Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45000000-7 Будівельні роботи
Очікувана вартість
9 399 883,00 UAH
UA-2017-02-08-001122-c 9612303998584d3b88fc75bfaef5fbc3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Іванович Підлісний

+380626233205 tender@slavrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Слов'янська міська рада Донецької області
Код ЄДРПОУ: 04052821
Вебсайт: http://slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна, буд. 2
Контактна особа: Юрій Іванович Підлісний
+380626233205
tender@slavrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2017 17:00
Початок аукціону: 27 лютого 2017 15:08
Очікувана вартість: 9 399 883,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 281 996,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37599.53 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля робіт (в тому числі обладнання, матеріалів, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) в рамках проекту «Житло для переселенців»:
Реконструкція гуртожитку по вул. Вокзальна, 8 (колишня вул. Свердлова, 8) м. Слов’янська Донецької області з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м. Слов’янська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля робіт (в тому числі обладнання, матеріалів, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) в рамках проекту «Житло для переселенців»: Реконструкція гуртожитку по вул. Вокзальна, 8 (колишня вул. Свердлова, 8) м. Слов’янська Донецької області з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м. Слов’янська.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84109, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, гуртожиток по вул. Вокзальна, 8 (колишня вул. Свердлова, 8)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2017  —  15 травня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 13 лютого 2017 10:07
Дата відповіді: 13 лютого 2017 14:12
Так як цей тендер є закупівлею робіт з ремонту(реконструкції) будівлі, то до робіт, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", можуть бути додані супровідні роботам послуги,а не товари як меблі та побутова техніка вказані у дефектному акті даної закупівлі. Меблі та побутова техніка перелічені у дефектному акті мають інші коди за класифікатором ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - “39140000-5 Меблі для дому”, ”39141000-2 Кухонні меблі та обладнання”,“39710000-2 Електричні побутові прилади”,”32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання”,”39713200-5 Пральні та сушильні машини”,”39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими”. Саме тому просимо вилучити дані категорії товарів із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5.1.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. N 293, кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Відповідно до пункту 5.1.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до вартості устаткування, меблів та інвентарю, що враховується в кошторисах на будівництво, належать вартість придбання (виготовлення) і доставки на приоб’єктний склад устаткування, інструменту, інвентарю, меблів та інших предметів внутрішнього оздоблення, необхідних для первісного оснащення об'єктів невиробничого призначення, тощо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-08-001122-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Баранець Д.О., Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 10 лютого 2017 12:29
Некорректне визначення предмету закупівлі
Згідно з наказом міністерства єкономічного розвитку "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" предмет закупівлі має бути визначеним за показником четвертої цифри згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У даній закупівлі предмет визначений за другим знаком. Пропонуємо розділити цю закупівлю на закупівлі де предмети будуть визначені за 4м знаком словника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2017 14:49
Повідомляємо, що згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454
III. Визначення предмета закупівлі робіт
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" 8 275 438,43
UAH
7 711 444,51
UAH
Документи
ПрАТ Промстроймонтаж 8 777 244,28
UAH
7 931 254,51
UAH
Документи
ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" 9 211 797,00
UAH
8 000 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС" 9 307 026,00
UAH
8 213 250,51
UAH
Документи
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ 9 352 067,80
UAH
8 850 000,00
UAH
Документи
ТОВ ДІМІАНТ 9 349 800,00
UAH
9 349 800,00
UAH
Немає
МПП " БМД И КО" 9 391 645,93
UAH
9 391 645,93
UAH
Документи

Публічні документи

24 лютого 2017 15:34
Кошторис 28.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 27.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 26.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 25.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 24.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 23.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 22.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 21.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 20.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 19.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 18.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис17.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 16.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 15.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 14.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 13.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 12.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 11.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 10.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 9.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 8.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 7.pdf
24 лютого 2017 15:34
Кошторис 6.pdf
24 лютого 2017 15:33
Кошторис 5.pdf
24 лютого 2017 15:33
Кошторис 4.pdf
24 лютого 2017 15:33
Кошторис 3.pdf
24 лютого 2017 15:33
Кошторис 2.pdf
24 лютого 2017 15:33
Кошторис 1.pdf
24 лютого 2017 15:33
Баланс за 2016.PDF
24 лютого 2017 15:33
Проект договору.PDF
24 лютого 2017 15:33
Лист - Згода.PDF
24 лютого 2017 15:33
ліцензія.PDF
24 лютого 2017 15:33
дозвіл .PDF
24 лютого 2017 15:33
Довідка за авансасми.PDF
24 лютого 2017 15:33
Довідки з банку.PDF
24 лютого 2017 15:32
Графік.PDF
24 лютого 2017 15:32
Банковская гарантия.rar
24 лютого 2017 15:32
4 опп.PDF

Публічні документи

24 лютого 2017 13:45
Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2017 13:45
проект договору.pdf
24 лютого 2017 13:45
Копія коду ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2017 13:45
Копія Статуту.pdf
24 лютого 2017 13:45
Копія Ліцензії.pdf
24 лютого 2017 13:44
Довідки по ст. 17 Закону.pdf
24 лютого 2017 13:44
відгук Черниця.pdf
24 лютого 2017 13:44
відгук Пристань.pdf
24 лютого 2017 13:44
відгук Олесько.pdf
24 лютого 2017 13:44
відгук Гніздичів.pdf

Публічні документи

24 лютого 2017 16:22
Ліцензія.pdf
24 лютого 2017 16:18
Розрахунки частина4.pdf
24 лютого 2017 16:18
Розрахунки частина3.pdf
24 лютого 2017 16:17
Розрахунки частина2.pdf
24 лютого 2017 16:17
Розрахунки частина1.pdf
24 лютого 2017 16:17
Техніка обладнання.pdf
24 лютого 2017 16:17
Статут копія.pdf
24 лютого 2017 16:17
Аналогічні договори.pdf
24 лютого 2017 16:17
графік вокзал.pdf
24 лютого 2017 16:17
Кваліфікаційна част.pdf
24 лютого 2017 16:16
Прпропозиція В.pdf
24 лютого 2017 16:16
Банк.7z

Публічні документи

24 лютого 2017 16:20
Документі на тендер.rar

Публічні документи

24 лютого 2017 16:24
Документы на тендер.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"

ПрАТ Промстроймонтаж

ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія"

ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС"

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ

ТОВ ДІМІАНТ

МПП " БМД И КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"
#39456063
Переможець 7 711 444,51
UAH
07 березня 2017 10:48

Документи

07 березня 2017 10:48
Електронний підпис
07 березня 2017 10:46
Протокол_28.PDF
06 березня 2017 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2017 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"
#39456063
7 711 444,51
UAH
Документи

Документи

07 березня 2017 10:48
Електронний підпис
07 березня 2017 10:46
Протокол_28.PDF
06 березня 2017 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 14:00
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2017 12:08
Додаткова угода №1 до дог. №33.PDF зміни до договору
13 травня 2017 12:05
Електронний підпис укладений
23 березня 2017 12:27
Договир вул. Вокзальна, 8(колишня вул. свердлова,8).PDF укладений
23 березня 2017 12:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди про продовження дії Договору підряду №33 від 23.03.2017 року, у зв'язку з чим погодили нову редакцію п.10.1 р.10 "Строк дії Договору": п.10.1. Даний договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 30.05.2017 року, але до отримання документів про відповідність збудованого Об'єкту проектній документації, згідно з вимогами чинного законодавства".
Номер договору про закупівлю: 33
Договір:
Номер додаткової угоди: 33
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2017 — 15 травня 2017
Сума оплати за договором: 442 172,93
UAH