Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Дубно – Тараканів – Великі Загорці на ділянці км 0+000 - км 2+350
Current average repair of motor road Dubno - Tarakaniv - Velyki Zahortsi on section km 0+000 - km 2+350
Очікувана вартість
13 317 700,00 UAH
UA-2017-02-08-000561-c e2d1c74702d94405a6dcce83f5685801
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION
National ID: 25894919
Contact point: Velychko Oksana
380503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2017 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2017 09:30
Початок аукціону: 04 квітня 2017 12:19
Початок аукціону: 04 квітня 2017 12:19
Очікувана вартість: 13 317 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 317,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 133177 UAH
Publication date: 08 лютого 2017 10:54
Enquiries until: 03 березня 2017 09:30
Complaints submission until: до 09 березня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 березня 2017 09:30
Planned auction date: 04 квітня 2017 12:19

Information

Estimated total value: 13 317 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 318 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Дубно – Тараканів – Великі Загорці на ділянці км 0+000 - км 2+350
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2350 метри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Дубно – Тараканів – Великі Загорці на ділянці км 0+000 - км 2+350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна, 19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of motor road Dubno - Tarakaniv - Velyki Zahortsi on section km 0+000 - km 2+350
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

банківська гарантія
Дата подання: 01 березня 2017 15:20
Дата відповіді: 02 березня 2017 14:56
Підкажіть будь-ласка на рахунок банківської гарантії коли вона вступає в дію з кінцевої дати подання тендерних пропозицій чи від дати аукціону?
Відповідь: Електронна банківська гарантія повинна бути дійсною на момент розкриття, тобто в день закінчення строку подання тендерних пропозицій. У день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції учасника. Замовник розглядає тендерні пропозиції до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Дата і час проведення електронного аукціону визначиться електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення замовником протоколу розгляду пропозицій.
документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)
Дата подання: 02 березня 2017 10:57
Дата відповіді: 02 березня 2017 19:25
Відповідно до вимог п.1.1. додатку №2 до тендерної документації, Замовник поставив вимогу для учасників відкритих торгів надати, в складі тендерної пропозиції, документи, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому, учасник повинен надати копію свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації). ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність», який набрав чинності з 01.01.2016 року , обов’язковість атестації та порядок її здійснення було відмінено, на разі чинним законом передбачено лише акредитація випробувальних та калібрувальних лабораторій. Відповідно до ЗУ «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Статтями 10 та 11 ЗУ « Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено: - можливість акредитації випробувальних та калібрувальних лабораторій; - у разі, якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації та видає атестат про акредитацію. У нас, як можливих учасників відкритих торгів, укладений договір з юридичною особою, акредитованою в Національному агентстві з акредитації України, та якій виданий атестат про акредитацію з додатком де вказано галузь атестації, в т.ч. галузь, що відповідає виду послуг, передбачених предметом закупівлі. З огляду на вищевикладене, прошу Вас, відповідно до ст.. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надати роз’яснення щодо можливості підтвердження наявності атестованої служби контролю (лабораторії) залученої ззовні – АТЕСТАТОМ ПРО АКРЕДИТАЦІЮ, виданим Національним агентством з акредитації України. Та чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції, за відсутності свідоцтва (рішення) про атестацію (сертифікацію) власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії)? У випадку, якщо на підтвердження наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії), необхідно виключно свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію), прошу вказати нормативно – правовий акт, з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю нормативно – правового акту, яким ця вимога передбачена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 6 розділу X Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» сертифікати відповідності (свідоцтво про атестацію) є чинними протягом визначеного в них строку дії. Тому, в складі тендерної пропозиції учасника може бути поданий сертифікат відповідності (свідоцтво про атестацію) або атестат про акредитацію. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-08-000561-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПАО Екоклин, Код ЄДРПОУ:34964189
Дата подання: 22 лютого 2017 09:10
Гарантія
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Тендерна документація має вимогу: «Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії».
Пунктом 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У відповідності до ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Частиною 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Просимо надати роз’яснення чи є «електронна банківська гарантія», зазначена Вами у Тендерній документації такою, що відповідає нормам вищезазначеного законодавства України та чи буде відхилена пропозиція учасника, якщо Учасник одночасно з поданням тендерної пропозиції наддасть забезпечення тендерної пропозиції у вигляді «Електронної гарантії», (виданої банком, або фінансовою установою, або страховою організацією???
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2017 16:00
Електронна банківська гарантія відповідає вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ст. 560 Цивільного кодексу України, що передбачає видачу гарантій в електронному вигляді, що у відповідності до ст. 207 Цивільного кодексу України відповідає письмовій формі правочину. При цьому, електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта.
У випадку надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ″Електронної гарантії″, яка буде відповідати вимогам ч.1 ст. 200 Господарського кодексу України, ч.2 Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та видана з дотриманням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» і ЗУ «Про електронний цифровий підпис» Замовником вона буде сприйнята як така, що відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-02-08-000561-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "СВІТ-БРО", Код ЄДРПОУ:38742579
Дата подання: 01 березня 2017 19:03
вимога про усунення порушення умов закупівлі
08.02.2017 Замовником – Службою автомобільних доріг у Рівненській області було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Дубно – Тараканів – Великі Загорці на ділянці км 0+000 - км 2+350 ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг».
Статтею 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, норми Закону України «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документації вносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Відповідно до ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Згідно умов Тендерної документації, а саме п.1.3 Додатку №2, Замовник вимагає надати в підтвердження виконання аналогічних договорів – копію договору, копії актів форм КБ-2 та КБ – 3 та позитивний відгук замовника щодо виконання робіт.

Однак, окрім вказаних документів, що повинні підтвердити досвід виконання аналогічного договору, учасник повинен надати підтвердження ОБСЯГІВ виконання робіт, при цьому загальний ОБСЯГ влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити НЕ МЕНШЕ 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».

ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону і не містить обмежень щодо ОБСЯГІВ виконання аналогічного договору.

Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не ОБСЯГІВ їх виконання.

Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які виконували аналогічні договори в менших ОБСЯГАХ.

Вважаємо, що вимога ЗАМОВНИКА про підтвердження окрім досвіду виконання аналогічних договорів і факт виконання їх в ОБСЯГАХ не менше ніж запропоновано Замовником, порушують вимоги ст..ст. 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 цього ж закону.

Аналогічної думки притримується і Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, неодноразово надаючи відповіді на запитання в розділі консультації з питань закупівель. Так, наприклад, і на запитання користувача інтернет- ресурсу (офіційного веб-сайту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України) від 06.12.2016 року за темою «Відкриті торги» міститься аналогічні пояснення щодо наявності в діях Замовника торгів дискримінаційних вимог.

На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ст..3, ст.. 5 та ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (Додаток 2) на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги Дубно – Тараканів – Великі Загорці на ділянці км 0+000 - км 2+350 ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг» вимоги щодо надання документів, в яких вказуються обсяги виконання робіт (послуг) по договору в частині влаштування дорожнього одягу. При цьому загальний обсяг влаштування покриттів із асфальтобетонної суміші за 1 (один) календарний рік на одному об’єкті має становити не менше 20 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»

Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2017 19:24
Відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Тендерним комітетом розглянута Ваша вимога про усунення порушення. З метою розширення потенційного кола учасників, прийнято рішення про виключення з тендерної документації умову про підтвердження влаштування покриття у конкретному обсязі. Відповідні зміни внесено до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 березня 2017
UA-2017-02-08-000561-ce2d1c74702d94405a6dcce83f5685801
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Учасник Документи Рішення Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

29 березня 2017 15:43
протокол розгляду.pdf
29 березня 2017 15:45
Електронний підпис

Публічні документи

07 березня 2017 14:13
Технічне завдання.pdf
07 березня 2017 14:13
Протокол+накази.pdf
07 березня 2017 14:13
Проект договору.pdf
07 березня 2017 14:13
Інформація.pdf
07 березня 2017 14:13
ЕГ 17.1259.rar
07 березня 2017 14:13
Трудові книжки.pdf
07 березня 2017 14:12
Технічне завдання.pdf
07 березня 2017 14:12
Протокол+накази.pdf
07 березня 2017 14:12
Проект договору.pdf
07 березня 2017 14:12
Інформація.pdf
07 березня 2017 14:12
ЕГ 17.1259.rar
07 березня 2017 14:12
Трудові книжки.pdf

Документи

29 березня 2017 15:42
протокол розгляду.pdf
29 березня 2017 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

10 квітня 2017 16:32
Довідка податкова.pdf
10 квітня 2017 16:32
Довідка міліція.pdf
10 квітня 2017 16:32
Супровідний лист.pdf
10 березня 2017 15:22
Електронний підпис
10 березня 2017 15:22
Електронний підпис
10 березня 2017 14:52
Довiренiст__225.rar
10 березня 2017 14:52
Лiцензiя_НБУ.rar
10 березня 2017 14:52
ЕГ_17.1283.rar
10 березня 2017 14:52
проект договору.pdf
10 березня 2017 14:51
інші довідки.pdf
10 березня 2017 14:51
технічне завдання.pdf
10 березня 2017 14:51
документи по статті 17.pdf
10 березня 2017 14:51
кваліфікація досвід 1.pdf
10 березня 2017 14:51
кваліфікація досвід.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" #22579791

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

29 березня 2017 15:44
протокол розгляду.pdf
29 березня 2017 15:47
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

ТОВ Техно-Буд-Центр

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2017 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 12 275 011,00
UAH з ПДВ
11 559 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 13 190 000,00
UAH з ПДВ
11 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор" 11 649 720,00
UAH з ПДВ
11 649 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2017 16:32
Довідка податкова.pdf
10 квітня 2017 16:32
Довідка міліція.pdf
10 квітня 2017 16:32
Супровідний лист.pdf
10 березня 2017 15:22
Електронний підпис
10 березня 2017 15:22
Електронний підпис
10 березня 2017 14:52
Довiренiст__225.rar
10 березня 2017 14:52
Лiцензiя_НБУ.rar
10 березня 2017 14:52
ЕГ_17.1283.rar
10 березня 2017 14:52
проект договору.pdf
10 березня 2017 14:51
інші довідки.pdf
10 березня 2017 14:51
технічне завдання.pdf
10 березня 2017 14:51
документи по статті 17.pdf
10 березня 2017 14:51
кваліфікація досвід 1.pdf
10 березня 2017 14:51
кваліфікація досвід.pdf

Публічні документи

07 березня 2017 14:13
Технічне завдання.pdf
07 березня 2017 14:13
Протокол+накази.pdf
07 березня 2017 14:13
Проект договору.pdf
07 березня 2017 14:13
Інформація.pdf
07 березня 2017 14:13
ЕГ 17.1259.rar
07 березня 2017 14:13
Трудові книжки.pdf
07 березня 2017 14:12
Технічне завдання.pdf
07 березня 2017 14:12
Протокол+накази.pdf
07 березня 2017 14:12
Проект договору.pdf
07 березня 2017 14:12
Інформація.pdf
07 березня 2017 14:12
ЕГ 17.1259.rar
07 березня 2017 14:12
Трудові книжки.pdf

Публічні документи

10 березня 2017 19:54
технічна.pdf
10 березня 2017 19:53
4 документи щодо підпису.pdf

Конфіденційні документи

10 березня 2017 19:55
технічна дубно тараканів великі загорці.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Кошторис (розрахунок вартості) - розкривається після аукціону

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техно-Буд-Центр

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Стиль-Декор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техно-Буд-Центр
#33768346
Переможець 11 559 720,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2017 16:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2017 16:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр
#33768346
11 559 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 12:12
ДУ № 4 до договору № 14.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 12:11
Електронний підпис укладений
21 квітня 2017 13:20
розрахунки.pdf укладений
21 квітня 2017 13:17
Договір № 14.pdf укладений
21 квітня 2017 13:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до п.9.3, пп. 5 п. 3.9. Договору, п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони дійшли згоди п.3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить 11 440 141, 00 грн. (одинадцять мільйонів чотириста сорок тисяч сто сорок одна гривня, 00 копійок ) у тому числі ПДВ: 1 906 690,16 грн.( один мільйон дев’ятсот шість тисяч шістсот дев’яносто гривень 16 копійок) за рахунок коштів державного бюджету». 2. У зв’язку із завершенням надання послуг Сторони дійшли згоди припинити дію Договору № 14 від 20.04.2017 року укладеного між Замовником та Підрядником за взаємною згодою сторін з 29.12.2017р.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 4 до договору № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 11 440 141,00
UAH