Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) Вершкове масло (15530000-2) (Масло вершкове жирн. від 72,5%)»
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2017-02-08-000329-b a7d38fec3fd847379e84f993118a5877
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322521132 osvitalviv1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144588
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Джерельна, 71
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322521132
osvitalviv1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2017 13:27
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2017 13:27
Початок аукціону: 27 лютого 2017 11:08
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14000 кг
«ДК 021:2015: (CPV) Вершкове масло (15530000-2) (Масло вершкове жирн. від 72,5%)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ДНЗ № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14, ДНЗ № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ДНЗ № 14, м. Львів, вул. Щурата, 2, ДНЗ № 171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а, ДНЗ № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ДНЗ № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, НВК сад-школа»Любисток», м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, ДНЗ № 121, м. Львів, вул.. Шашкевича,17, ДНЗ № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ДНЗ № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ДНЗ № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ДНЗ № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ДНЗ № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ДНЗ № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ДНЗ № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ДНЗ № 104, м. Львів, вул. Липинського,14, ДНЗ № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ДНЗ № 147, м. Львів, вул. Шевченка, 380, ДНЗ «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, НВК № 94, м. Львів, вул. Брюховецька,99, ДНЗ № 94, м. Львів, вул. Яцкова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2017 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2017 13:23
ТД Масло.docx
08 лютого 2017 13:23
ТД Масло.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасовка товару
Дата подання: 13 лютого 2017 17:27
Дата відповіді: 13 лютого 2017 18:16
Підскажіть, будь ласка, яка фасовка масла: вагове (10-20кг), чи фасоване по 200г. Дякую
Відповідь: Фасовка масла: вагове (5 -20 кг.), згідно потреб та замовлення навчального закладу

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-02-08-000329-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3256915187
Дата подання: 10 березня 2017 11:07
Дискримінація учасника
Згідно протоколу №27 від 06 березня 2017 року замовник (відділ освіти Шевченківського району управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради) повідомив про відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. В п.1 додатку 2 було вказано, що учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об'єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім'я учасника торгів та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім'я учасника торгів, учасник до копії експлуатаційного дозволу зобов'язаний надати документ (н-д копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об'єктами) власника, на ім'я якого виданий експлуатаційний дозвіл та копію документу, що підтверджуємдержавну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім'я власника потужностей. Згідно цієї вимоги замовник неоднозначно натякає, що в закупівлі повинні приймати участь лише виробники (без посередників). Нами в складі пропозиції було подано документи, а саме: копія договору приміщення з рішенням про державну реєстрацію потужності (згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016 року). Відповідно до вищенаведеного вбачаю в цьому дискримінацію учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2017 16:25
Розглянувши Ваше звернення за розясненням від 10.03.2017 р.щодо встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації та відхилення Вашої пропозиції повідомляє наступне:
- Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник визначає в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16 Закону, вимоги встановлені ст. 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповіднос ті учасників установленим критеріям та вимогам.
- Згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщот тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
- відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів та копія документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, учасник до копії експлуатаційного дозволу зобов’язаний надати документ (н-д. копію договору оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл та копію документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей..
- відповідно до тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, але надається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів.
- Отже, враховуючи вищенаведене нами в тендерній документації не було встановлено дискримінаційні вимоги, оскільки у випадку неможливості надання документу, який вимагається тендерною документацією учасником подається лист-роз'яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких документів
- Вами в складі пропозиції не подано експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів або листа-роз'яснення в довільній формі щодо ненадання такого документу. У звязку з цим відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вашу пропозицію відхилено як таку, яка не відповідає умовам тендерної документації

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна 1 124 550,00
UAH з ПДВ
999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП демкович ольга володимирівна 1 372 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Качмарик Тарас Степанович 1 386 000,00
UAH з ПДВ
1 043 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2017 13:42
Остаточна пропозиція.pdf
24 лютого 2017 08:22
Тендерна пропозиція.pdf
24 лютого 2017 08:21
Техпаспорт автомобіля.pdf
24 лютого 2017 08:21
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2017 08:19
Проект договору.pdf
24 лютого 2017 08:17
Медична книжка 4.pdf
24 лютого 2017 08:17
Медична книжка 3.pdf
24 лютого 2017 08:17
Медична книжка 2.pdf
24 лютого 2017 08:16
Медична книжка 1.pdf
24 лютого 2017 08:15
Лист-відгук.pdf
24 лютого 2017 08:14
Копія паспорту та коду.pdf
24 лютого 2017 08:13
Копія паспорту 3.pdf
24 лютого 2017 08:13
Копія паспорту 2.pdf
24 лютого 2017 08:12
Копія паспорту 1.pdf
24 лютого 2017 08:12
Копія звіту 1ДФ.pdf
24 лютого 2017 08:02
Захист довкілля.pdf
24 лютого 2017 07:57
Декларація виробника.pdf
24 лютого 2017 07:55
Відгук про співпрацю.pdf
24 лютого 2017 07:55
Витяг3.pdf
24 лютого 2017 07:55
Витяг2.pdf
24 лютого 2017 07:55
Витяг1.pdf
24 лютого 2017 07:54
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

23 лютого 2017 22:18
Технічне завдання.jpg
23 лютого 2017 22:16
Якісні НА Масло.rar
23 лютого 2017 22:08
Відгуки про співпрацю.rar
23 лютого 2017 21:44
Договвір оренди авто.rar
23 лютого 2017 21:42
Копія техпаспорта 001.jpg
23 лютого 2017 21:25
Копія паспорта.rar
23 лютого 2017 20:57
Тендерна пропозиція 001.jpg

Публічні документи

23 лютого 2017 16:14
ІПН 001.jpg
23 лютого 2017 16:13
25 Паспорт.rar
23 лютого 2017 16:11
Витяг платника '.jpg
23 лютого 2017 16:06
21 Відповідність Ст17 001.jpg
23 лютого 2017 16:05
18 Мед книжка.rar
23 лютого 2017 16:04
16 Відгуки.rar
23 лютого 2017 16:01
11Договір сан обробки.rar
23 лютого 2017 15:59
Техпаспорт 001.jpg
23 лютого 2017 15:41
32 Технічні вимоги 001.jpg
23 лютого 2017 15:39
29 001.jpg
23 лютого 2017 15:36
28 Якісні.rar
23 лютого 2017 15:34
1 Пропозиція 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна

ФОП демкович ольга володимирівна

ФОП Качмарик Тарас Степанович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Цуп Марина Сергіївна
#3256915187
Відхилено 999 999,00
UAH з ПДВ
06 березня 2017 20:02
ФОП демкович ольга володимирівна
#3004912767
Переможець 1 000 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2017 16:29

Документи

06 березня 2017 20:02
Електронний підпис
06 березня 2017 20:01
Протокол відхилення

Документи

15 березня 2017 16:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2017 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП демкович ольга володимирівна
#3004912767
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2017 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2018 20:53
Електронний підпис укладений
12 січня 2018 18:57
масло зміни до договору
12 січня 2018 18:55
Електронний підпис укладений
31 грудня 2017 21:53
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2017 14:06
Електронний підпис укладений
18 вересня 2017 20:10
ууу.jpg зміни до договору
18 вересня 2017 20:09
Електронний підпис укладений
03 серпня 2017 23:21
Електронний підпис укладений
17 липня 2017 10:37
Електронний підпис укладений
26 червня 2017 22:44
додаткова угода.jpg зміни до договору
26 червня 2017 22:41
Електронний підпис укладений
31 травня 2017 21:59
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
31 травня 2017 21:56
Електронний підпис укладений
28 березня 2017 14:35
договір укладений
28 березня 2017 14:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено ціну за одиницю товару не більш як на 10%
Номер договору про закупівлю: 37/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено ціну за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 37/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору на 62 000,00 грн. (шістдесят дві тис. грн.)
Номер договору про закупівлю: 37/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 37/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити не більш як на 10 % ціну за 1 кг. відповідно зменшивши обсяг запланованої закупівлі та здійснювати поставку товарів за наступними цінами: Масло вершкове жирн. не менше 72,5% – за ціною не більше – 95,00 грн./кг.
Номер договору про закупівлю: 37/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 37/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено ціну за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 37/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору на 45000,00 грн. (сорок п'ять тис. грн.) Загальна сума договору 893000 грн.
Номер договору про закупівлю: 37/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 37/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 37/2017
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 37/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшено ціну за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 37/2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 37/2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2017 — 09 березня 2018
Сума оплати за договором: 1 002 480,00
UAH з ПДВ