Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухофрукти
Очікувана вартість
7 600,00 UAH
UA-2017-02-09-001371-c 6a7ca1ec02494e4b8798e01d9831e02a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

380442769601 kmpb3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
380442769601
kmpb3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2017 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2017 13:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2017 14:00
Початок аукціону: 14 лютого 2017 11:53
Початок аукціону: 14 лютого 2017 11:53
Очікувана вартість: 7 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 228,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Сухофрукти (яблуко, груша, слива) -200кг. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.

Сухофрукти (яблуко, груша, слива) -200кг. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 кілограми
Сухофрукти (яблуко, груша, слива) -200кг. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера, 7
ДК 021:2015: 15332410-1 — Сухофрукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2017 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Делістек" 5 352,00
UAH з ПДВ
5 352,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Карась О.О. 6 980,00
UAH з ПДВ
6 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 7 600,00
UAH з ПДВ
7 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2017 10:41
інформаційна довідка.jpg
15 лютого 2017 10:41
Договір_логістика.pdf
15 лютого 2017 10:41
МТБ 1.pdf
15 лютого 2017 10:41
довідка_працівники.jpg
15 лютого 2017 10:41
Свеса відгук.PDF
15 лютого 2017 10:41
акт звірки Свеса.pdf
15 лютого 2017 10:41
дог.Свеса.pdf
13 лютого 2017 12:59
ЦП.jpg
13 лютого 2017 12:59
Протокол.pdf
13 лютого 2017 12:59
ПДВ.JPG
13 лютого 2017 12:59
Наказ.jpg
13 лютого 2017 12:59
Декларація_сухофрукти.jpg
13 лютого 2017 12:59
Витяг_чатина2.pdf
13 лютого 2017 12:59
Витяг_частина1.pdf
13 лютого 2017 12:59
Виписка.pdf

Публічні документи

13 лютого 2017 11:27
Пропозиція.jpg
13 лютого 2017 11:27
сухофрукти 2.jpg
13 лютого 2017 11:26
сухофрукти 1.jpg
13 лютого 2017 11:22
Договори.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Делістек"

ФОП Карась О.О.

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Делістек"
#40263033
Відхилено 5 352,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2017 10:37
ФОП Карась О.О.
#2584214735
Відхилено 6 980,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2017 10:42
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 7 600,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2017 10:46

Документи

21 лютого 2017 10:36
Прот №55.pdf

Документи

21 лютого 2017 10:42
Прот №56.pdf

Документи

21 лютого 2017 10:45
Прот №57.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2017 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
7 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2017 10:45
Прот №57.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог №33 КП Волод Ринок.pdf укладений
29 березня 2017 17:05