Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45300000-0 Будівельно-монтажні роботи (Реконструкція ВРП-110 кВ ПС 110/10 кВ "Супрунівка") Виконання робіт частково передбачено Інвестиційною програмою ПАТ на 2017 рік «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (п. 1.1.5.1.1)
Очікувана вартість
68 595 995,17 UAH
UA-2017-02-07-001037-c ● 7f53562b2b3048d6990680e3dd299c5c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00131819 |
Вебсайт: | http://www.poe.pl.ua |
Місцезнаходження: | 36022, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Старий Поділ, 5 |
Контактна особа: |
Ярослава Валеріївна Овсеп'ян +380532516147 io08@pl.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 лютого 2017 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2017 14:55 |
Очікувана вартість: | 68 595 995,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 685 959,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
без ПДВ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: орієнтовно – до 02.09.2019 (в тому числі перша частина по Інвестиційній програмі ПАТ на 2017 рік - до
25.12.2017) Строк виконання робіт (графік виконання робіт) визначається та складається при укладанні договору
Очікувана вартість предмета закупівлі:
68 595 995,17 грн. без ПДВ. (в тому числі перша частина по Інвестиційної програми ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на 2017 рік (п. 1.1.5.1.1) - 33 642 455,42 грн без ПДВ)
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: орієнтовно – до 02.09.2019 (в тому числі перша частина по Інвестиційній програмі ПАТ на 2017 рік - до
25.12.2017) Строк виконання робіт (графік виконання робіт) визначається та складається при укладанні договору
Очікувана вартість предмета закупівлі:
68 595 995,17 грн. без ПДВ. (в тому числі перша частина по Інвестиційної програми ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на 2017 рік (п. 1.1.5.1.1) - 33 642 455,42 грн без ПДВ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівельно-монтажні роботи (Реконструкція ВРП-110 кВ ПС 110/10 кВ "Супрунівка") Виконання робіт частково передбачено Інвестиційною програмою ПАТ на 2017 рік «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» (п. 1.1.5.1.1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Заводська, 1 ПС 110/10 кВ «Супрунівка»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 вересня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2017 14:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2017 13:21 |
технічна_частина_1.7z | |
22 лютого 2017 13:21 |
технічна_частина_2.rar | |
22 лютого 2017 13:21 |
1_ЗТД_Роботи_Супрунівка_ИП_ПОЕ.doc | |
22 лютого 2017 13:21 |
Зміни_ТД.doc | |
22 лютого 2017 13:21 |
технічна_частина_3.rar |
22 лютого 2017 14:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 лютого 2017 13:21 |
технічна_частина_1.7z
|
||||||
22 лютого 2017 13:21 |
технічна_частина_2.rar
|
||||||
22 лютого 2017 13:21 |
1_ЗТД_Роботи_Супрунівка_ИП_ПОЕ.doc
|
||||||
22 лютого 2017 13:21 |
Зміни_ТД.doc
|
||||||
22 лютого 2017 13:21 |
технічна_частина_3.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Елегазові вимикачі 110 кВ
Дата подання: 09 лютого 2017 14:09
Дата відповіді: 09 лютого 2017 17:26
Просимо надати роз'яснення чи буде разглядатись пропозиція, якщо учасник торгів запропонує замість вказаних елегазових вимикачів 110 кВ GL 312 їх аналог від іншого виробника.
Відповідь: Добрий день. В зв'язку з тим, що на даній ПС вже встановлено 2 вимикача типу GL-312 і
проектним рішенням передбачено їх демонтаж, монтаж та встановлення щє 6-ти
аналогічних вимикачів, вважаємо за доцільне не змінювати тип існуючого обладнання
на їх аналоги та не відступати від проектних рішень.
Дякуємо
проектним рішенням передбачено їх демонтаж, монтаж та встановлення щє 6-ти
аналогічних вимикачів, вважаємо за доцільне не змінювати тип існуючого обладнання
на їх аналоги та не відступати від проектних рішень.
Дякуємо
Гарантія на обладнання
Дата подання: 09 лютого 2017 17:42
Дата відповіді: 10 лютого 2017 09:15
Просимо вказати необхідний термін гарантії на обладнання.
Відповідь: Доброго дня! Необхідний термін гарантії на GL-312 складає 5 років. Дякуємо.
Гарантія на обладнання
Дата подання: 13 лютого 2017 14:23
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:17
Просимо також вказати термін гарантії для іншого обладнання (трансформатори струму та напруги, роз'єднувачі, ОПН та ін.)
Відповідь: Доброго дня. Гарантійні терміни - згідно гарантій заводів виробників
Трансформатори струму
Дата подання: 13 лютого 2017 14:39
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:19
В опитувальному листі на трансформатори струму передбачено необхідність переключення коефіцієнта трансформації по вторинній стороні. В той же час вказані параметри вторинних обмоток не передбачають переключення коефіцієнта трансформації. Просимо надати роз'яснення щодо необхідності виконання вторинних обмоток з можливістю переключення коефіцієнта трансформації та вказати необхідні струми відгалуджень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерних пропозиціях передбачити трансформатори 600/5 з виконанням вторинних обмоток без можливості переключення коефіцієнта трансформації. Дякуємо.
Трансформатори напруги
Дата подання: 13 лютого 2017 14:51
Дата відповіді: 14 лютого 2017 17:20
Опитувальний лист на трансформатори напруги передбачає виконання вимірювальної обмотки з класом точності 0,5. В той же час, остання редакція ПУЕ для мереж 110кВ вимагає використання вимірювальної обмотки з класом точності 0,2. Просимо вказати необхідний клас точності вимірювальної обмотки.
Відповідь: Доброго дня. Клас точності трансформаторів напруги 0,2. Дякуємо.
Щодо оформлення Тендерної пропозиції.
Дата подання: 14 лютого 2017 10:10
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:28
Просимо деталізувати термін «УСІ СТОРІНКИ» ( стор .11 п.1.2 ТД), враховуючи те, що термін «СТОРІНКА» в паперовому варіанті ТП та в електронному ВАРІАНТІ має ЗОВСІМ РІЗНЕ ТРАКТУВАННЯ.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна докуметація містить вимоги щодо підготовки тендерної пропозиції. Дякую.
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі
Дата подання: 14 лютого 2017 10:11
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:32
Просимо підтвердити, що Учасник торгів має заповнити Таблицю 4 Додаток ЛИШЕ В ТОМУ ВИПАДКУ , коли він ( Учасник) в межах ТП пропонує АНАЛОГІЧНЕ обладнання, матеріали або комплектуючі. Якщо запропоноване обладнання , матеріали та комплектуючі ті ж самі, що запроектовані, то в такому випадку таблицю 5 (Додатку 4) заповнювати НЕ ТРЕБА.
Відповідь: Доброго дня.
Відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі:Обладнання, матеріали та комплектуючі, які передбачається до закупівлі для реалізації предмета закупівлі, повинні повністю відповідати технічним та габаритним характеристикам обладнанню, які зазначені в проектній документації.
При використанні аналогічного обладнання, матеріалів та комплектуючих обов’язково зазначити в тендерній пропозиції підприємство виробник, контактну особу, сертифікати відповідності, та повні технічні і габаритні характеристики у відповідності до Таблиці 5.
Дякую.
Відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі:Обладнання, матеріали та комплектуючі, які передбачається до закупівлі для реалізації предмета закупівлі, повинні повністю відповідати технічним та габаритним характеристикам обладнанню, які зазначені в проектній документації.
При використанні аналогічного обладнання, матеріалів та комплектуючих обов’язково зазначити в тендерній пропозиції підприємство виробник, контактну особу, сертифікати відповідності, та повні технічні і габаритні характеристики у відповідності до Таблиці 5.
Дякую.
Щодо внесення змін в Тендерну документацію
Дата подання: 14 лютого 2017 10:11
Дата відповіді: 14 лютого 2017 14:22
Для підтвердження наявності аналогічного досвіду замовник просить надати інформацію щодо виконання договорів протягом 2012 – 2016 р та посилається на Додаток 7 «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі». Замовник просить вказати Номер оголошення про результати закупівлі та дати його оприлюднення на ВЕБ – ПОРТАЛІ З ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ та посилається на Закон України «ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛІ» . Враховуючи дату прийняття та вступу в дію Закону України від 25.12.2015 N 922-VIII. «Про публічні закупівлі» , просимо Вас роз’яснити яким чином Учасник може надати інформацію щодо виконання договорів, які були укладені за результатами торгів відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».Ми вважаємо, що посилання в таблиці (Додаток 7 ТД ) на Закон України «Про здійснення державних закупівель» (втратив чинність від 01.08.2016, підстава 922-19) є дискримінаційною вимогою з боку Замовника, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог ТД - учасник торгів повинен надати у складі ТП Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори, у яких предметом договору є виконання: реконструкції ПС 110 кВ та вище з аналогічним обсягом робіт в енергопостачальних та генеруючих підприємствах (у тому числі встановлення компактних модулів відкритої установки 110 кВ) протягом 2012-2016 рр. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати будь який один договір (копію договору), що вказаний у формі, підготовленій відповідно до Додатку 7 тендерної документації, та копії актів прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт передачі майна в повному обсязі, та сканований оригінал відгуку про виконання в повному обсязі учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), кількість, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Додаток 7 передбачає заповнення графи "Номер оголошення про результати процедури закупівлі та дата його оприлюднення на веб-порталі з питань державних закупівель (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі у відповідності із Законом України «Про здійснення державних закупівель»)" Дякую.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2017 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" |
57 160 141,00
UAH
|
55 788 221,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Донецькенергомережпроект |
56 785 191,00
UAH
|
56 099 231,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСТАР" #30884393 |
Переможець |
55 788 221,00
UAH
|
23 березня 2017 17:03
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2022 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2018 14:44
|
Повідомлення_ДУ3.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2018 14:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2017 16:51
|
Протокол від 27.09.17.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2017 16:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2017 16:44
|
Доп_угода_1_1443.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2017 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2017 16:36
|
Договор_Супруновка_1443.pdf | укладений |
14 квітня 2017 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 квітня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 1443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1443 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 1443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1443 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1443 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1443 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |