Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45000000-7 Будівельні роботи
Очікувана вартість
8 021 749,00 UAH
UA-2017-02-08-001062-c ● bf44da94abc84c72b5e8e6cb37e8da9d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Слов'янська міська рада Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 04052821 |
Вебсайт: | http://slavrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна, буд. 2 |
Контактна особа: |
Юрій Іванович Підлісний +380626233205 tender@slavrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2017 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2017 14:36 |
Очікувана вартість: | 8 021 749,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240 652,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32087 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля робіт (в тому числі обладнання, матеріалів, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) в рамках проекту «Житло для переселенців»:
Реконструкція гуртожитку по вул. Світлодарська, 28-а (колишня вул. Чубаря, 28-а) м. Слов’янська Донецької області, з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м. Слов’янська.
Реконструкція гуртожитку по вул. Світлодарська, 28-а (колишня вул. Чубаря, 28-а) м. Слов’янська Донецької області, з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м. Слов’янська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля робіт (в тому числі обладнання, матеріалів, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) в рамках проекту «Житло для переселенців»: Реконструкція гуртожитку по вул. Світлодарська, 28-а (колишня вул. Чубаря, 28-а) м. Слов’янська Донецької області, з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м. Слов’янська.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, гуртожиток по вул. Світлодарська, 28-а (колишня вул. Чубаря, 28-а)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 березня 2017
—
15 травня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2017 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2017 10:39 |
Нова ТД_вул. Світлодарська,28-а(колишня вул. Чубаря,28-а).pdf | |
09 лютого 2017 10:39 |
перелік змін вул. Світлодарська,28-а(колишня вул. Чубаря,28-а).PDF | |
09 лютого 2017 10:39 |
Зміни ТД_вул. Світлодарська,28-а(колишня вул. Чубаря,28-а).pdf | |
08 лютого 2017 12:27 |
Проект Договору вул.Світлодарська 28-а (колишня вул. Чубаря,28-а).doc |
09 лютого 2017 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2017 10:39 |
Нова ТД_вул. Світлодарська,28-а(колишня вул. Чубаря,28-а).pdf
|
|||
09 лютого 2017 10:39 |
перелік змін вул. Світлодарська,28-а(колишня вул. Чубаря,28-а).PDF
|
|||
09 лютого 2017 10:39 |
Зміни ТД_вул. Світлодарська,28-а(колишня вул. Чубаря,28-а).pdf
|
|||
08 лютого 2017 12:27 |
Проект Договору вул.Світлодарська 28-а (колишня вул. Чубаря,28-а).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
монтаж пожарной сигнализации
Дата подання: 08 лютого 2017 15:16
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:02
Вы рассматриваете предложения на общий вид работ или можно подавать свои предложения на отдельный вид работ? в частности интересует монтаж и пусконаладка системы пожарной сигнализации. А также интересует вопрос есть ли проект на систему пожарной сигнализации и оповещения при пожаре?
Відповідь: Ми розглядаємо пропозиції на загальний вид робіт згідно умов тендерної документації
Наличие рабочего проекта
Дата подання: 09 лютого 2017 11:05
Дата відповіді: 10 лютого 2017 14:21
Есть ли в наличии рабочий проект на реконструкцию общежития? Каким образом можно ознакомиться с комплектом чертежей? Возможен ли выезд на объект, для уточнения в натуре параметров ограждающих конструкций?
Відповідь: Доступ на об'єкт - вільний, Ви можете відвідати об'єкт в зручний для Вас час з понеділка по п'ятницю з 8:00-до 17:00. Для отримання комплекту чертежів повідомте свою ел. адресу.
Документація
Дата подання: 10 лютого 2017 16:55
Дата відповіді: 13 лютого 2017 14:12
Так як цей тендер є закупівлею робіт з ремонту(реконструкції) будівлі, то до робіт, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", можуть бути додані супровідні роботам послуги,а не товари як меблі та побутова техніка вказані у дефектному акті даної закупівлі. Меблі та побутова техніка перелічені у дефектному акті мають інші коди за класифікатором ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - “39140000-5 Меблі для дому”, ”39141000-2 Кухонні меблі та обладнання”,“39710000-2 Електричні побутові прилади”,”32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання”,”39713200-5 Пральні та сушильні машини”,”39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими”. Саме тому просимо вилучити дані категорії товарів із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5.1.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. N 293, кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Відповідно до пункту 5.1.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до вартості устаткування, меблів та інвентарю, що враховується в кошторисах на будівництво, належать вартість придбання (виготовлення) і доставки на приоб’єктний склад устаткування, інструменту, інвентарю, меблів та інших предметів внутрішнього оздоблення, необхідних для первісного оснащення об'єктів невиробничого призначення, тощо.
Відповідно до пункту 5.1.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до вартості устаткування, меблів та інвентарю, що враховується в кошторисах на будівництво, належать вартість придбання (виготовлення) і доставки на приоб’єктний склад устаткування, інструменту, інвентарю, меблів та інших предметів внутрішнього оздоблення, необхідних для первісного оснащення об'єктів невиробничого призначення, тощо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-08-001062-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Баранець Д.О., Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 10 лютого 2017 12:34
Некорректне визначення предмету закупівлі
Згідно з наказом міністерства єкономічного розвитку "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" предмет закупівлі має бути визначеним за показником четвертої цифри згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”,” із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У даній закупівлі предмет визначений за другим знаком. Пропонуємо розділити цю закупівлю на закупівлі де предмети будуть визначені за 4м знаком словника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2017 14:47
Повідомляємо, що згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454
III. Визначення предмета закупівлі робіт
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
III. Визначення предмета закупівлі робіт
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" |
7 175 697,20
UAH
|
7 175 697,20
UAH
|
Документи |
ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" |
7 821 942,00
UAH
|
7 581 289,53
UAH
|
Документи |
ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС" |
7 901 824,00
UAH
|
7 661 171,53
UAH
|
Документи |
ТОВ ДІМІАНТ |
7 971 700,00
UAH
|
7 731 047,53
UAH
|
Документи |
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ |
7 976 103,27
UAH
|
7 976 103,27
UAH
|
Документи |
МПП " БМД И КО" |
8 014 958,04
UAH
|
8 014 958,04
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" #39456063 |
Переможець |
7 175 697,20
UAH
|
07 березня 2017 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2017 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2017 11:27
|
Додаткова угода №1 до дог. №32.PDF | зміни до договору |
13 травня 2017 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2017 12:20
|
Договир вул. Світлодарська, 28-а(колишня вул. Чубаря, 28-а).PDF | укладений |
23 березня 2017 12:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди про продовження дії Договору підряду № 32 від 23.03.2017 року, у зв'язку з чим погодили нову редакцію п.10.1 р.10 "Строк дії Договору":... |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |