Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички
Очікувана вартість
1 114 246,99 UAH
UA-2017-02-08-002356-c fb8dc87bbd064e9db33da07a21a2b86c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Берднікова Юлія Олександрівна

+380612322706 zakupki_uoz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37591417
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Патріотична, 20А
Контактна особа: Берднікова Юлія Олександрівна
+380612322706
zakupki_uoz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 лютого 2017 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 23 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 лютого 2017 16:07
Початок аукціону: 28 лютого 2017 13:07
Очікувана вартість: 1 114 246,99 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 571,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4149 пар
Рукавички н/с латексні без пудри L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
80880 пар
Рукавички н/с латексні без пудри M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
34136 пар
Рукавички н/с латексні без пудри S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
31500 пар
Рукавички н/с латексні з пудрою L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
85929 пар
Рукавички н/с латексні з пудрою M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
110321 пар
Рукавички н/с латексні з пудрою S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
3351 пар
Рукавички нітрилові н/с без пудри L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
20106 пар
Рукавички нітрилові н/с без пудри M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
12637 пар
Рукавички нітрилові н/с без пудри S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
300 пар
Рукавички оглядові стерильні з пудрою L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
3438 пар
Рукавички оглядові стерильні з пудрою M
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
3480 пар
Рукавички оглядові стерильні з пудрою S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
16511 пар
Рукавички хірургічні стерильні з пудрою 7,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
19523 пар
Рукавички хірургічні стерильні з пудрою 7,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
23542 пар
Рукавички хірургічні стерильні з пудрою 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
19 пар
Рукавички хірургічні стерильні без пудри подвійна (нітрил+латес) 7,0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, згідно з додатком 9 ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2017 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 16:02
ТД Рукавички.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-08-002356-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Гермесфарм, Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 16 лютого 2017 11:57
Порушення норм чинного законодавства
Згідно п.4.2. Тендерної Документації замовника встановлено, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на лоти, тобто пропозиція має бути подана в цілому. Номенклатура, обсяги (кількість) закупівлі встановлені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. При цьому п.16 таблиці Додатку №3 викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише рукавички одного виробника ТОВ «Допомога-І», а саме «Рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара)». Зареєстровані та дозволені до використання рукавички інших виробників, які б повністю відповідали заявленим у п.16 таблиці Додатку №3 характеристикам на ринку відсутні. Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників, адже пропозиції можуть бути надані лише постачальниками продукції виробництва ТОВ «Допомога-І», що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п.16 таблиці Додатку №3 в окремий лот, або видалити з п.16 таблиці Додатку №3 вимоги, що обмежують можливість постачальників пропонувати продукцію різних виробників. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 лютого 2017 15:52
На Вашу вимогу від 16.02.2017р., UA-2017-02-08-002356-C.B1, щодо порушення норм чинного законодавства повідомляємо наступне.
Тендерна документація на закупівлю Аксесуари для одягу - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 18420000-9 (рукавички), оголошення UA-2017-02-08-002356-c, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
У відповідності до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до п.3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Тендерна документація департаменту охорони здоров’я Запорізької міської ради на закупівлю Аксесуари для одягу - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 18420000-9 (рукавички) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель.
Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів.
Так, п.30 ч.1 ст. 1 Закону надано визначення терміну «тендерна пропозиція» – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Крім того, п.12 ч.1 ст. 1 Закону надано визначення терміну «найбільш економічно вигідна пропозиція» – це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Тому, нами будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, а висновки щодо цінових пропозицій будуть зроблені лише при їх розкритті.
Стосовно медико-технічних вимог до рукавичок хірургічних стерильних без пудри подвійних (нітрил+латес) 7,0, то при їх прописанні замовник керувався виключно потребою закладів (установ), підпорядкованих департаменту охорони здоров’я ЗМР, у зазначених медичних виробах. Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають реєстраційні свідоцтва або сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.

З повагою,
Тендерний комітет департаменту охорони здоров’я ЗМР
Номер вимоги: UA-2017-02-08-002356-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Гермесфарм, Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 16 лютого 2017 13:05
Порушення умов ПРОЕКТу ДОГОВОРУ про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти
Згідно ПРОЕКТу ДОГОВОРУ про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти п. 2.7. (Пакування, у якому відвантажується Товар, та умови транспортування Товару повинні відповідати характеру Товару. Учасник-переможець забезпечує цілісність Товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки Товару) Замовник вимагає від Учасника-переможця збереження цілісності та якості товару,
обов'язковою умовою виконання чого є збереження первинної упаковки товару. Номенклатура, обсяги (кількість) закупівлі встановлені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. При цьому в тендерній документації кількість всіх нестерильних рукавичок вказана така, що не відповідає мінімальній кратності пар в первинній упаковці. На ринку зареєстрованих в Україні нестерильних рукавичок існує лише два види первинної упаковки: або мінімум по 50 пар, або мінімум по 100 пар. Тобто вимоги до товару в Тендерній документації та умови ПРОЕКТу ДОГОВОРУ про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти суперечать один одному. Крім того, при порушенні цілісності первинної упаковки у Замовника не буде можливості звірити партію і терміни придатності з сертифікатами якості на товар. Вимагаємо змінити кількості нестерильних рукавичок згідно мінімальної кратності первинної упаковки, тобто кратно: або 50 парам, або 100 парам, що дозволить Учаснику-переможцю забезпечити цілісність і якість товару під час перевезення, відвантаження товару, а Замовнику під час зберігання та експлуатаціі товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2017 13:18
На Вашу вимогу від 16.02.2017р. UA-2017-02-08-002356-C.B2, щодо порушення умов проекту договору про закупівлю товарів (робіт або послуг) за державні кошти повідомляємо наступне.
Тендерна документація на закупівлю Аксесуари для одягу - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 18420000-9 (рукавички), оголошення UA-2017-02-08-002356-c цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з вимогами чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою.
Тендерна документація на закупівлю Аксесуари для одягу - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 18420000-9 (рукавички) не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників.
Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів.
Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. Номенклатура, обсяги (кількість) закупівлі встановлені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Стосовно обсягів закупівлі рукавичок нестерильних, то при їх визначенні замовник керувався виключно потребою закладів (установ), підпорядкованих департаменту охорони здоров’я ЗМР, у зазначених медичних виробах в рамках виділених бюджетних коштів. Саме така кількість нестерильних рукавичок нам необхідна. Крім того, наразі немає можливості проводити аналізування усіх форм випуску нестерильних рукавичок, що знаходяться в обігу на території України, у зв’язку з відсутністю єдиної бази даних щодо медичних виробів.
Слід зазначити, що для нестерильних рукавичок відсутні вимоги щодо герметичності упаковки, тому збереження її цілісності не є обов’язковою умовою і не підтверджує якість товару. Вимоги тендерної документації стосовно збереження цілісності товару полягають в тому, щоб замовнику був поставлений якісний товар, який не може бути зіпсований під час транспортування.
Учасник-переможець повинен забезпечити цілісність товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки, а також надати споживачу усю необхідну інформацію про товар, що передбачена тендерною документацією, у спосіб, який не заборонений чинним законодавством.
Таким чином, учасник-переможець, який надає нестерильні рукавички у кількості, що не відповідає його первинній упаковці, повинен упакувати ці рукавички так, щоб вони не могли бути пошкоджені під час транспортування до місця поставки, та супроводити їх усією необхідною інформацією, передбаченою тендерною документацією, в т.ч. і стосовно партії і терміну придатності, для ідентифікації товару.
У зв’язку з вищевикладеним, ми не вбачаємо факту порушення норм чинного законодавства в тендерній документації та запрошуємо усіх бажаючих прийняти участь в процедурі закупівлі за рівними для всіх учасників вимогами.

З повагою,
Тендерний комітет департаменту охорони здоров’я ЗМР

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 лютого 2017 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Гермесфарм" 933 483,19
UAH з ПДВ
933 483,19
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІЛІМЕД 1 106 024,94
UAH з ПДВ
1 106 024,94
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" 1 112 308,37
UAH з ПДВ
1 112 308,37
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2017 18:37
Документи переможця 2.pdf
06 березня 2017 17:24
Документи переможця.pdf
24 лютого 2017 18:20
Технічна частина.pdf
24 лютого 2017 18:20
Про ліцензування.pdf
24 лютого 2017 18:20
Уставні документи.pdf
24 лютого 2017 18:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 лютого 2017 14:42
Технічні документи.pdf
24 лютого 2017 14:35
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Гермесфарм"

ТОВ БІЛІМЕД

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Гермесфарм"
#39882504
Відхилено 933 483,19
UAH з ПДВ
03 березня 2017 10:30
ТОВ БІЛІМЕД
#40087705
Переможець 1 106 024,94
UAH з ПДВ
06 березня 2017 11:44

Документи

03 березня 2017 10:30
Електронний підпис
03 березня 2017 10:27
Протокол

Документи

06 березня 2017 11:44
Електронний підпис
06 березня 2017 11:42
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2017 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІЛІМЕД
#40087705
1 106 024,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 березня 2017 11:44
Електронний підпис
06 березня 2017 11:42
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 16:50
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 14:57
Дод.угода_2_до_дог.2_ЦЗ.PDF зміни до договору
19 січня 2018 14:56
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 13:29
Дод.угода_1 до дог.2_ЦЗ.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 11:59
Електронний підпис укладений
17 березня 2017 17:38
Договір укладений
17 березня 2017 09:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору до 31.03.2018 відповідно до ч.5. ст.36 Закону
Номер договору про закупівлю: 2/ЦЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/ЦЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.5 договору уклали дод. угоду на суму, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі – 178329,72грн.
Номер договору про закупівлю: 2/ЦЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/ЦЗ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2017 — 31 березня 2018
Сума оплати за договором: 1 284 354,66
UAH з ПДВ