Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 194+000 - км 201+000
Current average repair of motor road Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv on section km 194+000 - km 201+000
Очікувана вартість
33 466 500,00 UAH
UA-2017-02-08-002904-c 52990bf0d4e44b5f9be517dd0ba9851f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION
National ID: 25894919
Contact point: Velychko Oksana
380503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2017 09:30
Початок аукціону: 23 березня 2017 12:49
Початок аукціону: 23 березня 2017 12:49
Очікувана вартість: 33 466 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 466,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 334665 UAH
Publication date: 08 лютого 2017 17:45
Enquiries until: 03 березня 2017 09:30
Complaints submission until: до 09 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 березня 2017 09:30
Planned auction date: 23 березня 2017 12:49

Information

Estimated total value: 33 466 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 33 467 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 194+000 - км 201+000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 194+000 - км 201+000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна, 19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of motor road Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv on section km 194+000 - km 201+000
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2017 17:11
Перелік змін до тендерної документації.doc
02 березня 2017 17:11
Тендерна документація із змінами від 02.03.17.doc
08 лютого 2017 17:46
Оголошення торгів - англ.doc
08 лютого 2017 17:46
Проект договору (додаток 5).doc
08 лютого 2017 17:45
Тендерна документація.doc
02 березня 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2017 17:11
Перелік змін до тендерної документації.doc
02 березня 2017 17:11
Тендерна документація із змінами від 02.03.17.doc
08 лютого 2017 17:46
Оголошення торгів - англ.doc
08 лютого 2017 17:46
Проект договору (додаток 5).doc
08 лютого 2017 17:45
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)
Дата подання: 02 березня 2017 10:57
Дата відповіді: 02 березня 2017 17:13
Відповідно до вимог п.1.1. додатку №2 до тендерної документації, Замовник поставив вимогу для учасників відкритих торгів надати, в складі тендерної пропозиції, документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому, учасник повинен надати копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації). ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність», який набрав чинності з 01.01.2016 року , обов’язковість атестації та порядок її здійснення було відмінено, на разі чинним законом передбачено лише акредитація випробувальних та калібрувальних лабораторій. Відповідно до ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Статтями 10 та 11 ЗУ « Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено: - можливість акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій; - у разі, якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації та видає атестат про акредитацію. У нас, як можливих учасників відкритих торгів, укладений договір з юридичною особою, акредитованою в Національному агентстві з акредитації України, та якій виданий атестат про акредитацію з додатком де вказано галузь атестації, в т.ч. галузь, що відповідає виду послуг, передбачених предметом закупівлі. З огляду на вищевикладене, прошу Вас, відповідно до ст.. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати роз’яснення щодо можливості підтвердження наявності атестованої служби контролю (лабораторії) залученої ззовні – АТЕСТАТОМ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, виданим Національним агентством з акредитації України. Та чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції, за відсутності свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)? У випадку, якщо на підтвердження наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), необхідно виключно свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію), прошу вказати нормативно – правовий акт, з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю нормативно – правового акту, яким ця вимога передбачена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 6 розділу X Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сертифікати відповідності (свідоцтво про атестацію) є чинними протягом визначеного в них строку дії. Тому, в складі тендерної пропозиції учасника може бути поданий сертифікат відповідності (свідоцтво про атестацію) або атестат про акредитацію. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-08-002904-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАО Екоклин, Код ЄДРПОУ:34964189
Дата подання: 22 лютого 2017 09:11
Гарантія
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2017 16:00
Електронна банківська гарантія відповідає вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ст. 560 Цивільного кодексу України, що передбачає видачу гарантій в електронному вигляді, що у відповідності до ст. 207 Цивільного кодексу України відповідає письмовій формі правочину. При цьому, електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта.
У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-02-08-002904-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СВІТ-БРО", Код ЄДРПОУ:38742579
Дата подання: 01 березня 2017 19:19
вимога про усунення порушення умов закупівлі
08.02.2017 Замовником – Службою автомобільних доріг у Рівненській області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 194+000 - км 201+000 ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг».
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт.

Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».


ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору.

Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання.

Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ.

Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.

Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.

На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне – Старокостянтинів на ділянці км 194+000 - км 201+000 ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»

Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2017 17:43
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога про усунення порушення. З метою розширення потенційного кола учасників, прийнято рішення про виключення з тендерної документації умову про підтвердження влаштування покриття у конкретному обсязі. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 березня 2017
UA-2017-02-08-002904-c52990bf0d4e44b5f9be517dd0ba9851f
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
БКБ ЄВРОБУД Документи
Відхилено
Документи
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

17 березня 2017 15:16
протокол розгляду.pdf
17 березня 2017 15:21
Електронний підпис

Публічні документи

29 березня 2017 09:13
Довідка з податкової.pdf
29 березня 2017 09:13
Довідка з міліції.jpg
29 березня 2017 09:13
Інформаційна довідка.jpg
29 березня 2017 09:13
Довідка з податкової.pdf
29 березня 2017 09:13
Довідка з міліції.jpg
29 березня 2017 09:13
Інформаційна довідка.jpg
07 березня 2017 13:49
Технічне завдання.pdf
07 березня 2017 13:49
Протокол+накази.pdf
07 березня 2017 13:49
Проект договору.pdf
07 березня 2017 13:49
Інформація.pdf
07 березня 2017 13:49
ЕГ 17.1258.rar
07 березня 2017 13:49
Трудові книжки.pdf
07 березня 2017 13:49
Технічне завдання.pdf
07 березня 2017 13:49
Протокол+накази.pdf
07 березня 2017 13:49
Проект договору.pdf
07 березня 2017 13:49
Інформація.pdf
07 березня 2017 13:49
ЕГ 17.1258.rar
07 березня 2017 13:49
Трудові книжки.pdf

Документи

17 березня 2017 15:15
протокол розгляду.pdf
17 березня 2017 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

10 березня 2017 14:48
Електронний підпис
10 березня 2017 14:48
Електронний підпис
10 березня 2017 14:47
Довiренiст__.rar
10 березня 2017 14:47
Лiцензiя_НБУ.rar
10 березня 2017 14:47
ЕГ_17.1282.rar
10 березня 2017 14:46
проект.pdf
10 березня 2017 14:46
технічна частина.pdf
10 березня 2017 14:46
відповідність.pdf
10 березня 2017 14:46
4кт.pdf
10 березня 2017 14:45
1 кт.pdf

Документи

17 березня 2017 15:15
протокол розгляду.pdf
17 березня 2017 15:17
Електронний підпис

Публічні документи

12 березня 2017 20:20
Вiдомiсть обсягiв робiт.pdf
10 березня 2017 18:26
Субпідряд.pdf
10 березня 2017 18:26
Захист довкілля.pdf
10 березня 2017 18:26
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2017 18:26
Наявність працівників.pdf
10 березня 2017 18:26
Наявність лабораторії.pdf
10 березня 2017 18:26
Гарантійний лист.pdf

Документи

17 березня 2017 15:16
протокол розгляду.pdf
17 березня 2017 15:22
Електронний підпис

Публічні документи

11 березня 2017 10:30
Електронний підпис
11 березня 2017 10:30
Електронний підпис
11 березня 2017 10:02
кошторис 1.PDF
11 березня 2017 10:02
договірна ціна 1.PDF
11 березня 2017 10:02
Технічне завдання 1.PDF
11 березня 2017 10:02
Проект договору 1.PDF
11 березня 2017 10:02
Договір 83.PDF
11 березня 2017 10:02
Договір 70.PDF
11 березня 2017 10:01
Договір 69.PDF
11 березня 2017 10:01
Довідка до договору.PDF
11 березня 2017 10:01
Лабораторія.PDF
11 березня 2017 10:01
Довідка про субпідряд.PDF
11 березня 2017 10:01
Волосінчук.PDF
11 березня 2017 10:01
Відповідність (довідки).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ТОВ Техно-Буд-Центр

БКБ ЄВРОБУД

ПАТ Хмельницьке ШБУ-56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2017 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 33 198 000,00
UAH з ПДВ
28 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 29 268 394,00
UAH з ПДВ
29 268 394,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 30 890 152,80
UAH з ПДВ
30 890 152,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2017 09:13
Довідка з податкової.pdf
29 березня 2017 09:13
Довідка з міліції.jpg
29 березня 2017 09:13
Інформаційна довідка.jpg
29 березня 2017 09:13
Довідка з податкової.pdf
29 березня 2017 09:13
Довідка з міліції.jpg
29 березня 2017 09:13
Інформаційна довідка.jpg
07 березня 2017 13:49
Технічне завдання.pdf
07 березня 2017 13:49
Протокол+накази.pdf
07 березня 2017 13:49
Проект договору.pdf
07 березня 2017 13:49
Інформація.pdf
07 березня 2017 13:49
ЕГ 17.1258.rar
07 березня 2017 13:49
Трудові книжки.pdf
07 березня 2017 13:49
Технічне завдання.pdf
07 березня 2017 13:49
Протокол+накази.pdf
07 березня 2017 13:49
Проект договору.pdf
07 березня 2017 13:49
Інформація.pdf
07 березня 2017 13:49
ЕГ 17.1258.rar
07 березня 2017 13:49
Трудові книжки.pdf

Публічні документи

10 березня 2017 14:48
Електронний підпис
10 березня 2017 14:48
Електронний підпис
10 березня 2017 14:47
Довiренiст__.rar
10 березня 2017 14:47
Лiцензiя_НБУ.rar
10 березня 2017 14:47
ЕГ_17.1282.rar
10 березня 2017 14:46
проект.pdf
10 березня 2017 14:46
технічна частина.pdf
10 березня 2017 14:46
відповідність.pdf
10 березня 2017 14:46
4кт.pdf
10 березня 2017 14:45
1 кт.pdf

Публічні документи

11 березня 2017 10:30
Електронний підпис
11 березня 2017 10:30
Електронний підпис
11 березня 2017 10:02
кошторис 1.PDF
11 березня 2017 10:02
договірна ціна 1.PDF
11 березня 2017 10:02
Технічне завдання 1.PDF
11 березня 2017 10:02
Проект договору 1.PDF
11 березня 2017 10:02
Договір 83.PDF
11 березня 2017 10:02
Договір 70.PDF
11 березня 2017 10:01
Договір 69.PDF
11 березня 2017 10:01
Довідка до договору.PDF
11 березня 2017 10:01
Лабораторія.PDF
11 березня 2017 10:01
Довідка про субпідряд.PDF
11 березня 2017 10:01
Волосінчук.PDF
11 березня 2017 10:01
Відповідність (довідки).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ТОВ Техно-Буд-Центр

ПАТ Хмельницьке ШБУ-56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
Переможець 28 760 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2017 16:20

Документи

28 березня 2017 16:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2017 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
28 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2017 16:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2018 16:02
ДУ № 7 до договору № 10.pdf зміни до договору
22 березня 2018 16:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 11:14
ДУ № 6 до договору № 10.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:12
Електронний підпис укладений
13 квітня 2017 10:59
розрахунки.pdf укладений
13 квітня 2017 10:50
Договір № 10.pdf укладений
13 квітня 2017 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пп.4 п. 3.9., п. 9.3 Договору Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг та викласти п.5.1. та п. 10.1. Договору в наступній редакції: « 5.1. Термін надання послуг: 12.04.2017р. – 31.12.2018р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором», «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє по 31.12.2018 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». 2. У зв’язку з внесеними змінами до терміну надання послуг та строку дії договору Додаток № 3 «Графік виконання робіт» до договору № 10 від 12.04.2017р. викласти в новій редакції, згідно додатку № 1 до додаткової угоди. Додаток: Графік виконання робіт (додаток № 1).
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 6 до договору № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.4.3. Договору, паспорту бюджетної програми на 2018 рік затвердженого наказом Державного агентства автомобільних доріг України та Міністерства фінансів України від 14.03.2018р. № 77/363, керуючись Розпорядженням КМУ України від 17.01.2018р. № 78-р «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2018 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», та у зв’язку з продовженням терміну надання послуг, Сторони дійшли згоди: 1. 1. Доповнити п.3.1. Договору абзацом наступного змісту: «Бюджетні зобов’язання у 2018 році за цим договором у відповідності до плану використання бюджетних коштів станом на 15.03.2018 року складають 20 172 113, 39 (двадцять мільйонів сто сімдесят дві тисячі сто тринадцять гривень, 39 копійок) в тому числі 3 362 018, 90 грн. ПДВ».; 1.2. Доповнити п.12.1. розділу XII «Додатки до договору» пп. 4) Календарний план (Додаток № 4)».
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 7 до договору № 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 28 760 000,00
UAH