Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (Реконструкція ВРП-110 кВ ПС 110/10 кВ "Супрунівка") Виконання робіт частково передбачено Інвестиційною програмою ПАТ на 2017 рік «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (п. 1.1.5.1.1)
Очікувана вартість
68 595 995,17 UAH
UA-2017-02-07-001037-c 7f53562b2b3048d6990680e3dd299c5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Валеріївна Овсеп'ян

+380532516147 io08@pl.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131819
Вебсайт: http://www.poe.pl.ua
Місцезнаходження: 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5
Контактна особа: Ярослава Валеріївна Овсеп'ян
+380532516147
io08@pl.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2017 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2017 10:00
Початок аукціону: 06 березня 2017 14:55
Очікувана вартість: 68 595 995,17 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 685 959,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

без ПДВ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: орієнтовно – до 02.09.2019 (в тому числі перша частина по Інвестиційній програмі ПАТ на 2017 рік - до
25.12.2017) Строк виконання робіт (графік виконання робіт) визначається та складається при укладанні договору
Очікувана вартість предмета закупівлі:
68 595 995,17 грн. без ПДВ. (в тому числі перша частина по Інвестиційної програми ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на 2017 рік (п. 1.1.5.1.1) - 33 642 455,42 грн без ПДВ)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи (Реконструкція ВРП-110 кВ ПС 110/10 кВ "Супрунівка") Виконання робіт частково передбачено Інвестиційною програмою ПАТ на 2017 рік «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (п. 1.1.5.1.1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Заводська, 1 ПС 110/10 кВ «Супрунівка»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 вересня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2017 14:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2017 13:21
технічна_частина_1.7z
22 лютого 2017 13:21
технічна_частина_2.rar
22 лютого 2017 13:21
1_ЗТД_Роботи_Супрунівка_ИП_ПОЕ.doc
22 лютого 2017 13:21
Зміни_ТД.doc
22 лютого 2017 13:21
технічна_частина_3.rar
22 лютого 2017 14:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2017 18:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2017 13:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2017 13:21
технічна_частина_1.7z
07 лютого 2017 13:44
Технічна_частина_1.rar
22 лютого 2017 13:21
технічна_частина_2.rar
07 лютого 2017 13:44
Технічна_частина_2.rar
22 лютого 2017 13:21
1_ЗТД_Роботи_Супрунівка_ИП_ПОЕ.doc
07 лютого 2017 17:51
1_ТД_Роботи_Супрунівка_ИП_ПОЕ.doc
07 лютого 2017 13:44
1_ТД_Роботи_Супрунівка_ИП_ПОЕ.doc
22 лютого 2017 13:21
Зміни_ТД.doc
22 лютого 2017 13:21
технічна_частина_3.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Елегазові вимикачі 110 кВ
Дата подання: 09 лютого 2017 14:09
Дата відповіді: 09 лютого 2017 17:26
Просимо надати роз'яснення чи буде разглядатись пропозиція, якщо учасник торгів запропонує замість вказаних елегазових вимикачів 110 кВ GL 312 їх аналог від іншого виробника.
Відповідь: Добрий день. В зв'язку з тим, що на даній ПС вже встановлено 2 вимикача типу GL-312 і
проектним рішенням передбачено їх демонтаж, монтаж та встановлення щє 6-ти
аналогічних вимикачів, вважаємо за доцільне не змінювати тип існуючого обладнання
на їх аналоги та не відступати від проектних рішень.
Дякуємо
Гарантія на обладнання
Дата подання: 09 лютого 2017 17:42
Дата відповіді: 10 лютого 2017 09:15
Просимо вказати необхідний термін гарантії на обладнання.
Відповідь: Доброго дня! Необхідний термін гарантії на GL-312 складає 5 років. Дякуємо.
Гарантія на обладнання
Дата подання: 13 лютого 2017 14:23
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:17
Просимо також вказати термін гарантії для іншого обладнання (трансформатори струму та напруги, роз'єднувачі, ОПН та ін.)
Відповідь: Доброго дня. Гарантійні терміни - згідно гарантій заводів виробників
Трансформатори струму
Дата подання: 13 лютого 2017 14:39
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:19
В опитувальному листі на трансформатори струму передбачено необхідність переключення коефіцієнта трансформації по вторинній стороні. В той же час вказані параметри вторинних обмоток не передбачають переключення коефіцієнта трансформації. Просимо надати роз'яснення щодо необхідності виконання вторинних обмоток з можливістю переключення коефіцієнта трансформації та вказати необхідні струми відгалуджень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерних пропозиціях передбачити трансформатори 600/5 з виконанням вторинних обмоток без можливості переключення коефіцієнта трансформації. Дякуємо.
Трансформатори напруги
Дата подання: 13 лютого 2017 14:51
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:20
Опитувальний лист на трансформатори напруги передбачає виконання вимірювальної обмотки з класом точності 0,5. В той же час, остання редакція ПУЕ для мереж 110кВ вимагає використання вимірювальної обмотки з класом точності 0,2. Просимо вказати необхідний клас точності вимірювальної обмотки.
Відповідь: Доброго дня. Клас точності трансформаторів напруги 0,2. Дякуємо.
Щодо оформлення Тендерної пропозиції.
Дата подання: 14 лютого 2017 10:10
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:28
Просимо деталізувати термін «УСІ СТОРІНКИ» ( стор .11 п.1.2 ТД), враховуючи те, що термін «СТОРІНКА» в паперовому варіанті ТП та в електронному ВАРІАНТІ має ЗОВСІМ РІЗНЕ ТРАКТУВАННЯ.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна докуметація містить вимоги щодо підготовки тендерної пропозиції. Дякую.
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2017 10:11
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:32
Просимо підтвердити, що Учасник торгів має заповнити Таблицю 4 Додаток ЛИШЕ В ТОМУ ВИПАДКУ , коли він ( Учасник) в межах ТП пропонує АНАЛОГІЧНЕ обладнання, матеріали або комплектуючі. Якщо запропоноване обладнання , матеріали та комплектуючі ті ж самі, що запроектовані, то в такому випадку таблицю 5 (Додатку 4) заповнювати НЕ ТРЕБА.
Відповідь: Доброго дня.
Відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі:Обладнання, матеріали та комплектуючі, які передбачається до закупівлі для реалізації предмета закупівлі, повинні повністю відповідати технічним та габаритним характеристикам обладнанню, які зазначені в проектній документації.
При використанні аналогічного обладнання, матеріалів та комплектуючих обов’язково зазначити в тендерній пропозиції підприємство виробник, контактну особу, сертифікати відповідності, та повні технічні і габаритні характеристики у відповідності до Таблиці 5.
Дякую.
Щодо внесення змін в Тендерну документацію
Дата подання: 14 лютого 2017 10:11
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:22
Для підтвердження наявності аналогічного досвіду замовник просить надати інформацію щодо виконання договорів протягом 2012 – 2016 р та посилається на Додаток 7 «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі». Замовник просить вказати Номер оголошення про результати закупівлі та дати його оприлюднення на ВЕБ – ПОРТАЛІ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та посилається на Закон України «ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ» . Враховуючи дату прийняття та вступу в дію Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII. «Про публічні закупівлі» , просимо Вас роз’яснити яким чином Учасник може надати інформацію щодо виконання договорів, які були укладені за результатами торгів відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».Ми вважаємо, що посилання в таблиці (Додаток 7 ТД ) на Закон України «Про здійснення державних закупівель» (втратив чинність від 01.08.2016, підстава 922-19) є дискримінаційною вимогою з боку Замовника, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог ТД - учасник торгів повинен надати у складі ТП Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є виконання: реконструкції ПС 110 кВ та вище з аналогічним обсягом робіт в енергопостачальних та генеруючих підприємствах (у тому числі встановлення компактних модулів відкритої установки 110 кВ) протягом 2012-2016 рр. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна в повному обсязі, та сканований оригінал відгуку про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Додаток 7 передбачає заповнення графи "Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»)" Дякую.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2017 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" 57 160 141,00
UAH
55 788 221,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Донецькенергомережпроект 56 785 191,00
UAH
56 099 231,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"

Товариство з обмеженою відповідальністю Донецькенергомережпроект

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"
#30884393
Переможець 55 788 221,00
UAH
23 березня 2017 17:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" #30884393

№ рішення у справі

143-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 березня 2017 17:03
Електронний підпис
23 березня 2017 17:02
Протокол_розгляду.pdf
09 березня 2017 16:28
Електронний підпис
09 березня 2017 15:35
Протокол ТК 09.03.17.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2017 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР"
#30884393
55 788 221,00
UAH
Документи

Документи

23 березня 2017 17:03
Електронний підпис
23 березня 2017 17:02
Протокол_розгляду.pdf
09 березня 2017 16:28
Електронний підпис
09 березня 2017 15:35
Протокол ТК 09.03.17.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2022 15:25
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2018 14:44
Повідомлення_ДУ3.pdf зміни до договору
01 листопада 2018 14:43
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2017 16:51
Протокол від 27.09.17.pdf зміни до договору
27 вересня 2017 16:49
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2017 16:44
Доп_угода_1_1443.pdf зміни до договору
14 квітня 2017 16:44
Електронний підпис укладений
14 квітня 2017 16:36
Договор_Супруновка_1443.pdf укладений
14 квітня 2017 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 1443
Договір:
Номер додаткової угоди: 1443
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1443
Договір:
Номер додаткової угоди: 1443
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1443
Договір:
Номер додаткової угоди: 1443
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 107 257,43
UAH