Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«33600000-6 – Фармацевтична продукція» (Антибіотики) 9 лотів
Очікувана вартість
2 181 277,40 UAH
UA-2017-02-09-000572-b 04cbaca5d2ff42e19386016ad3bde229
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Мельникова,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 лютого 2017 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 19 лютого 2017 15:25
Оскарження умов закупівлі: до 25 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2017 15:25
Очікувана вартість: 2 181 277,40 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

20 лютого 2017 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 17:00
ПРОТОКОЛ рішення.pdf
14 лютого 2017 17:00
ТД.docx
20 лютого 2017 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2017 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2017 17:00
ПРОТОКОЛ рішення.pdf
14 лютого 2017 17:00
ТД.docx
09 лютого 2017 15:21
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Можливі терміни придатності
Дата подання: 10 лютого 2017 11:36
Дата відповіді: 14 лютого 2017 16:19
Просимо внести зміни до документації конкурсних торгів, а саме, що стосується вимоги, щодо терміну придатності. Враховуючи, що замовник вказав мождивість постачання протягом 2017 року, однак Замовник зобовьязав здійснити постачання протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки. Враховуючи тривалий період від оголошення доргів, до фактичного постачання, та відсутності фіксованої дати постачання, просимо Вас внести відповідні зміни та викласти вимоги, щодо терміну придатності як: "Строк придатності товару, що є предметом закупівлі на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 70% та/або не менше 15 міс. Надати гарантійний лист." Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога: «Строк придатності товару, що є предметом закупівлі на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 70%» є обов’язковою, так, як в Центрі проводяться операції на серці, як дорослим так і дітям, інколи це навіть пацієнти в перші години життя. Враховуючи те, що використання препаратів на одного пацієнта проводиться з урахуванням його ваги, дуже важко спрогнозувати на скільки швидко препарат буде використано і на який період його вистачить.
Так, як закупівля здійснюється за державні кошти, Замовник не може брати на себе відповідальність за прострочений товар, тому він має бути впевнений, що для забезпечення безперебійної роботи на складі Центру будуть наявні всі необхідні лікарські препарати належної якості з відповідним терміном придатності.
Також, враховуючи те, що згідно з умовами тендерної документації та умовами договору строк поставки товару становить протягом 2017 року, а постачання вимога «Строк придатності товару, що є предметом закупівлі на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 70%» не дискримінує учасника і не має жодних підстав її не виконати.
Заповнення форми тендерної пропозиції
Дата подання: 10 лютого 2017 16:03
Дата відповіді: 14 лютого 2017 16:14
Доброго дня! У п.1 р.ІІІ Тендерної документації міститься вимога до учасників завантажити файл, який повинен містити 1) ЗАПОВНЕНУ та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1 до тендерної документації. А в пп. 1.2 п. 1 р. ІІІ (сторінка 9) зазначено, що до формальної помилки відноситься подання у складі тендерної пропозиції заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1, із зазначенням цінових показників. І у той же час тендерна пропозиція не містить вимоги надати заповнену форму тендерної пропозиції з ціновими показниками після проведеного аукціону. Поясніть, будь ласка, чи потрібно учасникам зазначати цінові показники у даній формі при розміщенні її у складі тендерної пропозиції (до аукціону), чи потрібно надавати цю форму з ціновими показниками після аукціону та у якому вигляді (електронному чи паперовому).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У складі своєї пропозиції Учасник надає сканкопію заповненої форми цінової пропозиції згідно з Додатком 1 тендерної документації.
Тендерний комітет прийняв рішення внести зміни до тендерної документації на закупівлю 33600000-6 – «Фармацевтична продукція» (Антибіотики)»9 лотів (оголошення №UA-2017-02-09-000572-b) виключити в. п.п. 1.2 п.1 розділу ІІІ пункт: - подання у складі тендерної пропозиції заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку 1, із зазначенням цінових показників та/або проекту договору та/або додатків до проекту договору із заповненням/зазначенням цінових показників.
Відгук про виконання аналогічного договору
Дата подання: 10 лютого 2017 16:42
Дата відповіді: 14 лютого 2017 16:17
У додатку 2 до тендерної документації міститься вимога до учасників - надати ригінал відгуку про виконання учасником аналогічного договору. Відгук повинен містити інформацію про рік (роки) виконання договору. Чи буде вважатися помилкою, якщо у відгуку не буде інформації про роки виконання договору, але буде вказано, що порушень встановленого договором графіку поставки товару з боку виконавця не було, а з розміщеної копії договору можливо дізнатися про термін дії договору? Логічно зрозуміло, що якщо не було порушень графіку поставки, то усі поставки товару, зазначеного у договорі, було здійснено до строку дії договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У складі своєї пропозиції Учасник надає оригінали відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), його кількість, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Не надання учасником належно оформленого відгуку буде відхилено, як такий, що не відповідає умовам тендерної документації згідно ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: КАНСИДАЗ (або еквівалент)
Опис предмету закупівлі:
порошок ліофілізований для приготування розчину для інфузій, у флаконах
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 330 006,67 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 300,07 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 березня 2017 15:46
Закінчення: 02 березня 2017 16:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
КАНСИДАЗ (або еквівалент) порошок ліофілізований для приготування розчину для інфузій, у флаконах 50 мг
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул, Мельникова,24
Дата доставки: 20 березня 2017  —  30 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2017 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фармпротект" 329 942,40
UAH з ПДВ
329 942,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Апофарм 330 006,60
UAH з ПДВ
330 006,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2017 13:42
Технічна частина.pdf
01 березня 2017 13:42
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

01 березня 2017 14:52
Технічна частина.pdf
01 березня 2017 14:50
Комерційна частина Апо.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фармпротект"

Товариство з обмеженою відповідальністю Апофарм

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фармпротект"
#38735747
Переможець 329 942,40
UAH з ПДВ
10 березня 2017 17:07

Документи

10 березня 2017 17:06
Електронний підпис
10 березня 2017 17:04
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2017 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фармпротект"
#38735747
329 942,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 березня 2017 17:06
Електронний підпис
10 березня 2017 17:04
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 17:15
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 17:29
ДУ 2 Фармпроект Лот 1.PDF зміни до договору
20 лютого 2018 17:28
ДУ 1Фармпроект Лот 1.PDF зміни до договору
20 лютого 2018 17:28
Електронний підпис укладений
21 березня 2017 14:33
Лот 1 Фармпротект.PDF укладений
21 березня 2017 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5.ст.36. Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 76/2017Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 76/2017Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2017 — 31 травня 2018
Сума оплати за договором: 395 930,88
UAH з ПДВ