Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021:2015: (CPV) Вершкове масло (15530000-2) (Масло вершкове жирн. від 72,5%)»
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2017-02-08-000329-b ● a7d38fec3fd847379e84f993118a5877
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шевченківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144588 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Джерельна, 71 |
Контактна особа: |
Бобенчик Уляна Богданівна +380322521132 osvitalviv1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2017 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 лютого 2017 13:27 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 лютого 2017 13:27 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2017 11:08 |
Очікувана вартість: | 1 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кг
«ДК 021:2015: (CPV) Вершкове масло (15530000-2) (Масло вершкове жирн. від 72,5%)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, ДНЗ № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14, ДНЗ № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ДНЗ № 14, м. Львів, вул. Щурата, 2, ДНЗ № 171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а, ДНЗ № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ДНЗ № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, НВК сад-школа»Любисток», м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, ДНЗ № 121, м. Львів, вул.. Шашкевича,17, ДНЗ № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ДНЗ № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ДНЗ № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ДНЗ № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ДНЗ № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ДНЗ № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ДНЗ № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ДНЗ № 104, м. Львів, вул. Липинського,14, ДНЗ № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ДНЗ № 147, м. Львів, вул. Шевченка, 380, ДНЗ «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, НВК № 94, м. Львів, вул. Брюховецька,99, ДНЗ № 94, м. Львів, вул. Яцкова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 березня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2017 13:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2017 13:23 |
ТД Масло.docx | |
08 лютого 2017 13:23 |
ТД Масло.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фасовка товару
Дата подання: 13 лютого 2017 17:27
Дата відповіді: 13 лютого 2017 18:16
Підскажіть, будь ласка, яка фасовка масла: вагове (10-20кг), чи фасоване по 200г. Дякую
Відповідь: Фасовка масла: вагове (5 -20 кг.), згідно потреб та замовлення навчального закладу
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-02-08-000329-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3256915187
Дата подання: 10 березня 2017 11:07
Дискримінація учасника
Згідно протоколу №27 від 06 березня 2017 року замовник (відділ освіти Шевченківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради) повідомив про відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. В п.1 додатку 2 було вказано, що учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім'я учасника торгів та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім'я учасника торгів, учасник до копії експлуатаційного дозволу зобов'язаний надати документ (н-д копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об'єктами) власника, на ім'я якого виданий експлуатаційний дозвіл та копію документу, що підтверджуємдержавну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім'я власника потужностей. Згідно цієї вимоги замовник неоднозначно натякає, що в закупівлі повинні приймати участь лише виробники (без посередників). Нами в складі пропозиції було подано документи, а саме: копія договору приміщення з рішенням про державну реєстрацію потужності (згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016 року). Відповідно до вищенаведеного вбачаю в цьому дискримінацію учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2017 16:25
Розглянувши Ваше звернення за розясненням від 10.03.2017 р.щодо встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації та відхилення Вашої пропозиції повідомляє наступне:
- Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник визначає в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону, вимоги встановлені ст. 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповіднос ті учасників установленим критеріям та вимогам.
- Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщот тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
- відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та копія документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, учасник до копії експлуатаційного дозволу зобов’язаний надати документ (н-д. копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей..
- відповідно до тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів.
- Отже, враховуючи вищенаведене нами в тендерній документації не було встановлено дискримінаційні вимоги, оскільки у випадку неможливості надання документу, який вимагається тендерною документацією учасником подається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів
- Вами в складі пропозиції не подано експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів або листа-роз'яснення в довільній формі щодо ненадання такого документу. У звязку з цим відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вашу пропозицію відхилено як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації
- Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник визначає в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону, вимоги встановлені ст. 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповіднос ті учасників установленим критеріям та вимогам.
- Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщот тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
- відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та копія документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, учасник до копії експлуатаційного дозволу зобов’язаний надати документ (н-д. копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей..
- відповідно до тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів.
- Отже, враховуючи вищенаведене нами в тендерній документації не було встановлено дискримінаційні вимоги, оскільки у випадку неможливості надання документу, який вимагається тендерною документацією учасником подається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів
- Вами в складі пропозиції не подано експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів або листа-роз'яснення в довільній формі щодо ненадання такого документу. У звязку з цим відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вашу пропозицію відхилено як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна |
1 124 550,00
UAH з ПДВ
|
999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП демкович ольга володимирівна |
1 372 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Качмарик Тарас Степанович |
1 386 000,00
UAH з ПДВ
|
1 043 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна #3256915187 |
Відхилено |
999 999,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2017 20:02
|
ФОП демкович ольга володимирівна #3004912767 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2017 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2018 20:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2018 18:57
|
масло | зміни до договору |
12 січня 2018 18:55
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2017 21:53
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2017 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2017 20:10
|
ууу.jpg | зміни до договору |
18 вересня 2017 20:09
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2017 23:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2017 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2017 22:44
|
додаткова угода.jpg | зміни до договору |
26 червня 2017 22:41
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2017 21:59
|
додаткова угода (1).PDF | зміни до договору |
31 травня 2017 21:56
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2017 14:35
|
договір | укладений |
28 березня 2017 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено ціну за одиницю товару не більш як на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 37/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено ціну за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 37/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму договору на 62 000,00 грн. (шістдесят дві тис. грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 37/2017 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 37/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшити не більш як на 10 % ціну за 1 кг. відповідно зменшивши обсяг запланованої закупівлі та здійснювати поставку товарів за наступними цінами: Масло вершкове жирн. не менше 72,5% – за ціною не більше – 95,00 грн./кг. |
Номер договору про закупівлю: | 37/2017 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 37/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено ціну за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 37/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшено суму договору на 45000,00 грн. (сорок п'ять тис. грн.) Загальна сума договору 893000 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 37/2017 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 37/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 37/2017 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 37/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 січня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшено ціну за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 37/2017 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 37/2017 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |