоматизованої системи обробки документації отримувачів пенсії та допомоги на базі комп’ютерних технологій (АСОПД/КОМТЕХ).
Очікувана вартість
257 800,00 UAH
UA-2017-02-09-001674-c b7749c437c3841edb9f8ec42b780deb4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осовська Людмила Федорівна

380444042119 fns@kvc.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
Код ЄДРПОУ: 22886300
Місцезнаходження: 03165, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова,7
Контактна особа: Осовська Людмила Федорівна
380444042119
fns@kvc.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності відповідно до пункту один частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Майнове авторське право ІОЦ на програмне забезпечення АСОПД/КОМТЕХ та електронну базу отримувачів Державної допомоги та компенсацій, які призначаються, нараховуються, перераховуються та виплачуються органами праці та соціального захисту населення з використанням програмних засобів АСОПД/КОМТЕХ, зареєстровано Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України з видачею відповідних свідоцтв № 19035 та № 19038 від 29 грудня 2006 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2017 16:02
Оскарження наміру укласти договір: 20 лютого 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Інформаційно-обчислювальні послуги з обробки документації отримувачів адресної соціальної матеріальної допомоги на основі програмного забезпечення автоматизованої системи обробки документації отримувачів пенсії та допомоги на базі комп’ютерних технологій (АСОПД/КОМТЕХ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційно-обчислювальні послуги з обробки документації отримувачів адресної соціальної матеріальної допомоги на основі програмного забезпечення автоматизованої системи обробки документації отримувачів пенсії та допомоги на базі комп’ютерних технологій (АСОПД/КОМТЕХ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03165, Україна, Київ, Київ, просп. Комарова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 лютого 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

09 лютого 2017 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України”
#03562649
Переможець 257 800,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2017 16:02

Документи

09 лютого 2017 16:00
Електронний підпис
09 лютого 2017 15:45
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2017 16:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство “Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України”
#03562649
257 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 лютого 2017 16:00
Електронний підпис
09 лютого 2017 15:45
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:50
Додаткова угода№ 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:49
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2017 15:14
Д.у.№1.pdf зміни до договору
07 грудня 2017 15:11
Електронний підпис укладений
23 лютого 2017 12:04
Договір № 21КЦ-17.pdf укладений
23 лютого 2017 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перекидка коштів між реєстраційними рахунками
Номер договору про закупівлю: № 21/КЦ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: № 21/КЦ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: № 21/КЦ-17
Договір:
Номер додаткової угоди: №21/КЦ-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 248 107,74
UAH