Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45000000-7 Будівельні роботи
Очікувана вартість
8 021 749,00 UAH
UA-2017-02-08-001062-c bf44da94abc84c72b5e8e6cb37e8da9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Іванович Підлісний

+380626233205 tender@slavrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Слов'янська міська рада Донецької області
Код ЄДРПОУ: 04052821
Вебсайт: http://slavrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна, буд. 2
Контактна особа: Юрій Іванович Підлісний
+380626233205
tender@slavrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2017 17:00
Початок аукціону: 27 лютого 2017 14:36
Очікувана вартість: 8 021 749,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 652,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 32087 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Закупівля робіт (в тому числі обладнання, матеріалів, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) в рамках проекту «Житло для переселенців»:
Реконструкція гуртожитку по вул. Світлодарська, 28-а (колишня вул. Чубаря, 28-а) м. Слов’янська Донецької області, з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м. Слов’янська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля робіт (в тому числі обладнання, матеріалів, монтажних та пусконалагоджувальних робіт) в рамках проекту «Житло для переселенців»: Реконструкція гуртожитку по вул. Світлодарська, 28-а (колишня вул. Чубаря, 28-а) м. Слов’янська Донецької області, з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м. Слов’янська.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, гуртожиток по вул. Світлодарська, 28-а (колишня вул. Чубаря, 28-а)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 березня 2017  —  15 травня 2017
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж пожарной сигнализации
Дата подання: 08 лютого 2017 15:16
Дата відповіді: 09 лютого 2017 16:02
Вы рассматриваете предложения на общий вид работ или можно подавать свои предложения на отдельный вид работ? в частности интересует монтаж и пусконаладка системы пожарной сигнализации. А также интересует вопрос есть ли проект на систему пожарной сигнализации и оповещения при пожаре?
Відповідь: Ми розглядаємо пропозиції на загальний вид робіт згідно умов тендерної документації
Наличие рабочего проекта
Дата подання: 09 лютого 2017 11:05
Дата відповіді: 10 лютого 2017 14:21
Есть ли в наличии рабочий проект на реконструкцию общежития? Каким образом можно ознакомиться с комплектом чертежей? Возможен ли выезд на объект, для уточнения в натуре параметров ограждающих конструкций?
Відповідь: Доступ на об'єкт - вільний, Ви можете відвідати об'єкт в зручний для Вас час з понеділка по п'ятницю з 8:00-до 17:00. Для отримання комплекту чертежів повідомте свою ел. адресу.
Документація
Дата подання: 10 лютого 2017 16:55
Дата відповіді: 13 лютого 2017 14:12
Так як цей тендер є закупівлею робіт з ремонту(реконструкції) будівлі, то до робіт, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", можуть бути додані супровідні роботам послуги,а не товари як меблі та побутова техніка вказані у дефектному акті даної закупівлі. Меблі та побутова техніка перелічені у дефектному акті мають інші коди за класифікатором ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - “39140000-5 Меблі для дому”, ”39141000-2 Кухонні меблі та обладнання”,“39710000-2 Електричні побутові прилади”,”32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання”,”39713200-5 Пральні та сушильні машини”,”39530000-6 Килимові покриття, килимки та килими”. Саме тому просимо вилучити дані категорії товарів із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5.1.2 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. N 293, кошторисна вартість будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат.
Відповідно до пункту 5.1.4 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до вартості устаткування, меблів та інвентарю, що враховується в кошторисах на будівництво, належать вартість придбання (виготовлення) і доставки на приоб’єктний склад устаткування, інструменту, інвентарю, меблів та інших предметів внутрішнього оздоблення, необхідних для первісного оснащення об'єктів невиробничого призначення, тощо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-08-001062-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Баранець Д.О., Код ЄДРПОУ:3176303934
Дата подання: 10 лютого 2017 12:34
Некорректне визначення предмету закупівлі
Згідно з наказом міністерства єкономічного розвитку "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" предмет закупівлі має бути визначеним за показником четвертої цифри згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”,” із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У даній закупівлі предмет визначений за другим знаком. Пропонуємо розділити цю закупівлю на закупівлі де предмети будуть визначені за 4м знаком словника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 лютого 2017 14:47
Повідомляємо, що згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454
III. Визначення предмета закупівлі робіт
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" 7 175 697,20
UAH
7 175 697,20
UAH
Документи
ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія" 7 821 942,00
UAH
7 581 289,53
UAH
Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС" 7 901 824,00
UAH
7 661 171,53
UAH
Документи
ТОВ ДІМІАНТ 7 971 700,00
UAH
7 731 047,53
UAH
Документи
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ 7 976 103,27
UAH
7 976 103,27
UAH
Документи
МПП " БМД И КО" 8 014 958,04
UAH
8 014 958,04
UAH
Документи

Публічні документи

24 лютого 2017 13:04
Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2017 13:04
проект договору.pdf
24 лютого 2017 13:03
Копія Статуту.pdf
24 лютого 2017 13:03
Копія Ліцензії.pdf
24 лютого 2017 13:03
Копія коду ЄДРПОУ.pdf
24 лютого 2017 13:03
відгук Черниця.pdf
24 лютого 2017 13:03
відгук Пристань.pdf
24 лютого 2017 13:03
відгук Олесько.pdf
24 лютого 2017 13:03
відгук Гніздичів.pdf

Публічні документи

24 лютого 2017 16:21
Ліцензія.pdf
24 лютого 2017 16:13
Техніка обладнання.pdf
24 лютого 2017 16:12
фінансування с.pdf
24 лютого 2017 16:12
Статут копія.pdf
24 лютого 2017 16:12
графік світлодарка.pdf
24 лютого 2017 16:12
Аналогічні договори.pdf
24 лютого 2017 16:12
Кваліфікаційна част.pdf
24 лютого 2017 16:12
Пропозиція с.pdf
24 лютого 2017 16:12
Банк світлодар.7z

Публічні документи

24 лютого 2017 12:14
Субпідрядник.rar
24 лютого 2017 12:14
інші док..rar
24 лютого 2017 12:14
Додаток 2.rar
24 лютого 2017 12:14
дов. 4-1 про субподряд.pdf
24 лютого 2017 12:14
ДЦ.rar

Публічні документи

24 лютого 2017 16:18
Документи на тендер.rar

Публічні документи

24 лютого 2017 16:22
Документы на тендер.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"

ТОВ "Ві.Ай.Пі. Будівельна компанія"

ТОВ "БУДГАРАНТ ПЛЮС"

ТОВ ДІМІАНТ

ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ

МПП " БМД И КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"
#39456063
Переможець 7 175 697,20
UAH
07 березня 2017 10:43

Документи

07 березня 2017 10:43
Електронний підпис
07 березня 2017 10:40
Протокол_27.PDF
06 березня 2017 16:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2017 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"
#39456063
7 175 697,20
UAH
Документи

Документи

07 березня 2017 10:43
Електронний підпис
07 березня 2017 10:40
Протокол_27.PDF
06 березня 2017 16:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2017 13:54
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2017 11:27
Додаткова угода №1 до дог. №32.PDF зміни до договору
13 травня 2017 11:25
Електронний підпис укладений
23 березня 2017 12:20
Договир вул. Світлодарська, 28-а(колишня вул. Чубаря, 28-а).PDF укладений
23 березня 2017 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди про продовження дії Договору підряду № 32 від 23.03.2017 року, у зв'язку з чим погодили нову редакцію п.10.1 р.10 "Строк дії Договору":...
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 32
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2017 — 15 травня 2017
Сума оплати за договором: 357 306,36
UAH