Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Камери відеоспостереження
Очікувана вартість
9 600,00 UAH
UA-2017-02-07-000998-c 51e97252d97444acb272e0cfce98b9ac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Інна Хлонь

+380955334130 bux_opishne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний музей-заповідник українського гончарства "
Код ЄДРПОУ: 13939138
Місцезнаходження: 38164, Україна , Полтавська обл., смт. Опішня, вул. Партизанська, 102
Контактна особа: Інна Хлонь
+380955334130
bux_opishne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2017 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2017 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2017 13:27
Початок аукціону: 13 лютого 2017 11:36
Очікувана вартість: 9 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Камери відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38164, Україна, Полтавська область, смт. Опішня, Партизанська, 102
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 лютого 2017  —  16 лютого 2017
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналог
Дата подання: 07 лютого 2017 21:33
Дата відповіді: 08 лютого 2017 09:10
Добрий день, можна Вам запропонувати аналогічні відеокамери іншого виробника?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Відеокамери повинні відповідати технічними характеристикам, які належать до сказаної у технічних вимогах моделі. Оскільки вони є додатковими до вже встановленої професійної відеомережі від HIKVISION, камери не повинні конфліктувати із серверами та приводами нашої мережі і мати нижчі якісні технічні характеристики.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2017-02-07-000998-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Савченко Олексій Станіславович, Код ЄДРПОУ:3042602930
Дата подання: 16 лютого 2017 00:14
Безпідставна дискваліфікація
ФОП Савченко О.С. приймав участь у тендерних торгах на закупівлю 4шт відеокамер Hikvision DS-2CD2420F-I, та запропонував найменшу ціну. Але згідно протоколу від 14 лютого 2017 року розгляду пропозицій учасників допорогових електронних торгів Національного музею-заповідника українського гончарства нашу пропозицію було безпідставно дискваліфіковано, мотивуючи тим, що серед поданих документів відсутня копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ. ФОП Савченко О.С. платник єдиного податку і надав підтверджуючі документи. Необхідно зазначити, що згідно чинного законодавства фізична особа підприємець не платник ПДВ має право брати участь у всіх тендерних торгах в Україні і вигравати їх. В тендерній документації Ви зазначаєте: 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати слідуючі документи (скановані копії в форматі .pdf): - установчі документи в електронному (сканованому) вигляді станом на 2017 рік (перелік документів вказані у Додатку 2 та Додатку 3 до документації, викладено в окремих файлах), - на фірмовому бланку супровідний лист в якому зазначити: контактну інформацію компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви (повне та скорочене); коду ЄДРПОУ; місцезнаходження (юридичне та фактичне); реквізити (розрахунковий рахунок, назва банку в якому відкрито рахунок, МФО банку та місто банку); керівник (посада, ПІБ, контактний телефон та e-mail); головний бухгалтер (ПІБ, контактний телефон та e-mail); наявність печатки та контактна особа (ПІБ, контактний телефон та e-mail). В цьому підрозділі оголошення про закупівлі немає жодного слова, про те, що підприємці на єдиному податку не мають права брати участь в торгах. В подальшому, п 10.1 Вашого оголошення містить інформацію про те, які документи в паперовому вигляді переможець повинен надати Замовнику, там вказано, що учасник надає «Завірені копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ.» Ми розуміємо, що свідоцтво ПДВ повинен надати учасник, якщо він є платником ПДВ, адже, ще раз підкреслюємо, що в кваліфікаційних вимогах, жодного слова про те, що підприємці на єдиному податку не мають права брати участь в торгах немає. Таким чином, в зв’язку з тим, що Вами в кваліфікаційних вимогах, не було зазначено, що учасник повинен бути лише платником ПДВ (що б суперечило чинному законодавству ЗУ «Про публічні закупівлі») вважаємо, що нас було дискваліфіковано безпідставно. Зазвичай, в таких випадках, Замовник зазначає Методику оцінки, наприклад, таку: «Учасник може бути як платником так і не платником ПДВ. У випадку, якщо найнижча цінова пропозиція надана учасником не платником ПДВ, всі наступні пропозиції в такому випадку оцінюються без врахування ПДВ.», але в Вашій тендерній документації цього не було. На підставі вищевикладеного ПРОСИМО: 1. Скасувати своє рішення про дискваліфікацію ФОП «Савченко О.С.» 2. Визнати ФОП «Савченко О.С.» переможцем вищезазначених торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 15 лютого 2017 17:00
Пропозиція не відповідає вимогам.
Документи
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 16 лютого 2017 00:14
Рішення Комісії:
по скарзі UA-2017-02-07-000998-c.a1.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2017 16:35

Документи подані скаржником

14 лютого 2017 16:23
Оскарження
16 лютого 2017 00:14
В Орган оскарження

Документи подані замовником

15 лютого 2017 17:00
Відповідь на вимогу.docx

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2017 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Савченко Олексій Станіславович 8 120,00
UAH з ПДВ
7 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвіжин" 8 880,00
UAH з ПДВ
7 496,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Торговий Дім "Сек" 8 940,48
UAH з ПДВ
7 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2017 11:26
Витяг Савченко.pdf
10 лютого 2017 11:26
паспорт Савченко 2стр.jpg
10 лютого 2017 11:26
паспорт Савченко 1стр.jpg
10 лютого 2017 11:26
виписка.jpg
10 лютого 2017 11:26
svidoztvo .jpg

Публічні документи

14 лютого 2017 15:56
Цінова пропозиція.PDF
14 лютого 2017 15:42
Hikcam1.jpg
14 лютого 2017 15:42
Hikcam2.jpg
09 лютого 2017 12:08
Эдрпоу.PDF
09 лютого 2017 12:08
Цінова пропозиція.PDF
09 лютого 2017 12:08
Технічни характ..PDF
09 лютого 2017 12:08
Статут.PDF
09 лютого 2017 12:08
Свидетельство.PDF
09 лютого 2017 12:08
Контактні данні.PDF
09 лютого 2017 12:08
Выписка с реестра.PDF
09 лютого 2017 12:08
hik4.jpg

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Савченко Олексій Станіславович

ТОВ "Ворлдвіжин"

Торговий Дiм Сек

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Савченко Олексій Станіславович
#3042602930
Відхилено 7 495,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2017 12:04
ТОВ "Ворлдвіжин"
#37202672
Переможець 7 496,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2017 11:44

Документи

Документи

16 лютого 2017 11:42
2017-02-16-0001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2017 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвіжин"
#37202672
7 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2017 11:42
2017-02-16-0001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір с.3.jpg укладений
09 березня 2017 16:13
Договір с.2.jpg укладений
09 березня 2017 16:13
Договір с.1.jpg укладений
09 березня 2017 16:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 березня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 7 496,00
UAH з ПДВ