Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Марля медична, бинти
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2017-02-08-003060-c 6121261a10e44b0fb19c3fdf837ec45a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Воловенко

+380988101282 nadya.volovenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальна установа Тернопільської обласної ради Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 02001274
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8
Контактна особа: Надія Воловенко
+380988101282
nadya.volovenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 20:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2017 12:00
Початок аукціону: 27 лютого 2017 12:52
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 рулон
марля медична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул.Р.Купчинського,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
бинт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46023, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул.Р.Купчинського,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2017 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 20:44
Додаток4_ПроектДоговору.doc
08 лютого 2017 20:44
ТД марля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тип марлі
Дата подання: 10 лютого 2017 15:37
Дата відповіді: 10 лютого 2017 17:46
Чи можлива поставка марля тип 17?
Відповідь: згідно медико-технічних вимог- тип 20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К." 195 807,00
UAH з ПДВ
195 807,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ" 195 991,50
UAH з ПДВ
195 991,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2017 18:01
1142 корупц.pdf
03 березня 2017 17:17
Податкові 3.pdf
03 березня 2017 17:17
МВД НОТАР..pdf
03 березня 2017 17:17
1142 корупц.docx
23 лютого 2017 11:32
Реєстр документів.pdf
23 лютого 2017 11:32
Binder1-signed.pdf

Публічні документи

24 лютого 2017 11:03
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "УКРОПТПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 195 807,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2017 16:45

Документи

28 лютого 2017 16:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2017 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю " Медичний Центр "М.Т.К."
#21633086
195 807,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2017 16:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2018 11:57
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2018 11:55
Додаткова угода зменшення суми.PDF зміни до договору
22 лютого 2018 11:51
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2018 16:19
дод угода дог 56 марля.PDF зміни до договору
02 січня 2018 16:12
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 15:17
дод угода до дог 56 прод стр.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 15:17
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2017 15:14
додатк угода дог 56 13,3,2017.PDF зміни до договору
21 грудня 2017 15:13
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2017 11:21
дод угода МТК.PDF зміни до договору
11 серпня 2017 11:20
Електронний підпис укладений
13 березня 2017 12:41
договір тов медичний центр МТК.PDF укладений
13 березня 2017 12:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із коливанням цін на ринку на медичні матеріали ДК 021:2015 33140000-3 Фармацевтична продукція (марля медична, бинти), керуючись п.2, ч. 4, ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII Сторони погодили збільшити ціну на вищезгадані товари на 10 відсотків та внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1. Загальна сума цього Договору становить : 191806,06 грн.(Сто дев’яносто одна тисяча вісімсот шість грн . 06 коп.) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Продовжити строк дії Договору № 56 від 13 березня 2017року до 31 березня 2018р включно. 2.Загальна вартість товару , що буде закуплена в період з 01 січня по 31 березня 2018 року , визначається окремою додатковою угодою між сторонами та не може перевищувати 20% від суми , що визначена у Договорі №56 від 13 березня 2017року.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Постачальник зобов'язується поставити товар в порядку та за ціною , визначеною в договорі №56 від 13 березня 2017року . Загальна вартість товару становить 191806,06грн. у зв'язку з укладенням додаткової угоди №4 загальна сума цього Договору №56 від 13 березня 2017року становить 230167,27грн
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 , Сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість договору, та викласти п.3.1 Договору в наступній редакції: «Загальна ціна цього Договору становить 225136,56 грн.(Двісті двадцять п’ять тисяч сто тридцять шість грн.56 коп.) з ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 225 136,56
UAH з ПДВ