Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
635 800,00 UAH
UA-2017-02-08-000003-c 8ff3ca2e53c44199b8387dca5c1d8e62
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дулиш Богдана Анатоліївна

+380324557550 loksanarajvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Стрийської РДА
Код ЄДРПОУ: 36742802
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вулиця Шевченка 107
Контактна особа: Дулиш Богдана Анатоліївна
+380324557550
loksanarajvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 лютого 2017 06:26
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2017 06:31
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2017 06:31
Початок аукціону: 27 лютого 2017 12:19
Очікувана вартість: 635 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 358,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрийський р-н, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2017 23:47
ТД - Охорона.doc
13 лютого 2017 23:47
ТД - Охорона.doc
08 лютого 2017 06:36
ТД - Охорона.doc
08 лютого 2017 06:27
ТД - Охорона.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення технічних умов
Дата подання: 13 лютого 2017 11:07
Дата відповіді: 13 лютого 2017 17:00
Запитання по тендеру: 1. Прошу Вас надати роз’яснення п.1 , розділу 3, Додатку 5 (1. Забезпечити безоплатне надання у користування та безоплатне встановлення власної системи охоронної сигналізації та відео нагляду для всіх вищезазначених об’єктів.) Прошу вказати вимоги та надати перелік і кількість відеокамер для системи відеоспостереження. Які загальні вимоги для об’єктів охорони при встановлені охоронної сигналізації ( кількість приміщень, які безпосередньо необхідно брати під охорону). 2. Прошу Вас надати роз’яснення п.3 , розділу 3, Додатку 5 (3. Забезпечити встановлення обладнання протягом 5 днів з дня укладення договору.). Чому встановлення обладнання необхідно встановити за 5 днів та як це розраховувалось? 3. Прошу Вас надати роз’яснення п.4 , розділу 4, Додатку 5 (4. Нести повну матеріальну відповідальність за майно, прийняте під охорону.). Немає в ліцензійних вимогах та в “Законі про охоронну діяльність” повної матеріальної відповідальності. Прошу вказати суму відшкодування при нанесені матеріальних збитків. 4. Прошу Вас надати роз’яснення п.4 , розділу 5, Додатку 5 (5. Бути забезпеченим групою швидкого реагування із часом прибуття на охоронюваний об’єкт не більше 10 хвилин з моменту виклику.). Прошу пояснити чому час реагування однаковий ( 10 хв.) при різних відстанях до об’єктів охорони. Чому ви не врахували якість доріг та розташування об’єктів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: по п.1 будуть внесені зміни;
по п.2 - оскільки у штаті вказаних навчальних закладів немає сторожів, роботи по встановленню сигналізації необхідно провести у найкоротші терміни
п.3 - сума відшкодувань буде розраховуватись згідно нанесених збитків по матеріальних цінностях, які обліковуються у відділі освіти згідно інвентаризаційних відомостей;
пп. п.4 - на нашу думку час реагування - це час, який необхідний для якнайшвидшого реагування на сигнал тривоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2017 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРЕСКОНТ" 635 000,00
UAH з ПДВ
635 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Обрій-ІВ" 635 800,00
UAH з ПДВ
635 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2017 10:23
пропозиція.pdf
20 лютого 2017 14:07
2017_02_20.rar

Публічні документи

20 лютого 2017 14:58
ОБРІЙ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРЕСКОНТ"

ПП "Обрій-ІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРЕСКОНТ"
#33162207
Переможець 635 000,00
UAH з ПДВ
03 березня 2017 15:38

Документи

03 березня 2017 15:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2017 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРЕСКОНТ"
#33162207
635 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2017 15:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 17:11
Електронний підпис укладений
16 березня 2017 15:41
Договір укладений
16 березня 2017 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 635 000,00
UAH